
מאכז מאוד. שירות על הפנים. הזמנתי לסבתא שלי מקל 4 נקודות , המקל לא יציב בעליל!!! יצאתי קשר עם החברה שלחו נציג שהתעקש שהמקל תקין , לא ציפיתי לקבל החזר כספי, אבל מצד שני זה ממש חא הוגן לשלם מחיר כזה ולקבל מקל לא שימושי. חבל. לא קונה יותר שום מוצר מהחברה הזו.
שלום סוזאן, בחרת להזמין מגולדפארם דרך האינטרנט, מקל 4 נקודות צר בעלות של 79 ש"ח. בחרת במשלוח דרך הדואר שלוקח עד 14 ימים, בחרנו לשלוח לך את המוצר עם שליח עד הבית ללא עלות כדי שהמקל יגיע ליעדו תוך יום יומיים בלבד. לאחר כחודש פנית אלינו ואמרת שהמקל במצב חדש לא השתמשו בו ושהוא לא תקין. שלחנו יום למחרת נציג מטעמנו לבדוק ולקחת את המקל, נציגנו ראה שהמקל עבר שינויים על ידכם ולא נראה במצב חדש ולכן לא יכולנו לעשות דבר בנושא, אם המקל היה נשאר במצבו המקורי היינו לוקחים אותו ומבצעים החזר כספי מלא. אנו בגולד פארם שיקום ונוחות בע"מ דואגים לתת ללקוח יחס הוגן ושירות אדיב צר לנו לקרוא שזו הרגשתך.























