
הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה מול Green Mobile, הזמנתי דרכם אוזניות. במהלך ההזמנה שמתנהל בצד הימני של המסך כפי שאפשר לראות בתצלום מסך היתה אפשרות לכתובת שונה למשלוח מה שדי שכנע שזה עם משלוח. לאחר ההזמנה מסתבר שהברירות מחדל בצד השמאלי למעלה הייתה "איסוף עצמי" וכשהבנתי את הטעות שאלתי היכן האיסוף, להפתעתי זה באשדוד. מכיוון שאני מהצפון ומגיע לאיזור גוש דן בלבד זאת לא היתה אופציה אז ביקשתי לבטל עסקה. עכשיו זה הכל כ10 דקות אחרי ההזמנה. התבקלתי בסירוב מוחלט מבית העסק שהתעקש לגבות 5%. אני ממליץ לכל אחד לקחת את זה בחשבון שבית העסק הזה לא רוצה להבין את הלקוחות שלו ושטעויות קורות ביחוד שהאתר די מבלבל.
הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו עם בחירת איסוף עצמי, חשוב לציין שהאפשרות הדיפולטיבית למוצרים מתחת 500 ש״ח היא משלוח בעלות 29 שח למסירה אישית לבית הלקוח , כלומר במודע הלקוח בחר לשנות לאיסוף עצמי, צוות האתר קיבל, ליקט והכין את ההזמנה לאיסוף, יצרנו קשר עם הלקוח לעדכן אותו שההזמנה מוכנה לאיסוף, והוא טען בכל תוקף שזה רחוק לו והוא מעוניין אך ורק במשלוח, ציינו בפנין שכפי שראה באופן ברירת מחדל עלות המשלוח היא 29 ש״ח, הוא סירב בתוקף ודרש לקבל במלשוח ללא עלות, הוסבר ללקוח שככה מצויין באתר ושמשלוחים חינם הינם לרכישה מעל 500 ש״ח בלבד, חבל מאוד שהלקוח עושה שימוש ציני במערכת החוות דעת ומציג מצג שווא























