מפרסם ב-zap מאז 2014

‎בראנד אספקה טכנית‎ ‏(BrandTools)

אספקה טכנית וכלי עבודה (פתח תקווה)

4.72 / 5 ממוצע מבוסס על 29 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בראנד אספקה טכנית
נמצאו 915 חוות דעת גולשים על בראנד אספקה טכנית
hav6669
hav6669
30.04.2026
מוצר שנרכש: מברגה

לצערי זה מתחיל להיות תופעה(לא בפעם הראשונה שזה קורה לי): מזמינים מוצר אונליין. החיוב כמובן מיידי. עם זה אין תקלות הרי.. עכשיו ממתינים.. וממתינים.. ואחרי למעלה משבועיים מתברר שהמוצר "אזל אצל היבואן ". כמובן שעכשיו אני ממתין עוד "עד" 14 ימי עסקים כדי לראות "בפועל" את הזיכוי. אז הנה הצעה "גאונית" לבעלי עסקים שעדיין סבורים שלקוח בכלל ולקוח חוזר הם נכס: לא מחייבים את כרטיס האשראי עד שהמוצר לא יצא למשלוח או לכל הפחות-תחייבו רק אם המוצר אצלכם. פיזית!! לא מסובך. יש עסקים שכך נוהגים. ככה צריך! שיטה אחרת? לחזור לקנייה של פעם: הולכים לחנות, משלמים, מקבלים את המוצר על המקום. ככה. פשוט. אז בראנד- הפסדתם אותי. ומאחר וזה קרה לי ולא בפעם הראשונה, כנראה שהבעיה בכלל אצלי כיון שאני לא "שייך" לשיטה הקלוקלת הזו של לשלם מראש בלי לדעת מתי ואם אקבל בזמן את המוצר שאתם פרסמתם באתרכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.09.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
רוזה
רוזה
21.04.2025
מוצר שנרכש: מכונת שטיפה בלחץ 150 בר comet

ההזמנה אושרה במייל ב14-4-25 ונשלחה עם מועד משלוח עד 21-4-25. היום בדקתי סטטוס הזמנה והתגלה לי שבוצע ביטול ללא כל הודעה על כך. במילה אחת - חוצפה.

חוות הדעת עזרה לכם?
farbermen
farbermen
09.04.2025
מוצר שנרכש: מסור חרב,סולחות מקיטה,דיסק מקיטה

פעם שניה שאני רוכש מהם,בפעם הראשונה שלחו לי מוצר שונה מההזמנה רק לאחר דין ודברים הסכימו לקחת המוצר ולזכות אותי.הפעם התעלו על עצמם הזמנתי כלי עבודה (אני קבלן,הבהרתי שאני צריך הכלים דחוף)שי המוכר הבטיח תוך שלושה ימים אצל.עד היום ומספר לא מבוטל של טלפונים עם הבטחות נחזור אליך עם תשובה מה שכמובן לא קרה,שבועיים!!!לא קיבלתי ההזמנה! שרות מזעזע!אני איתם סיימתי!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
medicl1512
medicl1512
12.03.2025
מוצר שנרכש: מצבר לגנרטור דיזל מושתק 9.4 חד פאזי KAMA

המוצר הגיעה ולקח לי זמן להפעיל אותו. כשהפעלתי גיליתי שהמצבר תקול. ניסיתי לקנות מצבר בכל חנות אך אין זמינות מצברים כאלה וגם אין ציון על מצבר לסוגו לכן חנויות למצברים לא יודעים מה לנפק. פניתי לחברה מספר פעמים למספר אנשים שניסו לגרום לי להאמין שהבעיה אצלי שאני לא ידע לקנות מצבר. לאחר כמה חדשים של חיפוש מסיבי החלטתי להשקיע ולקנות מהם מצבר. לאחר הקניה ניסיתי להשיגם על מנת להבין מתי המצבר יגיע ולא ענו בוואטאפ וכשענו לא חזרו עם תשובות . לאחר שהתקשרתי אליהם שבועיים אחרי הקניה התברר שהספק אין לו מצבר כזה והם מנסים למצוא ספק אחר. מה שמתברר כלא קל. להגנתם ייאמר שהיו מוכנים להחזיר את הכסף של המצבר אך אינני רוצה כי אני תקוע עם גנרטור של 10000 שח ללא יכולת הפעלה. לכן אמתין להבין אם הם ימצאו אכן מצבר ויישלחו לי. בגדול מאכזב מאוד השרות למרות שמנסים אבל אפשר יותר ולתת גם הרגשה יותר נעימה שאתה לא מישהו טיפש כשגם הם לא מצליחים להשיג.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
02.03.2025
מוצר שנרכש: האנטר

לכל מי שרוצה לקנות כלים עבודה דרך האתר צריך לקחת בחשבון איך שאמרו האנשים קונים משהו ושולחים משהו אחר קניתי רתכת של חברה האנטר ושלחו משהו אחר גם קניתי מברגה עם שני סוללות כולל ארגז קיבלתי מברגה פתוחה מק"ט של המברגה 100312-016 מק"ט של הקופסה 100312-017 לא מתואמים שמו על זה ושלחו לי בלי ארגז קיבלתי תיק שמדברים אותם בטלפון אומרים לך נטפל בזה והולכים גם בוואטסאפ לא עונים חבל

תגובת החנות

אהלן "אורח", היינו חייבים להבין על מה מדובר אז פתחתנו את היסטוריית השיחות איתך גם בוואסאטפ וגם בטלפון , הזמנת מוצר שאזל במלאי - התקשרנו מיד הצענו לך מוצר יקר יותר והסכמת לקבלו, סיפקנו לך את המשלוח תוך פחות מזמן האספקה המצוין באתר, נציג טיפל בך אישית וליווה אותך לאורך כל הרכישה...וגם כשלא היית מרוצה והתחרטת הוצע לך פיתרון הולם. לאורך כל הדרך (אנחנו מדברים על 3-4 ימים כן?), ענינו לך תמיד גם בטלפון וגם בוואטסאפ,ע מדה לנג עיניך גם האפשרות לביטול העסקה ללא דמי ביטול כמובן, איננו יודעים מה הנך מנסה להשיג בחוות דעת זו אבל שירות קיבלת - וקיבלת אותו מכל הלב. בברכה ובצלחה בהמשך הדרך, צוות בראנד אספקה טכנית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dina
Dina
03.02.2025
מוצר שנרכש: סט 12 מברגים ,סט ביטים,פלייר אף ארוך,סט מקדחים,פלייר "7,סט בוקסות

רק עובדות מתועדות ומוקלטות תיאור החוויה: ביצעתי הזמנה של 6 פריטים מהחנות. לאחר 5 ימי עסקים, התקשרתי לבדוק את סטטוס ההזמנה וגיליתי ששני פריטים אינם במלאי. הציעו לי פריטים חלופיים והסכמתי. מעניין מה היה קורה אם לא הייתי מתקשר בעצמי. ב-12/12/24 התקשרתי שוב לבדוק את הסטטוס, הבטיחו לחזור אלי אך לא חזרו. ב-16/12/24 התקשרתי שוב, הפעם חזרו אלי וגיליתי שפריטים נוספים אינם במלאי. הציעו לי לחכות או לפצל את המשלוח, בחרתי בפיצול והמשלוח הגיע תוך ימים ספורים. ב-22/12/24 קיבלתי הודעה ממנהל מכירות בשם שחף,שכל ההתקשרות הייתה מולו: "הייתה פה טעות עם המלאי ידידי - יש שלושה דברים שאנחו צריכים להשלים לך". שוב הציעו לי חלופות של ROHER הזמנתי כלים של MILWAUKEE וSIGNET. ביקשתי לבדוק אפשרות לחלופות אחרות וציינתי פריטים ספציפיים. שחף הבטיח לבדוק. ב-24/12/24 שלחתי הודעה לשאול האם נבדק, וקיבלתי תשובה שיש מלאי והם מבצעים תעודת משלוח. באותו יום קיבלתי תעודת משלוח במייל. ב-30/12/24 שלחתי הודעה לשאול האם המשלוח נשלח, אך לא קיבלתי תגובה. ב-01/01/25 שלחתי הודעה נוספת, אך שוב לא קיבלתי תגובה. ב-02/02/25 התקשרתי שוב, נאמר לי ש הולכים לבדוק ושולחים לי הודעה "הסט 54 חלקים של מילווקי בדרך אלינו. היו בספירות מלאי פשוט" .אני שואל בחזרה "מה זה אומר ?מה הצפי?"-אין תגובה. . סיכום: לאחר יותר מחודשיים, עדיין לא קיבלתי את הפריטים החסרים ולא קיבלתי זיכוי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ואדים
ואדים
02.02.2025
מוצר שנרכש: Bosch GKF600

