מפרסם ב-zap מאז 2013

‎גאדג'ט טים‎ ‏(Gadget-Team)

סלולאר ואביזרים (יהוד)

4.33 / 5 ממוצע מבוסס על 12 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: גאדג'ט טים
נמצאו 385 חוות דעת גולשים על גאדג'ט טים
sigfein
sigfein
16.02.2026
מוצר שנרכש: נינג׳ה גריל AG551

רכשתי נינג׳ה גריל מהחנות הזו. מהיום שרכשתי את המכשיר עברו כבר 6 ימים. אני מוצאת את עצמי ״רודפת״ אחריהם בבקשה לקבל בסך הכל חוברת הוראות בעברית כדי שאוכל לתפעל את המכשיר! 2 שיחות טלפון שהתקשרתי 3 הודעות בוואטסאפ של השירות לא נענו - אין עם מי לדבר!!!! בנוסף ציינו שהאחריות של חברה בשם mega cell. אין טלפון של החברה ואי אפשר להשיג אותם. המכשיר עלה למעלה מ- 1000 ש״ח והיחס מזלזל ביותר בושה!

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
04.08.2025
מוצר שנרכש: iphone 13

מכר לנו אייפון 13 משונמך ללא אפשרות לכרטיס esim, כנראה מיוצר בסין (הייתי צריך לחקור ברשת כדי להבין את זה כי כל איש תמיכה אמר שאם זה 13, יש esim. לפחות תרמתי להשכלה שלהם) גילינו אחרי 8 חדשים לאכזבתינו. לדעתי, מי שמוכר דגם משונמך צריך לציין ולא להתחבא מאחורי "התכונות מפורטות במפרט הקנייה" מצפים מהלקוח שישווה בדקדקנות כל פסיק? כמובן שהם גם לא לקחו אחריות או התנצלו (אבל כן הודו שזה מה שמכרו). לא מומלץ!

תגובת החנות

שלום, נכתב כאן דבר שאינו מדויק ולכן חשוב לנו להבהיר בצורה ברורה: במעמד הרכישה צוינה במפורש העובדה שהמכשיר אינו תומך ב‑eSIM. מדובר בדגם מקורי של iPhone 13 בייבוא מקביל, המיועד לשוק האסייתי כפי שמקובל במכשירים רבים שנמכרים בארץ על ידי משווקים עצמאיים. לא מדובר בדגם ״משונמך״ המידע הופיע בצורה ברורה בדף המוצר, ואנחנו מקפידים להציג תמיד את כל הפרטים הטכניים בצורה שקופה. אין כאן “התחבאות”, אלא מידע גלוי שכל לקוח מוזמן לבדוק לפני הרכישה – כפי שנהוג בכל רכישה צרכנית אחראית. איננו רואים סיבה להתנצל על מכירה של מוצר תקין, חדש, מקורי, עם מפרט מדויק שפורסם מראש. אנחנו זמינים תמיד לכל שאלה, אבל גם מצפים להוגנות כלפי צוות שמבצע את עבודתו במקצועיות ובשקיפות. בברכה, צוות GADGET‑TEAM

חוות הדעת עזרה לכם?
Alexander
Alexander
11.05.2025
מוצר שנרכש: samsung note 20 ultra

ב-24 באפריל הזמנתי טלפון חדש מדגם Samsung Note 20 Ultra דרך אתר "גאדג'ט טים", בהבטחה שיגיע תוך חמישה ימי עבודה. בפועל, קיבלתי אותו רק ב-8 במאי, לאחר אין-ספור שיחות עם החנות, תירוצים וסיפורים על עיכובים לוגיסטיים. כשהמכשיר הגיע, הופתעתי לגלות קופסה פתוחה ומכשיר עם סימני שימוש: קילופי צבע ושריטות על המצלמה. כניסת USB שרוטה. מטען חשמלי חסר – רק כבל הוכנס לקופסה. כמי שקנה בעבר מכשיר חדש מדגם זהה ישירות מסמסונג, היה ברור לי שמדובר במכשיר משומש ולא חדש. כשפניתי לחנות, טענו שזה "בלתי אפשרי" וביקשו תמונות וסרטונים. שלחתי, אך משם החל משחק התחמקות: החנות הפסיקה לענות לי וכשהתקשרתי ממספר אחר, נאמר שהם "בלחץ". לאחר לחץ ממושך, הציעו לי פיצוי מביך – זיכוי חלקי או מתנה (מטען/מחזיק לרכב), אך סירבתי ודרשתי מכשיר חדש כפי שהזמנתי. התירוצים רק הלכו והחמירו – פעם טענו שהמכס פתח את הקופסה, ופעם אחרת שהם עצמם פתחו אותה "להרכיב מגן מסך". לבסוף נסעתי לחנות ביהוד והחזרתי את המכשיר, לאחר ויכוחים קשים, בתוספת עלות נסיעה של 150 ש"ח. מסקנה: רק לאחר מכן גיליתי ביקורות שליליות רבות על החנות. נראה שזו שיטה קבועה למכור מכשירים שאינם חדשים. אל תתקרבו ל"גאדג'ט טים" – חבל על הזמן, הכסף והעצבים שלכם.

תגובת החנות

לקוח יקר, אנו מצרים על חווייתך ומודים שכתבת לנו. שקיפות ושירות עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן חשוב לנו להסביר מה קרה ואיך טיפלנו בכך: 1. מקור הטעות • Galaxy Note 20 Ultra הוא דגם מבוקש מאוד. במלאי שלנו קיימות גם יחידות תצוגה (מכשירים תקינים שהוצגו בחנות). לצערנו, בעת האריזה סומנה בטעות יחידת תצוגה במקום מכשיר חדש לגמרי. 2. סיבת העיכוב במשלוח • העיכוב נבע מעומס חריג בחברת השליחויות. לצערנו, עיכובים כאלה עשויים לקרות בתקופות עומס, ואנו מתנצלים שלא עמדנו בלוח הזמנים שהובטח. 3. הפתרון שהוצע ויושם • מיד כשקיבלנו את פנייתך ביקשנו תיעוד כדי לאמת את הטעות והצענו: • החלפה למכשיר חדש מהמחסן, או • זיכוי כספי מלא ולקיחת אחריות על האביזרים החסרים. • לבקשתך, העסקה בוטלה וכספך הוחזר במלואו. אנו לומדים מכל מקרה ומתחייבים להמשיך ולספק חוויית קנייה מצוינת. תודה שהארת את תשומת לבנו. צוות GADGET TEAM

חוות הדעת עזרה לכם?
dsmirnov14
dsmirnov14
22.01.2025
מוצר שנרכש: galaxy s22

ממש לא ממליץ!הזמנתי טלפון סאמסונג עאלקסי s22 עם הובלה 5-7 יומים.אחרי שבוע פניתי ואמרו שאין להם במלאי?יגיע עוד 4 יומים.ואחרי זמן הזה קיבלתי הודעה על החזרת כסף.ופתאום אני רןאה שאפשר להזמין אותו אצלהם.מה זה ה שטויות!

תגובת החנות

תודה על המשוב שלך. אנו מתנצלים מעומק הלב על החוויה שחווית, זה בהחלט לא משקף את הסטנדרטים הגבוהים שאנו שואפים לשמור עליהם. לעיתים, עקב ביקוש גבוה מאוד, נוצר פער רגעי במלאי שלנו, דבר שעלול לגרום לאי-נוחות. כשהבנו שלא נוכל לספק את המכשיר במסגרת הזמן שהובטח, בחרנו לזכות אותך באופן מיידי לאחר מכן, קיבלנו מלאי חדש של המוצר ולכן הוא חזר להופיע באתר. אנחנו מבינים את תחושת האכזבה שלך ומתחייבים לשפר את התקשורת ואת זמינות המלאי בעתיד. נשמח לפצות אותך ולהציע פתרון שיותיר אותך מרוצה. אנא פנה אלינו בהודעה פרטית או בטלפון 0350306070 כדי שנוכל לסייע. תודה צוות GADGET-TEAM

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.01.2025
מוצר שנרכש: IPHONE13

הזמנתי טלפון חדש מGADGET TEAM ב-26.5.24 כבר מההתחלה היתה תקלה - המיקרופון לא עבד אחרי זמן מה כפתור ההפעלה לא פעל מסרתי לתיקון לפי האחריות של 12 חודשים ב26.12.24 ב16.1.25 עדיין בתיקון אין דרך להתקשר למעבדה - לא לי ולא GADGET CELL מתברר שהטלפון שקניתי בצאי 2024 נפתך כבר ב2021 2 תקלות ומצלמה משומשת לפי מתקן פרטי שהסתכל על הטלפון - ככל הנראה טלפון מחודש נמכר כחדש

חוות הדעת עזרה לכם?
dr.berna
dr.berna
04.01.2025
מוצר שנרכש: אייפון 13

לא ממליץ קניתי מהם אייפון 13 ב-8.7.2024 ונאמר לי שהוא חדש . שפתחתי את הטלפון רמקול לא תקין ולאחר מיספר חודשים הבטריה לא תקינה ומסך עם פס ירוק על כולו. ואז שבדקתי בתמיכה של אפל באתר הסתבר שהטלפון מאוקטב מ-2021 - למעשה משומש ולא חדש כפי שכתוב בחשבונית . כשפניתי אליהם לא היו מוכנים להחליף

תגובת החנות

הנה תגובה מעודכנת הכוללת התייחסות לשבר במסך: --- שלום, אנו מצרים לשמוע על החוויה שלך. חשוב להבהיר כי המכשיר שנרכש הוא "אייפון מאוקטב", כפי שצוין בעמוד המוצר, בתעודת האחריות ובמדבקה שעל הקופסה. המכשיר מגיע עם אחריות יצרן למשך שנה, שניתנת למימוש במרכזי השירות של פרטנר ברחבי הארץ. במידה ומדובר בשבר במסך, נשמח לעזור! אנו מזמינים אותך להגיע אלינו ולקבל הנחה מיוחדת של 30% על תיקון המסך. אנחנו כאן לשירותך בכל שאלה או צורך נוסף. בברכה, צוות GADGET TEAM

חוות הדעת עזרה לכם?
boltanski.rotem
boltanski.rotem
15.12.2024
מוצר שנרכש: אוזניות apple airpods pro 2 magsafe usb-c true wireless

לא ממליצה להזמין מהם! קניתי מהם אוזניות איירפודס והם התקלקלו אחרי 4 חודשים, היה עליהם עדיין אחריות ולכן הבאתי את זה להם לתיקון. האוזניות כבר יותר מחודש אצלם אפילו שהם מבטיחים להחזיר מתיקון עד 14 ימי עסקים. אני מתקשרת כבר שבועיים ואין תשובה רק אומרים שיחזרו אליי וזה לא קורה. עדיין לאיודעת מתי האוזניות יחזרו ואם באמת תוקנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
שקד קוצר
שקד קוצר
03.12.2024
מוצר שנרכש: Ninja creami

קניתי מהם מכשיר נינג׳ה שהגיע תקול הייתי צריכה לרדוף אחריהם שבוע בטלפונים והודעות ללא שירות וללא מענה עד שקיבלתי טלפון של נותני שירות לאחריות המוצר לקחו את המוצר עבר כבר חודש האחריות לא עונים לי והחנות לא עונים לי מסננים טלפונים והודעות שירות מחריד ברמה הכי נמוכה שיש להתרחק כמו מאש !!!!!!! שירות ברמה הכי נמוכה שיש ממש ממש ממש לא מומלץ

תגובת החנות

אחריות ניתנת ע"י היבואן למוצר חשמלי כמו נינג'ה לאחר שימוש. כך בכל מוצר מסוג זה . טענת הלקוחה היא ליבואן שהטיפול מתמשך , אנחנו פנינו אל היבואן שהודיע כי יחליף את המוצר . העיכוב בטיפול הוא מחוסר מלאי , אכן יש בעיית מלאים בארץ לכל היבואנים בגלל המלחמה הפריט יסופק ברגע שיגיע לארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
yogevd
yogevd
02.12.2024
מוצר שנרכש: כיסוי שקוף חזק לסמסונג גלקסי samsung galaxy a35

קניתי כיסוי לסמסונג a35 וקיבלתי בטעות כיסוי ל a34. שלחתי פנייה דרך זאפ. ללא מענה. ניסיתי להתקשר לחנות ללא מענה. פתחתי קריאה פעמיים קיבחתי הודעה ממישהי שהיא תטפל ואז לא שמעתי ממנה כלום. התעלמות מוחלטת. מאוד מאוכזב, בקנייה בחול יש הגנה מוחלטת וטיפול מיידי.

