
נפלתי בפח כמו רבים וטובים מאותה חנות קניתי אייפון חדש וקיבלתי מחודש שהתקלקל לאחר כמה חודשיםובתיקון הטכנאיבמעבדה אמר לי הכל מחודש כולל סוללה עלות התיקון 300 ש" אבל הכי כואב שזה מחודש ולא חדש

נפלתי בפח כמו רבים וטובים מאותה חנות קניתי אייפון חדש וקיבלתי מחודש שהתקלקל לאחר כמה חודשיםובתיקון הטכנאיבמעבדה אמר לי הכל מחודש כולל סוללה עלות התיקון 300 ש" אבל הכי כואב שזה מחודש ולא חדש

הזמנתי מצלמה דרך האתר עם אפשרות תשלום טלפוני, היה כתוב בכותרת המוצר "זמין במלאי" עם תוספת 3 סימני קריאה. לאחר שלא חזרו אליי במשך יומיים כדי להשלים את ההזמנה, ולאחר שלא ענו לי בוואטסאפ, התקשרתי אליהם כדי להבין מה עם ההזמנה ורק אז הם נזכרו להגיד שהדגם שהזמנתי לא במלאי, ויש רק דגם יקר יותר. מהתרשמותי הם לא שירותיים בכלל.

חווית קניה מזעזעת. להלן הסיכום: 1. מסך של אייפון 12 פרו סדוק. התקשרתי לחנות. נאמר לי שהמחיר 240 שקלים ועוד 100 אם ארצה לקבל את המכשיר באותו יום. לשאלתי למה בזאפ רשום 200 נאמר לי שזה בגלל שמדובר באייפון 12 פרו מה שמתברר בדיעבד כשקר כיוון שלשניהם יש אותו מסך. 2. כשהגעתי לחנות רצו לפתע 450 שקלים. רק אחרי שאמרתי שכבר סיכמנו על מחיר של 240 100 הסכימו לחזור למחיר שסוכם. 3. יומיים אחרי התיקון, החזרתי את הסים למכשיר המתוקן וכשהתחלתי לבצע שיחות גיליתי שהשמע אינו עובד בכלל. מדובר במכשיר שהיה אצלי שנתיים רצוף ללא כל בעיות. הגעתי לחנות שלושה ימים אחרי (לא יכלתי להגיע קודם) וביקשתי שיטפלו. לתדהמתי נאמר לי שמדובר בצרוף מקרים וכי אין קשר להחלפת המסך. דרשו 350 שקל על תיקון בעיית השמע. 4. מאז התיקון של המסך, הסוללה נגמרת במהירות מפתיעה תוך מספר שעות, בערך חצי זמן ממה שהיה קודם. בקטע הזה אני נזהר מלהאשים את החנות, אך חשוב לי לציין את העובדה הזאת.
שלום רב אכן הלקוח הגיע לסדר מסך של האייפון שלו ולא סגרנו מחיר בטלפון כפי שציין המחיר הוא כמו שפורסם באתרינו וגם הוא קיבל באותו המחיר הנקוב 2 שבוע אחרי התיקון ולא יומיים כפי שציין נהיה לו בעיית שמע במכשיר כפי שכולם יודעים השמע או עובד או לא עובד אחרי התיקון המעבדה בודקת שהכל עובד לפני שמחזירים ללקוח את המכשיר וכך היה הלקוח הוציע שיחה מהחנות וראה שהכל תקין הלקוח כנראה הפיל שוב את המכשיר ונהיה בעיה בשמע של האוזן הוצא לו הנחה למחיר עלות של התיקון אך הוא סירב . לא מובן מה פשר החוות הדעת ? אפחד לא יאיים על החנות בלכתוב חוות דעת ואנו נתקפל !!! גיימסטור תמשיך להיות רמה אחת מעל כולם ומי שכבר מכיר יודע זאת חג שמח !