שרות לקוחות גרוע מאוד. קניתי כלי עבודה חשמלי בהזמנה טלפונית. המוכר לא ידע לספק מידה עדכני לגבי הנתונים של הכלי, עקב כך נוצר מצב שקניתי כלי שלא תואם את צרכי. בנוסף, המוכר אמר שהכלי זמין במלאי במחסן של החנות, אבל בפועל זה לא היה כך. הכלי הוזמן מהיבואן והגיע אלי באיחור. כפיצוי על האיחור הובטח לי סט מקדחים וביטים, אך אותו לא קיבלתי. כשמתקשרים ומבקשים לבצע בירור מבטיחים לברר ולחזור,אך לא חוזרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
morilan
morilan
11.07.2024
מוצר שנרכש: מברגה אימפקט GDX 200C של חברת בוש ארגז כלים מחוזק בוש

לפני כשבועיים ביצעתי רכישה של מברגה אימפקט GDX 200C של חברת בוש ארגז כלים מחוזק של חברת בוש , לאחר מספר ימים אספתי את המשלוח ממרכז שרות אליה נשלחה המשלוח, ולהפתעתי גיליתי שנשלחו לי מברגה שלא הזמנתי ( פשוטה מאוד וזולה בעלותה ביחס למברגה שהזמנתי ) וארגז פשוט מאוד שגם אותו לא הזמנתי, ואז התחילה מסכת עינויים התקשרתי וכבר בשיחה הראשונה זה ממש לא עניין אותם ששלחו לי מוצרים שלא הזמנתי, בכל פעם שהתקשרתי אמרו שהם עמוסים מאוד שאין להם זמן לטפל בזה ושהם יצרו איתי קשר, וככה זה נמשך מספר ימים, ואז יום אחד זכיתי שנציג יועיל בטובו לוודא מדוע נשלחו אליי מוצרים שלא הזמנתי, תשובתו הייתה מצחיקה ואפילו דיי מעליבה הוא טען שהמחסנאי טעה ושלח לי מה שהיה לו במלאי והציע לי זיכוי כספי יחסי, כמובן שלא הסכמתי כי הרגשתי מרומה ( אני אומר שגם אם לא היו את המוצרים במלאי מין הראויי היה להתקשר ולעדכן אותי, האם אני מסכים והאם אני מעדיף מוצרים חלופיים ) אין לי ספק שזו כנראה שיטת העבודה שלהם ( שיטת המצליח ) מפרסמים מוצרים שאין להם במלאי ( במחירים מתחרים בשוק ) ופשוט ככה קונים את אמון הלקוחות, וכך במהלך שבועיים של רדיפות שיאספו את המוצרים נאספו המוצרים ובסופו של דבר קיבלתי זיכוי מלא... אבל אין ספק ש- מ- בראנד אספקה טכנית אני לא ירכוש לעולם....

תגובת החנות

היי, אנחנו רק נציג את העובדות כפי שהן, כי חשוב לומר את האמת : פנית אלינו בוואטסאפ בתאריך 25.6 -- > מיד נציג שלנו לקח אחריות והציע לך או פיצוי כספי או שנאסוף ממך את המוצר ונזכה אותך, ביקשת שיאספו -- > נפתח איסוף ממך (והכול מתועד) -- > שליח אסף ממך את המוצר וזיכינו אותך לבקשתך בסכום המלא. זה כל הסיפור במשפט אחד, ואם נעלבת (לא שהיה כל כך ממה) מאחד הנציגים שלנו אז אנו מתנצלים...שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך. בברכה, בראנד אספקה טכנית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dotan
Dotan
16.06.2024
מוצר שנרכש: גנרטור מושתק

רכשתי דרך אתר האינטרנט גנרטור מדגם מסוים. יומיים לאחר הרכישה התקשרו מחנות ואמרו לי שהדגם לא קיים במלאי, הציעו לי דגם אחר, לכאורה יקר יותר אבל פחות מתאים לי.

חוות הדעת עזרה לכם?
דורון
דורון
27.05.2024
מוצר שנרכש: זוג כבלי התנעה

כשהם כותבים זוג כבלי התנעה הכוונה לסט אחד. אז שילמתי קרוב לשלוש מאות שקל על כבל אחד פלוס וכבל מינוס. אחלה מצליח. בדקתי שוב ורק אצלם זה נקרא "זוג"

תגובת החנות

היי דורון, אחרי שבדקתי את ההזמנה שלך + החשבונית שלך + המוצר שקיבלת, אינני מבין מה הפער ומדוע אינך לא מרוצה ? מה שהזמנת זה מה שקיבלת. פשוטו כמשמעו. סיפקנו לך את המוצר תוך 24 שעות מקגע ההזמנה, כלומר קיבלת שירות מעל למצופה. התאצמנו למצוא איפה שגינו, אפילו לא ניסית לדבר עם שירות הלקוחות שלנו - ממש מיהרת לדרג אותנו נמוך, חבל. כתוב "זוג כבלי התנעה" וקיבלת זוג כבלי התנעה. אם היה כתוב "2 זוגות כבלי הנעה, היית מקבל 2 זוגות כבלי התנעה". פשוטו כמשמעו.

חוות הדעת עזרה לכם?
yorambenhaim60708090
yorambenhaim60708090
10.05.2024
מוצר שנרכש: גנרטור KSB 22I S

בפרסום של בראנד אספקות רשום משלוח של הגנרטור תוך 5 ימי עסקים. היום לאחר כחודש הגנרטור עדיין לא הגיע !!! הגנרטור היה מיועד לאפשר לאבא שלי להגיע לליל הסדר עם מכשיר נשימה חשמלי וללא תלות באספקת החשמל הביתית. בפועל בגלל חוסר מענה בבראנד אספקה טכנית. לא לקחנו סיכון והתוכנית לא יצאה אל הפועל.

תגובת החנות

היי יורם, ראשית כל לא נתנער מאחריות ונגיד שאתה צודק אך באותה נשימה אציין ואעדכן שכלל העיכובים נבעו מעומס אדיר על חברות המשלוחים (כלל חברות המשלוחים) בשילוב של מלחמה, חג, מילואים, רמדאן ועוד, הכול השפיע על זמני האספקה. הדבר לא היה צפוי. בכל אופן, מאחלים בריאות לאבא וימים טובים יותר לכולנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
horwitzhagai
horwitzhagai
05.05.2024
מוצר שנרכש: K&S generator

חברים, הימנעו מלקנות מעסק של לא הגון, שלא נותנים שירות ומתעלמים מהאחריות שלהם. אצלי הם "מצאו מים" בקרבורטור של גנרטור חדש לחלוטין (עבד 2 דקות והפסיק). מגיע לנו בישראל עסקים ישרים.

תגובת החנות

היי, רק בוא חשוב לדייק בעובדות, קיבלת מאיתנו תמונות + סרטונים מדוייקים - כמו כל מוצר שנכנס לתיקון, וכל זאת על מנת להראות ללקוח (במקרה הזה לך) בדיוק הנזק שנגרם לגנרטור לגנרטור כתוצאה ממילוי מים במקום דלק! הגנרטור עבר למעבדה מוסמכת, נמצא בתוך מיכל הדלק שלך כמות מכובדת של מים (והכול מתועד)!!! במקרה הספציפי שלך כמו מקרים רבים נוספים - לא גבינו ממך שום תשלום נוסף מעבר לבדיקת ועלות התיקון שנגרם כתוצאה מנזקי לקוח (לא נזקי יצרן) - שאינם מכוסים באחריות ונובעים כתוצאה משימוש לקוי ולא נכון במוצר. אנחנו ניתן שירות באהבה ובסבלנות לכל לקוח שלנו אבל כשמדובר בנזק מכוון למוצר, לא נוכל להרשות לעצמינו לספוג עלויות שכאלו. מאחלים לך ולעשרות אלפי לקוחותינו ימים טובים יותר לכולנו, בברכה, בראנד אספקה טכנית בע"מ.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
15.04.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
huji76
huji76
05.04.2024
מוצר שנרכש: גנרטור מושתק אינוורטר 4200W KARNAF

