מפרסם ב-zap מאז 2005

Telyacom

תקשורת קווית, אלחוטית ומכשירי קשר (בני ברק)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 9 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 380 חוות דעת גולשים על Telyacom
tzofiyazamir
tzofiyazamir
19.09.2025
מוצר שנרכש: נוקיה 3210

שלום וברכה, ביצעתי הזמנה מעסק העונה לשם טליה קום של נוקיה 3210 בידיעה שהמכשיר הזה יסתנכרן לי עם הרכב שמשרת אותי בעבודה. לתדהמתי קיבלתי עם השליח דגם אחר נוקיה 235 שבכלל לא הזמנתי ולא ביקשתי. פניתי לעסק ושאלתי כיצד דבר כזה קורה. אמרו לי אנחנו בני אדם, קורה..אמרתי טוב נחכה לדגם שהזמנתי. קיבלתי את הדגם והוא כלל לא לשביעות רצוני. לא מסתנכרן בשום צורה. שוב פניתי לבית העסק אמרו לי שיחליפו לי. בסוף הגעתי לחנות מרחוק, הסתכלתי בחנות מה אפשר להחליף, מסתבר ששום מכשיר סלולר לא עונה לצרכים שלי, היחס מצד אפי היה מאוד לא נעים, איבד את הסבלנות, התחיל לצעוק. אמר לנו קחו את הסלולרי אין לי מה לעשות איתו תצאו מפה התעייפתי ועוד צרורות של דיבור לא יפה ולא מכבד זה לא שירות!!! מה זה היחס הזה? אמר לנו תלכו מפה. שאלנו אותו על מה בדיוק שילמנו? על הטעייה שהטעת אותנו? פשוט מבזה. לבסוף לקחנו טאבלט בלית ברירה כי הוא רצה שנצא מהחנות. אמרנו לו שהוא לא עושה לנו טובה על כך שהוא נשאר איתנו שעתיים פלוס אלא כי זה חלק מהשירות שהוא אמור לספק לנו מה שלא קרה בפועל, בסוף אמר תקחו את הטבלט מבלי לפתוח אותו ומבלי לראות האם הוא תקין, יצאנו מהחנות ושוב התאכזבתי כי בקופסא של הטאבלט אין מטען. לא נעים בכלל!!! לא ממליצים כלל וכלל על החנות הזו, חוויה נוראית, מה גם שהוא לא דאג שנצא מרוצים מכל העניין. מבאס מאוד.

תגובת החנות

מופתע מחוות הדעת השלילית שכל עיניינה הכפשת שמנו הטוב. הלקוח מודה בפיו שהזמין מבחירתו האישית מכשיר נוקיה 3210(ואף אחד לא הטעה אותו) שלדאבונו המכשיר לא הסתנכרן לו ברכב. הלקוח ביקש שנחליף לו את המכשיר על אף שפתח את המכשיר -איקטב אותו-ניסה לסנכרן ברכב.במצב כזה אין לנו מחויבות כלשהי כלפיו. הלקוח שטוען שלא קיבל שירות הגיע ביום שישי ושהה בחנות מעל שעתיים וחצי ובדק יותר מעשרה מכשירים :נוקיה,סמסונג,שיומי ועוד לפני הגעתו היה מודע שהחנות ביום שישי נסגרת ב 12.00 אך גם לקראת השעה 13.00 הוא ביקש לראות ולנסות עוד דגמים. וכאן מגיע החלק שהמתלונן הסתיר....כשסרבתי לפתוח עוד טלפונים לבדיקה ...כשעה שהחנות אמורה להיות סגורה ,הלקוח לקח מכשיר מהמדף ללא רשות והגיע לדלת היציאה , כאן צעקתי וביקשתי שיחזיר את המכשיר ושיעזוב את החנות. חוצפה שאין כדוגמתה!!! ואחרי כל זאת -אישרתי ללקוח להזדכות במחיר מלא במכשיר הפתוח שאותו נמכור במחיר מוזל .. ולקחת טאבלט. רב חוות הדעת עלינו מדברות על אורך רוח וסבלנות . אם רצה הלקוח בעשרת ימי תשובה לגרום נזק והכפיש את שמנו -שיעשה חשבון נפש בהתנהגותו שלו . שנה טובה גמר חתימה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
mazal104
mazal104
24.08.2023
מוצר שנרכש: פלאפון Nokia c2-01

