מפרסם ב-zap מאז 2016

‎הממלכה הקטנה‎ ‏(MommyShop)

מוצרי תינוקות וילדים (עפולה)

- / 5
בעלים: הממלכה הקטנה בע"מ
נמצאו 121 חוות דעת גולשים על הממלכה הקטנה
ילי
ילי
18.08.2024
מוצר שנרכש: לול קמפינג, מזרן, סדינים

שלום, קיבלתי אישור הזמנה בתאריך 28/07/24 ועד היום טרם קיבלתי את ההזמנה למרות שקיבלתי מייל הטטעו שהועבר לחברת השילוח. פניתי במייל לשרות לקוחות ולא קיבלתי מענה, התקשרתי לחנות הבטיחו לבדוק ולחזור אלי תוך 24 שעות, עברו 5 ימים. מנסה ליצור קשר עם החנות או שרות לקוחות ואין מענה. חשבונית נשלחה בהודעת SMS היא לא נפתחת ואין תוכן. יש לי מספר הזמנה בלבד 52960. ילי

חוות הדעת עזרה לכם?
v0509886614
v0509886614
09.05.2024
מוצר שנרכש: מגלשה עם חיבור לצינור מים

אחד מהחלקים של המוצר שרכשתי הגיע שבור פניתי לשירות מס פעמים וצירפתי תמונות, אפילו לא ענו לי מאכזב.. לקבל מוצר חדש עם חלק שבור ואפילו אין עם מי לדבר

חוות הדעת עזרה לכם?
inna.hom92
inna.hom92
19.02.2024
מוצר שנרכש: שמיכת פוך לתינוק

שירות על הפנים , עשיתי הזמנה דרך האתר שבועיים חיכית לשמיכת פוך לתינוק ולא קיבלתי אותו שלחתי הודעות אמרו לי כל יום מחר תקבלי וכלום ושום דבר. לא ברור למה ביקשתי שיבטלו את ההזמנה. רשמו שמבטלים בלי הסברים. בקיצור אני לא אזמין מהחנות שלכם יותר

תגובת החנות

אנו מתנצלים על חוסר שביעות רצונך. נבחן את ההתנהלות בטיפול בהזמנתך ונפיק לקחים להמשך.

חוות הדעת עזרה לכם?
tahel310199
tahel310199
22.01.2024
מוצר שנרכש: הליכון לתינוק

לא ממליצה בכלל!!! שירות מזעזע!!!!! פעם ראשונה ואחרונה שארכוש אצלם. רכשתי דגם מסויים-לא היה במלאי אז שלחו לי על דעת עצמם דגם בצבע אחר וכשפניתי אליהם נאמר שיאספו אותו(לא ציינו מתי!!!)לאחר מכן סיננו אותי ועד היום לא חזרו אלייי!!!!!! פשוט בזיוןןן של אתר,שירות וחברה! ממליצה לא להזמין.

תגובת החנות

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך. חלק מעובדי החנות שוהים תקופה ארוכה במילואים ואנו עושים כמיטב יכולתנו עם צוות מצומצם. נפעל במיידית בכדי לוודא שמקרה כזה לא יחזור בשנית.

חוות הדעת עזרה לכם?
hadarbinyamin
hadarbinyamin
28.08.2023
מוצר שנרכש: עריסה מתחברת למיטת הורים 1975

ממליצה להתרחק מהמקום! הזמנתי עריסה מתחברת. זה הגיע באיחור של כמה ימים וגם לא הדגם שהזמנתי. ניסיתי כמה פעמים לפנות לחנות ולא היה מענה. זו פעם ראשונה שרכשתי ובהחלט תהיה האחרונה. ממליצה לא להתרחק !!!

תגובת החנות

שלום, ניסינו ליצור עמך קשר טלפוני ללא הצלחה ונשלח אלייך מייל בנושא.

חוות הדעת עזרה לכם?
lysbrwk
lysbrwk
03.05.2023
מוצר שנרכש: כיסא אוכל

רכשתי כסא אוכל באתר אחרי 4 ימים התקשרו שחסר הדגם וצריך להוסיף עוד 30 שקל שלמי ואמרו שזה יוצא למשלוח מאז עברו 10 ימים ועדיין לא קיבלתי כלום פניתי בטלפון אמר לי נציג שלהם שיבדוק ולא חזר אלי ומאז פשוט אין מענה בטלפון מאוד לא מומלץ לקנות אצלם

תגובת החנות

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך. נפיק לקחים להמשך.

חוות הדעת עזרה לכם?
reg
reg
25.11.2022
מוצר שנרכש: בוסטר ישיבה לרכב אלפא פרימיום גבוה- אינפנטי infanti (#6762)

העסקה לא אושרה לכמה ימים אז הייתי צריכה לקנות ממקום אחר ולא יכולתי ליצור קשר עם החברה. המייל שלהם לא פעיל- כל המיילים חזרו אלי. השירות לקוחות טלפוני גם לא קיימת-- התא קולי מנתק את השיחה. אחר"כ שלחתי להם פקס לבטל את העסקה ולא לשלוח את המוצר והם גם התעלמו מהבקשה שלי. לגמרי מתעלמים עין מהדברים הפחות נוחים להם -- למרות שהם היו יכולים לבטל את הכל ולא לשלוח את המוצר- ונתתי להם מספיק זמן-- הם מתעלמים עין ועושים את מה שהם רוצים. אני ניסיתי את כל הדרכים שיכולתי כדי ליצור קשר איתם והם מזניחים את האחריות הבסיסית שלהם כלפי שירות לקוחות. אם יש צורך לשירות לקוחות הם לא אמינים ולא ישרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
batya0533182827
batya0533182827
07.11.2022
מוצר שנרכש: עריסה משי פלוס

רכשתי עריסה מדגם משי פלוס, הגיעה בזמן שהוגדר, אך עם חלק שבור, לאחר כמה נסיונות לפניות במייל שנענו שיש בעיה בקבלת המייל, פניתי דרך האתר, וחזרו אלי שעלי לשלוח תמונות בוואצאפ, אין לי וואצאפ, אז שלחתי מישהי שתפנה בשבילי, קיבלתי תשובה שיבדקו במחסן את זמינות החלק, ויחזרו עוד באותו יום, עבר כבר שבוע ועדיין לא קיבלתי עדכון מה מצב החלק. שבועיים וחצי מהרכישה ואינני יכולה להשתמש בעריסה.

חוות הדעת עזרה לכם?
לקוח ממוצע
לקוח ממוצע
02.10.2022
מוצר שנרכש: מעקה בטיחות למיטה 120 ס"מ מודפס מבית Meeneez

אכזבה. בהזמנת המוצר היה כתוב 7 ימי עסקים. לאחר שבועיים שהמוצר לא הגיע יצרתי קשר עם החנות לאחר שהאשימו אותי שלא עברו ימי העסקים והייתי צריך לשלוח להם הוכחה נאמר לי שאין את המוצר בכלל במלאי ורק שבוע הבא כנראה יגיע ואז ישלחו (זאת בלי להתחייב למועד הגעה). ביטלתי את ההזמנה. והזמנתי ממקום אחר.

תגובת החנות

שלום, אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה. ערכנו בדיקה והפקנו לקחים. תודה על המשוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Racheli
Racheli
07.04.2022
מוצר שנרכש: טרקטור פדלים שופל עם מחפרון ועגלה בצבע אדום

עבורי ההזמנה היתה אכזבה גדולה!!! קיבלתי מוצר מאוד מהר אחרי יומיים ממש אבל לא מה שהזמנתי! הילד קיבל את המוצר התלהב רצה לפתוח בכה יומיים בגלל שרצינו לשמח אותו אבל שלחו דגם אחר לגמרי בחצי מחיר ועד היום לא מגיבים להודעות לא חוזרים ואחרי הקניה אין שירות בכלל! אז איכזבתם את הילד לקחתם את הכסף של המתנה שלו הפכתם אותי למחסן שלכם ואתם אפילו לא טורחים לאסוף את המוצר שלא הזמנתי. מה אתם אומרים איך החוויה שלי? ואני בעלת עסקים והאחרונה בעולם שתכתוב משהו לא טוב ההיפך הכי אוהבת לפרגן אבל אחרי שמוכרת מטעמכם מבטיחה לבדוק ולחזור ולא עושים כלום ולא מגיבים אז סליחה אבל לצערי אכזבה אמיתית ועבור הילד תודה על כל הדמעות שילד בן שנתיים רצה טרקטור ואחותו קיבלה את המטבח והוא צריך להסתכל על הקופסא ולבכות.

חוות הדעת עזרה לכם?
צהאיי צרור
צהאיי צרור
10.03.2022
מוצר שנרכש: משאבת חלב חשמלית סווינג מקסי מדלה

רכשתי משאבת חלב וקיבלתי דגם אחר ניסיתי ליצור קשר במייל ובטלפון, בכדי לשאול למה קיבלתי דגם שלא הזמנתי או לפחות להבין למה לא שואלים אותי לפני ששולחים לי דגם שלא הזמנתי ופשוט אין מענה, דרך האתר ניסיתי כמה פעמים ואין מענה שלחתי כמה מיילים ואין מענה וגם כשהתקשרתי לא עונים השיחה מתנתקת וכמובן שהתקשרתי בשעות הפעילות, רכשתי מוצר מאוד יקר אני לפני לידה ופשוט אין מענה. מאכזב מאוד

תגובת החנות

שלום, אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה. בימים אלו האתר שודרג וצוות שירות לקוחות חדש הוכשר בכדי לתת מענה לכלל הפניות. עמך הסליחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
sivanma126
sivanma126
30.09.2020
מוצר שנרכש: עריסה מתחברת טייניס

הזמנתי עריסה נצמדת מהאתר המחיר היה מעולה. ההזמנה הגיע אחרי 7 ימים (לא הצלחתי ליצור קשר עם השירות לקוחות לצורך בירור במהלך ההמתנה.) המוצר שהגיע לא זהה למוצר שהוזמן ושוב לא ניתן ליצור קשר עם השירות לא בטלפון ולא במייל.

תגובת החנות

שלום, אנו מתנצלים על העיכוב במתן מענה. נוצר עומס בעקבות הסגר שתוגבר על ידי הגדלת אנשי שירות הלקוחות, פנייתך טופלה, נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gital
Gital
13.09.2020
מוצר שנרכש: נחשוש מדגם איריס

עשיתי הזמנה של מוצר,התקשרתי כדאי לוודא מה קורה איתו..מהבוקר ניסיתי ליצור איתם קשר עם כל שלוחה,וקיבלתי רק ניתוקים מהם.

תגובת החנות

שלום, אנו עושים את מירב המאמצים לחזור לכלל לקוחותינו בהקדם האפשרי. אנו לא מנתקים שיחות של לקוחות, ערכנו בדיקה של הקווים בכדי לוודא שלא תהיה תקלה מסוג כזה בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Miri
Miri
29.08.2020
מוצר שנרכש: CECE

רכשתי טרמפולינה והיא הגיע פגומה והשירות גרוע ממש. הגיע שליח לקחת את המוצר והביא לי מוצא חדש שגם הוא היה פגום .

תגובת החנות

שלום, אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך, אכן המוצר היה פגום וכך הגיע מהמפעל, לקחנו אחריות על התקלה- אספנו את המוצר הפגום וקיבלת אפשרות להחליף את המוצר או להזדכות עליו. אנו כאן לשירותך.

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
22.06.2020
מוצר שנרכש: עגלה My Doll Premium

רכשתי עגלה באמצעות האתר ורשמתי בהערות "חשוב שתגיע בזמן ליום הולדת" (הרכישה הייתה 20 יום לפני האירוע והובטח משלוח תוך 7 ימי עסקים). למחרת התקשרתי לוודא שההזמנה התקבלה ומטופלת. נאמר לי שצריכים לבדוק ויחזרו אלי (לא חזרו). מאז התקשרתי מדי יום, מספר פעמים ביום. לפעמים לא הייתה תשובה, לפעמים ענו שיבדקו ויחזרו אלי ( לא חזרו), לפעמים ענתה מישהי שאמרה שהיא חדשה ויכולה רק לקחת הודעות (שגם הן לא זכו להתייחסות). לבסוף, ביום שבו הייתי אמורה לקבל את העגלה, הצלחתי להשיג מישהי שבדקה והודיעה: "ההזמנה שלך מבוטלת כי המוצר לא במלאי". אפס תודעת השירות, עגמת נפש ובזבוז זמן. זאת חוויית הקנייה.

תגובת החנות

שלום, לאחר בדיקה שערכנו לפי תיעוד השיחות שברשותנו ניסינו ליצור עמך קשר טלפוני בכדי לעדכן שהמוצר חסר במלאי. לאחר שלא היה מענה נשלח אלייך מייל עדכון לגבי סטטוס ההזמנה. אנו מתנצלים שזו חווית השירות שלך, נפיק לקחים לעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
oded
oded
03.06.2020
מוצר שנרכש: נחשוש

שירות לקוחות לא קיים ולא מתפקד. חבל מאוד שככה מתייחסים ללקוחות משלמים שלא קיבלו את המוצר שהזמינו וכבר מחכים 3 שבועות וכול הזמן אומרים להם שייחזרו אליהם כבר שבועיים

תגובת החנות

שלום עודד, אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך. לצערנו חלה תקלה באיתור המשלוח בחברת המשלוחים, ברגע שהבנו זאת יצרנו איתך קשר במיידית והמוצר הגיע לנקודת החלוקה עוד באותו היום. מקווים שהנך נהנה מהמוצר ונשמח להעניק לך חוויה מתקנת בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
mmolcho
mmolcho
04.02.2020
מוצר שנרכש: נדנדה לתינוק

במקור נתתי חו''ד מאד שלילית מפני שההזמנה הייתה מלווה בחיוב כפול, חוסר יכולת לתקשר עם החנות ותחושה קשה של חוסר אמון. בהמשך כאשר החנות יצרה איתי קשר הוסבר לי שהתקלות נבעו בשל כשל נקודתי בשדרוג האתר ולא בשל חוסר יושר. גם נציגת שירות לקוחות וגם בעלת העסק עצמה טיפלו בתלונה ובהזמנה שלי ואכן משלב זה קיבלתי שירות מצויין. ההזמנה שלי הגיעה אלי עם שליח תוך 24 שעות. מאחר וע''פי חוקי זאפ לא ניתן לשנות את דירוג הכוכבים, החו''ד שלי נשארה עם כוכב אחד במקום הארבעה שהייתי מעניקה בסיכומו של דבר.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
15.09.2019
מוצר שנרכש: עגלת 3 חלקים

אחותי הזמינה מכם עגלה. אמרתם שתגיע תוך שבוע. אחרי שבוע התקשרו להגיד שאין ושתזמין דגם אחר. הזמינה דגם אחר, אמרו שיגיע תוך שבוע. אחרי שבוע קיבלה הודעה שיצאה מהמחסן בדרכה אליה. כבר עבר עוד שבוע ועוד לא הגיע ואתם לא עונים אף פעם בטלפון, ניסיתי כבר עשרות פעמים. התינוקת בת שבוע צריכה לישון בעגלת טיולון😢

תגובת החנות

מאיר שלום, אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה, אכן היה עיכוב באספקת המוצר. ניהלנו קשר ישיר עם אחותך באמצעות התכתבויות ווצ'אפ. לאחר פנייתך איתרנו את התקלה ובעוד באותו היום העגלה סופקה לכם. מקווים להעניק לכם שירות מספק בעתיד, מזל טוב להולדת הבת ושנה טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאוכזבת
מאוכזבת
26.11.2018
מוצר שנרכש: תיק החתלה של גיטה אידיאל

הזמנתי תיק החתלה מהאתר וקיבלתי תיק אחר. לאחר 4 ימים נסיונות ליצור קשר סוף סוף דיברתי עם מישהי ואמרו לי ש אין להם מה שפירסמו באתר ומה שקיבלתי הוא הדגם החדיש יותר. נחמד אך שלא מצא חן בעיני ולא צרו קשר איתי לפני שהחליטו לשלוח. רציתי להחליף ואמרו לי שאני צריכה לשלם לזה!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
צורית
צורית
21.09.2018
מוצר שנרכש: פג פרגו בוק בלוס דגמי 2017

הזמנו עגלה מסויימת באינטרנט עם אמבטיה מתקפלת כי יש לנו רכב קטן. העגלה הגיעה והאמבטיה הייתה מדגם אחר לא מתקפל למרות שהיה רשום במפורש אחרת. בחנות המנהל לא הסכים לתת אמבטיה שהפער הוא 800 שח אלא הציע שנחזיר את העגלה ונקבל את הכסף ומאחר ואני ילדתי באותו הזמן לא הייתי פנויה להתעסק בזה. כרגע לא נוח לנו ואנחנו מצטערים על הקניה. אגב עד היום (חודש וחצי מהקניה) הטעות לא תוקנה ורשום במפורש שהאמבטיה מתקפלת

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuri
Yuri
30.06.2018
מוצר שנרכש: אמבטיה לתינוק

קנינו אמבטיה לתינוק המתקן היה שבור ולא התאים לאמבטיה . כאשר ניסינו להחזיר את המוצר אמרו לנו שיבוא מישהו לקחת את המתקן אך עד היום אך אחד לא התקשר ולא בא.

חוות הדעת עזרה לכם?
dalia230
dalia230
30.01.2023
מוצר שנרכש: מרכך כביסה בדין בייבי 2 ליטר

הזמנתי כמה מוצרים אונליין. מוצר אחד לא היה במלאי. לא יצרו איתי קשר על מנת להודיע. פשוט הסירו את זה מההזמנה שלי. גם גובה ההנחה שקיבלתי שונה על ידם. לא קיבלתי החזר.

תגובת החנות

ראשית אנו מתנצלים שזו חוויות הקניה שלך. אנו מציינים בעת הרכישה ובתקנון האתר שמוצר אשר לא זמין במלאי בעת ליקוט ההזמנה,לא יחויב ויוסר מההזמנה. במידה וקיים מוצר חליפי אנו מציעים ללקוח להחליף. באשר לגובה ההנחה שאוטומטית ירד לאחר הסרת המוצר-ביצענו החזר כספי ואת תראי זאת בפירוט חיוב האשראי שלך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Batia
Batia
02.07.2020
מוצר שנרכש: בוסטר אוכל b my baby ומקטין אסלה קיפר

הזמנתי מהחנות וכשראיתי לאחר שבוע שההזמנה לא מגיעה, יצרתי קשר עם החנות ואמרו לי שאחד הדברים שהזמנתי חסר במלאי וניסו ליצור איתי קשר לגבי זה (לא זכור לי שניסו...). המוכרת הייתה מאוד נחמדה ושלחה לי בוואטסאפ תמונות של מוצרים חליפיים אחרים, וביחד איתה בחרתי משהו אחר. כעבור כמה ימים קיבלתי את ההזמנה עם המוצר החליפי כמו שביקשתי, אך גיליתי שהתבלבלו בפריט אחר שהזמנתי והביאו משהו דומה במקומו. הפעם נאלצתי להתקשר כמה פעמים לחנות, וכל פעם לא ענו לי. אך נזכרתי שיש לי את המספר של אותה מוכרת, רשמתי לה הודעה והיא חזרה אליי וטיפלה בזה, כך שתוך יום-יומיים בא שליח לאסוף את המוצר שהגיע בטעות ולהביא את המוצר הנכון. סך הכל יצאתי עם תחושה מעורבת לגבי החנות - היו כמה תקלות אבל החוויה הכללית כן הייתה חיובית.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסתר
אסתר
09.01.2020
מוצר שנרכש: 3768

הזמנתי טרמפולינה לתינוק באתר, באיסוף עצמי, התקשרו מהסניף להודיע שהמוצר במלאי ושאבוא לקחת אותו, השירות היה אדיב ויעיל. הטרמפולינה נראית פשוטה מדיי ופחות אטרקטיבית ביחס למה שהיה נראה לי בפרסום, אבל התינוקת שלי אוהבת לשבת בה .

חוות הדעת עזרה לכם?
klarisbenshabat
klarisbenshabat
01.04.2024
מוצר שנרכש: טיולון ספורט ליין

זוהי רכישה שניה שלי ממלכה קטנה אני ממש מרוצה מהם קניתי מהם לול לפני שנה הם הביאו את סחורה במהרה אחלה של לול עכשיו הזמנתי טיולון לאחר ששלח לי ביקשתי צבע אחר בעל החברה שלח לי עוד שליחות ללא חיוב עושה הכל שזה יגיע במהרה הוא זמין תמיד. יחס מעולה שירות מדהים מוצרים שלהם תקינים מעולים אני ימשיך להזמין מהם המחירים שלהם הוגנים זולים יותר מרשתות אחרות אני ממליצה לקנות ממלכה קטנה חווית שירות מעולה מחירים הוגנים הכי חשוב בעל חברה נחמד עושה הכל בשביל לקוחות שלו

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון