רכשתי נעלי רדבק ב 13.2.24 ושילמתי בפייפל 470 ש"ח - כאשר זמן האספקה אמור היה להיות ( כפי שכתוב ) 6 ימי עסקים . לאחר 6 ימים , יצרתי קשר טלפוני ושם נאמר לי שהזמנה לבית זה 6 ימי עסקים אבל היות והזמנתי לנק' איסוף זה 10 ימי עסקים ( מה שלא נכון ) . במקביל שאלתי אם המוצר יצא למשלוח ונענתי שכן , הפריט נשלח והוא בדרך . המתנתי ל 10 ימי עסקים , המוצר לא הגיע , יצרתי קשר שוב עם החנות , שם לאחר בדיקה נאמר לי שיש להם בעיה עם היבואן שלא סיפק להם את המוצר .....כלומר , מה שנאמר לי שהמוצר נשלח , זה לא מדויק בלשון המעטה . הבהרתי לנציג שאני קניתי מהם ואין לי עניין עם יבואן או כל גורם אחר ואם הם ידעו שהמוצר לא קיים , מדוע חייבו אותי על העסקה ...בקיצור מתיש ומתסכל . הנציג הציע להמתין עד לאספקת היבואן או לבטל את העסקה , ביקשתי לבטל ולשלוח לי אסמכתא למייל בגין הביטול , מסר שישלח לי אסמכתא , דבר שלא נעשה , יצרתי קשר שוב היום ושוב אותם תשובות ומסר שזה מטופל .......היות וכך ההתנהלות וטיפת האמון שנשארה לי נעלמה , פעם ראשונה בחיי שנתקלתי בשירות גרוע שכזה , לא סומך על מילתם ..... נאלצתי לפנות לחברת ישראכרט שפתחה תיק ברור היות והעסקה בוצעה בפייפל ......כמובן שצרפתי לתלונה , את החשבונית , שיחה מוקלטת עם הנציג וכולי וכולי ......מיותר לציין שהדבר גזל ממני בזבוז זמן רב , עוגמת נפש .....אני לא אקנה שום מוצר מהם זה בטוח .....הזמנתי בחיי עשרות מוצרים באתרים שונים , מעולם לא נתקלתי באירוע שכזה , מצטער על השליליות , לראשונה בחיי שאני מתלונן על שירות שכזה !!!
תגובת החנות
היי זמיר, ראשית כל אנחנו רוצים להתנצל, אתה צודק לחלוטין ואכן נוצר פה פער עקב עומס משלוחים ואספקות של גנרטורים, דאגתי שהזמנתך תזוכה כמובן.
ניסינו לספק מענה לכל ל-100% מהלקוחות שלנו ותגברנו את המוקד בנציגי מכירות ושירות לקוחות חדשים.
על כל מקרה, זיכינו את הזמנתך וכמובן ביטלנו לבקשתך.
בנוסף הכנסנו לכרטיס הלקוח שלך אצלנו זיכוי ע"ס 200 ש"ח לקנייה עתידית כפיצוי ועל מנת לנסות לשאיר טעם טוב.
מאחל לכל עם ישראל ימים יפים וטובים יותר ושוב סליחה בשם כל הצוות.