הזמנתי טלפון באינטרנט ב25.7. אחרי 3 שבועות התברר שהם עדיין לא שלחו. נאלצתי להוסיף כסף על משלוח מהיר ונכון ל24.8 עדיין לא הגיע.

תגובת החנות

הלקוח עודכן בעיכוב המשלוח מאחר והיה קושי ארצי להשגת המכשיר שאותו הזמין. כשעודכן שהמשלוח יוצא ביקש לשנות מדואר רשום לשליח עד הבית לנוחיותו.. כדי שלא יצטרך לבזבז זמן בדואר. המשלוח הגיע ללקוח בשונה מהכתוב! לאחר שהתאמצנו עבור הלקוח התפלאנו והתאכזבנו מאוד שהנ"ל החליט לכתוב חוות דעת זו.. שהרי הדבר פוגע בשמנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.07.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
נתי
נתי
27.02.2023
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי למבוגרים

בשלב המכירה השירות היה אדיב לאחר שנתקלנו בבעיה עם המכשיר, הסבלנות והאדיבות נגמרו. בחשבונית שקיבלנו לא צויין סוג ודגם המכשיר !!! לשאלתנו מי היבואן ? וזאת על מנת שנוכל לפנות אליו קיבלתי תשובה יש הרבה יבואנים והשיחה נותקה

תגובת החנות

מכחישים את האמור כאילו הסבלנות והאדיבות נגמרו. לסלולרי שנקנה הייתה מצורפת באריזה תעודת אחריות עם שם וטלפון היבואן. אם השיחה נותקה לא אנחנו יזמנו את הניתוק. אנו רוצים לציין כי אנו פועלים בסבלנות רבה מול לקוחות .

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
19.01.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.09.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
שאול
שאול
25.09.2019
מוצר שנרכש: i5003 Dano סמרטפון

שרות איטי ולא מקצועי: רציתי לקנות סמרטפון קטן וזול שיהיה במכונית. מצאתי דגם שרק טליה-קום מחזיקים. התקשרתי אליהם, ואף אחד לא הצליח לתת לי פרטים אבל מכיוון שהמפרט של הטלפון מופיע כאן (זאפ) הזמנתי אותו. המכשיר הגיע במצב סביר אם כי ללא הנילון שמגן על המסך ומעט משופשף. אני כנראה לא הראשון שקונה ומחזיר. רק לאחר מספר ימים, גיליתי שה-GPS לא פועל. התקשרתי לחברה מספר פעמים ודיברתי עם אפי שפעם אחר פעם אמר לי שהוא יבדוק ופעם אחר פעם לא חזר אלי. הוא לא הציע לי שום פיתרון. הוא גם טען שאולי אין במכשיר GPS (יש) וכשאמרתי לו שבנתונים בזאפ כתוב שיש הוא אמר לי שלא הוא כתב אותם. הוא גם אמר שאולי יש במכשיר GPS מיושן שלא מתאים ללווינים החדשים! לבסוף החזרתי בדואר את המכשיר עם מכתב שמבקש תיקון, החלפה או זיכוי. במשך שבוע לאחר שהם קיבלו את המכשיר הם לא יצרו איתי קשר. שוב התקשרתי, שוב אפי יבדוק, שוב שבוע, שוב התקשרתי והפעם אפי מייד הציע לי החזר. זה היה לפני 3 ימים ועדיין אין החזר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
09.10.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.09.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
15.03.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Tikva
Tikva
01.06.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 2720

בחרתי טלפון חדש ב 339 שח, כאשר היתה אפשרות לבחור מחודש ב 330 שח. ציינתי בהערה - רק חדש, לא לשלוח עם מחודש. קיבלתי טלפון מחודש או מתצוגה. התקשרתי ונאמר לי שיש להם ררק טלפונים מתצוגה. זו פעם שניה (ואחרונה) שזה קורה לי עם הספק הזה.

תגובת החנות

כותב חוות הדעת התאהב בטלפון נוקיה מדגם 2720 שיצא לשוק בשנת 2009!!! הנ"ל הזמין טלפון כזה לפני למעלה מחצי שנה , והשגנו לו את הטלפון שהיה לשביעות רצונו המלאה,והא לראיה שלאחרונה החליט להזמין מאיתנו טלפון נוסף מאותו הדגם. עשינו מאמץ והשגנו לו טלפון חדש באריזה מקורית כפי שביקש. לאחר שקיבל את הטלפון פנה אלינו טלפונית וביקש לאשר כי הטלפון שקיבל אכן חדש ונענה בחיוב ובכל מקרה נאמר לו שעומדת בפניו האפשרות להחזיר את הטלפון ולקבל זיכוי מלא על התשלום, אולם הוא בחר מרצונו להשאירו אצלו,משום שהבין כי קיבל את מה שרצה לקבל. לאור האמור לעי"ל איננו מבינים כלל מה רוצה הלקוח ועל מה הוא מלין. לקוח הוגן עם יושרה מינימאלית היה צריך להודות לנו בכל פה על המאמצים שעשינו להשיג לו את מבוקשו. וצריך הרבה מאד רוע !!! במקום להודות... בחר לכתוב חוות דעת כפוית טובה ושקרית כזו מבלי לציין שמדובר במוצר שיצא לשוק לפני 7 שנים!!!!! ומבלי לציין כי המוצר שקיבל הוא חדש לגמרי ובאריזה המקורית וללא כל טענה לגבי הטיב והנראות ומבלי לציין כי החליט מרצונו להשאיר את המוצר אצלו למרות שניתנה לו הזכות להחזירו ולקבל את מלוא התשלום ששילם.

חוות הדעת עזרה לכם?
haniher
haniher
17.12.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי N96

אכזבה. לא ממליצה להתקרב ולא להתפתות למחיר הזול. נתקלתי בחוסר הגינות משווע! קניתי טלפון של נוקיה והוא התקלקל אחרי יומיים, אחרי נפילה ראשונה. (ונוקיה הם חזקים!) באתי לחנות ונאמר לי שהאחריות על המוצר לא כוללת נפילה, למרות שהטלפון לא נשרט ולא נשבר ולא נפגע כלל, פשוט נפל. הבטיח תשובה באותו יום לגבי תיקון המכשיר, מאז עברו מספר ימים ואין מענה. בכל טלפון לחנות, מבטיח לחזור אלי במיידי ולא חוזר כלל! פשוט לזרוק כסף לפח! לא ממליצה להתקרב!!!

תגובת החנות

את הרכישה ביצעו בני זוג שבחנו בדקו והפעילו את הטלפון ורק אז החליטו לרכוש אותו. לאחר מספר ימים הגיע האדון והודיע שהטלפון לא פועל והם מעוניינים לבטל עסקה ולקבל את הכסף ששילמו בחזרה. האדון הסתיר את דבר הנפילה שגרמה לתקלה (ניסיון הונאה מצידו). נאמר לו כי במקרים כאלה הטלפון יימסר למעבדה לצורך אבחון סיבת התקלה, כותבת חוות הדעת מציינת בפרוש כי הטלפון נפל!!!,וכתוצאה מכך נגרם לו נזק. לא מובן לנו הרוע האין סופי בהמלצה לא להתקרב לחנות... למה גברת? מה עשינו לך? בגלל שהטלפון נפל לך וניזוק את ממליצה ללקוחות להתרחק? איפה המצפון וההגינות?

