
חנות גרועה ושירות גרוע הוא מפרסם מכונה שלא קיימת לו בכלל בחנות שילמתי וסגרתי עסקה ולאחר מכן הוא מתקשר אלי להגיד לי שאין לו את המכונה הזו שבחרתי באתר שלו אבל יש לו מכונה אחרת בהתחלה הוא אפילו לא ציין שהמכונה האחרת זולה יותר מהמכונה המקורית שרציתי כל ההתנהלות הייתה תחמנית סיפורים של לוקח להוריד את המודעה מהאתר והיה לי ונגמר, כששניה אחרי הוא אומר כבר הרבה זמן אין את המכונות האלה. כל מיני סיפורי סבתא בקיצור לא להתעסק אתו אני ניכוותי הייתי צריך לקנות בסוף בחנות אחרת את אותה מכונה שכבר סגרתי או שהיה נדמה לי שסגרתי, נתן לי "פיצוי" 28 שקל בביט שלא אישרתי אפילו, שיהיה בריא קיבלתי זיכוי על העיסקא. מעצבן אותי אנשים ששמים באתר שלהם מוצרים שאין להם ואח"כ אומרים נגמר לי תיקח משהוא אחר. זה לא רק מעצבן זה גם לא חוקי
מלכתחילה ראיתי שאתה מחפש להכפיש אותנו במתכוון למרות שהצענו לך גם מכונות יותר יקרות באותו מחיר. לבסוף סידרתי לך את אותה מכונה שביקשת בחנות אחרת והסכמנו להוסיף לך את הפרש המחיר של 28 שח העברנו לך זיכוי בנוסף 28 שח עשינו את כל מה שביקשת כדי שתהיה מרוצה כולל השגנו לך את המכונה שביקשת אנחנו חברה של 40 שנות וותק עם שרות מעולה לכל לקוח.






















