
השליחים מחברת ORIAN שנשלחו אלינו מטעם חברת מירטק שדיברו איתנו מתעקשים לא להעלות את המשלוח, כל אחד עם סיפורים שלו. דורשים שנרד למטה או לשלוח את החבילה במעלית. אחד מהשליחים (אדם) גם השאיר אותנו למטה לחכות ולא מסר את החבילה כשאמרנו שאנחנו מרגישים שזו לא התנהלות סבירה. פנינו לחברת נירטק ולא זכינו למענה למעט כך שהם לא שולוטים מחברת המשלוחים שהם שולחים איתה.
הלקוח ביצע הזמנה ממש לפני חול המועד סוכות, לצערנו חברת המשלוחים הייתה פעילה חלקית בחול המועד וזה גרם לעיכובים באספקות בעת החג. הצענו ללקוח אפשרות שנספק לו את המוצר מייד לאחר החג או שנבטל את ההזמנה ונזכה אותו זיכוי מלאי. הלקוח בחר לבטל את ההזמנה. הלקוח קיבל אישור לביטל ההזמנה וגם אישור לזיכוי מלא של כרטיס האשראי נאחל לו כל טוב

חוסר מיקצועיות, חוסר יכולת לברר האם פריט שנמצא ברשותי, זה הפריט אותו שלחו לי ברכישתי האחרונה בחנות. מתן שירות מבזה, תוך כדי העמדת הלקוח כשקרן במקום לבדוק את עצמם ואת הציוד ששלחו. אותי כלקוחה הם איבדו, יש מספיק חנויות לרכישת מוצרים זהים בצפון!
הלקוחה רכשה טונר לפני כשנה, התקשרה להודיע לנו שסיפקנו לה בזמנו (לפני כשנה) טונר לא מתאים למדפסת שלה. כאשר בתמונות שהיא שלחה לנו הטונר שסופק לה בזמנו כבר נמצא בתוך המדפסת שלה, היא השתמשה בו והוא אזל. את הטונר שהלקוחה טוענת שלא מתאים למדפסת שלה היא רכשה מאיתנו ברכישה אחת קודמת לזאת. הודענו ללקוחה שאין באפשרותנו לספק לה טונר ללא תשלום ופיצוי הולם - כפי שדרשה. מכיוון והלקוחה הייתה מאוד נסערת הצענו לה חד פעמית שתרכוש טונר במחיר סמלי של 149 ₪ כולל משלוח ובמחיר זה נספק לה טונר אחד נוסף ללא חיוב. הלקוחה החלה באיומים ובבריונות שאם לא נספק לה את מה שהיא דורשת (טונר חינם ופיצוי) היא תרשום לנו חוות דעת לא טובה בזאפ וגם בפייסבוק. אנחנו לא עובדים תחת איומים של לקוחות שמטרתם קבלת מוצרים והטבות בחינם ע"י הפחדות ואיומים, אנחנו נאחל לה כל טוב בהמשך דרכה. חברת ניר-טק תמשיך לספק שירות מעולה ואדיב לכל לקוחותיה, כפי שאנחנו עושים מזה 27 שנים.