רכשתי מכשיר *חדש* S21 Plus בעלות של 2200 ש"ח (ועוד פירגנתי לעסק ואמרתי אקנה גם מגן מסך ומגן לטלפון עצמו במקום להזמין בעליאקספרס בגרושים עוד חייב אותי ב 200 ש"ח) לא אמרתי מילה,שילמתי 2400 ש"ח והלכתי. יש לציין שהגעתי לחנות בגלל הביקורות הטובות (יש לציין פחות מ-100) למרות שאני גר בחיפה והחנות בתל אביב. כשהגעתי הביתה התחלתי לבצע ההעברות מהמכשיר הישן לחדש אך פתאום לפתע שאני מנסה להוריד אפליקציות אני מגלה שבמכשיר אין את היישום של החנות. כבר הבנתי שדחפו לי מכשיר משומש,משמע מחודש ועם פאק במכשיר. לאחר מכן אמרתי טוב,בוא נאפס את המכשיר אבל גם את זה לא ניתן כי אין את האופצייה במכשיר. טוב,התקשרתי לחנות והסברתי מה הבעיה במכשיר,אמרו לי תגיע ונסתדר.יש לציין ששני האנשים בחנות ידעו שהמכשיר לא תקין ומכרו אותו בכל זאת אחרת לא היו מחליפים לאחד אחר. כשהגעתי לחנות הם לא היו מופתעים וישר החליפו לי למכשיר אחר מאותו דגם אך "לפתע" גם הוא לא היה חדש ואף משומש ביותר.איך אני יודע?!כבאתי להכניס את הסים שלי אני מגלה שיש כבר סים בתוך המכשיר. טוב זה כבר היה השיא!חזרתי לחנות מיד ואמרתי למוכר קח את המכשיר ותזכה אותי מיד-התחילו סיפורים ומעשיות.מדובר כנראה בשני שותפים אחד בשם אלירן והשני אינני יודע שעושים צחוק ומרמים אנשים. לאחר מכן שביקשתי החזר,אלירן ניסה להגיד לי בטלפון(כי הוא לא היה בחנות) שהסים שהיה במכשיר נועד לעדכן את האפשרות שתוכל לשלם דרך גוגל פיי,בקיצור סיפורים. אחרי ויכוחים ודיבור דוחה מצדו החליט לזכות אותי בתנאי שאחזיר את המכשיר עם הקופסא,כמובן שלא היה לי את האריזה כי מי מאחסן אותה. בעל זאת ניסיתי למצוא איזה אריזה אך לא מצאתי לבסוף כי כבר המכשיר הזה לא קיים בחנויות. לבסוף,החליט לחייב אותי על הקרטון הזה 300 ש"ח,פשוט הזייה.אמרתי לו אין שום בעיה,שיהיה לך לבריאות.רק רציתי ללכת משם ולא לשמוע עליהם יותר. לסיכום-אל תחסכו ותקנו בחנויות שלא מכירים ולא ידועים עם מעט ביקורות שאני לא יודע מה מזה הם כתבו לעצמם. היזהרו מפני אנשים לא הוגנים,לא חסר בחברתנו כאלה לצערי! ממליץ לקנות בחנויות ידועות ומוכרות.

לא ממליץ בכלל, סוף סוף החלטתי להשקיע בפלאפון איכותי אז קניתי מגיים סטור GALAXY S21. בגלל שהם היו צריכים לקבל את פרטי התשלום, הם התקשרו אליי תוך כמה דקות מרגע ההזמנה, ונתתי להם את כל מה שהם צריכים. כשקיבלתי את הפלאפון, הוא תיפקד הרבה יותר איטי מכל הפלאפונים הקודמים שלי, שהם פחות טובים\איכותיים... אני משתמש בפלאפון שלי בשביל לעשות לייב וזאת ההכנסה היחידה שלי (אני יוטובר עם יותר מ150 אלף עוקבים וטיקטוקר עם יותר מ400 אלף עוקבים), אבל הבעיה שאחרי 30 דקות בלייב, הפלאפון מתחמם ברמה שאיאפשר להחזיק את הפלאפון אפילו. אני שולח מייל לגיים סטור בשביל להגיד להם שאני צריך תיקון כי הוא לא מפקד טוב... אבל הם לא עונים בכלל!! אמרתי טוב בסדר אולי הם עסוקים אז אתן להם קצת זמן... אחרי כמעט חודש עדיין לא קיבלתי שום מענה... אז הלכתי אליהם לסניף (שעה נסיעה) בשביל להגיד להם... והתשובה שקיבלתי "זה רגיל שהפלאפון מתחמם בלייב כי אתה משתמש בוידאו וזה לוקח הרבה אנרגיה"... אני שואל "איך זה שהפלאפונים הישנים שלי זה לא מתחמם ועובד טוב? הפלאפון הזה הוא שדרוג של מה שהיה לי, איך זה שהוא פחות טוב?" והתשובה שקיבלתי זה "בגלל שהוא יותר משודרג אז הוא מתחמם יותר מהר"... ברגע ששמעתי את זה אמרתי טוב אין עם מי לדבר... שלחתי את הפלאפון בכל מקרה לתיקון אצלהם, חיכיתי שבועיים בלי פלאפון (שזה הרבה כי רוב העבודה שלי זה בפלאפון)... הם לא עשו כלום בתיקון, החזירו לי וכששאלתי "תיקנתם משהו?" אמרו לי "ניקו לך אותו מבפנים"... אני חוזר הביתה עושה לייב, 30 דקות ובום מתחמם שוב, כאילו לא עשו כלום. בקיצור זאת פעם ראשונה שלי שאני נתקל ופעם ראשונה שלי שאני אשכרה מתלונן וכותב ביקורת לא טובה לחברה\חנות... אבל הייתי חייב לשתף כי אני אשכרה מרגיש שבזבזתי 2500 ש"ח על פלאפון לא תקין. ואני לא מספר אפילו על הסיפור על כמה זמן לקח לי לקבל את המכשיר וכמה הייתי צריך ליצור איתם קשר בשביל לשאול "איפה הפלאפון? אמור להגיד לפני הרבה זמן"
בס"ד חוות דעת מיותרת וכל מי שייקרא יבין זאת. מי שמבין קצת בפאלפונים יודע שלייבים בטיק טוק של 3 4 שעות ולא כמו שהוא רשם 30 דק למרות שזה גם מספיק זמן שמכשיר יתחמם מן הסתם שתרד הסוללה הרבה יותר מהר מהרגיל. 2. נאמר ללקוח שביצענו בדיקה והמכשיר לא יתחמם כלל!!! זה שהוא עושה כל היום לייבים בטיק טוק זה לא אמור לבוא על חשבון החנות . מציין שהוא רשם שהוא כל היום עושה לייבים מה החנות אשמה? אין קשר לשירות שקיבלת לחוות דעת .

הזמנתי באתר של gamestore טלפון Samsung Galaxy note 20 ultra. אם השלמת ההזמנה קיבלתי אישור הזמנה למייל אם כל הפרטים, והיה רשום שם שבדקות הקרובות ייצור איתי קשר נציג החנות. עברו מספר ימים ואף אחד לא יצר איתי קשר. התקשרתי לחנות לברר מה קורה עם ההזמנה שלי. אנא לי בעל החנות ואמר שמכשיר אזל מהמלאי. שאלתי מתי יגיע המכשיר והוא אמר שבשבוע הבא. אמרתי שאין לי בעיה לחכות עד שבוע הבא ואני מעוניין לקבל את הטלפון שהזמנתי במחיר שהזמנתי. בעל החנות אמר - לא, בשבוע הבא תצטרך לשלם על המכשיר 1000 שקל יותר. אמרתי לו שהוא מחוייב על פי החוק לכבד את המחיר שהיה רשום באתר שלו בזמן שהזמנתי. ברשותי נמצא גם צילום מסך מאתר החנות וגם אישור הזמנה עם בהם נקוב המחיר שהיה תקף בעת הזמנה. אם אתה מביא מוצר לקופה ועליו רשום מחיר בקופה מכבדים את המחיר שרשום על המוצר ומוכרים לך אותו במחיר הזה, גם אם היה רשום עליו בטעות מחיר לא נכון. בעל החנות התחיל לדבר בצורה לא יפה, ובשיחה מאוד לא נעימה סירב בתוקף לכבד את ההזמנה שלי. אמרתי לו שזו התנהלות לא תקינה ולא חוקית. מזהיר אתכם לא להתעסק בשום צורה עם החנות הזאת.
שלום לכל גולשי זאפ היקרים נתחיל בזה ששלחנו לאדון מייל שהוא לא זמין בטלפון והוא נזכר לחזור אחרי החג (סוכות) ככה שהמכשיר נגמר כבר במלאי א. הייתה אכן טעות במחיר ולפי החוק אם הטעות מזהרית אני חייב לכבד את העסקה לא שהיא 40 אחוז מתחת למחיר הנקוב . ב. אכן המכשיר נגמר במלאי ורשום לאדון הנכבד ולכל אחד שעושה הזמנה אצלינו בתקנון שאגב הוא (אישר) ט.ל.ח החברה רשאית לבטל את העסקה במעמד צד אחד וללא הודעה מוקדמת. בלי קשר לזה שהוא התחיל להרים עלינו את הקול כאילו אנחנו חייבים לו משהו והוסבר לו שהוא יכל לרכוש מכשיר אחר ונספק לו שליח במתנה + כיסוי ומגן מסך במתנה!! הלואי אנשים היו רצים לעשות חוות דעת טובה כמו שרצים לעשות רעה ! חוות דעת מיותרת ! אנחנו מאחלים לכל לקוח במדינה שיקבל שירות כמו שאנחנו נותנים ! צוות גיימסטור ימשיך לתת שירות ללא תחרות !!

באתי ותיקנתי מסך של פלאפון, לאחר כשבוע המסך לא נדלק ( מבדיקה הוא נשרף) - !! באתי למקום ואחרי וויכוחים הוחלט להחליף לי מסך( לא לפני שקיבלתי את כל מסכת התירוצים האפשרית כמו- שזה יצא מכאן זה יצא תקין, ואולי הפלת את הפלאפון, ואולי פתחת את הפלאפון ,ממש ניעור מאחריות... אחרי ההחלפה עבר בדיוק שבוע וחצי והטלפון שוב לא נדלק- המסך שוב נשרף.. לקחתי את הפלאפון לטכנאי אחר שאני בעבר תיקנתי אצלו וגיליתי שהמסך שהוא שם לי לא מקורי סיני ובאיכות ירודה ביותר וגם איכות ההתקנה היא ירודה( איבדו חלק מהברגים הקטנים.. חברים- זול עולה ביוקר!, ההבדל הוא של 40 ש"ח אבל אני עכשיו חודשיים עם המסך וברוך ה' הכל בסדר

נכנסתי לחנות לבצע החלפת שקע טעינה, המוכר טען שלמרות הכתוב באתר הם אינם יכולים להתחייב כי המסך לא יישבר במהלך ההחלפה, וכי כדאי לי לבטח את המכשיר ב 200 שקלים נוספים. אמרתי לו כי המכשיר תקין ואיני רוצה לבטח, ושיענה לי אם הם מסוגלים לבצע את התיקון או לא, אמר לי שמסוגלים, אך לא יכולים להתחייב כי " המסך לא יישבר בתהליך ההחלפה של השקע, כי הדגם הזה 'דפוק'". אמרתי תודה לא, בדרך החוצה טרח המוכר לסנן לעברי מילת גנאי. חנות גרועה, רמת שירות מזעזעת. שומר נפשו ירחק, הלוואי ולא נראה כאלה.

זהירות! אם אתם חסים על ממונכם, שמרו מרחק מהמעבדה הזו. אני אישית הגעתי לחנות והמוכר קיבל אותי באדיבות,הוא לקח ממני את המכשיר, ואמר שהוא יתוקן תוך יומיים. לאחר יומיים התקשרו מהחנות וביקשו לדחות את התיקון ביומיים נוספים, לאחר ארבעה ימים התקשרו שוב ואמרו שהם לא מצליחים לתקן את המכשיר והזמינו אותי לקחת אותו בחזרה. כשהגעתי לקחת את הפלאפון מהחנות המוכר דרש ממני 50 ש"ח! כששאלתי על מה ולמה, נעניתי שזו עלות ה"בדיקה"(!). הסברתי למוכר שמעולם לא נאמר לי שאצטרך לשלם במידה והוא ייכשל בניסיונות התיקון, אולם המוכר התעקש לקחת ממני את הסכום. בנוסף, קיבלתי את הפלאפון בחזרה ללא המגן שלי, כשהמוכר מתכחש לכך שהוא אצלו, ומסרב לפצות אותי בהתאם. מדובר היה במגן ממש חדש וטוב. לסיכום, הכנסתי לחנות מכשיר לתיקון קיבלתי אותו לאחר כמה ימים עם אותן בעיות בדיוק, אך ללא המגן, ובנוסף עוד גבו ממני בכוח חמישים שקלים על ה"חוויה", אני אישית לאחר שעברתי את זה ממליצה לשמור מרחק מהחנות.

פתחתי חשבון רק כדי להזהיר אנשים מהחנות הזאת. התקשרתי לקנות מסך לפלאפון ולאסוף אותו ללא הרכבה, אמרו לי שאין שום בעיה שאפשר להגיע. כשהגעתי אמרו לי לחכות חצי שעה ואז אמרו שאין להם אופציה למכור מסך ככה אחרי שאמרו לי לבוכ במיולד לחנות.התקשרתי להנהלה ולסניפים אחרים של אותה רשת וכולם אמרו לי שזה ביזיון ואין שום בעיה לקחת בעצמך את המסך.לא היו שום אי הבנות הם פשוט מנסים למשוך לקוחות לחנות בשקרים. בחיים לא אתקרב לחנות זאת שוב
בעבר בכול סניפי גייםסטור היה ניתן לרכוש מסך ללא החלפתו במעבדות הסניפים, לאחר מספר מקרים שלקוחות רכשו בדרך זו מסך ושברו או הרסו אותו בעצמם והגיע לחנות בטענה שהמסך לא תקין ,הוחלט שבכול חנויות גייםסטור יהיה ניתן לרכוש מסך מראש רק בתנאי שהחלפתו תתבצע באחת המעבדות של הרשת. עם באמת והלקוח התקשר ואמרו לו שזה אפשרי לרכוש מסך ללא החלפתו באחת המעבדות של הרשת הרי שזה היה מתי שזה היה אפשרי לעשות כך.

שלום, הגעתי לסניף בפ"ת ע"מ לרכוש סוללת אייפון 5 מקורית. כשהגעתי לסניף, שאלתי את המוכר האם מדובר בסוללה מקורית של אפל ומה המחיר? המוכר אמר יעלה כמה שיעלה - לפי זאפ אם הגעתי דרך האתר, לגבי המקוריות הוא השיב לחיוב. התבקשתי למסור למוכר את המכשיר, כך עשיתי, המוכר בחוסר מקצועיות מוחלט שלף את כיסוי הפלסטיק בצורה אנכית במקום מאוזנת ושבר אותו. כשאמרתי לו מה אתה עושה - שברת את הכיסוי, הוא טען שזה פלסטיק שעשה את שלו ולכן נשבר! כמובן, הצגתי בפניו את ציר השליפה, אך לשווא, מבחינתו זו בעיה שלי! קיבלתי כעבור כשעה בערך את הסוללה והמכשיר - שילמתי מחיר גבוה יותר מהמחיר הנקוב שהיה בזאפ. התקשרתי לסניף אחר כדי לדבר עם אחראי הרשת ולהלין על התחושה שחוויתי מהקנייה. תוך כדי שיחה עם נציגים אחרים הבנתי שהסוללה כלל לא מקורית! בשיחתי עם המנהל העליתי 3 סוגיות הן בשיחת הטלפון והן במייל: א. מחיר גבוה מהמחיר הנקוב בזאפ. ב. שבירת כיסוי הפלסטיק (שלחתי לו תמונות). ג. אי מקוריות הסוללה. המנהל - התחמק ממענה לגבי מקוריות או אי מקוריות הסוללה, לגבי מחיר השיב בצורה צינית שאגיע לחנות כדי לקבל את ההפרש בטענה ש"המחירים לא תמיד מסונכרנים לאתר זאפ". המשכתי ואמרתי לו שמתבקש פיצוי אודות כיסוי פלסטיק שהמוכר שלו שבר - הוא טען שזה בלאי. התעקשתי. הוא נפנף אותי בצורה בוטה וגסה, איני יכול לציין את המילים שהוא רשם לי במייל. מה שכן אמרתי לו, שהוא הרוויח ביותר את ה"ההמלצה" באותו אתר בדיוק שדרכו הגעתי אליו. שורה תחתונה: לא הייתי דורך בחנות זו בשנית ומפרנס אדם זה.
לא ידוע לנו על מקרה כזה !!! וניתן לדעת שזאת חוות דעת שקרית רק מזה ש"הלקוח" רשם שהוא התכתב איתנו במייל.. עובדי החנויות לא מביאים את המייל הפרטי שלהם ללקוחות, עם לקוח רוצה ליצור קשר במייל עם החנות הוא יכול לעשות זאת אך ורק עם מנהל האתר, ואין לו שום התכתבות עם הלקוח המדובר!!!

בעקבות המחיר האטרקטיבי באתר צלצלתי לחנות לוודא את המחיר ותוך כמה זמן יתבצע התיקון. נאמר לי שיש במלאי והתיקון תוך יום כיוון שכדאי להקפיד בהדבקת המסך ולא כדאי לעשות זאת במקום שעושה זאת במהירות כי צריך לתת זמן להדבקה. התרשמתי "מהמקצועיות" ותיקנתי את המכשיר ואף הוספתי מגן מסך זכוכית יוקרתי. טרם עברו שבועיים מהתיקון כשהמכשיר יושב בתוך נרתיק מגן וזכוכית מוגנת, שנרכשה בחנות, הבחנתי שהקצה העליון של המסך שהודבק התרומם ועל המסך נוצרו סדקים שהלכו והעמיקו עם כל נגיעה במסך, זאת ללא שהמסך קיבל מכה וכפי שציינתי נמצא באריזה מוגנת שלא ניכרו עליה ועל המגן מסך סימני מכה. הגענו לחנות כדי להלין על אופן ההדבקה שבגינה התרומם המסך והיה חשוף לשבירה בכל מגע קטן. נתקלנו ביחס מזלזל ביותר, "ייבשו אותנו" באמירה שיש לקוחות כאילו שאנחנו מששילמנו הפסקנו להיות לקוחות וסירבו בתוקף לקחת אחריות על העבודה ודבקו במנטרה שהמכשיר נפל, למרות שהסברנו מספר רב של פעמים שלא כך היה היה הדבר ולראייה מגן המסך שלם וללא סימנים המעידים שנגרם לו נזק ממקור אחר וכן הנרתיק של המכשיר נקי מפגעים. יתרה מזאת, אפילו לא ניסו לגלות אחריות מינימלית ולהציע תיקון במחיר מוזל אלא עמדו על כך שתיקון יתבצע במחיר מלא. על זה נאמר בושה וחרפה והזול הוא יקר. ממליצה לא להתקרב ולא לתקן. הנחמדות בהתחלה מתחלפת בהתנכרות לאחר שהם מקבלים את הכסף וחוסר מקצועיות בעבודה עצמה ואי לקיחת אחריות מינימלית. אותי הם לא ייראו שוב !!!
המסך הוחלף במקצועיות רבה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר על ידי טכנאים מנוסים! לפני מסירת המכשיר ללקוחה המכשיר עבר בדיקה קפדנית שהכול תקין ועובד...המכשיר נמסר ללקוחה כמו חדש! לאחר שבועיים הלקוחה חזרה עם שבר במסך. בתנאי האחריות בבירור רשום שהאחריות לא תקפה על שבר במסך! צר לנו על קח שהמסך של הלקוחה נשבר. עם היה מדובר בבעיה בטאץ' של המסך וכו' המסך היה מוחלף ללא שום תשלום נוסף. עקב השבר במסך לא היה אפשר לתקן את המסך במסגרת האחריות.

הגעתי לחנות מאחר והתיקון היה במחיר הכי זול בארץ. לפני שהשארתי את המכשיר לתיקון, שאלתי את המוכר האם יש אחראיות והוא ענה שקיימת אחראיות לחצי שנה שאלתי האם החלקים מקוריים ובעל החנות ענה "בוודאי הכל אצלנו מקורי". תיקון המסך ארך מספר ימים הגעתי לחנות שילמתי את הכסף ונפרדנו לשלום. אחרי שבועיים הגעתי שוב לחנות מהסיבה שהמכשיר עשה ריסטרט לעצמו כל מספר דקות, בעל החנות טען שהבעיה היא בתוכנה של המכשיר. לקחתי את המכשיר למעבדת LG לתקן את בעיית התוכנה והיא נפתרה(הוחלפה מערכת הפעלה) . לאחר מספר ימים התחילה בעיה שהמסך ריצד כפתורים נלחצו ואזורים מסוימים במסך לא עבדו. נגשתי ל LG שוב בטענה שתיקון המכשיר פגע במסך נאמר לי שאין קשר בין הדברים והוצע לי לבדוק את המכשיר במעבדה. המכשיר נפתח ולהפתעתי הנציג אמר לי שהמסך שהוחלף לי אינו מקורי, ולכן בעיות המסך. חזרתי לגיימסטור עם הקבלה של התיקון והסברתי את הבעיה בעל החנות טען שהאחריות היא לחודש בלבד! הסתכל על המכשיר ראה שפשוף קטן וטען שאין מה לעשות והתעלם ממני. כאשר אמרתי לו שמעבדה של LG טענו שהמסך מזויף אמר "הא, המסך נפתח ? אז אין לך אחראיות ולא מעניין אותי מה הם אמרו" חשוב לציין שהמכשיר לא היה בשימוש מרגע התיקון בגלל בעיות התוכנה והחומרה. המחיר הזול היה תואם את המקצועיות ואת האיכות. יחס מזלזל ומגעיל! אני ממליץ להתרחק כמו מאש, לפעמים עדיף לשלם 20 שקל יותר.
הלקוח טוען שהוא הגיע לחנות עם שיפשוף קל , למרות שבמציאות הלקוח הגיע עם מסך שבור ! תנאי אחריות אומרים בבירור שאחריות לא תופסת על מסך שבור או סדוק. ולגבי הטענה שהמסך לא מקורי אין בזה שום טיפת אמת כול המסכים והחלקים ברשת מקוריים.

פשוט חוצפה !! התקשרתי לשאול שאלה על מחיר בכל 3 הסניפים, בכל 3 הסניפים נתנו לי מחיר אחר אשר גבוה בהרבה ממה שרשום באתר ! פשוט רשת של רמאים שהפרסום שלהם שקרי לחלוטין !! לא יקנה שם לעולם !! לא מומלץ !!!
עם הלקוח רצה את המחיר המצויין באתר הוא היה צריך להזמין את מהאתר! המחירים באתר בחלק מהמוצרים זולים יותר מאשר בסניפי הרשת משום שקיים על אותו מוצר מבצע על רכישה מהאתר בלבד! באתר קיים מספר טלפון לבירור מלאי ותמיכה באתר בדיוק בשביל לקוחות שרוצים לוודא מחירים או לבדוק מלאי או לקבל מידע על מוצר כולשהו.

נתחיל בשורה התחתונה: השירות גס רוח אם יש בעיה. פרסום שקרי לגבי המוצר. הסיפור: נשבר לי המסך באייפון וחפשתי שירות. בפרסום כתוב "החלפת מסך LCD+מגע מקורי Apple iphone 5c" בנוסף: תנאי אחריות - 6 חודשים ע"י גייםסטור. (לא כולל נזקים שנגרמו מנפילה). הגעתי לסניף ברמת גן, המסך הוחלף. כשבאתי לאסוף אותו, היתה שם לקוחה כועסת ומאחר ולא היה לי כבר מה לעשות רק קיוויתי שאני לא אהיה כמוה. כמה ימים לאחר מכן, הטלפון היה בתיק עם מפתחות, ונסדק. תחילה קצת ואח"כ התפשט על כל המסך עד כדי שלא יכולתי לעשות כלום איתו. התקשרתי לחנות ברמת גן. שם אמרו לי שהLCD מקורי, ולא ה touch. זה לא מה שהבנתי מהמודעה. התווכחתי והוא ניתק לי. התקשרתי שוב, אמרתי לו שאני לקוחה מאוכזבת וכועסת ולשהוא לא יכול לנתק לי ככה. והוא ניתק לי שוב. התקשרתי לסניף אחר, שם דברתי עם איציק, המנהל, שגיבה את ניתוקי הטלפון (שכן הוא גם עושה את זה אם לקוח מרים את קולו). הבנתי ששירות טוב לא אקבל כאן. הוא גם גיבה (כמובן) שהמגע לא מקורי. לי כמובן זה לא הובהר בעת הרכישה. לו היתי יודעת, הייתי יכולה לבחור אם לרכוש את המסך הזה או לא, ואם כן, להתייחס בהתאם לזכוכית העדינה. אני לתומי, התייחסתי לטלפון כפי שעשיתי שנים רבות, כמו לחפץ שאפשר לשים בתיק ללא עטיפת פצפצים. הבנתי אם מי אני מתעסקת, מפה לשם, איציק הזמין אותי לחנות, החליף לי מסך, חייב אותי בעוד 100 ש"ח (זאת למרות שיש אחריות אבל לאחר ששיקר לגבי המסך המודעה, גיבה שירות גס רוח ומזלזל, למה שלא יתנער מאחריות ויגבה ממני עוד קצת כסף). אה, וגם אמר לי "בינינו, את הרי תשלמי כל סכום שאגיד לך". אבל הוא גם הדביק לי מגן מסך – אז הכל בסדר, לא? אחרי שהחזירו לי את הטלפון ראיתי שהמסך מוגבה (הכפתור שקוע וזה נכנס לתוך הכיסוי האופן גבולי). מי יודע איזה הפתעות מחכות לי.. אז שלא תגידו שלא הזהרתי אתכם.

הזמנתי s20 אחרי שבועיים התקשרתי לבדוק למה לא מגיע ואז תוך יומיים הגיע. מבאס... חוץ מזה טוב שהם עונים לפחות..
לא ברור מה פשר החוות דעת? קודם כל לפחות רשמת שאנו "עונים" מה שאת לא וגם שעשית תהזמנה הייתי צריך לרדוף אחרייך להשלים אותה חברת השליחויות לא רודפת אחרי אפחד זה שלא ענית מס פעמים שניסו לספק את המשלוח זה בעיה שלך לא של אפחד אחר גיים סטור תמיד תתן שירות ללא תחרות חוות דעת מיותרת.

רציתי להחליף שקע טעינה לגלקסי 5 במודעה כתוב שהמחיר הוא 135 שקל. הגעתי לחנות והמוכר אמר שכשמחליפים שקע טעינה המסך תמיד נשבר לכן המחיר הוא 700 שקל פשוט חוצפה. נוכלות לשמה
כאשר הלקוח הגיע לחנות הסבירו לו שיש סיכון בהחלפת שקע טעינה לגלקסי S5 שהמסך יכול להשבר משום ששקע הטעינה נמצא מתחת למסך ויש צורך לפרק את המסך כדי להחליף את שקע הטעינה ,הלקוח לא היה מוכן לקבל עובדה זו וחשב שמנסים לרמות אותו והלך. החנות נהגה בהגינות כלפי הלקוח ולפני התיקון הזהירה אותו בפני שבר במסך! ועם זה יקרה יהיה צורך להחליף גם את המסך!

תיקנתי את הגלקסי 3 שלי לאחר שלא יכלתי להנמיך אך ורק להגביר . התקשרתי על מנת לוודא שהמחיר הוא 88 ש"ח כפי שכתוב בזאפ השוואת מחירים . לתדהמתי המחיר בטלפון שהמוכר אמר לי 150 ש"ח , למרות שהם מציינים שעלות התיקון היא 88 . ציינתי בפני המוכר כי כתוב 88 והוא ביקש לבדוק באתר זאפ . חבל שלא מעדכנים את הלקוחות במחיר כפי שכתוב באתר זאפ . אף על פי כן , השירות היה מעולה והתיקון לקח פחות משעתיים . טיפ קטן , ביקשתי מהמוכר להתקשר שהמכשיר מוכן והוא לא יצר קשר בכלל . התקשרתי והוא מסר שהוא מוכן . מבחינת שירות עדיף להתקשר ללקוח ולהגיד שזה מוכן . יחד עם זאת , שירות מעולה באופן כללי ממליץ .
צר לנו על אי ההבנה לפעמים המחירים יכולים להשתנות מיום ליום.. גם כאשר המחיר מעודכן באתר יכול לקחת כמה שעות עד שהמחיר יהיה תואם גם בזאפ השוואת מחירים. אנחנו שמחים שלמרות אי ההבנה עם הלקוח הוא יצא מרוצה מהשירות.

מדובר בחנות אם חוות דעת שהאמת כל מילה בסלע רכשתי מכשיר מסוג אייפון 17 אם סים ואי סים במחיר הכי זול בארץ ובדקתי חנויות אני ייעב לציין שהשילוח היה מהיר במעטחד והדביקו לי אץ המגן מסך ככה שנשאר לי רק להעביר מידע שזה גם אלירן עזר לי דרך הטלפון

שירות אמינות מקצועיות זה גיים סטור! המכשיר הוזמן עבור מתנת יום הולדת והם דאגו שהשליח יגיע אלי אם המכשיר עוד באותו דבוע תודה רבה על משלוח אם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום ואני גר רחוק והמשלוח הגיע תוך 3 ימים בלבד ממליץ מאוד ניפגש בקניה הבאה .

חנות מס 1 הקניתי אייפון 17 פרו במחיר הכי זול בארץ אם אחריות של אפל העבירו לי את כל המידע ללא עלות נוספת והסבירו לי איך לחבר את הטלפון לרכב תודה על השירות המעולה אחלה אנשים

גיים סטור חנות נפלאה קניתי לבן שלי סוני 5 הביאו לי שירות מעולה פתחו לו שם משתמש והכינו את הסוני כבר לעבודה מה שנשאר רק לחבר לחשמל ולהתחיל לשחק תודה רבה אלופים !!!

רכשנו שואב דייסון דרך האתר אני נמצא הרבה בחול אז דיברנו דרך הואצאפ חייב לציין שהאנשים מאוד נחמדים וסבלניים בגלל שהעסקה הייתה שהיותי בחול לקח זמן לאשר את העסקה ותא היה לי נעים לעכב את הנציג אך הוא היה מאוד סבלני ושירותי ועל זה אני חייב להודות לכם על הזמן והיחס שלא מקבלים בכל חנות היום במיוחד שזה עסקה טלפונית אחרי יום כבר אמרו לי לשלול את העובד שלי להגיע לאסוף את השואב ואפילו הביאו לו עד זה עד לרכב שחיכה להם בחוץ ותא רצו שהוא יתרוצץ סתם (תל אביב) בעיות חניה אז תודה רבה לדוציק על הטיפול המסור כן יירבו

חנות נחמדה אחלה מוכרים שירותיים וסבלניים קניצי אייפון 17 העבירו לי את המידע ועזרו לי אפילו לחבר את הטלפון לרכב