מפרסם ב-zap מאז 2013

‎X-Wear‎ ‏(XWear)

ייבוא ושיווק מוצרי ספורט ולחימה (2 סניפים)

- / 5
אתר: xwear.co.il
בעלים: Xwear
נמצאו 117 חוות דעת גולשים על X-Wear
eladkb
eladkb
02.06.2022
מוצר שנרכש: טבעות אולמפיות

ממש על הפנים. ביקשתי כבר לבטל את ההזמנה ומבקש החזר כספי לאשראי אשמח לקבל אישור על כך

חוות הדעת עזרה לכם?
noam.kaiser
noam.kaiser
03.01.2022
מוצר שנרכש: משקולת צלחת

מספר לאחר שרכשתי את המוצר חזרו אליי ליידע אותי כי המוצר לא נמצא, הציעו חלופה זולה יותר ללא הצעה לזיכוי, ואז נעלמו לשבועיים. עד רגע זה המוצר לא אצלי, וכמובן שכחתו לציין שהם גבו אקסטרה על שילוח מהיר. בקיצור 100% כשלון.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
13.10.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
boaz
boaz
04.08.2021
מוצר שנרכש: סט משקולות יד 25 ק”ג

לא להתקרב!! הזמנתי משקולות, לא הגיעו אחרי פי 2 מהזמן שהם התחייבו לו שהתקשרתי קיבלתי יחס מחפיר, דיברה איתי מישהי עוקצנית ולא נעימה אמרה לי שהבעיה היא לא שלהם וזרקה את האחריות על חברת השליחויות, כאילו לי אכפת מי אשם דיברתי איתם כמה פעמים וכל פעם הם היו לא נחמדים ואמרו לי שאם לא מתאים לי אז לבטל את ההזמנה. בקיצור- אין שום סיבה להזמין מהם. עדיף ללכת לחברה אמינה ומסודרת ביטלתי את המשלוח והזמנתי ממקום אחר. בדיחה!

תגובת החנות

אנחנו מצרים על חווית הקניה של הלקוח. בשל תקלה טכנית בחברת השליחויות ציטה המשלוח התעכב במספר ימים. הצענו ללקוח זיכוי מלא אך הוא ביקש להמתין. לאחר מכן הצענו בברירת מחדל להציע פיצוי ללקוח + משלוח מהיר מהיום להיום על המוצר שהזמין והוא לא היה מעוניין אלפי לקוחות מרוצים של אקסוור יעידו על טיב השירות איכות המוצר הגבוהה והמחירים הנוחים .

חוות הדעת עזרה לכם?
אליסה מכון יופי וקוסמטיקה
אליסה מכון יופי וקוסמטיקה
25.05.2021
מוצר שנרכש: מיני בייק

ב11/04/2021 רכשתי מיני בייק שהיה אמור להגיע אליי תוך שבועיים, ב- 20/05/2021 המוצר עדיין לא הגיעה והחברה מתעלמת ולא עונה לא למיילים ולא לווטסאפים. התקשרתי מספר פעמים אך לא היה מענה, הודעות ווטסאפ מגיעים ליעד אך גם נישארים ללא מענה. עד היום לא קיבלתי מוצר וגם לא החזר כספי.

חוות הדעת עזרה לכם?
amitmil
amitmil
06.05.2021
מוצר שנרכש: זוג משקולות אוניברסליות 1090 - עד 42 קילו לכל יד

קניתי מוצר עם אחריות של שנתיים , לאחר מספר חודשים כבר התחיל להתפרק, כאשר שלחתי לתיקון את החלק התקול, התעקשו שאשלח את כל המערכת (80 קג). כמובן שלא ניתן היה לתפוס את המעבדה והחזירו לי את המוצר התקול מבלי לעדכן אותי בכלל על כל התהליך. לסיכום אין איכות מוצר ואין שירות.