האתר שלהם נתן לי להזמין מוצר בסכום של 4400 ש"ח כאשר הוא לא במלאי. עשיתי הזמנה לפני 5 ימי עסקים. המוצר עדיין לא הוסר מהאתר ועדיין לא מופיע בזאפ. ביקשתי שישלחו לי אופציות חלופיות למוצר למייל. אמרו אי אפשר. ביקשתי זיכוי ועדיין לא קיבלתי. האתר קשה להפעלה ומסורבל. אין אופציות לסינון ומיון של מוצרים מה שמקשה להתמצא בין מאות האופציות (מסתבר שחלקם בכלל לא במלאי) שקיימות.

חוות הדעת עזרה לכם?
h4646h
h4646h
17.03.2024
מוצר שנרכש: מברגת אימפקט

רכשתי מברגת אימפקט מבראנד המברגה היתה לא תקינה הגעתי לחנות לתיקון מה19/2 המברגה בתיקון הגעתי בתאריך ה10/3 לחנות לראות מה עם התיקון כיון שלא היה מענה טלפוני בדקתי את המברגה המברגה היתה לא תקינה מסתבר שבכלל לא נשלחה לתיקון אחכ אישתי יצרה קשר עם החנות ביקשה שיחת מנהל שלא חזר אליי ושוב שיחות חוזרות ונישנות עד ה17/3 לא קיבלתי שיחת טלםון על תקיון המוצר אני עובד עם המברגה ולעת עתה כל התקופה השכרתי מברגה שירות גרוע ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
ronimala
ronimala
11.03.2024
מוצר שנרכש: גנרטור

יותר מחודש עבר !!! טרם הוחזר זיכוי בסך 450 ש"ח !! למרות פניות רבות!! עמית - נציג המכירות מבטיח הבטחות בווטסאפ ולא מקיים. כל הזמן מנסים לדחוף מוצרים יקרים יותר ממה שאישרו בהזמנה

חוות הדעת עזרה לכם?
זמיר
זמיר
27.02.2024
מוצר שנרכש: נעלי עבודה רדבק

רכשתי נעלי רדבק ב 13.2.24 ושילמתי בפייפל 470 ש"ח - כאשר זמן האספקה אמור היה להיות ( כפי שכתוב ) 6 ימי עסקים . לאחר 6 ימים , יצרתי קשר טלפוני ושם נאמר לי שהזמנה לבית זה 6 ימי עסקים אבל היות והזמנתי לנק' איסוף זה 10 ימי עסקים ( מה שלא נכון ) . במקביל שאלתי אם המוצר יצא למשלוח ונענתי שכן , הפריט נשלח והוא בדרך . המתנתי ל 10 ימי עסקים , המוצר לא הגיע , יצרתי קשר שוב עם החנות , שם לאחר בדיקה נאמר לי שיש להם בעיה עם היבואן שלא סיפק להם את המוצר .....כלומר , מה שנאמר לי שהמוצר נשלח , זה לא מדויק בלשון המעטה . הבהרתי לנציג שאני קניתי מהם ואין לי עניין עם יבואן או כל גורם אחר ואם הם ידעו שהמוצר לא קיים , מדוע חייבו אותי על העסקה ...בקיצור מתיש ומתסכל . הנציג הציע להמתין עד לאספקת היבואן או לבטל את העסקה , ביקשתי לבטל ולשלוח לי אסמכתא למייל בגין הביטול , מסר שישלח לי אסמכתא , דבר שלא נעשה , יצרתי קשר שוב היום ושוב אותם תשובות ומסר שזה מטופל .......היות וכך ההתנהלות וטיפת האמון שנשארה לי נעלמה , פעם ראשונה בחיי שנתקלתי בשירות גרוע שכזה , לא סומך על מילתם ..... נאלצתי לפנות לחברת ישראכרט שפתחה תיק ברור היות והעסקה בוצעה בפייפל ......כמובן שצרפתי לתלונה , את החשבונית , שיחה מוקלטת עם הנציג וכולי וכולי ......מיותר לציין שהדבר גזל ממני בזבוז זמן רב , עוגמת נפש .....אני לא אקנה שום מוצר מהם זה בטוח .....הזמנתי בחיי עשרות מוצרים באתרים שונים , מעולם לא נתקלתי באירוע שכזה , מצטער על השליליות , לראשונה בחיי שאני מתלונן על שירות שכזה !!!

תגובת החנות

היי זמיר, ראשית כל אנחנו רוצים להתנצל, אתה צודק לחלוטין ואכן נוצר פה פער עקב עומס משלוחים ואספקות של גנרטורים, דאגתי שהזמנתך תזוכה כמובן. ניסינו לספק מענה לכל ל-100% מהלקוחות שלנו ותגברנו את המוקד בנציגי מכירות ושירות לקוחות חדשים. על כל מקרה, זיכינו את הזמנתך וכמובן ביטלנו לבקשתך. בנוסף הכנסנו לכרטיס הלקוח שלך אצלנו זיכוי ע"ס 200 ש"ח לקנייה עתידית כפיצוי ועל מנת לנסות לשאיר טעם טוב. מאחל לכל עם ישראל ימים יפים וטובים יותר ושוב סליחה בשם כל הצוות.

חוות הדעת עזרה לכם?
kobsidis
kobsidis
03.02.2024
מוצר שנרכש: מקצוע נטען דיוולט

רכשתי מקצוע נטען, קיבלתי אותו ללא אריזה מקורית בקרטון של החברה, כאשר ברור שהמוצר נפתח בעבר. בנוסף היה חסר חלק, מוביל צד שמתחבר למקצוע. התקשרתי לחברה לברר, נפנפו אותי בבקשה שאכתוב בוואטסאפ. עשיתי זאת, לאחר שבועיים כתבו ״בבדיקה״. כבר עבר חודש ימים וכלום. אני מודה שמעולם לא נתקלתי בשרות גרוע כזה. שילמתי את מיטב כספי וקיבלתי מוצר פתוח והתעלמות מוחלטת. רכשתי בעבר בחנות זו ואין מצב שאחזור לרכוש אצלכם. ממליץ לכל אחד לקרוא ולחשוב פעמיים, לפעמים עדיף לשלם מעט יותר אבל בידיעה שיש עם מי לדבר.

תגובת החנות

היי קובי , תרשה לי להתנצל בשם הנציג שטיפל בך - אף אחד לא "נפנף" אותך, ביקשו שתשלח בוואטסאפ פנייה ממוחשבת על מנת שיהיה תיעוד לטיפול בך כמו כל לקוח אחר, אנחנו בני אדם ואם הטיפול התעכב - אנחנו בני אדם, בכל אופן קבל התנצלותינו על העיכוב בטיפול, מאחלים המשך שבוע נפלא.

חוות הדעת עזרה לכם?
Chezi
Chezi
30.01.2024
מוצר שנרכש: גנרטור CPI3500

רכשתי גנרטור דרך האתר. בסוף היום מתקשרים שבעצם אין להם את הדגם - יגיע עוד 3 שבועות אז יבטלו את הרכישה. מאוד מאכזב. שירות גרוע.

תגובת החנות

היי חזי, ישנם דברים שאינם תלויים בנו - בעקבות המצב (כפי שאתה מבין), ישנם הרבה מוצרים שחסרים כרגע במלאי ואנחנו מנשתדלים לעדכן מיידית ומציעים חלופה הוגנת תמיד, אני בעצמי תוך כדי שאני עונה לך אני במילואים - אם זה מה שגם לך להתאכזב עד כדי כך שבחרת לפגוע בשמינו הטוב, אז אנו מאחלים לך שתמצא את מבוקשך ותצא מרוצה, שיהיה המשך שבוע נפלא.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.01.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
haim.zak1
haim.zak1
22.06.2023
מוצר שנרכש: 1700W BOSCH dRotak 750

פשוט סיוט, שירות לקוחות לאחר קניה מתחת לכל ביקורת, כמה נמוך אפשר לרדת רק בשביל למכור ?