חוות הדעת עזרה לכם?
alon.kwart
alon.kwart
15.11.2024
מוצר שנרכש: אוזניות apple airpods pro 2 magsafe usb-c true wireless

מוכרים אוזניות דמוי אייר פודס פרו בטענה שהן מקוריות. קניתי 2 זוגות של אוזניות. שניהם עבדו על הפנים והגיעו ללא ביטוח של אפל (שנה מרגע ההפעלה). התלוננתי לחנות ללא מענה. התלוננתי לזאפ ובעל החנות חזר אלי והסכים להחליפן ב100 ש״ח ובתנאי שאביא את האוזניות לחנות. הסכמתי להגיע לחנות (שעה נסיעה לכיוון עם תינוקת באוטו) כדי לשים את הבעיה מאחורי אבל כשהגעתי לחנות לא היו אוזניות! אחרי דין ודברים עם המוכר בעל החנות הגיע ושלף סט אחד מהזמנה שתוכננה לצאת. יצאתי מהחנות עם סט אחד טוב וסט אחד גרוע. הסכמתי לחזור ולהחליף את הסט השני. מכאן כל שבוע נטען בפני שאין מלאי בחנות. יש בידי 2 סטים של אוזניות. אחת עם אחריות של אפל ואחת ללא. אחת עובדת נפלא עם שאר המוצרים של אפל ואחת שמרגישה כמו חיקוי סיני זול. פניתי היום שוב לשרות לקוחות. התקשרתי במשך היום שלוש פעמים ללא מענה היתי על הקו כל פעם 45 דקות. שלחתי הודעת ווטסאפ בשעה 13:30 כששרות עוד אמור להיות פעיל, ללא מענה. בשעה 16:30 קיבלתי מענה גנרי ששרות הלקוחות סגור. מצטער שקניתי דרך החנות הזאת. היה עדיף להוסיף עוד 100 ש״ח ולקנות מאחת הרשתות הגדולות.

תגובת החנות

ללקוח הוסבר כי ישנו חוסר במוצרי אפל באופן כללי בגלל המלחמה מאחר וטיסות המטען לא סדירות , לראיה כל השוק ממתין לאספקות של אייפון 16 , אושרה לו החלפה למוצר למרות שהשתמש בו ומדובר באוזניות. ביקשנו את הסבלנות שלו. אנחנו בקשר תמידי איתו והובטח לו שהנושא מטופל . בחר להגיב בצורה של ביקורות שליליות.

חוות הדעת עזרה לכם?
aelhai
aelhai
29.10.2024
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi Home Security Camera 360 1080p full hd

קיבלתי משלוח של מישהו אחר, אחרי שאספו ושלחו לי מחדש והגיע (בעיכוב יש לציין) מוצר אחר דומה בגרסא ישנה וזולה יותר

תגובת החנות

חשוב לנו להציג את הדברים ולהגיב כמובן לאחר בדיקה - הלקוח קיבל בדיוק את מה שהזמין , בתיאור המוצר מצויין את מספר הדגם , הברקוד והתכונות המניע לבקשת ביטול העסקה כנראה אחר כמובן שאפשרנו ביטול עסקה ואף שלחנו שליח מטעמנו לאיסוף המוצר חבל שהפלטפורמה מאפשרת ללא בדיקה לדרג ולפגוע בשמנו הטוב

חוות הדעת עזרה לכם?
bsc9766adht
bsc9766adht
16.10.2024
מוצר שנרכש: מעמד לרכב טעינה אלחוטית שאיומי 20w

הזמנתי מעמד לרכב שהוא מטען אלחוטי, ללא ספק במחיר טוב, לקחתי משלוח חינם שרשום כ8 ימים עסקים, לאחר שבועיים המתנה בגלל החגים, החלטתי לבדוק מה עם המשלוח המיוחל, להפתעתי נגמר במלאי ואף אחד לא חשב להרים אלי שיחה או לשלוח הודעה ולהגיד שנגמר, וכך חיכיתי שבועיים לחינם למוצר שלא קיים, הוצא לי מוצר דומה אחר אך פחות טוב, והוצא לי לשלם תוספת 35 שקל למשלוח מהיום למחר, ושילמתי למרות שזה טעות של החנות וזה בפני עצמו חוצפה. הייתי בטוח שפה הכל נגמר, אך לא, מסתבר שגם שאתה מוסיף כסף למשלוח שלא רצית מראש, הוא עדיין לא מגיע, עבר יומיים מהמשלוח של "מהיום למחר" שכמובן כבר לא יקרא.. במילה אחת על חווית הקניה- אכזבה.

תגובת החנות

הודענו שהמוצר חסר במלאי הצענו חלופה או ביטול - הלקוח בחר בחלפופה שהוזמנה במיוחד הוסבר לו על עיכוב באספקה עקב כך. בכל זמן נתון היה יכול לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה

חוות הדעת עזרה לכם?
nadavgoren2
nadavgoren2
26.09.2024
מוצר שנרכש: אוזניות apple airpods pro 2 magsafe usb-c true wireless

קיבלתי אוזניות שלא עובדות, החליפו לי 3 פעמים. למרות זאת השירות לקוחות היה בסדר יחסית יש לציין

תגובת החנות

כנראה בעיה בתפעול נבדקו על ידינו ונמצאו תקינות. לציין כי הלקוח קיבל שירות קשוב ונסיון לפתור את הבעיה לצערנו ללא הצלחה

חוות הדעת עזרה לכם?
Yishai
Yishai
16.09.2024
מוצר שנרכש: איירפוד 2 פרו

הכל מ-א' עד ת' על הפנים, הזמנתי מוצר שהיה רשום עליו משלוח חינם עד הבית עד 7 ימי עסקים, לאחר 7 ימי עסקים התקשרו אליי והודיעו לי שלא רק שהמשלוח מאחר אלא גם אני צריך פתאום לשלם על שליח ושגם אז זה יהיה רק מנקודת איסוף, שילמתי דמי משלוח ורק לאחר שלושה שבועות המשלוח הגיע לנקודת איסוף, אספתי אותו היום ואני רואה שלא הגיע המוצר שהזמנתי אלא דגם אחר שעולה שלוש מאות שקל פחות, כך השירות שקיבלתי היה על הפנים!

תגובת החנות

כמובן שמדובר בטעות , עומס הזמנות גרם לבלבול של המחסנאי, המוצר הנכון יתקבל מתנצלים

חוות הדעת עזרה לכם?
ami.haberer
ami.haberer
05.09.2024
מוצר שנרכש: 2 AirPods A

שבוע לאחר ביצוע ההזמנה כאשר הבנתי שהיא לא מגיעה, כתבתי לחנות והתכתבתי בוואטסאפ ולא קיבלתי מענה והסבר. רק כאשר הפעלתי את שירות לקוחות זאפ קיבלתי תשובה מהחנות שהמוצר לא במלאי וכנראה יסופק בעוד שבוע. מוזר וחבל שלא עודכנתי ביום שההזמנה התקבלה שהיא לא נמצאת במלאי וכנראה יהיה עיקוב. סיכום: אכזבה גדולה!

תגובת החנות

אכן המוצר לא ירד בזמן מהאתר לאחר שאזל בגלל תקלה טכנית , כל הלקוחות קיבלו הודעה על עיכוב או אפשרות לביטול .

חוות הדעת עזרה לכם?
Yigal
Yigal
01.08.2024
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

הזמנתי אייפון 11. על החשבונית לא היה רשום שהוא מאוקטב. בפועל התקבל טלפון מחודש! שנפתח והוחלפו בו רכיבים בטרם נמכר לנו. גילינו לאחר כ 11 חודשים מהרכישה. לא מוכנים לקחת שום אחריות. ראו הוזהרתם!

תגובת החנות

עמודי המוצרים מפורטים , ישנם עשרות דגמים באתר . במקרה ובחרת במכשיר מאוקטב ישנו הסבר מפורט וכן נשלחת תעודת אחריות רלוונטית ישנה שקיפות מלאה . לעניין התלונה מדובר בנזק שנגרם ע"י הלקוח ונפתח במעבדה חיצונית ולכן לא מכוסה באחריות היבואן. אנו מקפידים על מתן שירות ואחריות וזהו נסיון להציג מצג שווא

חוות הדעת עזרה לכם?
avraham
avraham
29.07.2024
מוצר שנרכש: כיסוי לטלפון S20FE

הזמנתי מהם מגן לטלפון S20 FE עם משלוח דרך דואר ישראל. עבר כבר מעל חודש וימי העסקים עברו להם מזמן וטרם קיבלתי את המוצר. מנסה כבר מעל שבועיים ליצור קשר עם החנות במיילים ובאופן טלפוני אך ללא הצלחה. דואר ישראל לא ידוע כמצטיין אבל אם מציעים את האפשרות הזו, מוטלת עליהם האחריות במידה ומתעכב לזכות/לעדכן את הלקוח וודאי שלענות לטלפונים! להתרחק להתרחק להתרחק!

תגובת החנות

לקוח פנה ונשלח שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
21.07.2024
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F 128GB

רכשתי טלפון סלולרי הזמנה 147917 בתאריך 03/07/2024 כלל משלוח עד הבית ב 5 ימי עסקים קבלתי את ההזמנה בתאריך 17/07/2024 כמו כן הזמנתי מטען מהיר מקורי של סמסונג . שאכן קבלתי אך הוא אינו מטען מהיר וללא כבל מתאים כמו כן לא קבלתי את המטען המקורי הסוללה של המכשיר אינה מספיקה ליום שימוש בניגוד לפרסום

תגובת החנות

מתנצלים על האיחור בדקנו ואכן זה נתקע במרכז המיון של חברת המשלוחים ולא סופק בזמן, לגבי המטען מוזמן לפנות אלינו ונדאג לטפל

חוות הדעת עזרה לכם?
זוהר
זוהר
11.07.2024
מוצר שנרכש: אוזנייה איירפודס 2

שרות נוראי אחרי הקניה. רכשתי אוזניית איירפודס 2. הגיעה זרוקה בשקית ולא עובדת למרות שביצעתי את כל הפעולות שמופיעות באתר שלהם.מאז הם מתעלמים מפניותיי הן בווטסאפ וכן לא עונים לטלפון. בפעם היחידה שענו בווטסאפ ביקשו שאגיע לחנות להחליף. הזמנתי מראש משלוח, ושילמתי עליו, כי אין לי אפשרות להגיע.

תגובת החנות

מתנצלים לשמוע , התקלה רוב הסיכויים נמצאת בתפעול האוזניה מאחר ורכשת אוזניה בודדת לקייס קיים יש לנתק את ההתאמה מהאייפון להטעין את 2 האוזניות יחד ולהתאים שוב לאייפון את הסט במידה והקייס אינו מקורי ייתכן ולא תוכל להתאים במידה ואינך מצליח בכל זאת מבטיחים שתקבל מענה

חוות הדעת עזרה לכם?
eliad180485
eliad180485
02.07.2024
מוצר שנרכש: Samsung e10

פשוט בושה של חנות שירות לקוחות מזעזע.. קנינו טלפון לילד סמסונג e10 לא אמרו לנו שמדובר במכשיר ישן ושאין להם את האביזרים שלו ובכל זאת מכרו לנו כיסוי ומגן זכוכית.. כמובן הכיסוי לא התאים לטלפון והמגן זכוכית היה קטן ושבור בפנייה לשירות לקוחות אומרים שיבדקו עם היבואן ונעלמים הישמרו מהחנות הזאת

חוות הדעת עזרה לכם?
sivanmazar
sivanmazar
27.05.2024
מוצר שנרכש: מקליט שיחות לאייפון אוזניה אלחוטית מקליטה

רכשתי מכשיר הקלטה לאייפון, ובחרתי מכשיר יקר לאחר שהבטיחו שמדובר במוצר איכותי. אחרי חודשיים תקלה במכשיר ומאותו רגע הם נעלמו. הבטיחו לברר לגבי אחריות, הבטיחו לברר לגבי תיקון, ולא חזרו. מסננים אותי בווטסאפ, בטלפון לא עונים. במכירות הם מצויינים, בשירות ממש פחות.

תגובת החנות

לצערנו לא ניתן לפתור תקלה טכנית מרחוק וצריך להגיע עם המכשיר , אין ללקוחה רצון להגיע לפתרון

חוות הדעת עזרה לכם?
amitwa123
amitwa123
07.05.2024
מוצר שנרכש: גלקסי מגן מסך זכוכית מחוסמת לסמסונג SAMSUNG GALAXY S23 FE

קניתי מגן מסך לסמסונג S23FE, קיבלתי מגן שאינו מתאים לטלפון כלל, קטן ולא מכסה את כל המסך. פניתי לחנות והם התחילו לספר סיפורים כמו שהמסך מעוגל ולכן הכיסוי ללא מכסה, דבר שיקרי כי המסך שטוח לחלוטין. "ושככה זה אמור להתאים", קישקוש. סירבו לזכות על המגן הלא מתאים ששלחו. קניתי במקום אחר מגן מתאים בדיוק, יש כאלה. קורה ששולחים מוצר שגוי, אבל למה ההתנערות והסיפורים

תגובת החנות

מתנצלים על החוויה אבל המוצר שנשלח הוא מתאם לדגם ע"פ הכתוב על אריזת המוצר , יש מוצרים שונים כנראה ששלנו לא התאים ללקוח..

חוות הדעת עזרה לכם?
Rose
Rose
13.04.2024
מוצר שנרכש: Samsung A54 כיסוי

הם שלחו לי את הכיסוי לדגם הלא נכון, במקום לקחת אחריות ותת לי החזרת כספי או לשלוח שליח לאסוף את הדבר שלא הזמנתי, הוא אמר שאני חייבת לנסוע לחנות לקבל החזרת כספי! זה היה הטעות שלכם, תקח אחריות !

תגובת החנות

ממש לא נכון - לקוחה זוכתה מיד לחשבון הפייפאל שלה . אכן נשלח כיסוי שגוי בטעות. לקחנו אחריות

חוות הדעת עזרה לכם?
Kfir
Kfir
24.01.2024
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

להימנע. רכשתי אייפון 13, וכל התהליך היה רווי בתקלות: בהתחלה הגיע מכשיר פגום פיזית. המכשיר הוחזר ולקח שבועיים נוספים עד שהגיע מכשיר חדש (לכל אורך הדרך היה צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל עדכון סטטוס, לא טרחו ליצור קשר). גם המכשיר החדש, הסתבר בדיעבד, הגיע תקול (מצלמה). כשפניתי לנקודת שירות הסתבר שהמכשיר לא נרשם כמכשיר באחריות - "מתנצלים, נפל בין הכסאות", זה מה שנאמר על ידם....

חוות הדעת עזרה לכם?
atheel.ma
atheel.ma
15.11.2023
מוצר שנרכש: מגן מסך זכוכית מחוסמת מקומרת לסמסונג samsung GALAXY S10

לא לקנות מהם! קניתי באתר מגן זכוכית לפאלפון בתאריך 22/10 ועד היום לא קיבלתי כלום (15/11/2023) התקשרתי פעם ראשונה אמרו לי שלח לווטספ שלחתי פרטים ומאז לא חזרו אליי התקשרי שוב והם לא עונים. ביזיון

תגובת החנות

חבילה כנראה אבדה במשלוח . נשלחה חבילה שניה , יש עיכובים בגלל המלחמה

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בגאדג'ט טים

מוצרים נוספים הנמכרים בגאדג'ט טים

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון