התקשרתי ביום שני הקודם, ביקשתי לרכוש מוצר מסוים, וודאתי עם המוכר 3 פעמים שהמוצר קיים פיזית בחנות וזמין למשלוח. הבהרתי לו את בהילות ההזמנה והוא אמר לי שהמשלוח של היום כבר יצא, אבל המוצר נמצא פיזית בחנות ויצא אליי למחרת.
לצערי שבוע כבר חלף, והמוצר בכלל עדיין לא יצא מהחנות, למרות שלטענתו נמצא שם פיזית.
הנזק שנגרם לי גדול מאוד.
אם הייתי יודע ששבוע אחרי ההזמנה המוצר אפילו לא יצא מהחנות למרות שהובטח לי שהוא שם פיזית וזמין למשלוח מיידי, לא הייתה עסקה.
בפועל עכשיו אני בן ערובה של החנות. לא יכול לעבוד אבל את הכסף הם כבר לקחו ולא יכול לנסות לקנות במקום אחר.
מאכזב מאוד.
תגובת החנות
היי אורי, ביצעת הזמנה בתאריך 24/10, נאמר לך שהמוצרים אותם אתה מבקש לרכוש ישנם במלאי ויסופק לך עד 6 ימי עסקים, ביקשת שנשתדל לזרז את המשלוח, וכמובן ביצענו את ההשתדלות הזו כמיטב יכולתנו, ההזמנה סופקה לך בתוך זמן ההתחייבות, עדכנו אותך מידי יום ביומו לגבי סטטוס ההזמנה, ניתנה לך האפשרות לבטל את ההזמנה ללא כל חיוב מצדנו, אך בחרת להשאיר את ההזמנה פתוחה ושנספק לך אותה, ואכן סופקה לך תוך 6 ימי עסקים, קמחי כלי עבודה תמשיך להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר.