מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand)

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.55 / 5 ממוצע מבוסס על 42 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1455 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
nadav.vulkan
nadav.vulkan
24.02.2026
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Samsung Galaxy S24 5G SM-S921B/DS 256GB 8GB RAM סמסונג

קניות באינטרנט לא עובד. לא הצליחו לבצע את ההזמנה, ואחר כך לא הצליחו לתקן אותה. בסוף ביטלתי אותה

תגובת החנות

ילד בן 16 עושה הזמנה לאמא שלו - פרטי אשראי חלקיים , חייגו אליה מהחנות להשלים את ההזמנה , אמרה שהבן שלה עשה עבורה וביקשה לבטל ...חבל שלא בדק איתה לפני.. כמובן אנחנו אשמים.. :-(

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.01.2026
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
15.12.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.12.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
25.01.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
gyaron81
gyaron81
06.10.2024
מוצר שנרכש: אייפון פרו 15

אחרי ששוחחתי איתם בטלפון אמרו שיש את הדגם במלאי . בסוף שהגיעתי לחנות אין. מבאס ולא יפה אחרי שנסעתי 40 דק

תגובת החנות

לקוח שאל בטלפון בבוקר את הנציג על איפון 15 פרו מקס 256 צבע טיטניום גריי. אמרו לו שיש במלאי . הגיע לחנות אחרי שעה ואמר שהתכוון ל15 פרו רגיל ולא מקס , נאמר לו שיש רק צבע שחור .. השמענו לו גם את ההקלטת שיחה שהנציג שואל אותו מפורשות אם הוא רוצה פרו מקס או פרו והוא עונה לו - מקס... אז למה אנחנו לא בסדר...? כי הוא שאל על דגם מסויים והתכוון לדגם אחר..?

חוות הדעת עזרה לכם?
מועדפי זאפ
מועדפי זאפ
26.09.2024
מוצר שנרכש: Nintendo Switch OLED 64GB HEG-001 נינטנדו

אחרי חודש וחצי הקונסולה הפסיקה לעבוד, כדי לקבל תיקון נדרשתי לבחור בין לבלות 5 שעות בדרכים כדי למסור לתיקון, לבין לשלם 100 ש"ח לשליחים ולבלות שעה בדרכים כדי להגיע לנקודת מסירה שממנה זה יגיע לשליח. יכלתם לשלוח לי את המוצר עד הבית במחיר רגיל של משלוח, למה אי אפשר גם לאסוף אותו במחיר רגיל של משלוח? קונסולה שקניתי ביותר מ1000 ש"ח שהפסיקה לעבוד אחרי חודש וחצי, קחו אחריות.

תגובת החנות

למען הסדר הטוב- לקוח פנה לחנות חודשיים וחצי לאחר רכישה בטענה שיש לו תקלה במוצר . כמו לכל מוצר חשמלי- לאחר 14 יום הלקוח נמצא בטיפול יבואן . פנה אלינו הלקוח לאחר שדיבר עם היבואן נאמר לו שמכיוון שמתגורר במרכז ניתן להביא את המוצר ישירות למעבדת היבואן בתל אביב . פנה אלינו ואמר לנו - ציטוט מדויק ״שהוא לא רוצה לצאת מהבית ״ הסברנו לו שבשום מצב לא נאמר לו - לא על ידינו ולא על ידי היבואן שהשירות כולל איסוף מבית הלקוח והחזרה לאחר תיקון - לא מצאה חן בעיניו התשובה - הצענו להקל עליו שיביא אילינו ואנחנו נשלח - אמר שגר יותר קרוב לתל אביב מאשר להרצליה , ביקש שנממן לו משלוח - הוסבר לו שאין שירות כזה במוצר הזה ואם רוצה מוזמן לשלם עבור איסוף ומשלוח לאחר תיקון. בדקנו עבורו את העלות מול היבואן ונאמר לו שזה 100 ₪.התחיל לצעוק ואף איים עלינו שיעשה חוות דעת שלילית אם לא נספוג לו את זה . שיהיה לו בהצלחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.08.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
25.06.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
gmach979
gmach979
14.11.2023
מוצר שנרכש: טאבלט Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 SM-P619 64GB 4GB RAM LTE סמסונג

היו מספר תקלות לאורך כל ההזמנה. והייתה פשלה רצינית עם המשלוח. הבעיה הגדולה זה היחס והשירות. גם כשיש פדיחות יש דרך להתנהג! התנהלות של החנות ובעיקר של בעלות החנות הייתה מתחת לכל ביקורת.

