מפרסם ב-zap מאז 2014

GreenMobile

סלולר, אביזרים ומעבדה (4 סניפים)

- / 5
נמצאו 38 חוות דעת גולשים על Green Mobile
Robert
Robert
04.04.2024
מוצר שנרכש: Oneplus buds 3

הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה מול Green Mobile, הזמנתי דרכם אוזניות. במהלך ההזמנה שמתנהל בצד הימני של המסך כפי שאפשר לראות בתצלום מסך היתה אפשרות לכתובת שונה למשלוח מה שדי שכנע שזה עם משלוח. לאחר ההזמנה מסתבר שהברירות מחדל בצד השמאלי למעלה הייתה "איסוף עצמי" וכשהבנתי את הטעות שאלתי היכן האיסוף, להפתעתי זה באשדוד. מכיוון שאני מהצפון ומגיע לאיזור גוש דן בלבד זאת לא היתה אופציה אז ביקשתי לבטל עסקה. עכשיו זה הכל כ10 דקות אחרי ההזמנה. התבקלתי בסירוב מוחלט מבית העסק שהתעקש לגבות 5%. אני ממליץ לכל אחד לקחת את זה בחשבון שבית העסק הזה לא רוצה להבין את הלקוחות שלו ושטעויות קורות ביחוד שהאתר די מבלבל.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו עם בחירת איסוף עצמי, חשוב לציין שהאפשרות הדיפולטיבית למוצרים מתחת 500 ש״ח היא משלוח בעלות 29 שח למסירה אישית לבית הלקוח , כלומר במודע הלקוח בחר לשנות לאיסוף עצמי, צוות האתר קיבל, ליקט והכין את ההזמנה לאיסוף, יצרנו קשר עם הלקוח לעדכן אותו שההזמנה מוכנה לאיסוף, והוא טען בכל תוקף שזה רחוק לו והוא מעוניין אך ורק במשלוח, ציינו בפנין שכפי שראה באופן ברירת מחדל עלות המשלוח היא 29 ש״ח, הוא סירב בתוקף ודרש לקבל במלשוח ללא עלות, הוסבר ללקוח שככה מצויין באתר ושמשלוחים חינם הינם לרכישה מעל 500 ש״ח בלבד, חבל מאוד שהלקוח עושה שימוש ציני במערכת החוות דעת ומציג מצג שווא

חוות הדעת עזרה לכם?
Danny
Danny
20.11.2016
מוצר שנרכש: כפתור הדלקה אייפון 5

לפני כשנה מסרתי אייפון 5 להחלפת כפתור הדלקה. תוך כשלושה חודשים הוא הפסיק לתפקד. וכמובן אין אחריות. אבל מה שהרגיז אותי הוא הדבר הבא- הטלפון נמסר לתיקון כשהוא במצב כפי שקניתי אותו לבת שלי. לאחר התיקון לכאורה - הבת שלי אמרה שהמצלמה לא מצלמת טוב. אני כמובן ביטלתי אותה. בתקופה האחרונה הסוללה מתרוקנת מהר. אז הזמנתי סוללה חדשה והחלפתי בעצמי. אבל לתדהמתי אני רואה שחסרים ברגים שמחזיקים את המצלמה ועוד רכיבים. אתם מבינים ? מסרתי מכשיר לתיקון. לא תיקנו כמו שצריך ולא החזירו את כל הברגים. דבר שיכול לגרום לטלפון להתלקח. ראו הוזהרתם

חוות הדעת עזרה לכם?
Ronit
Ronit
25.06.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

