לפני כ4 חודשים הבאתי לחנות מכשיר פלייסטשיין 4 עם תקלה "מכשיר לא קורא דיסקים לסירוגין",דרשו עבור משלוח של שירות שליחה למעבדה 50 ש"ח,כמובן שילמתי ואז שלחו אותו למעבדה ונאמר לי עד 7 ימי עסקים, עד כה הכל בסדר. מכאן התחילה סחבת של טלפונים בניסיון לקבל תשובות אך נעניתי בסיפורים,לאחר 5 ימים התקשרו "המכשיר שלך תקין", כמובן שאין זה נכון,הגעתי עוד באותו יום וביחד עם אחד המוכרים חיברנו את המכשיר בחנות והוכחתי לו שיש תקלה, כמובן שהוא ציין הכל במחשב בצורה מפורטת ושלחו שוב למעבדה. לאחר עוד 5 ימים התקשרו שהתקלה בכונן ויש להחליפו, תמכרו לי עלות תיקון ואישרתי. ושוב אותו סיפור חזר על עצמו,במשך שבוע ימים אני מתקשר,מתחנן שיצרו קשר עם המעבדה(אתם מבינים אני צריך להתחנן לשירות) וכלום! בסוף לאחר עוד שבוע מתסכל הם התקשרו אבל אז בישרו לי את הבשורה הרעה: "המכשיר שלך לא ניתן לתיקון-תקלה בלוח". למחרת הגעתי לחנות והמוכר בלי לחשוב פעמיים התחיל להציע לי לרכוש מכשיר חדש, ויתרתי על הרעיון והחלטתי לנסות את מזלי ולקחתי את המכשיר לבדיקה במעבדה אחרת,שם ללא צורך בתשלום מקדמה וללא יותר מידי ימי עבודה תוך יום אחד!!! תיקנו את המכשיר ובמחיר סביר(התקלה אגב הייתה עינית,נפוץ מאד) וכמובן שעד לרגע זה המכשיר עובד פצצה. כמה ימים לאחר מכן ניגשתי בחזרה לגיים מובייל להתלונן על השירות הלקוי, המוכר הפנה אותי למנהל החנות. התחלתי לספר לו את שושלת האירועים אבל הוא במקום לגלות הבנה ולהתנצל על הטעות הוא עמד על שלו "שהטכנאי שלו הכי טוב ואם הוא אמר הוא יודע מה הוא אומר" והוסיף "זה עניין של זמן שזה יחזור". לאחר ויכוח ממושך וללא שום דרך שמבטאת שירות ללקוח הוא גם טרח לומר "אם זה מה שיעשה לך טוב אני יזכה אותך על ה50 ש"ח"(וכמובן בנימה של זלזול). אני כמובן לקחתי אותם בחזרה כי לתקן הם לא תיקנו. חשוב לי לציין שעד למקרה זה תמיד הגעתי לגיים מובייל וזו גם הסיבה שהגעתי הפעם, אך עם כל הכבוד שירות לא נמדד רק כאשר אתה רוצה לרכוש משחק וכו...כי בזה כולם יעזרו ויחייכו אליך.אני לא מחפש מתנות ופיצויים אבל המינימום זה לדעת להודות בטעות.
תגובת החנות
צר לנו על חווית השירות.
כפי שהלקוח ציין, לאחר החלפת העינית התקלה במכשיר נמשכה והלקוח זוכה מיד על עלות הבדיקה.