תגובת החנות

לקוח הזמין משלוח ב19₪ עם חברת Hfd מיד עם פרוץ המלחמה , מכיון שבימי המלחמה הראשונים - לרוב האזורים בצפון ודרום הארץ היו עיכובים בזמני אספקה (לקוח גר בצפת )ונאמר ללקוח טלפונית שיש סיכוי שזה יקרה. לאחר 4 ימים כבר הודיע לחנות שלא קיבל את המשלוח (למרות שזמני אספקה רגילים הם עד 7 ימי עסקים )נאמר לו שנעשה בירור מול חברת השליחויות ונעדכן אותו (השיחה מולו היתה ב5 אחר הצהריים כך שלא היה לנו עדכון באותו יום ), הלקוח פנה לחברת האשראי - קיבל מהם את הנייד של בעלת החנות וחייג אליה לטלפון האישי שלה בשעה 01:30 בלילה (בזמן מלחמה ) !! צודק הלקוח שיש דרך להתנהג , לחייג לנייד של בעלת החנות באחת וחצי בלילה ( מה ציפה? שאסע לחנות בשתיים בלילה , ואבדוק לו מדוע המשלוח מתעכב??? )- זו בטח לא הדרך. יש מייל, יש ווטס אפפ, החנות עבדה מפרוץ המלחמה משעה 9 בבוקר עד 7 בערב כל יום כבימי שיגרה… ובכל זאת . אין גבול לחוצפה . למרות הכל - למחרת בבוקר קיבלנו תשובה מחברת השליחויות שכנראה שהמשלוח הלך לאיבוד והוצאנו ללקוח מיד עם ups טאבלט חדש שהגיע אליו תוך 48 שעות במשלוח מיוחד שעלה לנו 150₪.אגב,הלקוח קיבל את המשלוח תוך 8 ימים!

חוות הדעת עזרה לכם?
orenasaf
orenasaf
09.11.2023
מוצר שנרכש: אוזניות Sony WH-1000XM5 Bluetooth

לא לקנות!!! למחרת ההזמנה באתר קיבלתי שיחת טלפון שאני צריך להוסיף עוד 100 שקלים. מלבד שהשיחה היתה לא נעימה, שככללה הרבה האשמות נגדי ש"השתמשתי לא נכון באתר" ו- "חבל שבזה אתה מתעסק בזמן מלחמה" זה פשוט לא חוקי. יש הרבה חנויות מקצועיות עם תודעת שירות, לא לקנות כאן.

תגובת החנות

מופיע בפירוש באתר שהצבעים של האוזניות הנ"ל משתנים בהתאם למלאי יש ליצור קשר עם החנות לבירור צבע . הלקוח עשה הזמנה באתר במהלך סופשבוע , חייגו אליו מהחנות ביום א בבוקר הסבירו לו איזה צבעים קיימים במלאי ושההזמנה לא חויבה - התחיל לצעוק ולאיים בשיימינג שהוא רוצה צבע כחול ביבוא מקביל - נאמר לו שלא קיים ואם רוצה שחור , לבן או כסוף - המשיך לצעוק , לקלל ולאיים - למרות שאפילו הוצעה לו הנחה משמעותית והוסבר לו שהזמנתו לא חויבה. דווקא בזמן הנוכחי בחר הלקוח לקלל ולאיים שיפגע לנו בפרנסה כהגדרתו בכל מדיה אפשרית - נאמר לו שזה לא מתאים הדיבור הזה ובזה הסתיימה השיחה .

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.08.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
inbarsinai
inbarsinai
30.06.2023
מוצר שנרכש: אייפון 13

סיפור ארוך ומיותר הזמנתי מוצר לא היה במלאי כנראה, ביטלו את ההזמנה בלי להגיד לי שעשו את זה, ניסיתי ליצור קשר ללא הצלחה, הגעתי פיזית לחנות וקניתי אייפון אחר שלא נדלק לי בבית אחרי הקניה והיה שרוט בגב המכשיר, החזרתי את המכשיר ורק שבועיים אחרי שהחזרתי ואחרי טלפונים חוזרים ונשנים קיבלתי החזר כספי על המכשיר, חוסר מקצועיות מקצה לקצה.