הגיע באיחור בטענה שהחברת שליחויות אשמה (במקום לקחת אחריות על זה), גם מסך שהגיע שבור ואחר כך טענו שאין אותו במלאי בשביל להביא לי אחר, גם שלחו שליח לקחת את המסכים ממני בחזרה וכמובן שהשליח גם בא ביומיים איחור ממה שהבטיחו וגם ניר טק לא חשבו שצריך לתת שתי תעודות משלוח כי יש שני קרטונים אז השליח התעצבן עליי. וגם בנוסף לזה הייתי צריכה לרדוף אחריהם בשביל לקבל החזר כספי, כי בלי זה הם פשוט שחכו מזה כל פעם וגם היו מופתעים שבכלל אני מבקשת קבלה על זיכוי. בקיצור, אני בטוח לא אזמין ולא אמליץ לאף אחד להזמין משם
הלקוחה הזמינה בתאריך 12/04/21 שני מסכי מחשב. המשלוח יצא מאיתנו כבר באותו היום באמצעות חברת המשלוחים. לטענת חברת המשלוחים המשלוח התעכב באספקה מכיוון לא היה מענה פעמיים אצל הלקוחה כשהם הגיעו לספק. כשסופק המשלוח לצערנו אחד המסכים הגיע עם שבר, דגם המסך שהלקוחה הזמינה אזל לנו במלאים ולא יכלנו להחליף לה את המסך השבור כנגד אחד אחר. הלקוחה ביקשה שנאסוף את המסך השבור וגם את המסך התקין מכיוון שרצתה שני מסכים זהים. הודענו במיידית ללקוחה שנאסוף בהקדם את המסכים ונזכה אותה זיכוי מלא. לאחר כיומיים נאספו שני המסכים וזיכנו את הלקוחה בזיכוי מלא. אישור לזיכוי כרטיס האשראי נשלח ללקוחה במייל. נכון שזה לא נעים לקבל מוצר שבור, אך הלקוחה קיבלה מענה ראוי ללא שום בעיות, וכמובן זיכוי כספי מלא. בכל מקרה של תקלות /החלפות מוצרים אנו מטפלים בצורה מהירה אך לעיתים הלקוח רואה את הזיכוי בחשבונו באיחור של מס' ימים בהתאם לעדכון שמקבל מחברת כרטיסי האשראי.

הזמנתי מסך ב13 בספטמבר, שלחו לי הודעה שלא זמין במלאי, מאז ועד היום ה6 לאוקטובר ממתין לביטול העסקה, כאשר אני בהתכתבות איתם של למעלה מ5 מיילים. כמו כן, כמובן שהם ממשיכים לחייב ונמצאים כבג בתשלום 2 בעסקה, שירות ברמה הנמוכה ביותר
הלקוח צודק, אכן היה עיכוב קל בהפקת הזיכוי למסך המחשב שהוזמן ואזל במלאי. לצערנו בגלל המצב בארץ (הקורונה) היו כמה עובדים בחברתנו בחל"ת באותם הימים, זה גרם לדברים שכאלו להתעכב, מה שלא קורה אצלנו לעולם בימים רגילים. חברת ניר-טק הינה חברה ותיקה ואמינה מאוד, הלקוח קיבל את הזיכוי ומייל בו אנחנו מתנצלים על העיכוב שנגרם עקב המצב (עוד לפני שרשם את הביקורת בזאפ). אך הלקוח מצידו החליט שכן לרשום ביקורת לא טובה, אנחנו נאחל לו כל טוב ושנה טובה.

החברה הוציא בטעות חשבונית על שם לא נכון מחודש אפריל מנסה לקבל חשבונית בשם נכון 7 שיחות עד עכשיו ללא הצלחה סיפורים של עובדי החברה שהחשבונית החדשה נשלחה עצוב שיש עדיין חברה אם יכולת שרות כל כך נמוכה לא מומלץ
הלקוח ביקש לשנות את השם המופיע על גבי חשבונית המס, שינינו ושלחנו את החשבונית בדואר. לצערנו מסתבר שהיא לא הגיעה ליעדה , הלקוח התקשר שוב ואישר לקבל אותה במייל וכך עשינו .

קניתי לפני 3 חודשים מדפסת לייזר של קאנון הביתה. הדפיסה אולי 5 פעמים וקרסה. לאחר הדלקה מופיעה הודעת שגיאה ולא ניתן להדפיס ומסתבר שהלוח התקלקל. מהחנות מתנערים ומפנים לתמיכה של קנון. התמיכה אומרים שאין מה לעשות ומבקשים לשלוח את המדפסת. אני מנסה לתאם מול ניופאן בטלפון הראשי כבר שלושה ימים ואין מענה או שהשיחה מתנתקת. בחנות מתעלמים העיקר שקיבלו את הכסף. מאוד לא ממליץ, חוויה מפוקפקת מהמוצר והשירות. להתרחק!
הלקוח רכש את המוצר, מדפסת canon, בתאריך 28/08/18. במהלך ינואר 2019 הלקוח פנה אלינו ואמר שיש תקלה במדפסת. הסברנו לו שהמכשיר באחריות היבואן המורשה "ניופאן" ועליו לפנות אליהם, כפי שמצויין בתעודת האחריות. הלקוח קיבל את מספר הטלפון של ניופאן לצורך פתיחת קריאת שרות ולהמשך טיפול. נדאג לעזור מול ניופאן ככל שביכולתנו, על מנת שהלקוח יקבל שרות ראוי במסגרת האחריות.

רכשתי מהם טלויזיה, שלאחר שהגיעה אליי (באיחור יש לציין) התברר שהיא לא מבצעת את מה שהיא אמורה לפי הפרסום באתר. כל העובדים שלהם די חסרי מושג מלבד אריאל. דיברתי איתו ישירות והוא ניסה לנפנף אותי. הוא אמר שיטפל, אבל הוא לא חזר אליי. אני לא אוהב לפגוע בפרנסה של אנשים, אבל חוסר התיחסות כזו לאדם במצוקה הוא בלתי נסלח.
צר לנו לשמוע על חוויית הרכישה של הלקוח אך אנו רוצים להעמיד דברים על דיוקם . הלקוח רכש מסך של חברת אינובה בגודל 49 אינץ בעל תכונות של מסך חכם . הלקוח בעצמו ביקש בהזמנה לספק את המוצר לאחר ה-1.1.2018 מסיבותיו שלו ובהתאם לבקשתו ההזמנה עוכבה והוזרמה לאחר תאריך זה ואכן סופקה תוך 7 ימי עבודה מרגע הזרמתה . הלקוח פתח והתקין את המסך ולאחר מכן יצר קשר וטען שהוא מעוניין להחזיר את המסך בטענה שהוא לא מצליח להתקין עליו נטפליקס ולדעתו לא מדובר במסך סמארט ואין הוא מתאים לצרכיו . לצערנו לא יכולנו לקבל בקשה זו משום שלא היה כל פגם במסך או במפרט שפורסם. לא לכל מסך יש את אותן יכולות ואפשרויות , ישנם יצרנים אשר מאפשרים להתקין תוכנות צד ג' וחלק לא. במידה והיה חשוב ללקוח להתקין אפליקציה ספציפית היה עליו לברר האם היא נתמכת ע"י היצרן ובדגם הספציפי הזה ( שוב לא מדובר על תוכנה שמגיעה עם המוצר אלא מה שהלקוח ניסה להתקין עצמאית). האם הגיוני שאנו נקבל חזרה מוצר , אשר נפתח והותקן רק כי לא ענה לדרישותיו של הלקוח ? גם על הלקוח מוטלת האחריות לבדוק את צרכיו ולברר האם המוצר שרוכש אכן עונה לו הדרישות, במידה והיה מתייעץ ושואל לפני היינו עונים לו לעניין זה באופן פרטני . הלקוח לא היה מוכן לחכות לתשובה שלנו ופרסם את החוות דעת הזאת - וזאת זכותו המלאה , אנו שמחים ובטוחים שהיא לא מייצגת את רמת השירות והמקצועיות שאנו מספקים לקהל לקוחותינו

התכוונתי לקנות מדפסת בחנות זאת בגלל המחיר נמוך והשם טוב שלה באתר. שמחתי כאשר איש מכירות קבע לי זמן הספקה למחרת בבוקר בין שעות 9:30 ל-12:00. בשעה 11:00 אחרי שאף אחד לא הגיע ולא התקשר אלי אני הרמתי טלפון לחנות ושאלתי לגבי ההזמנה את איש המכירות בשם אייל, שאיתו מהתחלה סגרתי את העסקה. עוד כארבעים דקות לאחר מכן כאשר אף אחד לא חזר אליי, צילצלתי לחנות ושאלתי את אייל רק לשמוע, מן הסתם בדרך עדינה של התנצלות, שהשליח כנרא נתקע בתנוע ויהיה אצלי בערך עוד שעתיים-שלוש שעות. הזדעזתי מרמת שרות ברברית לאור הרייטינג של החנות ואמרתי שלפחות היה צריך להודיע על כך מראש. בעבודה שלי קבעתי שאבוא אחרי צהריים, כך שהפסדתי חצי יום עבודה סתם. במשך כול השיחות בטלפון אייל אף פעם לא התנצל ואף פעם לא הציע לי שום פתרון ממצב שנוצר. להיפך הבחור היה נשמע פורמלי, אפילו עדיש, ורשלני בצורה שבה הוא טיפל בהזמנה. במבוסס על הרייטינג גבוע של החנות סביר להניח שנפלתי על איש מכירות יוצא דופן במובן רע. אבל כתוצאה מזה כבר הלך לי כול רצון לקנות בחנות הזאת. חמש כוכביות מציינות מקום מושלם עד הפרט המינורי של שרות לקוחות ללא מקרים חריגים. אחרי החוויה של היום אני רחוק מלתת לניר טק זכות כזאת. חבל מאד!
בתאריך 03/04/16 הלקוח ביצע הזמנה טלפונית למדפסת מדגם Brother MFC-L2700DW הלקוח ביקש לשלוח את המדפסת לכתובת ביתו, נאמר ללקוח כי זמני האספקה הם בשעות המקובלות במהלך יום העבודה הלקוח ביקש אם אפשר להגיע בשעות הבוקר, נאמר לו כי מאחר ומדובר בחברת שליחויות חיצונית נוכל לבקש מהם להשתדל להגיע בבוקר אך אין אפשרות להתחייב לכך בבוקר למחרת 04/04/16 התקשר הלקוח לשאול מתי השליח מגיע, ביררנו אל מול השליח וחזרנו מיד אל הלקוח. נאמר ללקוח בערך בשעה 11:00 כי השליח יהיה אצלו תוך כשעתיים הלקוח אמר שהוא כבר לא יוכל לקבל את האספקה מכיוון והוא צריך לצאת הלקוח נשאל האם הוא מעוניין שנספק למקום אחר באזור לאותו היום או למחרת, הלקוח טען שהוא לא יוכל, וכי אם לא נספק לו מיד את הציוד או למחרת ממש מוקדם בבוקר הוא יתלונן עלינו בזאפ ויפגע בשמנו הטוב. יש להדגיש כי אנו מחוייבים לספק מוצר זה תוך 3 ימים מיום ההזמנה, אך האספקה תוכננה למחרת ההזמנה. הלקוח קיבל שירות טוב, וכשהודיע הלקוח שלא יוכל לקבל בשעה שהשליח אומר להגיע ניסינו בכל דרך שהייתה בידנו לגרום למוצר להגיע אליו לצערנו הוא בחר שלא לקבל את הציוד ולנסות לפגוע בשמנו כפי שאיים.

הזמנתי מחשב נייח LENOVO, סה"כ הגיע בסדר ומהר. אימיילים על ההזמנה וחשבונית הגיעו מאימיילים פרטיים, לא מתוך אימייל של נירטק, אמרו שזו תקלה ויתוקן, יכול להכנס לספאם ולא נראה מקצועי. התעניינתי בהוספת זכרון למחשב, בסופו של דבר לא קניתי, כי הציעו לי זכרון שלא מתאים למחשב (בטענה שחסר להם הדגם הרגיל) - מאוד מאכזב ולא מקצועי.

כבר 10 ימים מאז שאישרו לי את ההזמנה בטלפון וטרם תיאמו איתי בנוגע להגעת המשלוח. מאכזב
שלום רב הלקוח הזמין באתר האינטרנט של החברה בתאריך 27.10.19 ומכיוון שהתשלום שניסה הלקוח לבצע פעמיים באתר נכשל, הלקוח ביקש למסור כרטיס אשראי טלפונית. במקרים כאלה של כשלונות חיוב, אנו עורכים בדיקות שלנו לצורך זיהוי הלקוח ולכן הטיפול במשלוח התעכב יום נוסף. ההזמנה טופלה וסופקה ללקוח בתאריך 5.11.19 בבוקר ( חריגה של יום עסקים אחד ממספר ימי האספקה המצויינים באתר). אנו מצטערים על אי הנעימות במידה ונגרמה.

התקשרתי לאחר סקר שוק וענתה לי בחורה חביבה בשם נתי. ביצעתי את ההזמנה אחרי שהחמאתי לה וציינתי בפניה כי הביקורות החיוביות בזאפ היו חלק מהסיבה שהחלטתי לרכוש דרכם. המחיר אותו שילמתי כלל משלוח. ציינתי בפני הנציגה כי חשוב לי לקבל את המדפסת באותו היום, היא אמרה לי שזה לא מתאפשר וכי מחר המדפסת תצא אליי בבוקר - הסכמתי. למחרת בשעה 12 בצהריים, לאחר שחיכיתי למדפסת או ליצירת קשר, התקשרתי לחברה ודיברתי עם בחורה בשם מירב. לאחר בדיקה היא לא ידעה על מה מדובר ועדכנה אותי כי ההזמנה אותה ביצעתי יום קודם לכן לא קיימת. היות והייתי צריך את המדפסת בדחיפות הטרחתי את אימי לאסוף את המדפסת עבורי דבר שהצריך הליך גבייה מחדש (הרגשה של אי אמון כשאתה נאלץ למסור מספר אשראי פעמיים...איפה נשמרו נתוני האשראי שלי בפעם הראשונה?) לסיכום: לא מספיק להיות נחמד טלפונית...צריך לדעת לטפל בלקוחות באופן ראוי, לבצע גבייה פעם אחת, לעבוד בצורה מסודרת ולעמוד בהתחייבות...דבר שלא קרה פה. אני חושב שלמען ההגינות החברה יכלה ליצור איתי קשר, להציע פיצוי. גם זה דבר שלא נעשה. אישית, אני לא אמליץ לקנות בחנות זו שוב.
ההזמנה התקבלה מהלקוח ביום שלישי בצהריים, ונאמר ללקוח שהמדפסת תצא מאתנו למחרת וזמן האספקה יכול לנוע בין 1 ל-4 ימי עבודה . למחרת כאשר הלקוח התקשר לברר מהו סטטוס הזמנתו אצל נציגת הזמנות אחרת נאמר לו שיבדקו ויחזרו אליו. הלקוח לא המתין לתשובה אלא חזר אלינו וביקש לשלוח את אמו לאסוף את המכשיר והוא נענה בחיוב על ידנו ועצרנו את החיוב והמשלוח. כאשר הגיע אמו לאסוף את המכשיר היא ביקשה להשתתף בחלק מהתשלום והציגה שני כרטיסי אשראי אחד שלה ואחד של בנה ואנו חילקנו את החיוב לפי בקשתה . לפעמים כשלחוצים נוח לשמוע מה שרוצים לשמוע .

ביצעתי רכישה ובאמת לאחר שבוע וקצת הגיע המשלוח, לאחר כחודשיים שרציתי להשתמש בטונר, פתחתי אותו והתכוונתי להחליף את הישן אך לתדהמתי גיליתי כי קיבלתי טונר של מדפסת hp ולא כפי שהזמנתי ורשום בדף ההזמנה. פניתי למעלה מעשר פעמים לחנות ניר טק ואף דיברתי שלוש פעמים עם דני המנהל אשר אמר כי יתכן והטעות נבעה במחסן והבטיח להחליף לי את הטונר לדגם שהזמנתי ואכן רשום גם בחנות. לצערי הרב השארתי הרבה מאוד הודעות לדני המנהל שיחזור אלי ויאמר לי מתי יתבצע החילוף אך לצערי אני עדיין מחכה לתשובה ממנו. יש לציין כי בתחילה התרשמתי לטובה מהשירות אך נראה כי בחנות ניר טק מאמינים רק בדיבורים ולא במעשים וכי אין מנוס ועלי לגשת פיזית לחנות. חבל שאני למעלה משבועיים מחכה לחילוף פשוט ובינתיים אין ביכולתי להדפיס. מציע לכל הקונים לקחת את החוו"ד הזו ברצינות.
המקרה המתואר אינו אופייני לשירות אותו אנו מספקים. ייתכן וחלה אי הבנה והמשלוח סופק בטעות ללקוח אחר ע"י חברת המשלוחים. בשבועות האחרונים התחלנו לעבוד עם חברת משלוחים איכותית גדולה ואמינה (פליינג קרגו ) ואנו מקווים שמקרים כאלה לא יקרו שוב. אנו מוציאים ללקוח משלוח חדש היום בצירוף פיצוי

שליח התקשר אלי יומיים אחרי ביצוע ההזמנה, לא הצלחנו לתאם שעת קבלה של המוצר, שליח אמר שיחזור אלי, לאחר עוד ארבעה ימים ולאחר שאני יצרתי קשר עם החברה, השליח התקשר והצליח לתאם איתי שעת קבלה, בקש הנחיות להגיע לבית, והתקשר כשהוא חונה מתחת לבית, אומר שהוא לא מוצא את הבית ומבקש שאני ארד למטה ... לאחר שירדתי למטה והראיתי לו היכן הבית, הוא נותן לי את המסך ומבקש שאני אחתום לו על ביצוע השליחות. ברחוב. אמרתי לו שאם הוא רוצה שאני אחתום לו על השליחות שיעלה את המסך אלי הביתה. הוא לקח את הארגז והפיל אותו לרצפה (!!!) ואמר שהוא יעלה לי את זה הביתה ושאין בעיה. פעמיים ניסיתי לבטל את הקנייה ופעמיים אשר מנהל המכירות הבטיח לי שהוא מוציא לי מסך חדש ושזה מגיע. היום 8/8 והמסך עדיין לא אצלי. ניסיון אחרון לאשר לארגן לי את המסך להיום הביתה.
כפי שהלקוח ציין , הנהג של חברת המשלוחים התקשר אליו יומיים לאחר ביצוע ההזמנה לתיאום אספקה בביתו. המסך נפל מידיו של הנהג לפני אספקתו ללקוח, לכן הוחזר למחסננו ובמקביל סופק ללקוח מסך חדש בתאריך 09/08/2009 לביתו בירושלים ולשביעות רצונו בצירוף פיצוי. יש לציין כי חברת המשלוחים הינה חברה חיצונית והמשלוח לא סופק ע"י נהג שלנו.

קניתי מדפסת HP5610. הציעו לי לקנות גם ראשי דיו מקוריים במחיר אטרקטיבי מאוד. רכשתי 2 ראשי דיו שחור ו3 בצבע. שלושה חודשים אחרי הקניה הייתי זקוק לעוד ראש דיו צבעוני ואני מגלה שהעטיפה הפנימית פתוחה ובלי מדבקה. אני פותח עוד קופסה נוספת, גם צבעוני, וזאת אפילו בלי עטיפה פנימית. כאשר מתבוננים היטב על הקופסה המקורית רואים שהיא סגורה עם נייר דבק. התקשרתי אליהן פעמיים עד שחזרו אלי והציעו לי לשלוח את ראשי דיו למעבדת HP לבדיקת תקלה. הסברתי שאין תקלה, הן ריקות והצעתי לשלוח את הקופסה עם המדבקה של ניר-טק ויראו את נייר דבק. טענו שיתכן כי מחזירים סחורה. אבל לשלוח ראשי דיו חלופיים לא מוכנים לכן אם קונים כמות גדולה של ראשי דיו תפתחו את כולן לבדוק שהן תקינות

