מפרסם ב-zap מאז 2016

TopMobile

סלולאר ואביזרים (נשר)

4.48 / 5 ממוצע מבוסס על 27 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 581 חוות דעת גולשים על TopMobile
info.3gmedia
info.3gmedia
25.11.2025
מוצר שנרכש: Samsung S22 Ultra

I bought a Samsung S22 Ultra along with a case and a protective screen. The price of the phone was NIS 1,729, and after some haggling, the seller agreed to include the case and screen for an additional NIS 100, bringing the total to NIS 1,829. I paid with a credit card, but there were some issues with the card machine, and I didn’t notice when the seller changed the price to NIS 1,879 while resetting it. I only discovered the NIS 50 overcharge after I got home. I had my reservations about buying a grey-market smartphone. I also chose to ignore a few red flags, like not receiving the full specifications of the device before purchasing (since different regions have different versions of the same model), and the practically non-existent warranty. These are compromises you accept when buying a model that’s already a couple of generations old. Still, being quietly overcharged NIS 50 for accessories that cost only a few dollars on Temu or AliExpress felt insulting. It wasn’t about the amount—it was the feeling of being taken advantage of. It’s a pity, because I actually liked their range of models and the reasonable pricing, and I was even considering coming back in the future. But there’s something genuinely unpleasant about being bluntly ripped off over something so small. It leaves a bad taste and makes the whole experience feel less about selling a product and more about squeezing a few extra shekels from a customer who wasn’t paying attention. Photo 1 in review by Yuri Kozlov

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
25.08.2025
מוצר שנרכש: Galaxy S24 Ultra

הזמנתי טלפון לאיסוף עצמי בחנות כי הייתי צריך אותו יחסית מהר (בעיות הטענה בטלפון הקודם). לא הגיע אימייל שמאשר את ההזמנה (ווידאתי שהאימייל בהזמנה נכון וגם בדקתי בספאם), לכן התקשרתי למחרת (יום שלישי) לבדוק. אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, ולגבי המייל שהמערכת שלהם "לא מסתנכרנת" עם אימייל של יאהו (???). אחרי שהתקשרתי שוב ביום רביעי חזרו אלי בחמישי, אמרו שכנראה יהיה מוכן בראשון ויעדכנו אותי. התקשרתי שוב בשני, שוב אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. התקשרתי שוב בחמישי (שבוע ו-3 ימים אחרי ההזמנה), אמרו שיחזרו אלי תוך חצי שעה ולא חזרו. נסעתי פיזית לחנות וכך הסתבר שההזמנה מוכנה. המוכר טען שהיא הגיעה יום לפני-כן אחה"צ, אבל הרושם שקיבלתי מההתנהלות הוא שהיא הייתה "מגיעה" בכל שלב שבו הייתי מגיע לחנות. יחד עם הטלפון הזמנתי גם מטען. קיבלתי עם ההזמנה מטען 25W, ואח"כ הבחנתי שהזמנתי ושילמתי על 45W. הדבר החיובי היחיד הוא שהם עונים מהר לטלפון, אבל זה רק כדי להגיד שיבדקו ויחזרו אלי. בשום שלב גם לא הגיע מהם מייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rotem
Rotem
04.02.2025
מוצר שנרכש: GALAXY S22 ULTRA 256 GB

מכרו לנו טלפון s22 ultra שאין לו חלקי חילוף זמינים במעבדות סטנדרטיות בארץ ולכן לא ניתן לתקן אותו במעבדות סלקום תחת ביטוח. תיקון מסך עלה לנו 1100 ש"ח בגלל זה במעבדה שהסכימה לאתר חלקי חילוף בשבילו. לא עדכנו אותנו על זה במעמד הרכישה

חוות הדעת עזרה לכם?
xxx567
xxx567
14.11.2024
מוצר שנרכש: Galaxy S22

אל תתקרבו חנות הזאת. מאד לא שקופים, לא מנומסים. רכשתי נייד, עם שנה אחריות. אחרי שבוע,היה לי תקלה בנייד, שלחו אותי לאיזה סניף של פרטנר, שהגעתי הסתבר שלא היה אחריות. הבטיחו לסדר, אמרו שזה בדרך כלל לא קורה, אמרו שזה יקח יום יומיים.. הבטיחו יתקשרו אלי ברגע שיסודר... הבטיחו. אני עדיין מחכה (עברו שבועיים). חברה שמתנהגת בצורה מבישה.