תגובת החנות

גם לאחר שימוש אינטנסיבי של מספר חודשים במוצר שמחנו לעזור ללקוח ולשלוח המוצר למעבדת תיקונים חיצונית. במעבדה דרשו את המוצר כולו לצורך השלמת הבדיקה. הלקוח סרב בשל המשקל. לצערנו כך לא ניתן לתקן הנזק שגרם הלקוח ואני מצרים על כך מאוד. אנו עושים מאמצים כבירים לתת לאלפי לקוחותינו שירות מצוין וחבל שכך הסתיים התהליך עם לקוח יקר זה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.02.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
eladhofs
eladhofs
06.01.2021
מוצר שנרכש: מוט מתח

שירות נוראי. גם אני מצטער שלא קראתי את חוות הדעת למטה. כבר כמעט חודשים מחכה למוצר שיגיע. לא ניתן ליצור קשר בטלפון רק בצ'ט וכבר שבועיים מתכתב עם השירות הלקוחות כאשר עונים לי כל כמה ימים לאחר ששוב ושוב מזכיר להם לגבי ההזמנה. עדין ממתין... כמו כן נראה שחלק מחוות הדעת למטה עם 5 כוכבים לא כל כך אמינות בלשון המעטה...

חוות הדעת עזרה לכם?
groovmanpro
groovmanpro
05.01.2021
מוצר שנרכש: כפפות אגרוף

לצערי לא קראתי פה את התגובות ונפלתי בפח. התחייבו לשישה ימי עסקים, אחרי שבעה ימי עסקים ואחרי שאני פניתי אליהם הם נזכרו לעדכן שאין את הצבע במלאי. התחייבו לשלוח צבע אחר (באישורי) היום, יום העסקים התשיעי מיום הזמנת המוצר, ועדיין לא קיבלתי את המשלוח. פשוט חברה בזיון

חוות הדעת עזרה לכם?
esegevx
esegevx
21.12.2020
מוצר שנרכש: מוט מתח מקבילים משקוף

רכשתי מתקן מתח מוט מתח מקבילים וקיבלתי מכשיר משומש . ניסיתי לפנות אליהם בטלפון ובאתר השארתי עשרות הודעות .וגם כאשר אמרו שזה בטיפול אף אחד לא חזר אלי. לא ניתן לבטל את העיסקה .המלצה שלי ,לא לקנות דרך האתר מכיוון שהם מוכרים מכשירים משומשים\ פגומים. שירות לקוחות נוראי . בהחלט לא אחזור לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
רומי
רומי
30.11.2020
מוצר שנרכש: משקולות

לא מומלץ!!!! חבל שלא קראתי את הביקורות פה לפני שהזמנתי מהם! חוסר מקצועיות שלא ראיתי בחיים שלי! ואם הייתי יכולה הייתי נותנת פחות מכוכב אחד. הזמנתי משלוח של 6 צלחות באוגוסט והגיעו 4 צלחות. במשך חודשיים מנסה לתפוס את הבעלים כי גם לאתר שממנו רכשתי אין מענה מהחנות והם הפסיקו לעבוד איתם בגלל חוסר מקצועיות ואמרו שאותו המקרה קרה להם עם החנות הזו לעוד שלוש לקוחות מלבדי. תפסתי את הבעלים סופסוף, אמר שהוא מעדיף שאאסוך מהחנות ואמרתי לו שאני מעדיפה משלוח, שלושה שבועות אחרי שדיברנו שואלת אותו מה קורה מתי אקבל את המשלוח והוא עונה לי שקבענו שאבוא לאסוף מהחנות אחרי שאמרתי לי בפירוש שאני רוצה משלוח! בקיצור כל מה שקורה שם עומד באוויר ואין על מי לסמוך אם לא תתקשרו 3 פעמים בשבוע להזכיר להם כלום לא ישתנה עם ההזמנה שלכם!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Oren
Oren
11.11.2020
מוצר שנרכש: מוט W

לא להתקרב לחנות הזו , שירות גרוע ביותר .נתתי כוכב אחד כי אי אפשר פחות. תקציר חוויית הקניה (אני יכול לכתוב ספר , אבל אנסה לקצר) חודש של מאבק לקבל מוצר שנקנה מהם הסתיים בביטול העיסקה , ללא פיצוי כלשהו או התנצלות , מעסיקים ילדים שלא איכפת להם מהעסק בשיט . הזמנתי מוט W ובחרתי באיסוף מהמחסן בפתח תקווה , אחרי כשבוע יצרתי קשר עם החנות ברמת גן (אין מספר טלפון במחסן). ביקשו ממני להגיע לחנות ברמת גן , ואני הסברתי שבחרתי איסוף מפתח תקווה ואני לא מעוניין לשלם משלוח (עידן מהסניף בר"ג) . אמר שיבדוק ויעדכן , ולא חזר אלי . אחרי כמה ימים ניסיתי להתקשר לסניף ברמת גן ולא ענו , למחרת תפסתי אותם , אמרו לי מחר יגיע למחסן ולהתקשר מחר , התקשרתי ואז אמרו לי ששלחו בטעות ללקוח אחר !!!!!!!!!! וככה עידן מהסניף בר"ג כל פעם תירץ תרוצים כאלה ואחרים . בסוף אמרו לי שהם מוכנים לשלוח לי בעוד שבוע על חשבונם . התקשרתי אחרי שבוע והודיעו לי ששוב עשו טעות וסיפקו ללקוח אחר , ושהם יחזירו לי את הכסף , ביקשתי לא לעשות זאת ולשלוח לי את המוצר בהקדם , אז עידן נתן לי את הטלפון של שלי המנהלת ת ואמר לי לדבר איתה , ניסיתי להתקשר אליה , אך היא לא הייתה זמינה , חזרתי לעידן והוא אמר לי להתקשר אליה אחרי 13:00 , התקשרתי ושוב לא זמינה , ניסיתי לחזור לעידן מסניף רמת גן , אין תשובה . תוך כדי אני מקבל מייל שביטלו לי את העיסקה והחזירו לי כסף ל-pay pal . בלי לדבר איתי ולסכם . זה היה רק תקציר , בחיים לא אקנה מהם כלום , החברה עם השירות הכי גרוע שנתקלתי . אורן להתרחק כמו מאש , ראו הוזהרתם .

חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר
אופיר
10.11.2020
מוצר שנרכש: STK PRO 2

חוויה שהשאירה תחושה של זלזול מוחלט בלקוח. נקודה לחיוב: החזירו בסוף את הכסף. נתחיל מהתחלה - לאחר שזיהיתי את הספה הרצויה התקשרתי לוודא במלאי לפני שמזמין, כיוון שהיתה לי הזמנת ספא אחרת אצל ספק אחר חששתי לבטל. המוכר/שותף אישר לי בטלפון שאין בעיה, יש עוד רבים כאלה במלאי וזה אצלי בעוד חמישה ימי עבודה. ביטלתי הזמנה קודמת והזמנתי. לאחר שבוע נשלח לי מייל ש "ניסו להשיג אותי" לעדכן שאין את המוצר ואם אני רוצה להחליף יש 2 אופציות (נראו רמה נמוכה) אחרות. לאחר שעניתי שאיני רוצה תחליף ומה בדבר ההבטחה שלהם, עדכן אותי שיוכלו לספק אבל רק עוד שבוע אחרי את המוצר הרצוי, אישרתי המתנה של עוד שבוע. לאחר שבוע עודכנתי על עיקוב של עוד שבוע לגבי הגעה של שמוצר. חיכיתי עוד שבוע והמשלוח הגיע אלי הביתה. על הקופסה היתה מדבקה עם השם שלי ועם שם המוצר שהזמנתי אז הרגשתי בטוח להתחיל הרכבה. לאחר שפתחתי ולא ראיתי הוראות ניגשתי לרשת כדי להרכיב על בסיס תמונה וגיליתי שמה שנתנו לי בכלל לא דומה למוצר שהזמנתי והיה תחליף שנראה ברמה נמוכה בהרבה! ובכלל לא נמכר אצלם באתר (לאותו הרגע, מאז עידכנו תמונה, אם כי הטקסט עודנו מטעה ושגוי!! לדוגמא: אין גלגלים במוצר הזה!!!). לאחר בדיקה יותר מדוקדקת ראיתי מדבקה של הספק שלהם ובאתר שלו כן מצאתי את המוצר! (תחת שם דגם שונה). לאחר שעדכנתי על הטעות טענו שאנשים מנסים לעבוד עליהם לאחרונה ודרשו הוכחות! דבר שהתנהל 3 ימים כיוון שלא נהיה ניתן לנהל שיחה עניינית איתם בטלפון לסוגר עניין אלה רק בהודעות ומיילים! לבסוף דרשתי ביטול עסקה, תאמתי הגעה לחנות להחזיר. כמובן שהגעתי היה נעול ולא היה מענה בטלפון, אבל יתכן שזה קשור למצב עם המגפה. לבסוף בעודי מנסה לתפוס אותם בטלפון הגיח אחד השותפים ממחסן ליד ולאחר שתחקר אותי מההתחלה וניסה לשכנע אותי שאני טועה ביטל עיסקה. ממליץ להתרחק! לא הייתי מתנהל מול אנשים שמציגים מוצר א' ומספקים מוצר ג'!