תגובת החנות

לקוחה עשתה הזמנה לאייפון 13 128 בלילה ללא פרטי אשראי, ניסו לחייג אליה כל היום למחרת ללא מענה מצידה , לבסוף ההזמנה בוטלה . יומיים אחריי הגיעה לחנות - הוסבר לה שאזל במלאי וגם ירד כמובן מהאתר , ביקשה לרכוש אייפון 13 256 מאוקטב שמופיע באתר חד משמעית שמאוקטב וגם הוסבר לה במעמד המכירה . קיבלה מאיתנו גם מגן מסך וכיסוי מתנה , יומיים אחרי צלצלה לחנות אמרה שהיא לא מרוצה מהרכישה ומעוניינת להחזיר - הבנו כבר שעדיף לא למכור לה ( דיברה לא יפה גם בחנות וגם בטלפון ) שלחנו לה איסוף על חשבוננו עם UPS - כשהגיע אלינו המכשיר - לא ראינו שום שריטה, ואין על המכשיר שום סימן שימוש והמכשיר אחרי 10 דקות במטען נדלק . בכל זאת העברנו לזיכוי מלא - מכיון ששילמה בAPPLE PAY זיכוי לוקח 5 ימי עסקים - שלחנו לה חשבונית זיכוי ווידאנו באמת שקיבלה את הכסף לאחר שבוע ..

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.06.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
bulli102
bulli102
14.06.2023
מוצר שנרכש: Samsung s23 plus 256gb

קניתי מכשיר s23 plus יבואן רישמי הם שלחו לי מכשיר ללא מקליט שיחות מעל לשבוע הייתי איתם בשיחות ,שירות הכי גרוע שנתקלתי בו ,צוות לא מקצועי בעליל ,לעולם לא חוזרים כשהם מבטיחים לחזור לא נותנים תשובות אמיתיות כל פעם תירוץ אחר כשרציתי שיחליפו לי את המכשיר לא ידעו להגיד מתיי יהיה להם עם המקליט שיחות בכללי כל חווית ההתקשרות איתם הייתה מאוד מזלזלת וכנראה פשוט רצו שאני אשכח מהם ואוותר רק לאחר מעל לשבוע שלחו לי שליח שגם זה היה אחרי שחכיתי יום שלם בתאריך שאמרו לי ובכלל לא עידכנו אותי שהם לא הוציאו בסוף שליח סתם הלך יום .. בקיצור לא להתקרב לחנות הזאת

תגובת החנות

וואו כמה לכלוכים וחצי מילה אמת אין פה... לקוח עשה הזמנה למכשיר s23 plus ביקש צבע שחור , הובהר לו שבצבע השחור אין הקלטת שיחות אלא רק בסגול ובירוק , בכל זאת ביקש צבע שחור. 3 ימים אחרי שקיבל את המכשיר ואף השתמש בו צלצל לחנות וביקש להחליף את המכשיר לדגם עם הקלטת שיחות ,לפנים משורת הדין אישרנו לו החלפה ( למרות שלפי חוק ביטול עיסקה שימוש במוצר מבטל את יכולת ההחזרה ) והוסבר לו שמכיון שמתגורר ברמת ישי (מושב ליד מגדל העמק) חברת השליחויות UPS מגיעה לשם רק פעם בשבוע וזה ייקח כמה ימים , יומיים לאחר שתאמנו לו שליחות צלצל שוב לחנות ואמר שהתחרט והוא לא רוצה צבע אחר והוא רוצה להחזיר את המכשיר ולקבל זיכוי . ביטלנו את השליחות והוצאנו לו שליחות חדשה לאיסוף , אספו ממנו את המכשיר וזיכינו אותו זיכוי מלא . כמובן שאת כל זה לא מפרט פה הלקוח ואת הסיבה האמיתית לעיכוב ... צוות החנות עשה על ומעבר עבור הלקוח - גם אושר לו זיכוי , גם ספגנו מעל 200 ש"ח שליחויות הלוך ושוב וזו התודה רבה שלנו... ועוד להגיד שאנחנו לא מקצועיים....? דיברנו עם הלקוח לפחות 10 פעמים במהלך שבוע!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
vitalikfoor
vitalikfoor
07.06.2023
מוצר שנרכש: שעון חכם Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE 45mm SM-R925

קיבלתי שעון בצבע אחר בתגובה אמרו לי אם את רוצה לבוא להחליף אני גר בדרום שילמתי 55 ש"ח על המשלוח.

