
חוויה מאוד לא נעימה. קניתי מהם מדפסת ודיו - ובסוף הפסדתי 200 ש"ח על כלום. ברור לי שאם נותנים שירות כזאת אז אני לא קונה מהם יותר!!!!

חוויה מאוד לא נעימה. קניתי מהם מדפסת ודיו - ובסוף הפסדתי 200 ש"ח על כלום. ברור לי שאם נותנים שירות כזאת אז אני לא קונה מהם יותר!!!!

הזמנתי מדפסת עבור העסק של הורי, יום למחרת הם קיבלו טלפון שהדגם הזה לא נמצא במלאי, גם לא אצל היבואן, ויגיע רק עוד חודש-חודש וחצי. עד כאן מבאס אבל לגיטימי (נניח שהם לא ידעו שזה אזל במלאי אצל היבואן, אבל למה לפרסם מוצר ולהתחייב לספק אותו תוך 5 ימים בלי מנגנון עדכון מלאי מהיבואן?). היום, עוד יומיים אחרי הטלפון, המדפסת עדיין מופיעה תחת החנות הזו בזאפ וגם באתר שלהם ניתן עדיין להזמין אותה. זה כבר לא לגיטימי בעיניי.
שלום בימים טרופים אלו נוצר בילבול גדול היבואנים מבטיחים שהם שולחים ציוד אך למעשה מקבלים אספקות חסרות. תקופה חסרת תקדים שבא נרכשו כמויות גדולות שגמרו את המלאים אצל כולם. כמו כן גם אנחנו עבדנו עם הרבה עובדים חסרים ולא הספקנו לעדכן את האתר. משחזר העובד שמטפל באתר מייד עודכנו כל החוסרים לפי המלאים המעדכנים. אנחנו חנות שנמצאת בזאפ כבר הרבה שנים ושומרים על 5 הכוכבים באדיקות אין לנו חוות דעת שליליות ואנחנו מקפידים לספק את כל מה שמוזמן דרכנו. זה לא הוגן בתקופה הזו לתקוף אותנו בגלל שהיה חסר לנו עובדים. במקביל סיפקנו מאות אספקות במהירות רבה ותוך כדי הקפדה על ההנחיות של משרד הבריאות בכל מקרה אנחנו מצטערים בפני הלקוח ומקווה שהוא מבין את המצב. תודה רבה

ביצעתי קניה באתר של טריפלס סי, האתר מוצג בצורה נוחה מאוד. שירות הלקוחות בטלפון זמין והנציגים נחמדים ומקצועיים. בקניה הובטח שהציוד אותו רכשתי יגיע תוך 3 ימי עסקים. לאחר 3 ימים, כשהמסך לא הגיע, התקשרתי לשירות הלקוחות ואמרו לי שהיתה תקלה לא ידועה והמשלוח התבטל ולא יצא לדרך ואם אני רוצה הם יוציאו משלוח חדש שיגיע רק אחרי 3-4 ימים נוספים. אף אחד לא לקח אחריות על הנושא והיתה זריקת אחריות בין טריפל אס לבין חברת השליחויות. המנהל, איציק, התנצל על המקרה, לקח את הנושא בצורה מקצועית ודאג אישית להוצאת הזזמנה והמשלוח. בכל יום הוא היה בקשר טלפוני איתי (מהנייד האישי שלו) ועדכן על ההתקדמות. המסך הגיע לאחר יומיים והמנהל דאג להביא מתנה קטנה כפיצוי על המקרה. סך הכל תקלות קטנות קורות ושמחתי לראות שהם דואגים בצורה מקצועית למוצרים ונותנים שירות לקוחות חם ואישי. טוב לדעת שיש חברות נאמנות ומקצועיות כאלה בארץ. ממליץ בחום!

אחלה שירות. מהיר וטוב. היה קצת קשה למצוא את החנות בראש העין ולכן אני נותן 4 כוכבים.

הזמנתי מסך מחשב, לא היה את המסך שרציתי והופיע באתר, אבל הוצע לי תחליפי, והגיע במהירות עם שליח הביתה.

חוויה טובה, כל תהליך הקניה היה מהיר ופשוט, המוצר הגיע אליי בלי בעיה ובזמן שהם התחייבו. לאורך כל הדרך היו נעימים ושירותיים מאוד. המינוס היחיד היה בכך שהמשלוח תואם סופית רק לבוקר אותו יום במקום יום לפני.. ממליץ מאוד

The service was very fast. I would have given them a 5, but their website said I could pay with PayPal and that option wasn't available. I wish .they would fix that - maybe they already have

פרסמו מוצר אחד במחיר זול מאוד, בפועל כאשר הזזמנתי אותו , התקשרו עלי מהחנות להגיד שאותו מוצר לא נמצא , אך יש מוצר דומה המחיר היה סביר. רכשתי את המוצר , הגיע לפני הזמן . נהנה מהמוצר.

קניתי באמצעות האתר איסוף עצמי תוך שעה. המוצר היה זמין במלאי. בתשלום בפייפל העסקה מועברת כהזמנה -לאחר שיחה איתם התברר שזה בגלל עמלת פייפל שהיא גבוהה מכרטיס אשראי רגיל. חבל שזה לא נכתב באתר ומונע שיחה נוספת. סה"כ עסקה מצוינת ומחיר מעולה

יצרו איתי קשר בטלפון אחרי ההזמנה, היו אדיבים ומקצועיים וגמישים עם מקום המשלוח וגם די גמישים עם הזמנים. המסך התקבל כמו שצריך ולא היו בעיות.

רכשתי מסך מחשב של dell , קיבלתי מענה מהיר טלפונית, מחיר הכי משתלם, ואספקה תוך פחות מ24 שעות!!!

מענה מהיר מאוד לפלאפון, שוחחנו בשעה 17:00 אחהצ, וכבר למחר בבוקר קיבלתי את המסך, וזה עוד בזמן מלחמה! המסך עצמו הוא מסך מעולה שלא מצאתי באף מקום אחר ללא הזמנה מראש, ובלי קשר בגדלים האלו(34 אינץ) לאחר בדיקות רבות הבנתי שלא מחזיקים לרוב במלאי החנות ויצריך להזמין מהיבואן ולחכות, ככה אבל בחנות הזו היה להם במלאי מידיי, וקיבלתי כבר בבוקר למחר, שירות מעולה ומהיר ומחיר הוגן, תודה רבה אחזור לרכוש בעתיד!

חוויה טובה. הזמנתי ביום שישי, בשלישי על הבוקר המסך כבר היה אצלי. לפני כן שלחתי מייל לבדוק מתי אספקה, ענו לי במהירות. ממליצה עליהם.

המוצר הגיע מהר מאוד תוך יומיים עם שליח בדיוק לפי ההזמנה מאד ממליץ לקנות מהם כל הכבוד תמשיכו כך וההצלחה.

המוצר הגיע מהר מאוד, יום לאחר ההזמנה, לאחר שהחנות התקשרה לוודא את כל הפרטים. תודה

מצוין, הגיע טוב ומהר. התקשרו לוודא שאני מרוצה. סה"כ חוויה טובה מאוד. . . .

המוצר הגיע מהר, ארוז בצורה מקצועית. הנציג התקשר לודא שהמוצר הגיע ושהכול תקין. לגבי איכות המוצר אוכל לעדכן רק בעתיד.

הזמנתי שני מסכי מחשב ב 11 בלילה, והגיע מחרתיים על הבוקר, תוך 30 שעות מזמן ההזמנה! הכל היה תקין ובלי פגמים.

הזמנתי אל פסק של חברת ADVICE ביום שישי. עשיתי משלוח 3 ימי עסקים. בטעות עשיתי הזמנה כפולה כי חשבתי שהאשראי לא חויב בפעם הראשונה בראשון ב8:45 קבלתי טלפון לוודא אם היתה טעות, אמרתי שכן ומיד ביטלו לי את החיוב המיותר. בשני ב11:30 האל פסק הגיע עד אליי, ועובד מצוין! שירות נהדר ומוצר מעולה.

הזמנתי מסך של חברת דל דרך האינטרנט המסך הגיע תוך יומיים מההזמנה ארוז בצורה מצויינת, אין מה לומר שירות פצצה.

חוויית קנייה מצוינת. המוצר הגיע במהירות, ארוז היטב ועובד מצוין בדיוק כפי שתואר. שירות אדיב ומקצועי, בהחלט חנות שאשמח לרכוש ממנה שוב.

אבי מחברת בראשית חלפים בע"מ. חברת טריפל אס מלווה אותי מספר שנים. כל ציוד המחשוב בשנים האחרונות נרכשו דרכם. המחיר הוגן וכמובן שירות וזמינות . העסק שלי בקרית מלאכי ולמרות המרחק אני מגיע אליהם בכיף לכל רכישה.

חוויית שירות מושלמת. אין דברים כאלה!! החל מהצעת המחיר ועד האספקה וגם לאחר מכן. שירות מקצועי, אדיב ומחירים נוחים. ממליצה בחום!!

מקצוענים, שירות טלפוני מהיר המוצר הגיע אלי ביום למחרת . מאוד מרוצה. שירות מצוין תודה