לפני כחודש קניתי מהם שלושה צמידי כושר, בעלות של כ 59 ₪ כל אחד דמי משלוח של כ 49 ₪ (משלוח מהיום להיום) סה"כ 226 ₪.
היה חשוב לי לקבל את הצמידים הכי מהר שאוכל.
התמונה של המוצר התמונה שעל האריזה הראו שכל הצג של הצמיד מראה נתונים, בניגוד לצמידים דומים שנמכרים בחו"ל בכ 20 ₪ ליחידה.
בפועל הנתונים הוצגו על חצי מהצג, ממש דומה לדגם שנמכר בחו"ל בכ 20 ₪, בנוסף, המגעים על המסך לא הגיבו בצורה חלקה לנסיונות התיפעול.
עידכנתי את החנות בצ'אט, אחרי דיון ארוך (מידי) בצ'אט, סוכם שאחזיר את הצמידים, ע"י שליח של החנות, ואקבל זיכוי, ביקשתי שייתאמו איתי את מועד הגעת השליח לאיסוף, השליח הגיע בלי תיאום והגיע בזמן שאני בעבודה, בסופו של דבר השארנו אצלינו את הצמידים, כי אישתי ראתה כמה התבאסתי שלא שימחתי אותה ואת הילד עם ההפתעה, שהתפוצצה לי בפנים 🙁
בשורה התחתונה : המוצר היה אכזבה והשירות היה אכזבה, נתנו לי להרגיש כאילו אני מנסה לעשות עליהם קופה, בזמן שהמוצר שלהם הוא זה שהיה רחוק מהמפורסם.
ממליץ להימנע מקניית הדגם הבא :
צמיד שעון ספורט חכם M7
תגובת החנות
ללקוח נשלח שליח לאסוף ממנו את המוצרים ולזכות אותו , גם אם מגיע שליח ללא תיאום הוא מגיע אחכ שוב והפעם בתיאום . הציפיות של הלקוח מהמוצר היו כנראה גבוהות משעון ספורט שעלותו 59 שח , בכל מקרה הלקוח קיבל שירות איסוף וזיכוי מלא לאחר מכן אבל בסוף החליט להשאיר אצלו את המוצרים.