
מפרסמים ומוכרים מוצר שאין להם במלאי. ביצעתי הזמנה, הזמנתי, רכשתי, נתתי אמצעי תשלום. שלחו לי מספר הזמנה. לאחר כ 10 שעות, שלחו מייל "המשחק לא זמין בחנות- ההזמנה בוטלה" . תודה רבה, לא יבוא אליכם שוב.
ליעקב ולקהל לקוחותינו . צר לנו מאוד על החוויה הלא נעימה של הזמנת מוצר שאזל מהמלאי . חשוב לנו לציין שאנחנו לא רובוטים ולעיתים רחוקות יכול לקרוא מצב שלא מספיקים לעדכן מלאי . חשוב לציין שהלקוח קיבל הודעה למייל שאנחנו מתנצלים שאזל המלאי מספר שעות אחרי הכנסת ההזמנה . וכמובן לא חוייב. בברכה ,אייל בעלים הום גיים






















