
לא להתקרב לחנות הזו!!. שומר נפשו ירחק. שירות ברמת באסטה בשוק... בתאריך ה 3/10/2017 הזמנתי דרך אתר האינטרנט את המשחק פיפ"א 18 לפלייסטשיין 4. הזמנה מספר 356737 (מצורף צילום ההזמנה) שבועיים עברו ואין קול ואין עונה אחרי שלוש! שיחות טלפון אליהם שבהן הבטיחו לחזור ולא חזרו ותירוצים שונים "ההזמנה לא נקלטה במערכת שלנו..." ועוד המצאות סוף סוף הצלחתי להשלים את ההזמנה. עוד שבועיים עברו והמשחק לא הגיע. שוב שיחות לחנות ובהן מבטיחים לי שמחר השליח אצלי. בטוח. כמובן שלא הגיע דרך אגב, עד היום לא קיבלתי קבלה/חשבונית. אמנם הכי זולים אבל בזול עולה לפעמים ביוקר. שימו לב אם אתם מתקשרים לחנות למספר הנייח תמיד יענו לכם בנייד (כנראה עקוב אחרי) ותמיד יגידו לכם משהו בסגנון "אחי, אני לא בחנות כרגע חוזר לשם ומייד מתקשר אליך.." - כמובן שאף פעם לא קרה ואני נאלצתי לרדוף אחריהם במשך חודש!

לא ממליץ לקנות מהחנות משחקים בכלל!! ההתנהלות של ההזמנות בחנות מהאינטרנט ממש הזויה. בתאריך ה 18/10 רכשתי 2 משחקים ל ps4 שאת שניהם אין במלאי, החנות מתחייבת לשילוח המוצר תוך 5 ימי עסקים, בפועל עברו 6 ימי עסקים והמוצר לא זמין במלאי, ואפילו לא טרחו להתקשר ולעדכן, מה גם שכרטיס האשראי שלי חויב ב 18/10 מבלי אפילו לוודא שהמוצר זמין. התנהלות ממש הזויה לא ממליץ לקנות מהאינטרנט לפי החוויית קניה שלי.

אני רוצה לספר לכם על החוויה שלי בחנות. קניתי סוני 4 לפני מספר חודשים. ראיתי באתר זאפ שהמחיר של הסוני הוא הזול מבין שאר החנויות אז החלטתי לגשת לקנות. נכנסתי וציינתי שאני רוצה לקנות סוני 4 אז המוכר אמר לי את המחיר , גבוה בסביבות ה250 שקל ממה שמופיע באתר. וכששאלתי אותו לגבי המחיר באתר הוא אמר לי אה כן יש לנו מכשיר במחיר הזה. היום בבוקר החלטתי שאני רוצה לקנות פיפא 18 , התקשרתי לחנות במהלך היום לברר מה המחיר והבעלים ענה לי בביטחון 219 ש"ח. שאלתי אם אפשר להגיע אחה"צ לקנות את המשחק והוא ענה לי בשמחה : "בוודאי!". לאחר שתכננתי את כל היום שלי לפי הנסיעה המתוכננת לחנות ויצאתי מהעבודה מוקדם יותר , הגעתי לחנות , קיבלה את פניי מוכרת . אמרתי לה שאני רוצה לקנות פיפא 18 לסוני 4. היא הוציאה לי את המשחק ואמרה לי שהמחיר הוא 249 ש"ח (גם אתם שמים לב לדפוס החוזר?) . אמרתי לה שהתקשרתי במיוחד ונאמר לי שהמחיר הוא 219 ש"ח ואז היא התחילה למכור לי כל מיני הסברים לגבי תקן - אירופאי מול אמריקאי. הבעלים של החנות כל משך הזמן הזה עומד לידה וכשאמרתי לה שזה ממש לא בסדר , (שימו לב לתשובה) היא אמרה לי : "נו בחייאת אתה רואה שעובר עליו יום קשה , יאללה תקנה את זה וזהו , בקטנה". מבוייש , אני עומד מולם ואומר לבעלים של החנות , שאני לקוח קבוע שלהם (קניתי את הסוני וקניתי מספר משחקים בעבר), לפתע שניהם החלו לומר לי כמה אני אשם שלא נכנסתי לאתר לקרוא את "האותיות הקטנות". אמרתי להם שבמיוחד לשם כך התקשרתי אליהם כדי לשאול. כמה כבר קשה היה לבעלים לומר לי בטלפון שיש הפרשים בין התקנים של המשחק? למה לגרום לי להגיע עד לחנות ולקבל את השורה וחצי הזאת שהייתה חוסכת לי טרחה של כמה שעות בכבישים. מפה לשם העברתי את כל אחה"צ שלי תקוע בפקקים בדרך הביתה בלי לקנות כמובן את המשחק. האסטרטגיה הזאת ( כושלת ככל שתהיה) לגרום לאנשים להגיע לחנות ולשמוע מחירים יקרים יותר ממה שפורסמו ואז לצפות שהם "ישברו" ויקנו את המוצר - כי הם כבר שם הרי.. מה לא יקנו? אני לעולם , אבל לעולם לא חוזר לחנות הזאת.
בתחום הגיימינג קיימים כמה שיטות שידור pal/ ntsc j /ntsc us אצלנו ניתן למצוא את כולם !!! אצלנו האותיות הקטנות כתובות בגדול ובצבעוני !!! אנחנו תמיד נמליץ על אחריות יבואן רשמי ועל שיטת שידור pal

אכזבה ענקית , יחס מזלזל .. עיקוב ענקי בזמנים (וזה בגלל שהשליח הגיע בלי עודף ו "אין ברירה אני צריך לשלם לו יותר כי אין לו עודף") ממליץ להמנע מלהזמין בחנות זו
לקוח טופל בזריזות נשלח אליו אחרי 24 שעות ״ מהיר ביותר ״ הלקוח ביקש משלוח עם תשלום מזומן לשליח ולכן מחובתו להתארגן עם כסף מדוייק כל העיקובים בעקבות חוסר ארגון של הלקוח נמשיך לתת מענה זריז ומשלוח זריז ללקוחותינו חנות מס 1 gameworld

הזמנתי את המשחק ושילמתי ב 17.1.2017 עד היום לא קיבלתי צשובה היום 6.2.2017 קל בעם מדבר בטלפון אמרים לי ב דואר ישראל....אפילו אן מספר משלוח. גם אין אמנות ב עבודה שלהם .

חוות הדעת 758397 מעוניין לשנות את חוות הדעת שלי על החנות. למחוק את השורה האחרונה: "כמו כן, לא קיבלתי חשבונית, מקווה שהאחריות תעבוד במקרה הצורך" ולשנות ל 3 כוכבים במקום 2 כוכבים. כי שלחו חשבונית.

הזמנתי שני משחקים זהים לps4 לאחר ההזמנה היתקשרתי אליייהם לוודא ששניהם יגיעו ולא בנפרד. אמרו לי שהם נשלחים יחד. לאחר שבוע הגיע משחק אחד. כמובן שהיתקשרתי ואמרו לי שהשני בדרך.. לאחר 15 יום, וחצי יום של שיחות טלפון היתברר שהוא לא נשלח כי אין להם אותו במלאי בכלל!!! אבל לחייב ישר חייבו אותי! וכמובן בכל שיחות הטלפון שהיו ליפני נאמר לי שהוא נשלח! קודם תשלחו ואז תחייבו! יש לציין שהוחזר לי הכסף עבור המשחק שלא הגיע***

לאחר חיפושים, השוואת מחירים ובירור טלפוני מול החנות, הגעתי אליה ב-29/12/17 ורכשתי סוני פלייסטיישן 4 זכרון 1 טרה עם שני משחקים. ניכר שבמרבית המוצרים (קונסולות ומשחקים), החנות משתדלת תמיד להיות בין הזולות. השירות טוב, מקצועי, מבין עניין.

ארצה לשתף את חווית הקנייה שלי בחנות זו: לאחר חיפוש רב באתרי אינטרנט והשוואת מחירים הגעתי לgame world חנות קטנה בראש העין, כמובן לפני הקנייה נכנסתי לחפש ביקורות ולראות מה הדעה של הציבור על החנות (אני מודע שיש ביקורות רעות, אין שום מקום מושלם), לאחר מן הבנה עצמית, בחרתי להזמין דרכם. אציין כי האתר נגיש מובן וברור להזמנה, אין שום דבר מוסתר והכל מוצג באותיות גדולות כמו שהם מתחייבים. את ההזמנה ביצעתי ביום שישי בסוף יום עסקים, אז חזרו אלי בראשון לאמת פרטים, המוצר נשלח כבר בראשון והיה אמור להתקבל ביום שלישי, אך בעקבות זאת שהמשלוחי אקספרס מגיעים בימים רביעי, היה עיכוב של יום. אני מוכרח להגיד שבעל החנות השיב בצורה מקצועית ל"חפירות" שלי בקשר למוצר, הרי בכל מקרה מדובר ב1878 שקל ואני מאוד פחדתי ליפול להונאה. בנוסף, ברגע שביקשתי שיצרו קשר עם החברת משלוחים, הכל בוצע, ואפילו הצלחתי לקבל טלפון של השליח בלי יותר מידי סיבוכים, אציין שחווית הקנייה הייתה טובה, המוצר הגיע בשלמותו ונורא שמחתי שהכל עבר טוב למעט העיכוב, (אני גר בדרום ולפעמים יש עיכובים), סה"כ מאוד מרוצה ואני חושב שבמידה ואצטרך אקנה מהם שוב. חנות מאוד הגונה ולא מחפשת תירוצים, מומלץ ביותר!

בשבוע שעבר קניתי חבילת PS4 PRO במצע חנוכה הכוללת: שנתיים אחריות מהיבואן הרשמי - ישפאר, 2 שלטים חדשים (שנה אחריות), 2 משחקים ועמדת טעינה. המחיר הטוב ביותר שמצאתי לאחר חיפושים נרחבים ברשת. גם השרות היה אדיב. ממליץ בחום!

מקום קומפקטי. . . עם מבחר ענק . . . מחירים אדירים , מקצועיים לגמרי , אמיניים והכי חשוב נחמדים מאוד , , ממליץ לקנות משם .

אחלה שירות מחירים נוחים מומלץ מאוד להגיע לחנות ולהנות תוך שעתיים הפלאפון היה מוכן תודה!!

היי חברה , שנים אני במשחקים וכ״כ מרוצה מהעובדה שכבר לא צריך להזמין מחו״ל על מנת לקבל מחירים מעולים ! תודה רבה שיש את החנות הזו שאפשר להתייעץ בה ושבאמת מבינים וממליצים , לא בשביל למכור סתם .

הגענו לחנות המוכר האיר פנים ועזר לנו לבחור את הפריט המתאים לנו. עזר לנו טלפונית. מחיר טוב. אמינות יושר וזמינות.

ניגשתי לחנות בראש העין רכשתי Xbox one s השרות היה אדיב מהיר והמחיר הוגן . הילד יצא מרוצה

שרות מעולה ואדיב של בעלי המקום עם הסברים , המלצות וכל מה שצריך. מחירים תחרותיים ונוחות. . תודה לאראל.

ממליצה בחום!!! לאחר סקר מקיף מצאנו את game world. גם קרוב לבית וגם במחיר הטוב ביותר. שרות אישי ומעולה! מחירים הוגנים! מלאי רחב ומגוון.

שרות 1000%. שעות עבודה שלכם נוחות לא צריך לבזב יום עבודה. מאוד מסודר. הסבר על המוצר תמיכה טלפונית.מיקום מרכזי כל להגיע. חוזר לקנות בטוח