סיפור ארוך ומיותר
הזמנתי מוצר לא היה במלאי כנראה, ביטלו את ההזמנה בלי להגיד לי שעשו את זה, ניסיתי ליצור קשר ללא הצלחה, הגעתי פיזית לחנות וקניתי אייפון אחר שלא נדלק לי בבית אחרי הקניה והיה שרוט בגב המכשיר, החזרתי את המכשיר ורק שבועיים אחרי שהחזרתי ואחרי טלפונים חוזרים ונשנים קיבלתי החזר כספי על המכשיר, חוסר מקצועיות מקצה לקצה.
תגובת החנות
לקוחה עשתה הזמנה לאייפון 13 128 בלילה ללא פרטי אשראי, ניסו לחייג אליה כל היום למחרת ללא מענה מצידה , לבסוף ההזמנה בוטלה . יומיים אחריי הגיעה לחנות - הוסבר לה שאזל במלאי וגם ירד כמובן מהאתר , ביקשה לרכוש אייפון 13 256 מאוקטב שמופיע באתר חד משמעית שמאוקטב וגם הוסבר לה במעמד המכירה . קיבלה מאיתנו גם מגן מסך וכיסוי מתנה , יומיים אחרי צלצלה לחנות אמרה שהיא לא מרוצה מהרכישה ומעוניינת להחזיר - הבנו כבר שעדיף לא למכור לה ( דיברה לא יפה גם בחנות וגם בטלפון ) שלחנו לה איסוף על חשבוננו עם UPS -
כשהגיע אלינו המכשיר - לא ראינו שום שריטה, ואין על המכשיר שום סימן שימוש והמכשיר אחרי 10 דקות במטען נדלק . בכל זאת העברנו לזיכוי מלא - מכיון ששילמה בAPPLE PAY זיכוי לוקח 5 ימי עסקים - שלחנו לה חשבונית זיכוי ווידאנו באמת שקיבלה את הכסף לאחר שבוע ..