
לא לקנות משם! רכשנו מקלחון, לאחר ההתקנה (פחות מ14 יום) לא היינו מרוצים וביקשנו פירוק וזיכוי עבור המוצר, כמובן שהיה ברור שנספוג את עלות ההתקנה, אך הם לא הסכימו כלל לשמוע על החזר

לא לקנות משם! רכשנו מקלחון, לאחר ההתקנה (פחות מ14 יום) לא היינו מרוצים וביקשנו פירוק וזיכוי עבור המוצר, כמובן שהיה ברור שנספוג את עלות ההתקנה, אך הם לא הסכימו כלל לשמוע על החזר

גרוע ביותר - שלחו לי מחולון כיור שהגיע שבור והמוכר בסניף (גילי) לא היה מוכן לשלוח לי חדש וסגר לי את הטלפון בפרצוף.

קניתי דרך האינטרנט והלכתי לאסוף את המוצר בעצמי וכשבאני להתקין את זה גילנו שיש כל מיני סדקים בכיור
הייי שלום דבר ראשון אך לוקחים מוצר עם סדקים כל מוצר שיוצא נבדק ע"י המחסנאי וגם כלקוח צריך לבדוק לפני שלוקח ומכניס לרכב את המוצר בלי קשר לא ידוע לנו על זה ולכן גם לא טופל חבל שאתם לא מדברים איתנו לפני הינו עוזרים במה שניתן לצעד הטוב ביותר

המחירים יקרים פי 3 מכל חנות אחרת בשוק השירות גרוע, זמן תגובה אחרי 3 ימים חשבונית לא התקבלה !!

לא אמין כלל, אין שירות. יחס מזלזל . הבטיחו תשלומים, ביצעו בתשלום אחד, לאחר שפניתי אליהם, לא סדרו את התקלה
שלום ביקשת לעשות 18 תשלומים !!! על ברז שהמחיר שלו לא עולה מעל 150 ש"ח !! לא היה ניתן לעשות תשלומים בטלפון רק באתר אז אמרנו לך לעשות באתר כי רק דרך האתר ניתן לעשות 12-18 תשלומים ועוד על מחיר זול בסוף חזרת אילנו לטלפון שוב וביקשת לעשות תשלום דרך הטלפון (שלא ניתן לעשות תשלומים בטלפון ) אז ביצענו תשלום אז סליחה באמת מה לא בסדר ?

שירות גרוע מאוד לא עומדים בתאריך הספקה . לא מגיעים להתקנה שנקבע או שמגיעים עם מוצר לא מתאים. אין קשר בין המחלקות
נטליה שלום זה לא נכון בכלל דבר ראשון אתם גרים בירוחם !! זמני התקנות והספקות רשום באתר שבמקומות רחוקים יש תוספת מחיר וגם הזמנים יותר אז נכון שקיבלתם את המוצר כמה ימים אבל שוב זה בגלל המרחק אז בגלל זה לרשום לא עומדים בזמנים ??? דבר שני בקשר למידות את הזמנת את המוצרים באתר רשמת 90/90 הגיע המקלחון לפי בקשתכם המתקין הגיע עם המקלחון והארון את הארון הוא התקין אבל המקלחון לא מתאים לשטח צריך יותר קטן שוב כמו שאמרתי אתם גרים בירוחם אז שוב כדי להחליף את המקלחון למידה ולהגיע שוב להתקנה לוקח קצת יותר זמן מרגיל גם בגלל ההחלפה וסידור הזמנה ניירת וגם על המרחק אז שוב נטליה באמת לא בסדר לרשום סתם דברים תודה ויום טוב

שירות ממש גרוע. לא להתקרב אליהם. מבטיחים דברים ולא מקיימים כלל. כדאי לקנות במקום אחר.
מתן שלום לא בסדר ולא נכון מה שאתה רושם אנחנו שלחנו את המוצר בזמן דרך חברת שלחויות הם שלחו לחנות שהם עובדים איתה בישוב שלך החנות בסביבה שלך לא פתוחה כל הזמן ולכן לא ניתן לתת לה את המוצר בישוב שאתה גר ויותר מזה גם שהוא מקבלאחרי הרבה פעמים שהיה סגור תפסו אותו אז הוא סגור ולתת לך את המשלוח ושוב עובר עוד ימים יותר מזה גם שהוא קיבל את המוצר הוא אמר לך שלא ולנו יש אישור שקיבל אז בסוף אמרנו לך שאנחנו נקבל רק אישור מחברת השלחויות שהמוצר חזר ולא לקחת באמת ואז נשלח לך זיכוי ואכן כך עשינו שלחנו לך זיכוי על הכל אז למה אנחנו לא בסדר ? ויותר מזה לעשות לנו כוכב אחד באמת שזה לא בסדר כי יש לנו גם באתר דרך לשלוח לך עד הבית !!שאת זה לא עשיתה אתה יודע את הבעיה של החנות שאצלכם בישוב אתה אמרת לנו את זה גם בטלפון אז באמת חבל שאתה פוגע בעסק שעשה וביקש בדיוק את מה שאתה ביקשת חבל תןדה וום טוב להזכיר ששלחנו לך זיכוי על הכל !!!!

הזמנו כיור אשר הגיע יותר קטן במידות שמפורסמות. כשביקשתי לבדוק מדוע קיבלתי תשובה שאצלם אין טעויות ושאחפש אצלי .... בקיצור לא ממליץ
שלום אתה מזמין כיור שרשום את המידות בדיוק מה שהספק רושם ובדיוק מה שקיבלת יש מצב שאתה הזמנת כיור לא נכון למידות שאתה צריך אבל זה לא אומר שהכיור או המידות לא נכונות תמיד ניתן להחליף רק שלא הותקו או שלא עשו חורים בכיור דבר איתנו נבדק אין הבעיה ונעזור לך כמה שניתן בנוסף אמרנו וחזרנו על זה שאין בעיה להגיע עם הכיור לחברה יבדקו ויחליפו במידה וצריך וגם ניתן לדבר בטלפון איתנו לפני

חווית הרכישה שלנו היא מאוד שלילית!!!! פירקנו את המקלחון לפי תיאום תאריך התקנה. ביום של ההתקנה, המתקין התקשר לבטל- כי ״הוא תקוע בבער שבע״. לאחר מספר שיחות לא נעימות עם המתקין והעסק המתקין הגיע בשעה 19:30 בערב וחיפף בהתקנה. הקיר של חדר השינה הצמוד למקלחון פיתח רטיבות, הזמנו אינסטלטור שאבחן את הבעייה כחוסר איטום של הקיר. כשדיברנו עם בעל העסק, הכחיש בתוקף, לא היה מוכן לקחת אחריות! מראש הסיבה שהשתמשתי בשירות ההתקנה שלהם כי הם אמרו לי שאם אני מתקינה לבד אין אחריות. אחריי עוד ריב טלפוני הגיע המתקין שלהם ואטם את מה שפספסו פעם קודמת. למרות שבפועל היה צרייך לפרק את דלת המקלחון,לאטום ולהתקין מחדש. למרות שהמוצר טוב ולא יקר, השירות ואיכות העבודה אפילו לא שואפים ל 0! ממליצה לשלם קצת יותר במקום אחר! 4113285
שלום אנחנו לא פירקנו את המקלחון הישן מה שזה אומר שאתם היתם צריכים לעשות רובה לפני או ליבדוק את הקרמיקה אנחנו נותנים אחריות על ההתקנה ועל המקלחון שלא יצא מים ואכן לא יוצא מים מהמקלחון !!!! מתקין שמגיע להתקין את מקלחון לא יכול ולא יודע מה קורה בקיר ובקרמיקה אצלכם בבית הוא הגיע להתקין בלבד את המקלחון ולא לעשות לכם בדק בית ולא שיפוץ סליחה ותודה

השרות גרוע , המחירים שלהם הזויים , הזמנת 2 ידיות למקלחת קטנות בצורה עגולה , הביאו לי בצורה מרובעת וחייבו אותי במחיר הזוי של 159 ₪ , לקח להם 60 יום להביא לי את המוצר למרות שבאתר התחייבו ל5 ימים , פשוט לא ממליץ לקנות מהם כלל!!