חוות הדעת עזרה לכם?
ziv viner
ziv viner
15.10.2020
מוצר שנרכש: קימנו חליפה לבן Adidas J250 Judo

שלום לא להתקרב ל חנות !!! עד שהגיע משלוח ל כתובת יצא הנשמה 20 טלפונים עשיתי - גם לא שלחו קבלה - לא רשמו תקין את המייל שלי . עכשיו מתחיל כל הסיפור המעניין - קניתי מתנה לאבא שלי חליפת קימנו של אדידס ביקשתי צבע לבן ככה גם רשום ב הזמנה הביאו לי שחור בלי שביקשתי - שם דגם החליפה - Adidas J250 Judo קבלה מצורפת ! שילמתי 250 שקל כאשר לובשים את החליפה קימנו שחורה - נשאר על הגוף חומר שחור לא יודע מה זה עשיתי כביסה זה אותו דבר - משהו לא תקין עם הבד אי אפשר ללבוש כל הצבע שחור מתקלף ונשאר בגוף . כל יום אני מתקשר ל שרות לקוחות שלהם כבר שבוע רוצה לקבל זיכוי על זה או חליפה אחרת תקינה !!! רושמים טל שלי מבטיחים לחזור עליי - שום דבר לא קורה - לא היה לי דבר כזה בחיים - מסקנה לא לקנות שם כלום . שירות גרוע אף אחד לא טורח לעזור ואף אחד לא חוזר אלי עם תשובות .

חוות הדעת עזרה לכם?
אנונימי
אנונימי
01.10.2020
מוצר שנרכש: מזרונים למכון כושר 4 ס"מ

לתאר את חווית הקניה? איומה! ההזמנה בוצעה ב4.9.20. היום אנחנו ב1.10 וההזמנה הייתה אמורה להגיע אלי תוך 5 ימי עסקים. אין תשובה בטלפון הקווי וכשיש תשובה אף אחד לא יודע להסביר מה קרה להזמנה. עידן, הנציג איתו הצלחתי לדבר מורח אותי כבר שבועיים, ביקשתי להחזיר את הכסף וגם לזה לא קיבלתי תשובה. בימים האחרונים חייב להתקשר מטלפונים שונים כי הם הפסיקו לענות. ביקשתי במייל ובטלפון לבטל את ההזמנה וגם לזה כמובן לא עונים. יש לי את כל השיחות מתועדות ואת כל התכתובת איתם. מאוד מצער וחבל שזו איכות השירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ameerzoabi33
ameerzoabi33
21.09.2020
מוצר שנרכש: מגן שיניים - פייטלוקר 1 ₪16 מגן שוק Shin Guards Venum "Kontact" - שחור

פשוט לא לקנות! הזמנתי מוצרים בשווי של הרבה כסף, עבר חודש וחצי ולא קבלתי כלום. התקשרתי כמה פעמים וכל פעם אומרים שהם ישלחו עד שהם הפסיקו לענות. שיחה אחרונה נתקו לי בפנים. החזירו לי את הכסף, ואני לא ממליץ בכלל להתעסק איתם

תגובת החנות

אמיר היקר הצטערנו לשמוע על חווית הקניה שתיארת. בתקופה קשה זו העומס היה רב והזמנתך כנראה נפלה בין הכיסאות וטופלה באיחור. המקרה נלמד ואני מודים לך על הפידבק. שנה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
Madnek
Madnek
26.08.2020
מוצר שנרכש: גומיות אימון

הזמנתי גומיות ב 20.7.20, היום 26.08.20, עדיין לא קיבלתי את הגומיות, לא עונים לטלפונים או למייל, פעם אחרונה שדיברתי איתם אמרו לי זה בבדיקה מאז הם נעלמו! לא לקנות מהם! גניבה לאור היום, פשוט בושה שיש להם כאן מקום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Linat
Linat
09.08.2020
מוצר שנרכש: שק אגרוף

תתרחקו מהמקום הזה!!! קרוב לחודש אני מחכה לשק אגרוף שקניתי וכל פעם אומרים לי מחר זה אצלך ... מקום גרוע! לא ממליצה בכלל! מבטלת את הקנייה

חוות הדעת עזרה לכם?
הילה
הילה
23.07.2020
מוצר שנרכש: זוג משקולות יד 12.5 ק"ג

בטלפון לא ניתנים להשגה, רק בצאט. משכו אותי עם האספקה בכל מיני תירוצים עד שהתייאשתי וביטלתי את ההזמנה. שירות גרוע= לא להתקרב.

תגובת החנות

אנו מצטערים על תחושת הלקוח. בעת הרכישה צויין כי מוצר זה אספקתו אורכת עד 14 ימי עסקים משום שהוזמן ישירות מהיצרן. הלקוח התעקש לקבלו באופן מידי וסרב להמתין. זיכינו מידית את הלקוח. אנו מצרים על חוסר התקשורת במקרה זה ומנסים לשמר כמה שיותר את הלקוחות שלנו

חוות הדעת עזרה לכם?
UP
UP
23.07.2020
מוצר שנרכש: מתלה לשק איגרוף מקצועי עד 100 ק"ג - משלוח jhbo

שומר נפשו ירחק!!! רכשתי מתלה לשק איגרוף עם משלוח חינם תוך 5 ימי עסקים. חיוב כרטיס האשראי נעשה באופן מיידי. איש לא יצר קשר לתיאום המשלוח. גם לאחר שיצרתי קשר (אחרי שחלף יותר משבוע) העניין לא טופל. רק אחרי שרדפתי במשך שבוע אחרי הנציג, עם תזכורות שש פעמים ביום, התברר שהמוצר בכלל לא קיים במלאי. בקיצור - מי שכספו יקר לו, שלא יתקרב.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
07.07.2020
מוצר שנרכש: מוט מתח מתקדם Iron Gym Extreme

הזמנתי מתח ומזרון מהחנות. המשלוח הגיע. המזרון היה נכון, המתח היה מדגם לא נכון (מדגם זול מהדגם שהזמנתי). כתבתי מייל, השיבו שיחליפו לי אבל בגלל הקורונה אם אני יכול לחכות שבועיים שהמלאי של המתח הנכון יתחדש. חזרתי אליהם, לא ענו לי. ניסיתי שוב. לא ענו לי. ניסיתי פעם שלישית, לא ענו לי. בסוף התייאשתי ופתחתי את המתח שהגיע ולא היו את הברגים, האומים והדסקיות בחבילה. אז אפילו בו אני לא יכול להשתמש. להתרחק מחנות שלא מכבדת את לקוחותיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
לב
לב
08.05.2020
מוצר שנרכש: משקולות יד

חוויה לא טובה! הזמנתי משקולות וחיכיתי 3 שבועות ולמרות ההבטחה של בעלי החברה שהמוצר יגיע. לבסוף ביטלו את ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
לי בר
לי בר
20.04.2020
מוצר שנרכש: מתקן מתח מקבילים לקיר - yfpt-83

מזעזע. הזמנתי מתקן מתח מקבילים. המתקן הגיע באיחור של שבועיים, כשהגיע - הגיע במצב נוראי. חוסר בחלקים, הברזלים היה משופשפים מה שעתיד להביא חלודה. אין מענה טלפוני ובמייל וכמובן שאף אחד לא חוזר אליי.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
14.04.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
24.03.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5

מוצרים נוספים הנמכרים בX-Wear

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון