
החנות שלח המוצר אחר מאשר היה בתמונה של האתר . הזמנתי משייפת ידנית לנייר זכוכית. קיבלתי משייפת גומי. אפילו לא דומה למה שיש בתמונה שבאתר

החנות שלח המוצר אחר מאשר היה בתמונה של האתר . הזמנתי משייפת ידנית לנייר זכוכית. קיבלתי משייפת גומי. אפילו לא דומה למה שיש בתמונה שבאתר

הזמנתי ברז חמת רותם נשלף למטבח, שאלתי בטלפון כמה זמן האחריות על המוצר, ונאמר לי מפורשות 7 שנים (השיחה מוקלטת). לאחר קבלת המוצר התברר שהאחריות של חמת היא רק 5 שנים. שוחחתי עם בעל העסק, הוא הביע את צערו על הטעות, אך את הנעשה אין להשיב (רק להחזיר את הברז, אבל כבר התקנתי אותו). אני רואה בכך טעות בלתי הולמת ובלתי ראויה של החנות (שלא לומר הטעיית הלקוח), וברור כי לא אקנה שם להבא.
שלום רב אנו מצטערים על חווית הלקוח, חשוב לציין שליד כל מוצר מופיעה כמות שנות האחריות-בעמוד המוצר באתר מצויין 5 שנות אחריות. כך שאם בתמימות טעינו (כולנו בני אדם) זה עדיין כתוב ומצויין בעמוד כל מוצר והלקוח לפני שרוכש את המוצר, מקבל את כל האינפורמציה הרלוונטית. בנוסף, כאשר הלקוח קיבל את הברז - בתוך האריזה הייתה תעודת אחריות המציינת: 5 שנות אחריות! אם הלקוח לא היה מתקין את הברז, בטח היינו מחליפים לו לברז אחר או מזכים אותו בזיכוי מלא.

הזמנתי שואב בריכה ביום שלישי וקיבלתי אותו למחרת , ממש מהיר. פתחתי את הקופסה והמטען לא נמצא , מה שנמצא זה שקית קרועה שברור שלקחו משם את המטען. פניתי לחנות מיד לאחר פתיחת החבילה ואמרו שיחזרו אלי וכמובן שלא. אחרי כמה סינונים רצופים והודעות והתשובה שקיבלתי היא שזה לא יכול להיות וזהו. מטען של ₪40 ללקוח ואולי ₪10 לחנות אבל זה לא העניין.... העניין הוא שבתור עסק תציע שירות, תציע חלופה ולא ישר להתנער מאחריות. בסופו של יום אני עם שואב שבאריזה הייתה שקית קרועה, אני לא יודע אם השואב בכלל עובד כי אין מטען ואין לי מושג אם קיבלתי מוצר חדש ששילמתי על חדש. לא רוצה לחשוב מה יקרה אם יפסיק לעבןד אחרי שבוע הרי אחריות בטח לא אקבל מהחנות. אני לא מהסוג שבכלל מגיב לא לטובה ולא לרעה אבל על שירות כזה תתביישו לכם. ממש ניסיון מצידי "להרוויח" מטען נוסף. כל הכבוד

נחמדים בקנייה, אבל אם יש אחר כך בעיה תחפש את הלמפה. קניתי ברז מטבח, כשחיברתי אותו נזל מהמנגנון פניתי אל החנות כדי שיחליפו הרי מדובר במוצר חדש שנקנה אצלם, כמובן שלא לקחו אחריות וזרקו אותי לממש את האחריות מול היצרן. יש מינימום אחריות למוכר כשהמוצר חדש למרות אחריות יצרן.
בתאריך 12.5.21 הלקוח הנ''ל רכש בררז מטבח של חמת לאחר כשבוע הלקוח יצר קשר עם שירות הלקוחות בטענה שהברז מטפטף/נוזל. הוסבר ללקוח שאכן לשם כך הוא קיבל אחריות של חברת חמת והוא יכול ליצור איתם קשר בעניין והם יפתרו לו את הנושא ,יתקנו או יחליפו בהתאם למקרה . הלקוח הסביר לנציג בשירות הלקוחות שחמת סגורים בגלל ''המצב הבטחוני'' והוא רוצה פיתרון מיידי מאיתנו . הלקוח ראה דרך אחת לפתרון הבעיה שלו והיא לסחוט אותנו בשירות הלקוחות שאם לא ניתן מענה ולא נחליף לו את הברז מיידית הוא יכתוב עלינו חוות דעת בזאפ וכך עשה למעשה כפי שניתן לראות. לא ניתן ללקוחות מהסוג הזה להכפיש את שמנו לשווא שביעות רצון הלקוחות שלנו אצלנו בעדיפות ראשונה ויעידו על כך לקוחותינו וכפי שניתן לקרוא זאת באתרכם . הלקוח הנ''ל בחר בדרכו שלו ואנו נמשיך בדרך שלנו יחס אישי לכל לקוח בכל זמן ובכל עת. בברכה H.S

לא לקנות בחנות ! קניתי קטלן יתושים - הוריקן (הזמנה 4894856) ב-11/05/2020, ב-11/07/2020 המנורה הפסיק לעבוד ופניתי לשירות החנות דרך אימייל. ב-12/07/2020 כתבו לי שהם צריכים לבדוק. למרות עוד ניסיונות דרך מייל ודרך טלפון עד עכשיו לא קיבלתי תשובה. שיטת לוקחים את הכסף ולא מטפלים בהלקוח.

צר לי - לא נוהג לתת משוב שלישי אבל הפעם מרגיש חייב. הזמנתי משאבה לבריכה תוך התחייבות לספק עד 6 ימי עסקים ולאחר 5 ימים המוכר שולח מייל שאין במלאי וכשיגיע הוא ישלח.... אין לי בעיה שאין במלאי וזה יכול לקרות. אבל תרשמו באתר שאין במלאי ולכל הפחות תתקשרו למחרת ותודיעו שאין ואל תתנו לי להמתין למוצר שהיה נצרך לי
תגובתנו לא רלוונטית וצר לנו על כל לקוח לא מרוצה. עשינו מאמץ לעמוד בדרישות הלקוח.ולראיה הוא לא ביטל את ההזמנה אשר כבר נשלחה.

בושה וחרפה של שירות. הזמנתי מסור שולחני דרך האתר, מתנה לאחי. הגיע אלי תוך יומיים כשהוא ארוז בצורה מרושלת. כשפתחתי לבדוק, גיליתי שפשוט ארזו לי מסור שעמד בתצוגה בחנות מספר חודשים לפחות. שום דבר לא היה ארוז בניילון או קרטון כפי שאמור להיות. חלקים שהיו אמורים להיות מחוברים, היו מפורקים. ועל המסור היו פה ושם שריטות קלות. לא היה בארגז ניירת (חוברת הוראות וכו'). פשוט זרקו בארגז את המסור שהיה בחנות. על המסור עצמו עוד הייתה מודבקת מדבקה עם המחיר המוצג בחנות! היו לי 2 שיחות עם נציגות מהחנות. ביקשו לראות תמונות של המסור כדי להיות בטוחים שאני דובר אמת. שלחתי להם ומיד אמרו לי שישלחו לי מסור חדש. לא התנצלו, לא אמרו תקלה, פשוט "נשלח לך חדש". קוראים לזה שיטת מצליח . בשיחה השנייה, עוד הסבירה לי רינת, שלא באמת שילמתי מחיר מלא, אלא מחיר מיוחד שנתנו למסור האחרון במלאי. מתצוגה. כמובן שזה לא נכון, בשום מקום באתר לא נרשם שזה מסור מתצוגה ולא חדש. החנות עדיין ממשיכה להציע את המסור הזה למכירה באתר ובמחיר אפילו נמוך יותר מזה שאני רכשתי. במקום שמכבד את עצמו ואת הקונים היו מתנצלים, מבטיחים לבדוק איך קרתה התקלה ולוודא שלא יקרה שוב, ומציעים פיצוי הולם. ולא מספרים סיפורים. למזלי, גיליתי את המחדל לפני שנתתי את המתנה. ממליץ להתרחק.
אין ספק שנפלה טעות ואנחנו לוקחים אחריות מלאה, אך מצדך תבין שמאחורי החברה עומדים אנשים, ובני אדם שעושים טעויות לפעמים. מכיוון שלא הוזכר כי המוצר הנ"ל יישלח מתצוגה, בלי לחשוב פעמיים התנצלנו ושלחנו מסור חדש עם משלוח מיוחד שהגיע יום למחרת. אין פה שום שיטה, אלא שירות שהלקוחות שלנו מקבלים תמיד. לגבי המחיר, המחיר באתר והמחיר שרכשת זהה ולא בוצע שינוי. הוא באמת מחיר מיוחד למסורים חדשים לגמרי. אצלנו השירות מעל הכל!! אך איננו יכולים לחלק מתנות ופיצויים. במיוחד במקרה שלך שטופל במהירות ויעילות. אפילו לאחר שאיימת לעשות לנו עוול כמו חוות דעת זו, כי פעלנו הכי טוב שיכלנו ולא ראינו סיבה לפיצוי. מצטערים שעברת חווית קניה כזו.

התקשרתי לברר על מכנס דגמח רצפים . נאמר לי בביטחון שיש את המידות שביקשתי . הגעתי מהמרכז במיוחד ולא מידות ולא נעליים . בושה של שירות .

הזמנתי זרוע לראש מקלחת לפני שלושה שבועות. ההזמנה הייתה אמורה להיות מסופקת תוך 7 ימי עבודה ולאחר כשבוע נאמר לי שאין להם את המוצר במלאי. ביקשתי שיזכו אותי ואני עדיין ממתינה להחזר הכספי מהם. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.
פנינו אל 'פייפאל' על מנת שיזכו במהרה את הלקוחה, אך ברגע שלקוח פונה אל 'מרכז ישוב המחלוקות' של 'פייפאל' איננו יכולים להפיק החזר מידית בעצמנו אלא ההחזר מתעכב ומוחזר על ידם לאחר שנבדק. ההחזר יופק ויוחזר אל הלקוחה מלוא כספה בחזרה במהרה(זה לוקח כמה ימי עבודה ע"י 'פייפאל')ואנו מתנצלים על הזמן שלקח.

גרועים ביותר!!! רכשתי שואב אבק ידני, השואב הגיע לאחר כשבועים כיוון שחברת השליחויות ציטה לא הצליחה לבצע את המסירה. המוצר הגיע שבור. החברה ניסתה להתנער מאחריות בטענה שהמוצר יצא מהם תקין. כמובן שאותי זה לא מעניין זה עניין שלהם מול חברת השליחויות. בכול אופן שלחתי אליהם את המוצר חזרה והם ינסו לעזור לי באם המוצר לא עבר שימוש כולשהו וזה דורש בדיקה מצידם. המוצר כבר אצלהם למעלה משבועיים נוספים בבדיקה או לא. לא ברור. אז אני כבר למעלה מחודש ללא מוצר שירות לקוחות גרוע חווית רכישה הכי גרועה שהייתה לי בחיים ואני מזמין מלא מוצרים דרך הרשת פעם ראשונה שנפלתי אני בטוח לא אקנה שם יותר !
במעמד הקנייה הלקוח ביקש שחברת המשלוחים ישאירו את המשלוח מאחורי הדלת, מאחר ולא יהיה מישהו בבית לקבלו. חזרנו והדגשנו שאנחנו לא ממליצים על כך כלל, במיוחד לא בבתים משותפים, ושאם הוא מתעקש העניין באחריותו, ולא נוכל לקחת אחריות באם יקרה משהו למוצר. הצענו לו אפילו לשלוח אליו לעבודה כדי שמישהו יוכל פיזית לקבלו. הלקוח התעקש שישאירו את המשלוח מאחורי הדלת, ואף טען כי שמע את השליח מצלצל בפעמון ומשאיר את המוצר מאחורי הדלת. לאחר מכן טען הלקוח כי המוצר הגיע עם שבר. אמרנו לו שלמרות שהבהרנו לו שאנו וגם חברת המשלוחים לא לוקחים אחריות על מוצרים שנשארים מאחורי הדלת, נלך לקראתו ונאסוף ממנו את המשלוח ונחזיר ליבואן ונספק עבורו חדש, וזאת במידה ויתברר כי הלקוח לא עשה בו שימוש. מאחר וכל התהליך היה בתקופת החגים ובחול המועד בו משרדי היבואן וגם אנחנו עבדנו חלקית, העניין התעכב לכדי שבועיים. הלקוח קיבל שואב אבק חדש לחלוטין על חשבוננו, ואנו מתנצלים בפניו על עוגמת הנפש ועל הזמן שלקח!

הזמנתי דרך אתר ZAP פוליגג 450 של טמבור קבלתי במייל חוזר אישור להזמנה המחיר באתר 148 ₪ כולל משלוח הזמנתי 2 פחים של 20 ליטר כ"ל אחד לאחר כשעה התקשרה אלי פקידה ואמרה שהמשלוח עלה מאה ₪ וזאת בניגוד לרשום באתר. קחו בערבון מוגבל את שהם מפרסמים סביר להניח שיהיה צורך להוסיף על המחיר המתפרסם ראו הזהרתם!
אנו מתנצלים בפני הלקוח על עגמת הנפש. כל מוצרי צבע ואיטום הם באיסוף עצמי בלבד, וזאת מצוין באדום בולט באתר. אנו נבליט זאת יותר, כדי שמקרים כאלה לא ישנו.

על הפנים לא להתקרב, בטלפון בשירות לקוחות מדברים איתך על משהו ובשטח פתאום זורקים לך שחסרים דברים ואתה צריך לשלם עוד בנוסף. יצא שאני הצטרכתי להוסיף 850₪ יותר על אביזרים שהם לא טרחו לידע אותי לפני. מציגים מבצעים ועם סקר שוק הם יוצאים לכאורה זולים ובשטח מפילים עליך תיק. לא ממליץ בשום פנים אופן. יצאתי מאוכזב וכעוס

רכשתי מתקן שטיפה בלחץ "קרשר K5". המוצר הגיע כנראה מתצוגה. הגיע "ארוז" מחדש. חסר חלק. בלי תעוד מלא. חסר תעוד בעברית. הייתי צריך לנחש איך להרכיב אותו (והוא לא מוצר פשוט). מאכזב למדי, אם כי המוצר עצמו איכותי. התשובות בחנות היו אדיבות אבל ללא תועלת. ממתין לחלק החסר.
מנחם שלום, כל מוצרי Karcher מגיעים ממגוון מדינות באירופה שהראשונה בינהם גרמניה. מוצרי החברה נארזים באירופה עם כל האביזרים ועם תקע חשמל שאינו מתאים בישראל. כאשר המוצר מגיע ארצה, היבואן הרשמי מחליף את תקעי החשמל בתקעים שמתאימים לשימוש בישראל. קורה במקרים נדירים שהחברה אינה שמה לב שחסרים אביזרים בסגירת המארז בשנית. החלק מידית נשלח אלייך! אנו מקפידים מאוד על חווית קניה, בדיקת איכות המוצרים ומשקיעים משאבים רבים מאוד בנושא. המוצר שקיבלת חדש לחלוטין! צר לנו מאוד שחווית הקניה שלך נפגעה, אנו מתחייבים לטפל וללמוד בדרך הטובה ביותר שמקרה זה אינו יחזור בשנית. תודה וסליחה H.S

באופן עקרוני, חוויית הקניה בחנות עצמה היתה חיובית, והאינטראקציה עם רינת טובה ויעילה. לצערי החנות עובדת עם חברת השילוב הנוראית כל כך - צי'טה, ולכן אני לא חושב שאזמין מהם שוב עד שיחליפו חברת שילוח

הזמנתי פיית מילוי מסויימת, אבל קיבלתי פיית מילוי אחרת לחלוטין. התרגזתי בהתחלה, אבל ברגע שפתחתי פנייה באתר, נעניתי באופן מיידי. קיבלתי התנצלות ונשלח אלי שליח שהחליף את הפייה לנכונה. אני מאמין שתקלות נקודתיות יכולות לקרות לכל אחד. מה שמעפיין שירות לקוחות טוב הוא התגובה המהירה והטיפול הנכון בתקלה שכזאת. במקרה שלי קיבלתי שירות טוב מאוד! בארץ שלנו זה לא מובן מאליו. בגלל שבכל זאת קרתה כאן תקלה, שמתי צון "טוב" ולא "מצויין", אבל אני בהחלט ממליץ לקנות בחנות הזאת. תודה!

מחירים טובים, שירות מצוין ומקיף; קיבלתי בטלפון פרטים ומידות בסבלנות רבה - תודה רבה לקארין.

נתקלתי בבעיה במוצר שהגיע אלי, אך יש לציין שיש את רועי שהוא פשוט מלאך ולא הרפה ממני עד הרגע האחרון למרות מליון חפירות ובדיקות מול המנהלים הגדולים ומול עדי שגם הייתה כל כך טובת לב ומתחשבת בסופו של דבר הפך עולומות והצליח להוציאי אותנו הכי מרוצים ומסופקים. אמן ירבו עוד המון עובדים כמוך ראוי להערצה . חסון שופ -אתם יכולים להיות רגועים כשיש בידכם עובד כזה !!!

שירות מעולה , הגיע מוצר שבור בשליחות ,הגענו למקום הוחלף בשניות , כל הכבוד .

צוות מחלקת האינטרנט של "חסון" H.S ראויה לכל מחמאה מהיחס השירותי והאנושי מהאדיבות ומהנימוס, רועי והעובדת נוספת שאינני יודע את שמה עושים ל"חסון" שם ונותנים תחושה טובה שגורמת עוד לחזור שוב פעמים לרכישה ממוצרי החנות. אשמח שידעו זאת נותני השרות. ובית העסק חסון H.S תודה בר עמינדב

שירות מס אחת שנתקלתי בה רכשתי נעל בלנדסטון לקחתי מידה שלא מתאימה לי בטעות. התקדרתי ענו לי ישר באדיבות בשמחה החליפו לי במשלוח עד הבית את הנעל. פשוט חווית קניה!!

הזמנתי באתר. שרות מעולה, אדיב ואמין. מחירים טובים ואטרקטיביים. לא חייבו עבור שליחות והביאו הכל עד הבית. שומרים על קשר רציף וענייני עם המזמין. בקיצור- תענוג.

המוצר היה במלאי, המחיר ששילמתי היה הוגן, השירות של רועי במחלקת האינסטלציה היה אדיב ומקצועי. תודה רבה לכם.

רכשתי מקרן חום לבית ולגינה עושה עבודה טובה אבל מעבר לכך קיבלתי שירות מעל ומעבר

חווית שירות יוצאת מן הכלל. המידה של הנעל לא התאימה, המוכר הלך למחסן בדק וכבר למחרת שלח לי את הנעל במידה המתאימה. ממליץ בחום, שירות מעולה!