חוות הדעת עזרה לכם?
almog28491
almog28491
10.10.2024
מוצר שנרכש: Galaxi S23 256 GB

שירות גרוע, הביאו לי מכשיר לא נכון וסחבו אותי יותר מ 10 ימים עד שהחזירו את הכסף, במקום משלוח מהיר לאיסוף, נאלצתי לנסוע 4 שעות. צורת הדיבור וההתנהגות של המנהל מזלזלת, מנתק ללקוחות את הטלפון ומייצר תחושה שהלקוח תמיד אשם.

חוות הדעת עזרה לכם?
zvichoen
zvichoen
16.07.2024
מוצר שנרכש: glaaxy s23 fe

מרגע ההזמנה ועד שקיבלתי את הטלפון לקח יותר מחודשיים שירות מזעזע !! הזמנתי מכשיר נייד גלאקסי s22, ומרגע ההזמנה עד שקיבלתי את הטלפון וכל האבזרים לקח יותר מחודשים !!! בהתחלה כשלא הגיעה החבילה אמרו שחברת השליחות איבדה את החבילה... אחרי זה אמרו שיוציאו שליח ולא יצא, החלטתי להחליף לגרסה אחרת של טלפון glaxy s23, הטלפון החדש שביקשתי גם לא הגיע התקשרתי ולבסוף שלחו שליח שהביא את הנייד עד הבית זה היה חודש וחצי אחרי שבצעתי את ההזמנה. גם שזה הגיע לא הגיעו כל המוצרים הנלווים שהזמנתי ביחד עם הטלפון - מגן מסך כיסוי ומטען . לזה לקח עוד 3 שבועות , החנות טענה ששלחה את המוצרים פעמיים בדואר , וזה הלך לאיבוד ... לבסוף אספתי את המוצרים מהחנות! בכל הזמן הזה המון שיחות טלפון שנציגים אומרים שיחזרו כשחן יהיה בחנות , בפועל לא חזרו הרבה פעמים וכל הזמן הייתי צריך להתקשר! שירות מזעזע! המוצר עצמו היה בסדר גמור!

חוות הדעת עזרה לכם?
Rma
Rma
28.06.2024
מוצר שנרכש: s22

תיזהרו!! כותבים במפרט שהמכשיר של הארץ (עם סיומת e) אבל תקבלו מכשיר של ארה״ב (שהסיומת u). התדרים לא בהכרח מתאימים לארץ ועלול להיות בעיות קליטה שהם מסירים מהם אחריות בכתב אחריות שלהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
ilana
ilana
15.03.2024
מוצר שנרכש: samsung galaxy s21

שורה תחתונה - מכרו לי טלפון לא תקין, מחודש ולא יבואן רשמי מההתחלה. בקיץ קניתי אצל חן (בעל החנות) טלפון samsung galaxy s21. הוא שאל אותי אם אני רוצה יבוא מקביל או רשמי. אמרתי רשמי. לאחר זמן מועט התחילו בעיות עם הטלפון. לקח לי זמן להבין שזה לא תקין. בעיות שמע, קליטה, שיחות שנעלמות באמצע, אנטרנט שנעלם ועוד. הגעתי אליו כעבור חודשייים. אמר לי שבגלל החגים עדיף שאחכה לסופם כי הספק אליו יישלח הטלפון לבדיקה עובד חלקית. הפקדתי את הטלפון אצלו והתחילה המלחמה. הוא אמר לי שהספק באשקלון ובגלל זה לא ניתן לשלוח את הטלפון לתיקון. הבנתי לחלוטין את המצב ולא דחקתי בו. לאחר כחודש ביקשתי ממנו למצוא פתרון. הוא שייך את המכשיר לאחריות של חברת גטסל. מסרתי לתיקון. הטלפון חזר מתיקון. כשאספתי אותו מתיקון, אמרו לי שבמעבדה אבחנו רכיבים שמלכתחילה לא היו תקינים והם גרמו לכל הבעיות שהיו לי. לאחר כחודש ומשהו של שימוש התחילו לחזור הבעיות שהיו לי. מסרתי שוב פעם לתיקון. בפעם השלישית שהתחילו הבעיות ניסיתי לדבר עם חן שאמר שאני צריכה למסור לתיקון. התקשרתי לחברת האחריות גט סל שאמרו לי שהטלפון מופיע אצלם במערכת כטלפון מחודש. שאלתי למשמעות והוסבר לי שהטלפון לא היה חדש מאריזה. בנקודה הזאת נפל לי האסימון והבנצי שעשו עליי סיבוב. אני ובעלי דיברנו עם חן. הוא סיפר סיפורים על הספק שוב פעם, לכלך על גט סל ולא הודה שמכר מכשיר לא תקין. שאלתי מה הוא מציע ואמר להביא אליו את המכשיר והוא יטפל בזה. עד היום לא הבנתי מה זה אומר. מיותר לציין שלא חזרתי אליו כי אני לא סומכת על מישהו ש"דפק" אותי כבר פעם אחת. החלפתי את הטלפון במקום מקצועי. הטלפון נבדק במעבדה ונאמר לי שהוא לא יבוא מקורי כפי שחשבתי. מביקורות שקראתי עליו אח"כ, נשמע שבמרבית המקרים הוא בסדר, אבל פעם ב מנסה להחליק מכשירים לא תקינים ללקוחות ומקווה שלט ישימו לב.

חוות הדעת עזרה לכם?
kushpel19
kushpel19
05.02.2024
מוצר שנרכש: Samsung s23

הזמנתי את הטלפון מהחנות כדי לקבל אותו במהירות. לאחר ההזמנה לא קיבלתי הודעה על ההזמנה תוך שני ימי עסקים. התקשרתי בשעה 18:30 לשאול על ההזמנה. ענו שיש הזמנה, אפשר לבוא לקחת.למחרת ב-09:45 הגעתי לחנות, לא הייתה הזמנה. במקביל הם מציעים לקנות דגמים אחרים. הם הבטיחו להביא את הטלפון כדי שאוכל לבוא מאוחר יותר. לא ברור למה הם עובדים כך – הם יוצרים אי נוחות ומרגיזים את הלקוחות, וצוברים שם רע. סירבתי לקנות אותו וקניתי אותו מחנות אחרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.12.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
shirannbb
shirannbb
27.11.2023
מוצר שנרכש: Samsung S22 Ultra

רכשתי טלפון חדש שהפסיק לעבוד אחרי יום וחצי. כשהגעתי לחנות, חן בחר להאשים אותי בכך שהמכשיר לא עובד וטען שהוא חייב לשלוח ליבואן כדי שיבדקו את המכשיר. כל התהליך לקח שבוע וחצי שבסופו קיבלתי טלפון חדש. אף אחד מהצוות לא התקשר לעדכן אותי וכל פעם שהתקשרתי אמרו לי שזה מתעכב בגלל שאין שליחים. כשהגעתי לאסוף את הטלפון החדש אחד העובדים אמר לי שהיבואן בכלל לא בודק את המכשיר וישר שולחים נייד חדש, אז לא הבנתי למה הטרטור הזה בכלל?! יצאתי בתחושה מאוד לא טובה ויש לי הרגשה שגם הטלפון החדש פגום.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.08.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אפרת
אפרת
06.12.2022
מוצר שנרכש: samsung s20

לצערי יצאתי מרומה. התפתתי לחנות בגלל המחיר. המוכר אמר שפרסום הוא על מכשיר מיבוא מקביל ואם אני רוצה שכל הפונקציות יעבדו צריך להוסיף מעל 100 שח. רכשתי samsung s20 המכשיר הראשון התגלה לאחר שחזרתי הביתה כבעל מיקרופון לא תקין וחזרתי לחנות והוחלף לי, המכשיר השני הפך תוך פחות משבוע לצג ירקרק, למרות שלא נפל ולא קרה לו כלום. המוכר בחנות טוען שנפל ומפה זה כבר ללכת לשירות התיקונים. נראה לי סטטיסטית לא הגיוני, יתכן כי המכשירים מחודשים. זרקתי לפח 1700 שח.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.06.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Alex
Alex
25.05.2021
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S10e

הזמנתי בחנות טלפון סלולרי דגם Samsung Galaxy S10e. תוך שבוע ימים בערך קיבלתי מוצר. ביום הראשון של שימוש במכשיר שנאלצתי פעמיים להטעין אותו למרות זות ולקרת סוף יום סוללה שלו הייתה רקה. התקשרתי לחנות לבדוק אך אני יכול להחזיר מכשיר מקולקל ובחנות ניסו לשכנע אותי שכך זה צריך להיות. עניתי שזה לגמרי לא נכון. כי הטלפון הקודם היה בדיוק מי אותו דגם והייתי מאוד מרוצה ממנו והחלפתי אותו לחדש רק עקב שבר במסך. צריך לציין שלאחר שנתיים שימוש בו היה מחזיק סוללה עד סוף היום. לטענתם שבטח תוכנות במכשיר החדש הם שונות, אמרתי שהיו בדיוק אותם תוכנות כי העברתי תוכנות ומידע מי מכשיר ישן למכשיר חדש על ידי תוכנה מקורית של סמסונג. אתמול הבאתי אותו לפרטנר שהם נותנים אחריות ושירות מעבדה בשביל מכשירי טלפון עבור החנות. פקיד בקבלה אחרי בדיקה ראשונית של מכשיר אמר שלדעתו זה נירא כי מכשיר מחודש. שזה מאוד הפתיע אותי כי לא הציגו אותו כי מכשיר מחודש ושלמתי עבורו מחיר המלא. בינתיים אני ממשיך להשתמש במכשיר הישן שלי וממתין לפתרון מהחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Michael
Michael
31.08.2020
מוצר שנרכש: סמסונג S10 פלוס

קניתי מכשיר סמסונג S10 PLUS, מאותו הסוג שהיה לי ונאבד - 975F ביקשתי משלוח אקספרס, שילמתי 99 ש"ח עבורו. קיבלתי מכשיר למחרת והינה מתחילה חוויה: 1) גיליתי שמכשיר לא מעדכן גרסאות אנדרויד. השירות אמר לי א) שלא יהיה עדכון כי זה יבואן מקביל ב) אפשר לגשת ל-GETCELL, מעבדת יבואן המקביל ולעשות עדכון ג) הם צריכים לשמור לי מקום לשירות זה ויבדקו מתי אפשר ד) שאי אפשר לעשות את העדכון אבל יהיה עוד מאט עדכון רשמי של יבואן המקביל ברשת סופית - אין עדכון. 2) למחרת גיליתי שמכשיר בכלל 975U שלא הזמנתי. שלחתי תמונות של הדגם בדוא"ל ווטסאפ. מנהל החנות אמר לי א) הם יקבלו מכשיר לחזרה בדו"אל יזכו אותי, אבל זה לא טעות שלהם והם לא מבינים בסוגי מכשירים (!) ב) שהוא לא מקבל דוא"ל כי "זה לוקח ימים להגיע" שלחתי את המכשיר בחזרה, קיבלתי לאחר חודש זיכוי על המכשיר, אבל לא על המשלוח חוויה לסיכום: מכשיר לא זה שהזמנתי, שבועיים ללא טלפון, המון שיחות באינטרנט מעררים תמיהה עמוקה, כסף על משלוח שלא חזר

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
21.06.2020
מוצר שנרכש: sansung 10 plus

רכשתי גלאקסי 10 פלוס למטרת מתנה דרך האתר, הפלאפון הגיע תוך יומיים מהרכישה, אך לאחר שפתחנו את הפלאפון לא הצלחנו להגדיר אותו בעברית. יצרנו קשר עם החנות והם הסבירו איך ומה לעשות. לא הצלחנו ויצרנו שוב קשר כם החנות ואז הם טענו שזה לא יבואן רשמי ולכן אנו צריכים לשלם על עדכון גרסה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
05.05.2020
מוצר שנרכש: iphone 8

גרוע, לא אמין, עדיף לשלם קצת יותר ולא לקנות במקומות כאלה. אל תפלו בפח, יש סיבה למה הם כאלה זולים. קניתי אייפון "חדש" שהייתי אומר שהוא גנוב או מחודש, אבל חדש בטח לא!