ההזמנה והמשלוח היו מצויינים, ללא בעיות ואפילו הקדימו את לוח הזמנים המובטח (4 ימי עבודה)!!! הבעייה התחילה עם המשלוח דרך FEDX - הם הופיעו בביתי ללא תיאום וטענו כי צלצלו אלי. קיבלתי שיחה מהמוקד שלהם (לא מהשליח), עם הערה כי היו אצלי ולא הייתי (בני היה כל היום בבית!) ועלי לחזור אליהם לתאם. חזרתי מייד עם שמיעת ההודעה למוקד וניסיתי לתאם הובלה חוזרת. נדהמתי שעלי להתחייב להשאר 5 שעות (יום חופש מהעבודה) בבית, ללא תזוזה על מנת להמתין להם. לא עזרו בקשותי לצמצום טווח הזמן ולא לצלצול של שעה לפני הגעה. הם הודיעו כי לא ניתן וכי הבעייה שלי מול החנות שהזמנתי מולה (ניר-טק), שזה ההסכם מולם. הם היציעו להביא למקום העבודה, אך סוג העבודה שלי לא מאפשר להמתין במקום אחד 5 שעות ולכן לא רלוונתי לגבי. לסיכום, אם הייתי יודע שזה ההסכם, לא הייתי מזמין דרך ניר-טק, יש להבהיר לפני הרכישה מגבלות כאלו, מכיוון שלא מתאימות לכל אחד!!!
נקדים ונאמר שאנו מצרים לשמוע על המקרה חברת ניר-טק משקיעה את מירב המאמצים בכדי לתת ללקוחותיה שירות מהיר ואמין לכן אנו משקיעים משאבים ועלויות גבוהות בכדי לשלוח משלוחים עם חברת FEDEX אשר הינה חברת שילוח מהגדולות והאמינות בתחום . לצערנו מתוקף המציאות לפעמים קורים עיכובים ותקלות שלאו דווקא קשורים אלינו באופן ישיר ולזכותנו ייאמר שתקלות כאלו אינן דבר שבשגרה ויעידו על כך אלפי הלקוחות העסקיים והפרטיים לאורך 20 שנות פעילותנו. במידה והלקוח היה מעדכן גם אותנו שיישנה בעיה היינו מנסים לעזור ולפתור את העניין במהרה לשביעות רצונו. מכל מקרה כזה אנו למדים ולוקחים לתשומת ליבנו בכדי להשתפר ולהתמקצע בכדי שמקרים כאלו לא יישנו. יחד זאת שמחנו לשמוע שהלקוח היה מרוצה ממהירות המשלוח ומאופן ביצוע ההזמנה.

ההזמנה טופלה בזמן טוב, אם כי היה יותר נחמד לו היה מעקב אמיתי אחרי ההזמנה ולא רק בקשה לקבל את סטאטוס ההזמנה.

סה"כ חוויה סבבה. בעיה לרכוש ולבצע איסוף עצמי מהרגע להרגע. אין קבלת קהל בכלל. מוציאים את המוצר החוצה.

קניתי מחשב נייח Dell 3080 , סה"כ חווית קניה טובה , נתנו שירות טובה עזרו לי בבחירת דגם המחשב לפי הדרישות שלי ואפילו קצרו את הזמן בהגעה של המחשב הביתה . מאוד ממליץ

ביצעתי את ההזמנה לקראת סוף יום העבודה באמצעות אתר האינטרנט, למחרת בבוקר התקשרו לשאול אם אני בטוח שאני רוצה לקנות מקורי כי חלופי יצא הרבה יותר זול. בחרתי להישאר עם המקורי. שאלתי את הנציגה על הדרך האם השליח מתאם הגעה או פשוט מגיעה, אמרה לי שהם אמורים לתאם. למחרת הגיע השליח עם המוצר. באופן כללי מאוד מרוצה, הגיע מהר מאוד ולא הציקו בטלפון, רק חבל שהמשלוח לא תואם אבל זו כנראה כבר בעיה עם חברת השליחויות

רכשתי את המוצר דרך האתר. חווית הקניה לא מדהימה, טעון שיפור. עם זאת, תוך פחות מ 24 שעות יצרו איתי קשר וקיבלתי את המוצר אחרי 72 שעות כפי שהתחיבו כאשר השליח שינה את כתובת היעד והביא לי את המוצר למקום העבודה. שירות טוב ואמין בכל פרמטר.

קניה נוחה מאד מהאתר. תוך דקות לאחר השלמת ההזמנה קיבלתי טלפון לוודא את פרטי ההזמנה. המוצר התקבל באמצעות שליח אביב שיגור במועד (3 ימי עבודה). מעט התאכזבתי לגלות שלמרות שהקופסה נפתחה ע"י "ניר טק", שאפילו טרחו להדביק מדבקה שלהם על המוצר, דיסק ההתקנה לא הכיל גרסה אחרונה של התכנה וכבל החשמל הסתיים בתקע גרמני ולא ישראלי. הפרטים הקטנים האלה מבדילים בין שרות מעולה לטוב.