האתר אינטרנט שלהם לא עובד טוב קיבלתי מקלחון עם מידות שלא רציתי בזבזתי אלף שקל שהולכים עכשיו לפח

ביצעתי את ההזמנה ומחיר המוצר "קפץ" מ-599 ל-779 שח בשל מחיר הזוי של משלוח. בנוסף, נאמר לי שאם לא ארכוש "התקנה" בעוד כמה מאות שקלים לא אקבל אחריות. מחיר המוצר היה מטפס ממחיר אטרקטיבי של 599 שח ל-900 ומשהו שקלים. יש לי עכשיו מוצר בלי אחריות ):
הייי אני באמת לא מבין מה לא בסדר יש מחיר למוצר ויש מחיר למשלוח ויש מחיר להובלה + התקנה אז באמת מה לא בסדר ?? הזמנתה אמבטיון ב559 ש"ח שניתן גם באיסוף עצמי ללא עלות בחינם !!! ביקשת משלוח הובלה בלבד בתוספת של 180 ש"ח שכאשר הובלה + התקנה עולה 300 ש"ח אמרנו לך שעדיף בתוספת של רק 120 ש"ח לקבל גם התקנה וגם את האחריות של היבואן אני רק מזכיר לך שאתה רוצה למתקין אמבטיון לבד !! שזה זכוכית !!!וזה מסוכן אז אין אחריות של היבואן ללקוח שמתקין לבד כל זה נאמר לך עוד לפני חיוב הכרטיס ועוד לפני שסיפקנו לך יכולתה לבטל את ההזמנה ובכך לא לתת לנו סתם ציון לא טוב ולדרג אותנו נמוך בגלל שאתה רוצה להתקין לבד אנחנו חושבים שבאמת תבדוק שבכל הארץ זה כך בכל מוצר שאתה מתקין לבד אנחנו מבקשים ממך לחשוב על זה באמת מכל הלב לבטל את הדירוג הנמוך שנתתה לנו בכך שאנחנו עשינו רק את מה שצריך לעשות לפי תקן ישראל ובכל שיהיה לך רק טוב חשוב גם לציין שמחיר ההתקנה עובר ישירות למתקין ולא לנו אז לנו לא יוצא מזה כלום תודה יהלום הבית

רכשתי מוצר (ארונית אמבטיה ברז) אבל מעולם לא קבלתי לא את המוצר ולא את הכסף בחזרה. לא הצלחתי לתאם עמם איסוף עצמי (כל פעם היתה תירוץ אחר לגבי מקום האיסוף ובשלב מסוים לא ענו לטלפונים ולמיילים תקופה ארוכה). בסופו של דבר נאלצתי לקנות את המוצרים במקום אחר. את הכסף לא קבלתי בחזרה, רק חלק מהתשלומים עצרתי דרך חברת האשראי. מעולם גם לא שלחו חשבונית אז יש לי רק מספר הזמנה ואם צריך אסמכתא של חברת האשראי. ועוד דבר: הזמנתי באינטרנט, אבל הם בקשו את פרטי האשראי טלפונית בטענה שיש איזושהי בעיה ובפועל החיוב התבצע על ידי חברה אחרת, לא יהלום הבית. עכשיו הם שלחו לי הזמנה לכתוב חוות דעת אז חוות הדעת שלי שלילית. לא ממליץ לרכוש מהם.

כתוב שזמן משלוח 3 ימים. אבל מסתבר שזה 3 ימים עד שהם מזיזים את עצמם כדי לשלוח . וכמה זמן המשלוח בפועל. רק ה' ודואר ישראל יודעים את התשובה. ועל זה גובים 30 ש"ח???

ביצעתי הזמנה באינטרנט למיקלחון. לא שילמתי וביקשתי שיתקשרו לקבלת אשראי. במשך מספר ימים אף אחד לא חזר אלי. בחנות לא ענו לטלפון. בסופו של דבר השגתי את הטלפון הנייד של המנהל והוא אכן מצא את ההזמנה האבודה והתבצעה ההתקנה. יש להם מחירים טובים אבל אני לא בטוח שזה שווה את הטרטור
היי גיל, בהמשך לטענתך ולאי שביעות רצונך עליי להסביר שהאתר מקבל ביום המון פניות אשד אינן משולמות באמצעות כרטיס אשראי ויש לציין כאשר אין הזמנה פורמלית במערכת אנו חוזרים לאותם לקוחות אשר ביצעו ושילמו על הזמנה ועל כן אנו חוזרים במועד מאוחר יותר לפנייה שטרם התקבלה הזמנה או שולמה באמצעות כרטיס אשראי . אתר הנ"ל הינו ידידותי ומאובטח והיה ניתן למסור פרטי אשראי ולבצע הזמנה ואנו מתחייבים לחזרה ללקוח בהקדם האפשרי ! לנושא אי הענות לטלפון העסק כנראה שהיה קצת עומס על הקווים ניתן היה להשאיר הודעה קולית ו/או במייל ואנו היינו יוצרים קשר במיידית . יש לציין כאשר הגעת לחנות /מנהל הטיפול היה מהיר ושירותי . עימך הסליחה מראש , מקווים לראותך בקניות חוזרות אצלינו

שירות ואמינות יחס אישי קבלתי מקלחון ברמה גבוהה התקנה מקצועית ביותר מומלץ מאוד אלופים תודה

מקצוענים עם מחירים טובים ושירות טוב ומהיר! ממליצה בחום לכל מי ששוקל לרכוש מקלחונים .

גילי , כל הכבוד ותודה רבה. ביצעתי רכישה של הארון ביום חמישי 12-6 נקבעה אספקה נקבעה ליום שני 16-6. ביום שישי התחילה המלחמה , ביום ראשון , התקשרו והודיעו שהאספקה תתאחר עקב המצב. בהזדמנות זו ביקשתי לשנות את סוג הארון שרכשתי. לא היתה התנגדות כלל( לא מובן מאליו). ועם כל זאת והארון הגיע ביום שלישי. שוב תודה

ממליץ בחום. שירות ואיכות גבוהים במיוחד הגיעו מהר ועשו עבודה טובה מאוד גילי המנהל בחור טוב מאוד

מחיר מצוין, ושירות מצוין, תמיד זמינים ופועלים כמה שיותר מהר לעזור לך. ממליץ מאוד על החנות

הייתי צריכה מקלחון דחוףףף. קיבלתי שירות מעולה. זמינות. ממש דאג לי מהיום להיום מחיר מעולה תודה

הצוות היה מאוד אדיב והסביר בפריטרוט על מספר מוצרים. בשלב זה קנית רק ג'קוזי. את הארונות אני אקנה כנרה בעתיד הקרוב. הג'קפזי מסופק על ידי חברה אחרת. היו קצת בעיות תקשורת בכל הנוגע להבלה של הג'קוזי, אבל לא משהוא משמעותי.

במהלך שיפוץ בדקה ה90 הודיע לנו הקבלן ביום ה׳ שהוא לא מוצא את הברזים שהבטיח להביא וצריך להתקין ביום ראשון. בשירות לקוחות(גילי) עשה מאמץ למצוא דגם מתאים ושנוכל לאסוף כבר למחרת ביום שישי. תודה רבה!

פשוט שירות מושלם. עמדו בזמנים, התקינו מעולה, זמינים לשאלות תוך כדי ואחרי, החוויה הכי טובה בעל הסיוט הזה של השיפוץ!

רכשתי ברזים וכיור. זכיתי לשירות מעולה ואדיב. משלוח מהיר עד הבית. רק מחמאות. תודה רבה.