הנייד נמסר לתיקון בעקבות מסך שבור וסוללה לא תקינה. לאחר יומיים נלקח הנייד וכאשר הדלקתי אותו הוא נכבה ונדלק בלי סוף (מראה שהסוללה עדיין לא תקינה). הוחלפה לנו סוללה שוב , סוללה שלא הייתה באריזה ולא מקורית. לאחר יומיים הבעיה חזרה , הגעתי לחנות והפעם קיבלתי סוללה שהייתה בניילון , מקורית וזה הוגדר בגדר ״טובה״ ואני מצטט : ״ החלפתי לך לסוללה מקורית , ההפרשים לא מעניינים אותי , העיקר שתהיה מרוצה.״ תודה רבה באמת. זאת לא הפעם הראשונה שאני מתקן שם נייד ולאור המקרים האחרונים אני בהחלט לא אחזור לשם וממליץ לציבור להימנע מלהתעסק איתם. בקיצור , חלקים לא מקוריים . אין תודעת שירות , כל פעולה היא בגדר טובה ללקוח. מאבחנים את בעיית המכשיר על סמך אינטואיציה בלבד. לאחר ה״תיקון״ , המכשיר לא עובר בדיקה מקיפה ואפילו החלק שהוחלף לא נבדק.

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
25.06.2016
מוצר שנרכש: סלולרי 6 פלוס

הנייד נמסר לתיקון עם מסך שבור , חזר מתיקון עם בעיות בטאץ׳. נדרשנו לתקן את רכיב הטאץ׳ , חזר הנייד עם אותן בעיות + מדבקת מסך שבורה שהחלפנו על חשבוננו בטענה ש״ככה קיבלנו אותו״. נכנס לתיקון ״אקספרס״ שלקח בעצם את אותו הזמן (שבוע +) ושוב חזר עם בעיות . שוב נמסר לתיקון ״אקספרס״ ולאחר שככל הנראה התייחסו לנייד ברצינות עלו על הבעיה ומסתבר שהיא הייתה במסך, מסך שהם הרכיבו בעצמם... המסך הוחלף למסך לא מקורי! עם ביצועים שלוקים בחסר וכרגע אנחנו בודקים אם התיקון מחזיק מעמד. כמובן שכל זה מלווה בחוסר הרצון של ״נציג״ החנות לשמוע את מה שיש לנו להגיד והוא מגרש אותנו במילים יפות ובחיוך מהחנות . לסיכום : הגענו עם בעיה אמיתית , שילמנו על בעיה נוספת שאין לדעת אם היא אמיתית . יחס גרוע ונסיונות ערבוב קשים ויותר מחודש של טרטורים וטלפונים .

חוות הדעת עזרה לכם?
Kfir Zak
Kfir Zak
16.06.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB

קניתי את הטלפון G Galaxy Edge 7 לאחר שבועה שימוש נשבר לי המסך באשמתי . מסרתי את הטלפון לתיקון , החליפו את המסך אבל את הגב של המכשיר לא הדביקו כמו שצריך . לאחר שביקשתי לתקן נאמר לי שאני פדנט וזה המקסימום שאפשר לעשות . ובכלל צריך אולי להזמין גב אחר ואין כרגע במלאי . לאחר שימוש של יומיים התברר שגם שקע אוזניות לא עובדת . כאשר שוב ראו אותי בחנות ואמרתי להם שאני כועס מאוד מהיחס והטיפול במכשיר שלי איימו עלי שיזמינו לי משטרה . נא להיזהר מהחנות שרות מתחת לכל ביקורת שירותי מעבדה חובבני ביותר .

תגובת החנות

הוצע ללקוח תיקון חוזר והוא העדיף לצעוק ולעשות רעש ורק לאחר שיחה של 20 דקות איתו כשהוא כבר העלה את הטונים והתחיל להפריע לעבודה ביקשו ממנו שיפסיק לצעוק לאחר שהוא לא הסכים נאמר לו שיזמינו לו משטרה על הפרעה לעסק ולבסוף שהוא הבין את עצמו הוא נרגע והסכים להשאיר את המכשיר לתיקון חבל שהחנות והצוות צריכים להתמודד עם לקוחות שלא שולטים במערכת העצבים שלהם ויוצרים אוירה עכורה מול לקוחות אחרים״

חוות הדעת עזרה לכם?
ציון אורפלי
ציון אורפלי
07.01.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 5

אני בעל אייפון 5. הייתי עם מסך מקורי של אייפון 5 במשך שנתיים. מהרגע שנשבר הייתי כבר 3 פעמים בגרין מובייל. החלפתי שלושה מסכים בעלות 320 ש"ח כל אחד. המסכים החזיקו בערך חודש, הם לא נשברו ואפילו לא נשרטו אך הפסיקו לעבוד. הטענה שלהם הייתה שהם "נשברו מבפנים". בלי יותר מדי שכל נתתי צ'אנס אחרון והחלפתי מסך נוסף לפני חודש. המסך מגיב לסירוגין, לפעמים לא מגיב לפעולות ולפעמים מבצע פעולות בעצמו. החל מאתמול המסך התחיל לרצד. פעם השירות היה גרוע אבל המחיר מעולה אז מילא, הלכנו בשביל המחיר. היום השירות גרוע והמחיר גרוע. נגבים מחירים על מוצרים מקוריים למרות שהם לא מקוריים ואפילו לא זיוף סביר. מעולם לא עשיתי זאת אבל אני ממש לא הייתי מציע להתקרב למקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
25.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי C5

שירות מזעזע, לא להתקרב לחנות זו. לאחר פעמיים בחודשיים שהחלפתי מסך לאייפון 5c בחנות זו, ועוד תיקונים שנלוו להחלפות המסך עקב אבחנת החנות , הגעתי שוב אחרי חודש עם אייפון לא עובד כשהמסך יצא ממקומו באחת מפינות המכשיר וביקשתי להדביקו מתוך מחשבה שאולי רק זו הבעיה. לאחר המתנה הדביקו את המסך בתוך כמה שניות והחזירו לי אותו ללא בדיקה אם הוא עובד או לא, משום שכשבחנות זו כשלא משלמים השירות הוא אפסי. כשפניתי אליהם בטענה שהמכשיר לא עובד ומדוע לא בודקים זאת התנפל עליי המוכר - מנהל החנות בגסות רוח והתנשאות כשהוא טוען כלפיי מדוע אני ביקשתי רק הדבקה ולא תיקון, וכששאלתי מדוע זה השירות שאני מקבל הוא ענה בעצבנות שאינו מעונין לתת לי שירות. בסופו של דבר השארתי את המכשיר לבדיקה וחזרו אליי אחרי כשעה ואמרו שהמסך שוב שבור. למחרת הגעתי לקחת את המכשיר מתוך כוונה לתקנו בחנות אחרת, ואותו מנהל כבר שכח את התנפלותו עליי ערב קודם והציע לי תיקון במחיר מבצע (למרות שלדבריו המבצע הסתיים זה מכבר), אך כמובן שהלכתי ולא אחזור לעולם לחנות זו. מעודי לא נתקלתי בשירות כה גרוע ומקווה גם שלא אתקל.

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון
שמעון
17.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iphone 5

הוחלף מסך לאייפון 5 הזכוכית יצאה לאחר שבועיים הישתחרר הדבק בשיחה עם החנות אין אחריות. לא מיתקרב גם בחינם שירות מתחת לכל ביקורת.

חוות הדעת עזרה לכם?
קטיה
קטיה
17.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S3 I9300

בהתחלה הם מאוד אדיבים ומנומסים. ברגע ששילמתי על המכשיר לא התייחסו ולא ענו על אף שאלה שלי. לא עברו ארבעה חודשים למכשיר נפל כפתור ווליום. נגשתי למעבדת שירות שלהם, אך לפי טענתם על כפתור ווליום לא חלה אחריות. את זה הם "שכחו" לרשום בתעודת אחריות.

תגובת החנות

כפתור זה חלק פיזי שנמצא על המכשיר פיזי ברגע שכפתור נופל פיזית מהמכשיר אז הנזק הוא נזק פיזי של הלקוח. וכידוע שאחריות לא מכסה נזק פיזי בשום מצב ובשום מוצר אחר בשוק. מתוך הבנת הלקוחה והרצון שלנו לעזור לה הוצא לה הכפתור ללא שום עלות אך היה מחובתינו לציין שזה לא בגדר אחריות למען שלהבא תדע להזהר, אך הלקוחה בחרה להתעלם מהחלק האדיב של איש השירות שלנו ובחרה לכעוס על העובדה שהיא זאת שגרמה את הנזק.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alon
Alon
30.03.2015
מוצר שנרכש: סלולארי נקסוס 5

ברשותי טלפון NEXUS 5. המסך שלו נסדק והגעתי לסניף "גרין מובייל" אשקלון להחליפו. יום אחרי התיקון גיליתי שכעת ה GPS לא עובד. בעזרת ה GPS הגעתי לחנות בפעם הראשונה כך שאני בטוח שהןא עבד. חזרתי לחנות 3 פעמים ובסופו של יום המוכרת אמרה אחרי בדיקה - שהכל תקין ושאברר על חברת הסלולר שלי. יומיים לאחר מכן חזרתי והמכשיר נכנס לבדירת מכבדה. אחריה הדיאגנוזה השתנתה - ה GPS מקולקל. ניתנו לי מגוון סיבות - מעידכון לוליפופ ועד נזק שאני עשיתי. בשיחה עם מנהל הרשת, הוא הציע לי ב"נדיבות" לשלוח את המכשיר לשבוע למעבדה ו...לשלם על התיקון. הוא טען שכשמחליפים מסך - אז זה יכול לקרות ןשבעצם אני אשם. אף אחד בחנות לא הזהיר אותי מכך לפני התיקון. ראו הוזהרתם! בסה"כ ביזבזתי כיום עבודה ו 700 ש"ח על הסיפור הזה. אכזבה גדולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Greg
Greg
02.09.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy3 lte

הזמנתי את המכשיר דרך טלפון. באתר כתוב שזמן הגעת משלוח הוא 7 ימי עבודה אבל אני חיכיתי שבועיים !!!. ורק אחרי שהתקשרתי לחנות 3 פעמים אמרו לי שהמכשיר כבר הגיע לסניף דואר מקומי וכנראה שהם אלה שטעו ושלחו את ההתראה לכתובת לא נכונה. אחרי שביקשתי לקבל מהמוכר את מספר המשלוח כדי לנסות ולקחת אותו מהדואר הוא אמר שאין לו מסמכים על אותו משלוח???!!. יום למחרת התקשרתי ובקשתי לבטל עסקה.הוא אמר שצריך לטפוס את המנהל והוא יחזור אלי. אני מחכה עד היום :). מזל שהם לא הספיקו להוריד תשלום והצלחתי לבטל עסקה דרך חברת אשראי.

תגובת החנות

המכשיר נשלח ללקוח בזמן מבצע צוק איתן סניף הדואר שממנו נשלח המכשיר נמצא בלב העיר אשדוד ככל הנראה עקב המצב נוצר עיכוב במשלוחים ואי סדר ברגע נתון זה אין לנו כרשת את הכלים לאתר את המכשיר ככל הנראה המכשיר ממתין ללקוח בסניף הדואר המקומי שלו לנו נאמר בדואר שהלקוח צריך לחכות 21 יום עד לקבלת הודעה שניה\שלישית או לחילופין שהמכשיר יוחזר לשולח הובטח ללקוח טיפול באופן אישי וככה גם טיפלו בו ביקשנו ממנו שיהיה סבלני וכי אנחנו מבינים את המצב והצענו לו מכשיר זמני אבל מדובר פה בטעות אנוש והמכשיר פיזית לא נמצא אצלנו הלקוח ביקש לבטל את העסקה וביצע זאת באופן חד צדדי אשר מנוגד לחוק למרות שעדיין קיים סיכוי גבוהה שהמכשיר עדיין יגיע ללקוח ללא אפשרות בדיקה על ידינו וככה הלקוח יקבל מכשיר ללא עלות צר לנו על האי הנוחות שנגרמה ללקוח בפועל מי שכרגע ניזוק זו הרשת עצמה הלקוח בכל מקרה לא שילם על המכשיר וקיים הסיכוי שמי שישאר ללא כסף וללא מכשיר זו הרשת נשמח אם יועיל בטובו הלקוח ויעדכן את הרשת במידה ויקבל את המכשיר או זימון לאיסופו

חוות הדעת עזרה לכם?
Moty
Moty
11.07.2014
מוצר שנרכש: סלולרי S4

קניתי מכשיר סלולרי סמסונג S4 באיסוף עצמי. אחרי ביצוע הקנייה, המוכר הכניס את הסים הישן שלי למכשיר והוא לא הצליח לחייג. הוא אמר שזה בעייה של סים מסדרה ישנה . ניגשתי לסלקום שם הכניסו סים חדש ועדיין לא עבד. הטכנאי הביא לצומת ליבי שיש אי התאמה בין ה"מספר ברזל " הצרוב למספר הרשום על המכשיר. מדובר בממצא חריג ביותר שעשוי להצביע על מקור מכשיר גנוב. אגב ניזכרתי שהמכשיר שנמסר לי היה בקופסא פתוחה (ללא מדבקות סגורות משני הצדדים כנדרש) ניגשתי לחנות וביקשתי לבטל את העסקה. לאחר דין ודברים לא נעימים וניסיונות להאשים אותי (!!!!!) בביצוע שינויים במכשיר (בטעות כמובן...) הסכימו להחזיר את כספי בניכוי 100 ש"ח. בקיצור עברתי חוויה מאוד לא נעימה ומבלי להאשים אף אחד אני ממליץ לחלוטין לא להתקרב לחנות הזו.

תגובת החנות

לקוח רכש מכשיר גלקסי S4 של יבואן רשמי מהחנות, הלקוח חזר לחנות בטענה שעבדו עליו המכשיר יצא מהחנות תקין לחלוטין הלקוח עשה צריבת גרסה בעצמו והפר את האחריות בנוסף עקב שינוי הגרסה מספר הIMEI של המכשיר שובש והמכשיר הוחזר ללא סוללה. המכשיר הנ"ל נרכש באחריות של יבואן רשמי של סמסונג המכשיר טופל במעבדה של סאני והוחזר ללקוח דרך החנות שלנו בסוף יצא שהלקוח עשה מהומה בנוסף לנזק שעשה למכשיר וגם קיבל את כספו בחזרה והשאיר אותנו עם מכשיר תקול וביקורת שלילית בזאפ . נכון להיום אנו מכינים תביעה כנגד אותו לקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
naama
naama
15.01.2025
מוצר שנרכש: Google pixel 8

השירות היה טוב אבל רק בדיעבד התברר שמכרו לי טלפון בגרסה יפנית בלי להצהיר על זה מראש ואת המגבלות אני כבר אגלה לאט לאט לבד. סיכון שלא הייתי לוקחת במודע. גם מבחינת השוואת המחירים חנויות אחרות שמכרו בזאם גרסה יפנית הצהירו על זה ומכרו במחיר נמוך יותר והם לא היו זולים לשוק. בקיצור לא מרוצה מהרכישה בחנות.

תגובת החנות

היי נעמה , כל המכשירי פיקסל שאנחנו מוכרים הם גלובליים באופן מלא ולא משנה לאיזה מדינה יועד, הגרסאות שאנחנו מוכרים כולם תומכים בכל הפיצ׳רים כגון nfc , esim. אין לנו הבדלי מחיר בין הגרסאות כיוון שכולם זהיםוללא שוני אחד מהשני, אני מבין שיש חנויות שמוכרות אולי בכמה שקלים יותר זול אך אלו מכשירים שלא תומכים esim , או לא מותאמים באופן זהה לשאר הגרסאות , במקרה שלך הגרסה היא גלובליתולכן אין הבדל, יחד עם זאת לא פנית ושאלת ולכן לא הוטעית, אנחנו מחזיקים את רוב הגרסאות אך כפי שציינתי גלובליים באופן זהה

חוות הדעת עזרה לכם?
faramir
faramir
22.05.2016
מוצר שנרכש: תיקון iPhone 4

קניתי בעבר טלפון LG G3 בחנות זו וכיסוי אליו לילדה בת 9. אין טענות למחירה זו למאט העובדה ההילל ששמעתי על כל הכיסוי שחור ואבה שהייה בחנות.. הפעם מסרתי לתיקון טלפון ישן שהיה לי על מנת לתקן ולהשמיש אותו. אספתי אותו כחודש אחרי המסירה לתיקון (באשמתי) ולא בדקתי לפני שיצאתי מהחנות (טעות ענקית!!!) לקח לי קצט יותר משבועיים לחזור לחנות ולהתלונן על כך שהטלפון לא נדלק. נאמר לי שהפלטי אותו ולכן עכשיו צריך להחליף מסך (שקר מוחלט!) ועוד הם טוענים שהמוחר הראה לי שהטלפון עובד :) שיבדקו במצלמות האבטחה שלהם חחח

תגובת החנות

המכשיר נמסר ללקוח בחודש מרץ לקוח פתאום נזכר בסוף חודש מאי שהמכשיר שלו לא תקין לרשות כלל לקוחותינו עמדת בדיקה עם מטען לכל סוגי המכשירים בנוסף כל מכשיר יוצא מהמעבדה אחרי בדיקה מקיפה וטופס תיקון מפורט לקוח מנסה להונות את בית העסק בשיטת מצליח

חוות הדעת עזרה לכם?
Chen
Chen
09.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iphone 4s

הגעתי לחנות במטרה לתקן את האייפון שלי ולהתעניין ברכישת מכשיר חדש. בכדי לחסוך זמן, ולא להמתין עד שעה וחצי כמו שמובטח, ניצלתי את זמן הפסקת האוכל שלי בכדי ללכת למסור את המכשיר לתיקון. חזרתי לאחר 3 שעות כשסיימתי לעבוד, רק כדי לגלות שכפתור הבית חסר ואצטרך לחזור עוד חצי שעה. מובן שדברים כאלה קורים, אבל לי גם מותר לכעוס כאשר אני מגיעה רעבה ועייפה אחרי יום עבודה ואחרי שחלף כפול מהזמן בו הם מבטיחים שהמכשיר יתוקן! בד"כ הימים שלי עמוסים מאוד בעבודה ולימודים (סטודנטית), אך למזלי תקופת המבחנים נגמרה ולמרות שכעסתי אמרתי למוכר בחיוך "יש לכם מזל שתקופת המבחנים שלי נגמרה". כנראה שאותו זה לא הצחיק והוא החליט להעביר לי שיעור בנימוסים והליכות. פה כבר הגעתי לנקודת אל חזור והעדפתי לשתוק בכדי לא להתפרץ. אפילו התנצלות לא קיבלתי כן?! חשבתם שפה זה נגמר?! טעיתם. בזמן שיצאתי מהחנות זועמת, נוכחתי לגלות שיש כתם רציני על המסך. באמת ששקלתי לוותר על כספי רק לא לראות את פרצופו של אותו מוכר שוב. (מרוב כעס לא חשבתי פשוט לבטל את התיקון, לדרוש את כספי חזרה ולברוח משם!) נשמתי עמוק וחזרתי לחנות, הוא קרא לטכנאי שדווקא היה נחמד, והזדהה עם התסכול שלי, "זה יקח 20 דק' הבטיח". בשלב הזה כבר הייתי צריכה להגיע למלגה מהלימודים וידעתי שאפספס אותה. כשחזרתי, אותו מוכר דאג להתחבא רק בכדי שחלילה לא יאלץ לבקש את התנצלותי על הטרטור ועל עוגמת הנפש הקשה. גם על מדבקת הזכוכית שילמתי (קראתי פה ביקורות של כאלה שקיבלו אותה חינם). את המכשיר מסרה לי מישהי בחנות ולא טרחה להתנצל גם היא. זה היה שיעור לחיים. הזול עולה יקר! במדינה שבה התחרות בשוק גדולה וההבדל הוא שקל לפה או לשם. מה שקובע הוא השירות!!! ואת זה, אין בגרין מובייל!