תגובת החנות

שלום רב,חוות הדעת מנותקת מהמציאות. אכן המוצר הנרכש הוא אייפון 8 מאוקטב שנמצא תחת קטגוריית "מאוקטבים" המוצר תקין ומקורי (לאחר בדיקה מול הלקוח) המוצר לא "מחודש" ובטח לא "גנוב". בברכה צוות טופ מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
Tami
Tami
29.08.2019
מוצר שנרכש: רד מי נוט 7

הזמנתי טלפון סלולרי. התקשרתי לחנות לוודא שקיים לאיסוף עצמי. הבטיחו לי שיתקשרו למחרת. משלא התקשרו חזרתי אליהם והבטיחו שקיים במלאי ומגיע עם משלוח בערב. למחרת התקשרתי שוב והסתבר שלא קיים במלאי ולא ידוע מתי יגיע. טענו שלא הבנתי אותם בשיחות עם שני הנציגים הקודמים. הנציג לא התנצל פעם אחת ואף כעס עלי. הזוי.

חוות הדעת עזרה לכם?
יואל
יואל
28.03.2019
מוצר שנרכש: samaong galaxy s7

רכשתי סמסונג 7s באוקטובר , קבלתי מכשיר לא תקין אחרי חודש הסכימו להחליפו כך עם 4 מכשירים רק אחרי חצי שנה קבלתי מכשיר תקין . משהו לא תקין איתם !!!!!!!!!

תגובת החנות

שלום רב, מר יואל רכש מכשיר מסוג גלקסי s7 אכן לאחר חודש במכשיר התגלתה תקלה על פי תעודת האחריות המכשיר היה אמור להישלח לטיפול במעבדות היבואן במקום זה מפי משורת הדין הוחלט להחליף ליואל מכשיר. מר יואל קיבל שרות מעל ומעבר שכלל משלוחים על חשבוננו והחלפת מכשיר עצוב שמר יואל בחר לכתוב לנו ביקורת שלילית אנו בטופ מובייל דוגלים ברמת שרות גבוהה ונמשיך כך!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
11.01.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Shuki
Shuki
27.11.2018
מוצר שנרכש: גלקסי ,s7

לא לקנות אצלם.הטלפון לא היה חדש , אלא של T mobil עם היסטוריית גלישה באתרים אמריקאים.מיקרופון דפוק רמקול דפוק קליטת סלולר דפוקה..השרות נמשך חודשיים וטרם קיבלנו המוצר

תגובת החנות

שלוב רב, המכשיר הנ”ל התקבל בטענה שאינו מזהה רשת חשוב לציין כי המכשיר הגיע עם גב שבור וסימני נפילה רבים למרות כך מר שוקי קיבל שרות אודות המכשיר ללא תשלום (חבל ששכח לציין זאת בחוות הדעת) זמן הטיפול התארך מסיבה שהתקבל עם נזק מר שוקי עודכן בכל שלב מה נעשה צר לנו שזוהי חוות דעתו צוות topmobile

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.10.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
dmbridger
dmbridger
07.10.2018
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי אס 5

קניתי מכשיר גלקסי s5 בנובמבר 2017, לאחר מספר חודשים המסך התחיל להתנתק והסוללה כבר לא הייתה שווה כלום. שמתי בתיקון (במסגרת האחריות) ולאחר מספר שבועות קיבלתי את הפלאפון בחזרה. לאחר מספר חודשים התקלות חזרו בתוספת בעיה בלחצן הכיבוי. שוב שמתי בתיקון במסגרת האחריות, כאשר אספתי את הפלאפון לאחר כשלושה שבועות ראיתי שהמסך עדיין מתנתק. אמרו לי להשאיר לתיקון והשהפלאפון יחזור אלי תוך 5 ימים. מאז עברו 10 ימים והפלאפון עדיין לא אצלי, כאשר לפני כמה ימים הובטח לי שפלאפון יגיע אלי תוך יום יומיים... קניתי פלאפון פגום, ולא אפשרו לי להחליף. הפלאפון היה ברשות טופ מובייל לשם תיקונים לזמן מצטבר של כ2-3 חודשים מתוך 11 החודשים מאז שרכשתי אותו. שירות הלקוחות גרוע. ממליץ לא לקנות פה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ismael
ismael
20.08.2018
מוצר שנרכש: gapaxy note 8

יחס גרוע ומזלזל .. עושים לך טובה שנותנים שירות . מפרסמים מחירים וכשאתה מגיע לחנות מוכרים לך שקרים שגרע לא קיים במלאי אך יש משהו אחר יקר יותר ובעצם מדובר באותו מוצר שפרסמו באתר. לא קניתי מאצלם

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בTopMobile

מוצרים נוספים הנמכרים בTopMobile

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון