מפרסם ב-zap מאז 2016

‎יהלום הבית‎ ‏(Keramics)

מוצרי עיצוב לבית (חולון)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: יהלום הבית
נמצאו 105 חוות דעת גולשים על יהלום הבית
גבריאל
גבריאל
24.03.2024
מוצר שנרכש: מקלחון דלתות הזזה 70*90

לא לקנות משם! רכשנו מקלחון, לאחר ההתקנה (פחות מ14 יום) לא היינו מרוצים וביקשנו פירוק וזיכוי עבור המוצר, כמובן שהיה ברור שנספוג את עלות ההתקנה, אך הם לא הסכימו כלל לשמוע על החזר

חוות הדעת עזרה לכם?
wytnrlyzr
wytnrlyzr
26.05.2022
מוצר שנרכש: כיור שלוסר דגם אלסקה

גרוע ביותר - שלחו לי מחולון כיור שהגיע שבור והמוכר בסניף (גילי) לא היה מוכן לשלוח לי חדש וסגר לי את הטלפון בפרצוף.

חוות הדעת עזרה לכם?
candycrush0126
candycrush0126
23.03.2022
מוצר שנרכש: Blanco 8

קניתי דרך האינטרנט והלכתי לאסוף את המוצר בעצמי וכשבאני להתקין את זה גילנו שיש כל מיני סדקים בכיור

תגובת החנות

הייי שלום דבר ראשון אך לוקחים מוצר עם סדקים כל מוצר שיוצא נבדק ע"י המחסנאי וגם כלקוח צריך לבדוק לפני שלוקח ומכניס לרכב את המוצר בלי קשר לא ידוע לנו על זה ולכן גם לא טופל חבל שאתם לא מדברים איתנו לפני הינו עוזרים במה שניתן לצעד הטוב ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
סיגלית
סיגלית
29.11.2021
מוצר שנרכש: מגבים למקלחון

המחירים יקרים פי 3 מכל חנות אחרת בשוק השירות גרוע, זמן תגובה אחרי 3 ימים חשבונית לא התקבלה !!

חוות הדעת עזרה לכם?
hmje
hmje
24.08.2021
מוצר שנרכש: ברז כיור

לא אמין כלל, אין שירות. יחס מזלזל . הבטיחו תשלומים, ביצעו בתשלום אחד, לאחר שפניתי אליהם, לא סדרו את התקלה

תגובת החנות

שלום ביקשת לעשות 18 תשלומים !!! על ברז שהמחיר שלו לא עולה מעל 150 ש"ח !! לא היה ניתן לעשות תשלומים בטלפון רק באתר אז אמרנו לך לעשות באתר כי רק דרך האתר ניתן לעשות 12-18 תשלומים ועוד על מחיר זול בסוף חזרת אילנו לטלפון שוב וביקשת לעשות תשלום דרך הטלפון (שלא ניתן לעשות תשלומים בטלפון ) אז ביצענו תשלום אז סליחה באמת מה לא בסדר ?

חוות הדעת עזרה לכם?
natalya
natalya
24.01.2021
מוצר שנרכש: מקלחון וארון אמבטיה

שירות גרוע מאוד לא עומדים בתאריך הספקה . לא מגיעים להתקנה שנקבע או שמגיעים עם מוצר לא מתאים. אין קשר בין המחלקות

תגובת החנות

נטליה שלום זה לא נכון בכלל דבר ראשון אתם גרים בירוחם !! זמני התקנות והספקות רשום באתר שבמקומות רחוקים יש תוספת מחיר וגם הזמנים יותר אז נכון שקיבלתם את המוצר כמה ימים אבל שוב זה בגלל המרחק אז בגלל זה לרשום לא עומדים בזמנים ??? דבר שני בקשר למידות את הזמנת את המוצרים באתר רשמת 90/90 הגיע המקלחון לפי בקשתכם המתקין הגיע עם המקלחון והארון את הארון הוא התקין אבל המקלחון לא מתאים לשטח צריך יותר קטן שוב כמו שאמרתי אתם גרים בירוחם אז שוב כדי להחליף את המקלחון למידה ולהגיע שוב להתקנה לוקח קצת יותר זמן מרגיל גם בגלל ההחלפה וסידור הזמנה ניירת וגם על המרחק אז שוב נטליה באמת לא בסדר לרשום סתם דברים תודה ויום טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
מתן
מתן
13.01.2021
מוצר שנרכש: קומקום hyk

שירות ממש גרוע. לא להתקרב אליהם. מבטיחים דברים ולא מקיימים כלל. כדאי לקנות במקום אחר.

תגובת החנות

מתן שלום לא בסדר ולא נכון מה שאתה רושם אנחנו שלחנו את המוצר בזמן דרך חברת שלחויות הם שלחו לחנות שהם עובדים איתה בישוב שלך החנות בסביבה שלך לא פתוחה כל הזמן ולכן לא ניתן לתת לה את המוצר בישוב שאתה גר ויותר מזה גם שהוא מקבלאחרי הרבה פעמים שהיה סגור תפסו אותו אז הוא סגור ולתת לך את המשלוח ושוב עובר עוד ימים יותר מזה גם שהוא קיבל את המוצר הוא אמר לך שלא ולנו יש אישור שקיבל אז בסוף אמרנו לך שאנחנו נקבל רק אישור מחברת השלחויות שהמוצר חזר ולא לקחת באמת ואז נשלח לך זיכוי ואכן כך עשינו שלחנו לך זיכוי על הכל אז למה אנחנו לא בסדר ? ויותר מזה לעשות לנו כוכב אחד באמת שזה לא בסדר כי יש לנו גם באתר דרך לשלוח לך עד הבית !!שאת זה לא עשיתה אתה יודע את הבעיה של החנות שאצלכם בישוב אתה אמרת לנו את זה גם בטלפון אז באמת חבל שאתה פוגע בעסק שעשה וביקש בדיוק את מה שאתה ביקשת חבל תןדה וום טוב להזכיר ששלחנו לך זיכוי על הכל !!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
jack
jack
18.09.2020
מוצר שנרכש: כיור שלוסר וושינגטון

הזמנו כיור אשר הגיע יותר קטן במידות שמפורסמות. כשביקשתי לבדוק מדוע קיבלתי תשובה שאצלם אין טעויות ושאחפש אצלי .... בקיצור לא ממליץ

תגובת החנות

שלום אתה מזמין כיור שרשום את המידות בדיוק מה שהספק רושם ובדיוק מה שקיבלת יש מצב שאתה הזמנת כיור לא נכון למידות שאתה צריך אבל זה לא אומר שהכיור או המידות לא נכונות תמיד ניתן להחליף רק שלא הותקו או שלא עשו חורים בכיור דבר איתנו נבדק אין הבעיה ונעזור לך כמה שניתן בנוסף אמרנו וחזרנו על זה שאין בעיה להגיע עם הכיור לחברה יבדקו ויחליפו במידה וצריך וגם ניתן לדבר בטלפון איתנו לפני

חוות הדעת עזרה לכם?
suzannab
suzannab
12.03.2020
מוצר שנרכש: מקלחון

חווית הרכישה שלנו היא מאוד שלילית!!!! פירקנו את המקלחון לפי תיאום תאריך התקנה. ביום של ההתקנה, המתקין התקשר לבטל- כי ״הוא תקוע בבער שבע״. לאחר מספר שיחות לא נעימות עם המתקין והעסק המתקין הגיע בשעה 19:30 בערב וחיפף בהתקנה. הקיר של חדר השינה הצמוד למקלחון פיתח רטיבות, הזמנו אינסטלטור שאבחן את הבעייה כחוסר איטום של הקיר. כשדיברנו עם בעל העסק, הכחיש בתוקף, לא היה מוכן לקחת אחריות! מראש הסיבה שהשתמשתי בשירות ההתקנה שלהם כי הם אמרו לי שאם אני מתקינה לבד אין אחריות. אחריי עוד ריב טלפוני הגיע המתקין שלהם ואטם את מה שפספסו פעם קודמת. למרות שבפועל היה צרייך לפרק את דלת המקלחון,לאטום ולהתקין מחדש. למרות שהמוצר טוב ולא יקר, השירות ואיכות העבודה אפילו לא שואפים ל 0! ממליצה לשלם קצת יותר במקום אחר! 4113285

תגובת החנות

שלום אנחנו לא פירקנו את המקלחון הישן מה שזה אומר שאתם היתם צריכים לעשות רובה לפני או ליבדוק את הקרמיקה אנחנו נותנים אחריות על ההתקנה ועל המקלחון שלא יצא מים ואכן לא יוצא מים מהמקלחון !!!! מתקין שמגיע להתקין את מקלחון לא יכול ולא יודע מה קורה בקיר ובקרמיקה אצלכם בבית הוא הגיע להתקין בלבד את המקלחון ולא לעשות לכם בדק בית ולא שיפוץ סליחה ותודה

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
15.12.2019
מוצר שנרכש: ידיות למקלחון

השרות גרוע , המחירים שלהם הזויים , הזמנת 2 ידיות למקלחת קטנות בצורה עגולה , הביאו לי בצורה מרובעת וחייבו אותי במחיר הזוי של 159 ₪ , לקח להם 60 יום להביא לי את המוצר למרות שבאתר התחייבו ל5 ימים , פשוט לא ממליץ לקנות מהם כלל!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
15.07.2019
מוצר שנרכש: מקלחון 86*86

האתר אינטרנט שלהם לא עובד טוב קיבלתי מקלחון עם מידות שלא רציתי בזבזתי אלף שקל שהולכים עכשיו לפח

חוות הדעת עזרה לכם?
Udi
Udi
27.02.2019
מוצר שנרכש: אמבטיון ריו 80 ס"מ RIO דלת פנים חוץ

ביצעתי את ההזמנה ומחיר המוצר "קפץ" מ-599 ל-779 שח בשל מחיר הזוי של משלוח. בנוסף, נאמר לי שאם לא ארכוש "התקנה" בעוד כמה מאות שקלים לא אקבל אחריות. מחיר המוצר היה מטפס ממחיר אטרקטיבי של 599 שח ל-900 ומשהו שקלים. יש לי עכשיו מוצר בלי אחריות ):

תגובת החנות

הייי אני באמת לא מבין מה לא בסדר יש מחיר למוצר ויש מחיר למשלוח ויש מחיר להובלה + התקנה אז באמת מה לא בסדר ?? הזמנתה אמבטיון ב559 ש"ח שניתן גם באיסוף עצמי ללא עלות בחינם !!! ביקשת משלוח הובלה בלבד בתוספת של 180 ש"ח שכאשר הובלה + התקנה עולה 300 ש"ח אמרנו לך שעדיף בתוספת של רק 120 ש"ח לקבל גם התקנה וגם את האחריות של היבואן אני רק מזכיר לך שאתה רוצה למתקין אמבטיון לבד !! שזה זכוכית !!!וזה מסוכן אז אין אחריות של היבואן ללקוח שמתקין לבד כל זה נאמר לך עוד לפני חיוב הכרטיס ועוד לפני שסיפקנו לך יכולתה לבטל את ההזמנה ובכך לא לתת לנו סתם ציון לא טוב ולדרג אותנו נמוך בגלל שאתה רוצה להתקין לבד אנחנו חושבים שבאמת תבדוק שבכל הארץ זה כך בכל מוצר שאתה מתקין לבד אנחנו מבקשים ממך לחשוב על זה באמת מכל הלב לבטל את הדירוג הנמוך שנתתה לנו בכך שאנחנו עשינו רק את מה שצריך לעשות לפי תקן ישראל ובכל שיהיה לך רק טוב חשוב גם לציין שמחיר ההתקנה עובר ישירות למתקין ולא לנו אז לנו לא יוצא מזה כלום תודה יהלום הבית

חוות הדעת עזרה לכם?
צבי
צבי
25.07.2017
מוצר שנרכש: ארונית אמבטיה ברז

רכשתי מוצר (ארונית אמבטיה ברז) אבל מעולם לא קבלתי לא את המוצר ולא את הכסף בחזרה. לא הצלחתי לתאם עמם איסוף עצמי (כל פעם היתה תירוץ אחר לגבי מקום האיסוף ובשלב מסוים לא ענו לטלפונים ולמיילים תקופה ארוכה). בסופו של דבר נאלצתי לקנות את המוצרים במקום אחר. את הכסף לא קבלתי בחזרה, רק חלק מהתשלומים עצרתי דרך חברת האשראי. מעולם גם לא שלחו חשבונית אז יש לי רק מספר הזמנה ואם צריך אסמכתא של חברת האשראי. ועוד דבר: הזמנתי באינטרנט, אבל הם בקשו את פרטי האשראי טלפונית בטענה שיש איזושהי בעיה ובפועל החיוב התבצע על ידי חברה אחרת, לא יהלום הבית. עכשיו הם שלחו לי הזמנה לכתוב חוות דעת אז חוות הדעת שלי שלילית. לא ממליץ לרכוש מהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
shapira.michael
shapira.michael
15.12.2019
מוצר שנרכש: ציר

כתוב שזמן משלוח 3 ימים. אבל מסתבר שזה 3 ימים עד שהם מזיזים את עצמם כדי לשלוח . וכמה זמן המשלוח בפועל. רק ה' ודואר ישראל יודעים את התשובה. ועל זה גובים 30 ש"ח???

חוות הדעת עזרה לכם?
Gil
Gil
25.07.2018
מוצר שנרכש: מקלחון שתי דלתות 75 ס"מ

ביצעתי הזמנה באינטרנט למיקלחון. לא שילמתי וביקשתי שיתקשרו לקבלת אשראי. במשך מספר ימים אף אחד לא חזר אלי. בחנות לא ענו לטלפון. בסופו של דבר השגתי את הטלפון הנייד של המנהל והוא אכן מצא את ההזמנה האבודה והתבצעה ההתקנה. יש להם מחירים טובים אבל אני לא בטוח שזה שווה את הטרטור

תגובת החנות

היי גיל, בהמשך לטענתך ולאי שביעות רצונך עליי להסביר שהאתר מקבל ביום המון פניות אשד אינן משולמות באמצעות כרטיס אשראי ויש לציין כאשר אין הזמנה פורמלית במערכת אנו חוזרים לאותם לקוחות אשר ביצעו ושילמו על הזמנה ועל כן אנו חוזרים במועד מאוחר יותר לפנייה שטרם התקבלה הזמנה או שולמה באמצעות כרטיס אשראי . אתר הנ"ל הינו ידידותי ומאובטח והיה ניתן למסור פרטי אשראי ולבצע הזמנה ואנו מתחייבים לחזרה ללקוח בהקדם האפשרי ! לנושא אי הענות לטלפון העסק כנראה שהיה קצת עומס על הקווים ניתן היה להשאיר הודעה קולית ו/או במייל ואנו היינו יוצרים קשר במיידית . יש לציין כאשר הגעת לחנות /מנהל הטיפול היה מהיר ושירותי . עימך הסליחה מראש , מקווים לראותך בקניות חוזרות אצלינו

חוות הדעת עזרה לכם?
sigaloz79
sigaloz79
25.07.2025
מוצר שנרכש: מקלחון דגם אזורה

שירות ואמינות יחס אישי קבלתי מקלחון ברמה גבוהה התקנה מקצועית ביותר מומלץ מאוד אלופים תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
ofekbana1996
ofekbana1996
07.07.2025
מוצר שנרכש: מקלחון הזזה פינתי

מקצוענים עם מחירים טובים ושירות טוב ומהיר! ממליצה בחום לכל מי ששוקל לרכוש מקלחונים .

חוות הדעת עזרה לכם?
yossi
yossi
18.06.2025
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה דגם רודי

גילי , כל הכבוד ותודה רבה. ביצעתי רכישה של הארון ביום חמישי 12-6 נקבעה אספקה נקבעה ליום שני 16-6. ביום שישי התחילה המלחמה , ביום ראשון , התקשרו והודיעו שהאספקה תתאחר עקב המצב. בהזדמנות זו ביקשתי לשנות את סוג הארון שרכשתי. לא היתה התנגדות כלל( לא מובן מאליו). ועם כל זאת והארון הגיע ביום שלישי. שוב תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
13.06.2025
מוצר שנרכש: מקלחון

ממליץ בחום. שירות ואיכות גבוהים במיוחד הגיעו מהר ועשו עבודה טובה מאוד גילי המנהל בחור טוב מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
noamyzrael94
noamyzrael94
11.06.2025
מוצר שנרכש: כיור מטבח בלאנקו דורימקס 700IF

מחיר מצוין, ושירות מצוין, תמיד זמינים ופועלים כמה שיותר מהר לעזור לך. ממליץ מאוד על החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
krakssk
krakssk
23.05.2025
מוצר שנרכש: מקלחון פינתי

הייתי צריכה מקלחון דחוףףף. קיבלתי שירות מעולה. זמינות. ממש דאג לי מהיום להיום מחיר מעולה תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
aizenr
aizenr
11.05.2025
מוצר שנרכש: ג'קפזי 180X70

הצוות היה מאוד אדיב והסביר בפריטרוט על מספר מוצרים. בשלב זה קנית רק ג'קוזי. את הארונות אני אקנה כנרה בעתיד הקרוב. הג'קפזי מסופק על ידי חברה אחרת. היו קצת בעיות תקשורת בכל הנוגע להבלה של הג'קוזי, אבל לא משהוא משמעותי.

חוות הדעת עזרה לכם?
דנה חכים ברקוביץ
דנה חכים ברקוביץ
27.04.2025
מוצר שנרכש: ברז קיר

במהלך שיפוץ בדקה ה90 הודיע לנו הקבלן ביום ה׳ שהוא לא מוצא את הברזים שהבטיח להביא וצריך להתקין ביום ראשון. בשירות לקוחות(גילי) עשה מאמץ למצוא דגם מתאים ושנוכל לאסוף כבר למחרת ביום שישי. תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
sufa
sufa
17.03.2025
מוצר שנרכש: מקלחון 2 דלתות

פשוט שירות מושלם. עמדו בזמנים, התקינו מעולה, זמינים לשאלות תוך כדי ואחרי, החוויה הכי טובה בעל הסיוט הזה של השיפוץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
mira
mira
26.01.2025
מוצר שנרכש: כיור פטרה וברזים

רכשתי ברזים וכיור. זכיתי לשירות מעולה ואדיב. משלוח מהיר עד הבית. רק מחמאות. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5

חוות דעת של מוצרים פופולריים ביהלום הבית

מוצרים נוספים הנמכרים ביהלום הבית

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון