
לאחר קניית הטלויזיה, הגעתי הביתה ולאחר 5 דקות צפייה החלו פסים וריצודים. אי אפשר להשיג את החנות בטלפון, נשלח גם מייל. אין מענה, שירות על הפנים.
הלקוח הנ"ל רכש מוצר ואסף אותו באופן עצמאי מהחנות ( המוצר נבדק מול הלקוח בחנות ונמצא תקין ) , הלקוח פנה לחנות לאחר שעות הפעילות ולמחרת חזרו אליו בשעות הצהריים להבין על מה מדובר .. הוצע ללקוח להחזיר את המסך לחנות ולקבל החזר כספי או שיגיעו אליו לבית על מנת להחליף את המוצר מה שלבסוף קרה .. חבל שלקוח שקיבל שירות מעולה הן בחנות והן בטלפון בוחר להכפיש שם של חנות ללא שום סיבה .. תקלות קורות ולשם כך נועדה האחריות .




