חוות הדעת עזרה לכם?
Avraham
Avraham
11.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 4s

באתי לחנות בכדי להחליף מסך פגום באייפון 4s , המחיר היה מעולה .. זמן התיקון היה מעולה 20 דק׳ ... והשירות היה עוד יותר מעולה :) אפילו קיבלתי מדבקה זכוכית מתנה ... אבל ... אחרי שהגעתי לבית והסתכלתי באייפון , גיליתי שיש לד שרוף במסך ... (נקודה קטנה בצבע) ... אמרתי לעצמי סך הכל לד שרוף לא נורא ... השירות היה מעולה , אפילו לי ולמוכר יש אותו שם ;)

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
20.03.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi 15 Ultra

רכשתי Xiaomi 15 Ultra. הם היו פשוט נהדרים. היו לי קשיים בקשר לאמצעי התשלום והם באו לקראתי וסייעו מאד. יותר מהכל, נתנו הרגשה טובה ןנעימה. כך גם השליח שהביא לי את המוצר, נעים ומאיר פנים. חווית קניה נהדרת! ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal Zohar
Tal Zohar
19.09.2024
מוצר שנרכש: גוגל פיקסל פרו 9 פולד

חווית קנייה מצויינת! רכשתי מכשיר גוגל פיקסל פרו 9 פולד, עוד לפני שהגיע לכל שאר החנויות! סיפקו במהירות וביעילות! כל הכבוד אקנה שוב ללא ספק

חוות הדעת עזרה לכם?
msarwamajd
msarwamajd
20.03.2024
מוצר שנרכש: Galaxy s24 ultra

גריין מופייל תמיד יה יו הכתובת שלנו אין על השירות שלהם.נהנינו מאוד לקנות .שירות מעולה מהיר וממש ממליצים בחוווום .

חוות הדעת עזרה לכם?
שוקו
שוקו
14.02.2024
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Google Pixel 8 128GB 8GB RAM

שירות מעולה. בזמן רכישת המוצר קיבלתי הודעה בוואטסאפ אם צריך עזרה כי הסתבכתי עם התשלום ולא סיימתי את ההזמנה (זה היה קשור לכרטיס האשראי). השליח הגיע יום אחרי הרכישה, למרות שהיה כתוב עד 7 ימי עסקים. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yaara
Yaara
23.09.2023
מוצר שנרכש: סטרימר google chrome cast google tv

אחלה שירות, ענו לי בוואצאפ מהר אחרי שנתקלתי בבעיה בביצוע בעסקה. גם הגיע מהר מאוד :)

חוות הדעת עזרה לכם?
alex.cre
alex.cre
11.09.2023
מוצר שנרכש: Google chrome cast google tv 4k

שמחתי להזמין מהם, שרות מעולה, עונים תוך דקה, הספקה מהירה מאוד, שליח נדיב 👍🏻 מוצר גם מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
ana.pisman1
ana.pisman1
28.06.2023
מוצר שנרכש: שיומי 13

שירות אמין איכות שירות מעל המצופה תגובה מהירה יוצאת מן הכלל. מאוד נהניתי מהרכישה . תודה ענקית

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
02.06.2023
מוצר שנרכש: Google Pixel 7a

שירות אדיב וזמין עד שעה מאוחרת, משלוחים באותו היום גם למקומות מרוחקים(עוטף עזה) ואחלה מחירים

חוות הדעת עזרה לכם?
kreychmanida
kreychmanida
10.05.2023
מוצר שנרכש: Pixel 7 pro

אחלה שירות אחלה מחיר השליחים לא הלכו לעבודה והבעלים הגיע אלי בעצמו כדי לעמוד במה שהבטיח מחזיקים מוצרים מיוחדים שאין בשום מקום

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2

חוות דעת של מוצרים פופולריים בGreen Mobile

מוצרים נוספים הנמכרים בGreen Mobile

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון