
המזוודה אמנם הגיעה אחרי יומיים, אבל לא קיבלתי שום הודעה מהשליח לפני שהוא בא, רק התקשר אליי ברגע שהוא כבר היה פה. הקרטון מתפורר ולא ארוז טוב ומבפנים המזוודה ללא ספק ישנה ועמדה המון המון זמן. הפתק אחריות היה הרוס לגמרי מרטיבות ועובש הניילון מלוכלך, סימנים של שפשוף קטנים על המזוודה עצמה. רק מבפנים המזוודה הייתה בסדר ונקייה. המחיר לא מותאם בכלל למה שהגיע בפועל.























