
התקשרתי ואמרתי שהם לא עובדים. הם אמרו, תשלחו אותם בעלות שלי, ושהם לא יחליפו אותם כי בוודאי הם עובדים. אמרתי שהם לא עובדים ותיארתי את הבעיה (רעש גדול כל הזמן). הם אמרו שהם מחליטים, לא אני. לא היה להם זמן להקשיב. לא שלחתי כי הם רמזו שלעולם לא אקבל כספי.
הלקוח אסף את המוצר ב16/8 מספר מעקב דואר רשוםCI115764458IL הלקוח התקשר ב3/9 בטענה שמוצר תקול,19 יום לאחר קבלת המוצר נאמר ללקוח שעל מנת לבדוק את הטענה שלו יש צורך לשלוח אלינו את המוצר המוצר היה אמור להיבדק אצל היבואן שיקבע אם תקין או לא חברתנו משווקת את Creative דרך היבואן הרשמי. הלקוח משקר בצורה בוטה בחו"ד שכתב הלקוח ביקש במייל את כתובתנו,נשלח תוך דקות המייל הבא: "שלבים 18 ת"א. כפי שהוסבר לך בשיחת הטלפון: במידה והמוצר תקול - יוחלף בחדש. במידה והמוצר ימצא תקין - לא ייתן זיכוי/החזר כספי (חלפו מעל 14 ימים מתאריך הרכישה) וישלח בחזרה אליך על חשבונך.“ כפי שניתן לראות במייל ללקוח רשום במפורש שבמידה והמוצר תקול יוחלף לחדש (הלקוח אינו התייחס למייל שנשלח בהודעה חוזרת). הלקוח החליט להכפיש ולפגוע בשם הטוב שלנו בחוות דעת על המוצר הוא כתב "לא עובדים והחנות מאיים אלי" **בשביל לדייק,הלקוח הוא זה שאיים בשיחת הטלפון "אם לא תחליפו לי אני אלכלך עליכם בזאפ"** הלקוח מעולם לא שלח את המוצר אלינו ולכן לא ניתן להחליף חברתנו קיימת קרוב ל40 שנה נותנת שירות לאלפי לקוחות בשירות הכי טוב שניתן ואינה מאיימת על לקוחות























