
קנינו שולחן ב4.12.16 ביום שישי האחרון התקשרתי לבחור לראות מה קורה עם השולחן (זה לאחר שבאמצע פברואר יצרנו איתו קשר אמר מתעכבת לי המכולה יגיע במרץ)כמובן אף אחד לא יצר איתנו קשר (למרות שהוא בשיחה מספר לי סיפור מה אנחנו לא נתקשר ל100 לקוחות שלחנו הודעה ,לא היה ולא נברא)הבנאדם בחיים לא נתקלתי בשירות כזה ,לא קיבלתי מוצר באיחור של חודשיים מעבר ל60 ימי עסקים שהובטח ,ביקשתי לפחות שאני מצפה שיפצה אותי במשלוח חינם כשיגיע המוצר במכולה ושישלח לי סוף סוף .דבר זה לא מצא חן בעניו אמר לי אני לא במשרד עכשיו ביום ראשון אהיה ואחשב את מחיר המוצר כאילו אני עשיתי לו דבר נורא ולא סיפקתי לו סחורה ולקחתי ממנו את כספו כמובן השיחה הדרדרה לפסים לא נעימים כי זה פשוט מכעיס שאתה משלם כסף למישהו שלא יוצר קשר ,כאתה מדבר איתו זה כאילו אתה חייב לו משהו מה שנקרא אפס ביחסי אנוש ושירותזה מקומם ומכעיס. בקיצור מזל שהוחזר לי הכסף. כמו שכבר קראתי בזאפ הוא כבר ימציא בתגובה משהו שיצדיק את עצמו והוא מלאך שכולם נגדו ולא אומרים אמת . דבר ממני תשמרו על הכסף שלכם והאנרגיה תקנו במקום אחר. עצוב לי שאני כותבת את זה זו פרנסה של בנאדם אבל לא רואה לנכון שאחרים יפגעו כמונו. ולך אדון MENZZO אם אתה עובד עם לקוחות לך תלמד שירות ואיך מתנהגים עם אנשים
שלום רב בהחלט הוזמן שולחן סלון וכן הובטח 60 ימי עסקים. חברת מנזו היא יבואנית ולצערינו תלוים בהרבה גופי חיצוניים (מפעל הייצור,חברת השילוח,מכס ישראל וכו..) כשגוף חיצוני לא עמד ביעדים שלו זה הושלך על חברת מנזו מה שגרם לאיחור באספקת המוצר נוצר קשר עם הלקוח והוצעו לו שתי אופציות או ביטול עסקה עם החזר כספי או המתנה עד הגעת המוצר למלאי כולל פיצוי כספי כשהלקוח התקשר לברר סטטוס הזמנה בטלפון הפרטי של המנהל לא בשעות העבודה כשאין לו אפשרות לברר סטטוס ולקבוע את סכום הפיצוי..הלקוחה הייתה גסת רוח והתחילה לקלל ולצרוח אנחנו לא נותנים במה להתנהגות מהסוג הזה לכן בוטלה העסקה והוחזר הכסף