תגובת החנות

היי חיים, סיוט ? בוא נדייק את הדברים בבקשה...הזמנת מכסחת דשא שאינה קיימת במלאי בארץ כרגע, התקשרנו והצענו לך זיכוי מלא של העסקה או לחלופין דגם אחר בפחות ממחיר עלות שלנו!!!! בכל זאת בחרת להכפיש את שמינו הטוב. ארבעה נציגים טיפלו בפנייתך כולל התערבות של היבואן אך בכל זאת בחרת לנסות ולפגוע. אם זה "סיוט" מבחינתך ושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת אז אנו מאחלים לך לקבל שירות לקוחות כזה מכל חנות בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
22.05.2023
מוצר שנרכש: שואב אבק Karcher NT 30/1 Tact

הזמנתי שואב אבק. תעשייתי nt 30 tact במחיר של כמעט 3000 ש"ח אחרי ההזמנה התקשרו אלי ואמרו שלא קיים במלאי וניסו לדחוף לי שואב אבק אחר . סיפו סיפור סבתא שזה תקוע באוניה ולא יודעים מתי יגיע ......

תגובת החנות

היי חיים, "לדחוף" לך דגם אחר זה קצת חריג לומר כאשר הנציג הציע לך דגם טוב יותר // זיכוי מלא על העסקה בצורה מיידית. אם לזה אתה קורא שירות "לא טוב" אז אנחנו גאים לתת שירות "לא טוב". חלק מהמלאי הינו נשלח ישירות ממחסני היבואן ולכן התקשר הנציג לעדכן על המלאי ועל המוצר החלופי, מאחלים לך בהצלחה במצאית המוצר אותו אתה מחפש. המשך יום נפלא:)

חוות הדעת עזרה לכם?
haifau
haifau
17.03.2023
מוצר שנרכש: מכסחה וחרמש

לא להתקרב. שבועיים משקרים לי כל יום שיגיעו אליי כלי עבודה שקניתי ושהיו אמורים להגחע תות 5 ימים. בסוף נאלצתי לבטל ונשארתי בלי כלים שהיו לי דחופים מאוד. דוגמה מאלפת לשירות הדפוק בישראל.

תגובת החנות

היי, נדייק את הסיפור כי החסרת מעט בפרטים:) הזמנת מכסחת וחרמש בסכום של 2700 שקלים, לעולם לא הובטחו לך 5 ימי עסקים, גם באתרינו כתוב בדיוק כך : * במקומות מסוימים ויישובים חריגים המשלוח עשוי להתעכב עד 10 ימי עסקים. שליח של חברת המשלוחים יצר איתך קשר ביום ה' האחרון וציין שלא יספיק להגיע לך היום ויספק לך את הסחורה בשבוע הבא (כלומר השבוע). פנית אלינו דרך הוואטאפ - נציג שלנו מיד ענה לך ומיד התחלת לאיים שתכתוב עלינו חוות דעת רעה בכל מדיה אפשרית...בנוסף, הועברת לטיפול מנהל ואני אציין את מה שהוצע לך : 10% החזר מסכום העסקה שזה 273 ש"ח + מתנה מאיתנו ארגז כלים שישלח אליך כדי לגרום לך להיות מרוצה... ותגובתך הייתה שאם הפיצוי הוא לא לפחות 900 ש"ח (סכום הזוי) אתה לא תהיה מרוצה ותצא למסע הנקמה שלך. הגבול בין פיצוי לבין סחיטה הוא דק ואתה עברת אותו. על אף שחברת המשלוחים התעכבה והדברים אינם בשליטתינו, עדיין בחרת לנסות להרוס את שמינו הטוב. אתה טוען שהשירות שלנו דפוק ? אם לקבל פיצוי של כמעט 300 שקלים ועוד מתנה על איחור של יומיים שאינו בשליטתינו נקרא "שירות דפוק", אז אנחנו גאים לתת שירות "דפוק".

חוות הדעת עזרה לכם?
יואב
יואב
26.02.2023
מוצר שנרכש: ASP30-ES שואב אבק

הזמנתי שואב אבק רטוב יבש בסכום של 650 ש"ח החנות הוציאה חשבונית ולאחר מכן יצרו עימי קשר והודיעו שהמוצר לא במלאי והם יכולים להציע לי מוצר זהה ממותג אחר בסכום של 1100 ש"ח מחיר כמאט כפול

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בבראנד אספקה טכנית

מוצרים נוספים הנמכרים בבראנד אספקה טכנית

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון