
שירות ממש מהיר, אבל לצערי השירות נוראי. קנינו מאוורר והוא מרעיש, אי אפשר להשתמש בו. התקשרנו ואמרו לנו להביא אותו לחנות, אז אכן נסענו לחנות עם המאוורר אבל לא עזרו לנו. נתקלנו באטימות וחוסר רצון לעזור, סתם זרקנו כסף.
המאוורר נבדק ונמצא תקין לחלוטין הרעש ששומעים מגיע מחיתוך האוויר .למרות זאת הוצע להחזיר ללקוח את כספו בתנאי שהמאוורר יוחזר באריזתו .הלקוח זרק את האריזה של המוצר לכן אין אפשרות לזכות את הלקוח. נמשיך לתת שרות טוב כמו שאנחנו עושים עשרות שנים.























