ב-24 באפריל הזמנתי טלפון חדש מדגם Samsung Note 20 Ultra דרך אתר "גאדג'ט טים", בהבטחה שיגיע תוך חמישה ימי עבודה. בפועל, קיבלתי אותו רק ב-8 במאי, לאחר אין-ספור שיחות עם החנות, תירוצים וסיפורים על עיכובים לוגיסטיים.
כשהמכשיר הגיע, הופתעתי לגלות קופסה פתוחה ומכשיר עם סימני שימוש:
קילופי צבע ושריטות על המצלמה.
כניסת USB שרוטה.
מטען חשמלי חסר – רק כבל הוכנס לקופסה.
כמי שקנה בעבר מכשיר חדש מדגם זהה ישירות מסמסונג, היה ברור לי שמדובר במכשיר משומש ולא חדש.
כשפניתי לחנות, טענו שזה "בלתי אפשרי" וביקשו תמונות וסרטונים. שלחתי, אך משם החל משחק התחמקות: החנות הפסיקה לענות לי וכשהתקשרתי ממספר אחר, נאמר שהם "בלחץ".
לאחר לחץ ממושך, הציעו לי פיצוי מביך – זיכוי חלקי או מתנה (מטען/מחזיק לרכב), אך סירבתי ודרשתי מכשיר חדש כפי שהזמנתי. התירוצים רק הלכו והחמירו – פעם טענו שהמכס פתח את הקופסה, ופעם אחרת שהם עצמם פתחו אותה "להרכיב מגן מסך".
לבסוף נסעתי לחנות ביהוד והחזרתי את המכשיר, לאחר ויכוחים קשים, בתוספת עלות נסיעה של 150 ש"ח.
מסקנה:
רק לאחר מכן גיליתי ביקורות שליליות רבות על החנות. נראה שזו שיטה קבועה למכור מכשירים שאינם חדשים. אל תתקרבו ל"גאדג'ט טים" – חבל על הזמן, הכסף והעצבים שלכם.
תגובת החנות
לקוח יקר,
אנו מצרים על חווייתך ומודים שכתבת לנו. שקיפות ושירות עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן חשוב לנו להסביר מה קרה ואיך טיפלנו בכך:
1. מקור הטעות
• Galaxy Note 20 Ultra הוא דגם מבוקש מאוד. במלאי שלנו קיימות גם יחידות תצוגה (מכשירים תקינים שהוצגו בחנות). לצערנו, בעת האריזה סומנה בטעות יחידת תצוגה במקום מכשיר חדש לגמרי.
2. סיבת העיכוב במשלוח
• העיכוב נבע מעומס חריג בחברת השליחויות. לצערנו, עיכובים כאלה עשויים לקרות בתקופות עומס, ואנו מתנצלים שלא עמדנו בלוח הזמנים שהובטח.
3. הפתרון שהוצע ויושם
• מיד כשקיבלנו את פנייתך ביקשנו תיעוד כדי לאמת את הטעות והצענו:
• החלפה למכשיר חדש מהמחסן, או
• זיכוי כספי מלא ולקיחת אחריות על האביזרים החסרים.
• לבקשתך, העסקה בוטלה וכספך הוחזר במלואו.
אנו לומדים מכל מקרה ומתחייבים להמשיך ולספק חוויית קנייה מצוינת.
תודה שהארת את תשומת לבנו.
צוות GADGET TEAM