תגובת החנות

חבל שאנשים לא מספרים אמת! לקוח הזמין באתר שעון r925 ובחר בצבע טיטניום וזה בדיוק מה שקיבל - צלצל לחנות (שיחה מוקלטת) אמר שחשב שטיטניום זה שחור - שאל מה אפשר לעשות - נאמר לו או להגיע פיזית לחנות או לשלם עבור משלוח נוסף ויחליפו לו את השעון, לא ברור חוות הדעת.. קיבל בדיוק מה שהזמין והגיע אליו תוך 48 שעות אז לעשות חוות דעת שלילית על מוצר שהזמין וקיבל במדויק...? (מצ"ב העתקת מסך של ההזמנה המקורית ) (1) שעון חכם Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE 45mm SM-R925 מוצר חדש 1 1,389.00 ₪ 1,389.00 ₪ 1,415.39 ₪ 7 המוצר בחנות צבעים: טיטניום 1 0.00 ₪ 0.00 ₪ 0.00 ₪ משלוח שליח ups מבוטח כלל ארצי (3 ימי עסקים-מושבים וקיבוצים 5 ימים) 55.00 ₪ 56.05 ₪

חוות הדעת עזרה לכם?
איל
איל
21.05.2023
מוצר שנרכש: שואב אבק רובוטי Roborock S6 Pure

חווית הקניה התחילה טוב, קיבלתי את שואב האבק הרובוטי בתוך ימים ספורים מהקניה. אבל וזה אבל גדול, בהפעלה ראשונה של המכשיר, התברר שהמכשיר תקול. התקשרתי לחנות וניפנפו אותי, שלחו אותי לאחריות. אני מצפה לקבל מכשיר עובד ובמידה ואינו עובד שלא ינפנפו אותי, מצופה יקחו אחריות ויחליפו את המכשיר. חווית קניה מאכזבת מאוד, קניתי מכשיר שאמור להיות חדש ולמעשה קיבלתי מכשיר משומש שאני צריך לקחת למעבדה ולשאת בעלויות. ממש לא ממליץ לקנות בחנות.

תגובת החנות

למה לא לספר אמת ??? לקוח קיבל מכשיר ארוז סגור מיבואן רשמי , צלצל לחנות לאחר מספר ימים וטען שלא יודע לעבוד עם האפילקציה ולא יודע להגדיר את שטח העבודה של השואב. לא אמר מוצר תקול ולא משומש ולא שום דבר בסגנון . ביקש שיעזרו לו עם האפילקציה - נאמר לו שיכול לפנות לתמיכה טכנית לאחריות - איך כל זה קשור לדברים שרשם כאן??? בגלל שהוא לא יודע לעבוד עם האפליקציה - השואב תקול..?? נו באמת!

חוות הדעת עזרה לכם?
lizadud
lizadud
06.05.2023
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג 23 אולטרה

לא להתקרב! ביקשתי לחלק את סך הסכום של הטלפון לתשלומים. הורידו את כל הסכום של הטלפון בתשלום אחד. ניסיתי אין ספור פעמים ליצור קשר וכל פעם אמרו לי שיחזרו אליי, או שזה עבר לטיפול של הנהלת חשבונות. לעולם לא חזרו אליי. פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה אצלם. לא אמינים בכלל.

תגובת החנות

לצערנו לא ניתן לצרף תמונה המוכיחה שהלקוחה ביצעה הזמנה באתר וסימנה תשלום אחד ולא כפי שהיא טוענת. צלצלה לחנות לאחר שירד לה התשלום וביקשה לחלק את הסכום - ניסינו לעזור מול חברת הסליקה אך אלה אמרו לנו שמכיון שהלקוחה בחרה עצמאית בתשלום אחד וכבר חויבה-היא צריכה לפנות ישירות לחברת האשראי שלה- כמובן שהמילים הקשות שרשמה - אין בהן טיפה אמת . גם ענו לה טלפונית , גם שלחו לה מייל עם תגובת חברת האשראי - לא מצאה חן בעיניה התשובה עגלת הקניות - מקורית מוצר סוג מוצר כמות מחיר ליחידה סה"כ לתשלום ללא ריבית סה"כ לתשלום כולל ריבית ימי אספקה (1) טלפון סלולרי Samsung Galaxy S23 Ultra 5G SM-S918B/DS 256GB 12GB RAM סמסונג מוצר חדש 1 3,989.00 ₪ 3,989.00 ₪ 3,989.00 ₪ 7 אחריות יבואן רשמי : אחריות יבואן רשמי סאני שנה 1 299.00 ₪ 299.00 ₪ 299.00 ₪ משלוח שליח ups מבוטח כלל ארצי (3 ימי עסקים-מושבים וקיבוצים 5 ימים) 55.00 ₪ 55.00 ₪ סה"כ לתשלום 4,343.00 ₪ סיכום התשלום משלוח שליח ups מבוטח כלל ארצי (3 ימי עסקים-מושבים וקיבוצים 5 ימים) - 55 ₪ תשלום אחד 4,343 ₪ סה"כ לתשלום, כולל משלוח 1x4343 = 4,343 ₪

חוות הדעת עזרה לכם?
Samer
Samer
10.01.2023
מוצר שנרכש: אולטרה 22

קופסה פתוחה באישור שלי על מנת להדביק מגן מסך שלא הודבקה ולא אותו סוג שרכשתי פשוט בושה ...

תגובת החנות

לקוח רכש S22 ULTRA , ביקש להדביק מגן סיליקון - מן הסתם צריכים לפתוח את הקופסא כדי להדביק- פתחנו והדבקנו לבקשתו - לא הבנו את חוות הדעת ועל מה מלין הלקוח - צלצלנו אליו ושלחנו לו מספר מיילים - אין מענה - אפילו לא להודעות במשך 3 ימים . טוב היה עושה הלקוח אם היה פשוט פונה לחנות והינו מבינים במה מדובר ומנסים לעזור ... אבל לא רק שלא פנה- אפילו לא עונה לטלפון כך שאין לנו מושג במה מדובר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.01.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
yossi
yossi
29.12.2022
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S21 FE

לא ניתן להשיג אותם בטלפון כשפותחים פניה באתר לא חוזרים (חזרו פעם אחד ואז כלום) אחרי 4 ימים מההזמנה היא טרם יצאה כי אין את הצבע שהזמנתי.

תגובת החנות

לקוח הזמין s21 fe בצבע סגול שהיה חסר במלאי בעת ההזמנה (היה ירוק ולא רצה) , נאמר לו טלפונית שאם רוצה לסגול ההזמנה תצא באיחור של כמה ימים מכיון שבסוף שנה כל הספקים בספירות מלאי והצפי להגעה הוא תחילת ינואר , לקוח קיבל את המוצר ב2-1- 23 ( 4 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה) בצבע סגול עם כל מה שהזמין. אז למה החוות דעת השלילית...? מעבר לזה שעודכן טלפונית בעיכוב - מופיע באתר מפורשות אספקה תוך 7 ימי עסקים !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
11.12.2022
מוצר שנרכש: בובת פופ

לא קיבלתי את המוצר! השליח התקשר אבל לא היה במקום, ולא הביא את המוצר בנתיים אני מחכה, יותר ימים ממה שהיה רשום מלכתחילה

תגובת החנות

לקוחה עשתה הזמנה לבובת פופ ב5-12 , בובה חויבה באותו יום ונאספה על ידי חברת השליחויות - פעמיים קבעו איתה ( הכל מתועד ) מחברת השליחויות - פעמיים לא היתה בבית לקבל את ההזמנה וסירבה שישאירו לה מחוץ לדלת - הגדילה ועשתה כאשר צלצלה אליה מנהלת החנות לשאול לפשר הבעיה מול חברת השליחויות - התחילה לצרוח עלינו שהיא לא עובדת אצלנו והיא לא מתאים לה השעות של השליחות ועוד כמה מילים לא יפות ...

חוות הדעת עזרה לכם?
meirbn
meirbn
20.11.2022
מוצר שנרכש: טלוויזיה Xiaomi Mi TV P1 43 4K ‏43 ‏אינטש שיאומי

למרות שאתר החברה מציין משלוח בדואר רשום ללא תשלום לא ניתן לפי דברי הנציג לשלוח את טלויזית ה43" בצורה זו ונדרשתי לשלם תוספת נכבדה למשלוח. ההזמנה בוטלה.

תגובת החנות

רשום באתר מפורשות - משלוחים חינם דואר רשום תוך 7 ימי עסקים עד 3 קילו - לקוח רצה שיבואו אליו הביתה להתקין לו את הטלויזיה - הוסבר לו שהתקנה זה רק דרך יבואן והם גובים על התקנה בבית לקוח 199 ש"ח ומשלמים את זה ישירות להם וזה כולל את עלות המשלוח - במקום לקלל את הנציג ולנתק לו את הטלפון בפנים - חבל שלא הקשיב עד הסוף כי התשלום הוא לא אלינו ולא עבורנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.11.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
31.10.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים במובייל לנד

מוצרים נוספים הנמכרים במובייל לנד

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון