גולש
17.01.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?

הזמנתי מכונת פסטה מדגם 180 כולל חותכני פסטה לצורות. החנות שלחה לי את הדגם הזול והישן יותר 150. ולאחר הרבה נסיונות לתפוס אותם סוף סוף הצלחתי לדבר עם נציגה שאמרה שהיא תבדוק ותחזור אליי. יש לציין שעברו שבועיים ושום דבר לא קרה. שירות מזעזע. יש מספיק חנויות אחרות לקנות בהן. תוותרו על התענוג. הייתי שמחה פשוט להחזיר את המוצר ולקנות אותו בחנות אחרת שבאמת דואגת ללקוחות ולא מייבשת אותם שבועות.

הפרסום בזאפ היה של מחיר הכולל משלוח בחינם. ההזמנה באתר לא איפשרה משלוח בחינם אלא תמורת 35 ש"ח נוספים. לאחר שהתלוננתי שונה הפרסום בזאפ (הועלה ב-35 ש"ח), וכמובן שלא הייתי יכול שלא לשלם את המחיר החדש...

הזמנתי שני קוצצים.תודה על השירות הנפלא.תודה על מהירות השליחה.אתם באמת ראויים לעשרה כוכבים.ושוב תודה לכם