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.08.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
מרים
מרים
05.02.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון F480

קבלנו מוצר מתחת לכל בקורת. היה מיועד להיות מתנה ליום הולדת של נכדי. הוא התאכזב קשות והוריו נאלצו להחליף את הסמארטפון, שהתברר שהוא לא "סמארם" בכלל.לא ניתן להוריד אינטרנט אין WI-FI נתונים אלו הושמדו מתיאור הטכני שבאתר של zap נרקנה בסוף 2014 הבטריה סומן ככשיר עד 2009!! מת כמעט מיד. באשר לאחריות, אפרים מוכן רק לתקן בתשלום, ללא זכוי וללא החזר המוצר. ניתן רק לזרוקו לפח הזבל , לשכוח מאחריות ואכזבת ילד, ולקנות לו חדש אצל ספק אחר יותר אמין מרים וילנר רו"ח

תגובת החנות

חוות דעת זו כל כולה הכפשה והוצאת דיבה. ומן ההגינות לא היה צריך לפרסמה. חוות הדעת נרשמה בעקבות ניסיון סחיטת כסף שלא צלח . להלן הפרוט: 1)המכשיר נשלח ללקוחה ב25-11-2014 כלומר 72 יום !!!!!!!!!! לפני שפנתה אלינו לראשונה ולפני ששלחה את חוות הדעת. (הגברת הנכבדה הסתירה נתון חשוב זה בחוות הדעת שלה) המכשיר היה ברשותה 72 יום ורק אז הגברת הנכבדה פנתה אלינו בפעם הראשונה בדרישה לבטל את העסקה ולקבל חזרה את הכסף ששולם אחרת היא תכתוב עלינו. .כרואת חשבון לפי דבריה היא לבטח מכירה את החוק לפיו אפשר לבטל עסקה.(בתוך 15 יום באריזה מקורית מבלי שנעשה בו כל שימוש –במקרה שלנו עברו 72 יום ונעשה בו שימוש) 2)הלקוחה היא שהזמינה ביוזמתה על פי בחירתה ורצונה מבלי להיוועץ בנו ,את המכשיר סמסונג f480 מיד 2 ואנו השגנו עבורה לפי בקשתה מכשיר בדוק ותקין במצב מצוין.ובקיצור קיבלה תמורה מלאה על כל שקל מתוך ה299 שח ששילמה. הגברת הנכבדה טוענת שהמכשיר מתחת לכל ביקורת (וזה ממש לא נכון) ואם כך היה מדוע לא פנתה מייד להחזרתו או להחלפתו? 3)האכזבה הגדולה של הנכד כפי שאנו מבינים נובעת מזה שהוא כנראה ציפה לקבל סמרטפון מתקדם ואיכותי ואילו הוא קיבל במתנה מכשיר מיושן מיד 2 שיצא לשוק לפני 7 שנים מבלי להיוועץ בו ומבלי להתחשב ברצונו . מהמכשיר עצמו אין מה להתאכזב יש לו את הביצועים שלו והוא נשלח במצב מצוין. 4)נתוני המכשיר מופיעים באתרים שונים,ולו הגברת הנכבדה היתה בודקת או מתייעצת איתנו בזמן הרכישה או מייד לאחריה הייתה מקבלת הסבר מלא על תכונות המכשיר. 5)הטלפון נמכר עם אחריות.ומעולם לא פנתה אלינו שיש תקלה במכשיר והאמירה שאנו מוכנים לתקן רק תמורת תשלום אינה אמת כמו כל חוות הדעת 7)נתוני המכשיר מתפרסמים ע"י זאפ והטענה שנתונים אלה הושמדו מופנית לזאפ ולא אלינו ואנו יודעים שזה לא נכון.

חוות הדעת עזרה לכם?
פלאפון
פלאפון
27.12.2014
מוצר שנרכש: פלאפון c5 03

הכותרת היא: חוסר אחריות. כאשר הפלאפון התקלקל לאחר 7 חודשים, הסתבר שהאחריות היא רק חצי שנה. ולא רק זה אלא רק לאחר שלוש שבועות ששיגעתי את אפרים (שהפעם לא היה נחמד כמו שכתבו אחרים) הוא הסכים לשאול אותי אם אני רוצה לתקן תמורת 150 שקלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
עינת
עינת
18.12.2013
מוצר שנרכש: טלפון סללורי 5270

רכשתי לפני כמעט שנה טלפון נייד פשוט של נוקיה (לא בטוחה לגבי הדגם). לפני למעלה מחודש מערכת השמע בטלפון התקלקלה ושלחתי את הטלפון לחנות לתיקון. אמרו לי שהתיקון יקח בערך שבוע ושהטלפון באחריות. לאחר שבוע התקשרתי אמרו שיקח עוד קצת זמן. ככה בכל פעם שהתקשרתי מיקי אמר לי שהטלפון יגיע ביום X ולא הגיע ומשכו אותי ככה 3 שבועות. אחרי 3 שבועות אפי נזכר להגיד לי שיש חלק שחסר ועוד לא הגיע למעבדה ויגיע ביום ראשון. ביום ראשון האחרון אמר שעוד לא הגיע ויגיע ביום שלישי. ביקשתי שידאג שהטלפון יגיע עד אלי במשלוח כפיצוי על הזמן שחיכיתי (חלף כבר חודש מהרגע שקיבלו את המכשיר לתיקון). נחשו מה? גם ביום שלישי הטלפון לא הגיע!! וביום רביעי אפי פתאום המציא משהו חדש!! שיש שבר בציר של הטלפון ואני צריכה לשלם 120 ש"ח על התיקון שלו!! כשאמרתי שבכלל לא ידעתי שהיה שבר אלא רק בעיה בשמע הוא רמז שאני שקרנית!!! ביקשתי שיחזיר לי את הטלפון ללא תיקון אבל הטלפון כמובן במעבדה. ביקשתי שישלח לי את הסים שנמצא אצלו עם שליח וכשיגיע הטלפון ישלח לי אותו בדואר הוא שאל מדוע הוא צריך לשלם 50 ש"ח על שליח!!! ואני תוהה אם שרות גרוע במשך חודש זה לא סיבה מספיק טובה... אותי לא תראו יותר אצלכם יותר ואני מקווה שעוד קונים ידירו רגליהם מחנותכם כי אתם עוד לא הבנתם שמה שחשוב זה גם השרות ולא רק המכירה. ואני מאוד מקווה שתסיימו את הסאגה הזאת עוד השבוע.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
12.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 6600i

המנעו מקניה בחנות זו! הזמנתי טלפון NOKIA 6600I (חדש) בחנות זו. נאמר לי שהמוצר ישלח מיד ואף קיבלתי מספר דאר רשום. אחרי 4-5 ימים כשהמוצר לא הגיע צלצלתי לחנות ונאמר לי שאין במלאי ומחר יהיה. כרטיס האשראי כבר חויב. אחרי עוד מספר ימים הודיעו לי שנמצא טלפון ויישלח אלי. הגיע טלפון משומש!!! אפי מהחנות אמר לי שזה מתצוגה והסכמתי להשאר איתו. באותו יום התברר שכרטיס הזכרון לא עובד. אחרי שיחה לא נעימה ("אתה קלקלת אותו") הוא (אפי) אמר לי שאביא את המכשיר לחנות והוא יתוקן במקום. כשהגעתי לחנות נאמר לי שהתיקון דורש טכנאי שאיננו זמין - הטלפון יתוקן וישלח למחרת. אחרי עוד מספר ימים הסתבר שהטלפון לא תוקן עדיין - ביקשתי לבטל את העסקה (בנתיים עברו כמעט 3 שבועות מההזמנה). אחרי ויכוחים וצעקות הוא הסכים לבטל את העסקה. עברו עוד כ-4 שבועות (!)וטלפון כל יומיים - קיבלתי את החזר התשלום. שרות מזעזע. ראו הוזהרתם!

חוות הדעת עזרה לכם?
omer
omer
03.09.2012
מוצר שנרכש: מדפסת mb280

ב 30.8.2012 ביצעתי הזמנה למדפסת מהחנות לאחר בירור מול החנות הוסבר כי הדגם הוא יותר יקר מאשר מפורסם באתר אך כשהסברתי שאוכל לפנות לחנות אחרת, הם הסכימו לתת לי אותה באותו מחיר כמו שמופיע. לאחר שמסרתי את הכרטיס אשראי והכל הוסבר לי שמדפסת מוציאים ב 2.9.2012 ותגיע אלי יום אחרי. ב 3.9.2012 אני מגלה שבכלל לא עשו את ההזמנה ולא שלחו לי את המדפסת ובכלל העלו את המחיר באתר. התקשרתי לחנות הבחור שעשה ההזמנה לא יודע מזה כלום וצריך לבדוק מה קרה טרם חזר אלי. בקיצור החנות טעתה בפרסום עניין של 5 שקלים לא ביצעו את ההזמנה ובכלל לא טרחו להודיע.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
03.08.2012
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דנה
דנה
20.12.2011
מוצר שנרכש: אוזנייה לטלפון נייד HS40

בצעתי הזמנה ב-4/12/11 וקבלתי אישור. 12 יום לאחר מכן התחלתי לפנות באי-מייל כדי להבין מדוע המוצר לא מגיע. אחרי 2 מיילים ושתי פניות טלפוניות בהן הבטיחו לי שיחזרו אלי "עוד באותו היום" התקשר אפי (ב-20/12/11) כדי לספר שהמוצר לא נמצא במלאי ושההזמנה מבוטלת. כששאלתי למה אי אפשר היה להגיד את זה קודם הוא אמר רק שהוא מתנצל. זה לא הוגן להחזיק לקוח כל כך הרבה זמן בצורה כזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
17.06.2011
מוצר שנרכש: פלאפון 3555

קיבלתי מכשיר משומש עם סוללה גמורה וזאת לאחר שבזאפ המכשיר הוצג כמכשיר חדש כמו כן הוצג כתומך דור 3 פלאפון ולא כך הדבר

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
03.06.2011
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
irit
irit
30.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 6750

ההתחלה הייתה מבטיחה שוחחתי עם אפי מנהל החנות שהסביר לי מדוע לא ניתן לרכוש היום טלפון מסוג זה חדש הוא נשמע אמין והזמנתי טלפון מחודש . נתתי פרטי כרטיס אשראי והוא אמר שתוך יומיים אוכל לעקוב בדואר הרשום. אחרי שבוע!! התקשרתי לברר מדוע לא הגיע שום דבר והוא הודיע לי דרך אגב שהטלפון לא יצא ויצא מחר מחרתיים . בלי התנצלות. אחרי יומיים כשהתקשרתי שוב לוודא הוא הודיע לי שבכלל אין להם את הטלפון היה רק אחד והוא לא היה במצב טוב. לא חשב שיש צורך להודיע לי ולא כלום

תגובת החנות

הננו לציין כי הגברת הנכבדה הזמינה טלפון שלא קיים בשוק.הבטחנו לעשות מאמץ להשיג עבורה את הטלפון כפי שביקשה,ולאחר מאמצים רבים השגנו עבורה טלפון מחודש כפי שהזמינה.ברצוננו לתת את השרות הטוב ביותר החלטנו לשלוח את הטלפון למעבדה לבדיקה מקיפה.במהלך השבוע המדובר ניסינו יותר מפעם להתקשר לגברת ללא הצלחה.ראוי לציין כי לא חייבנו את חשבונה של הגברת והיא יכלה בכל רגע נתון להודיע על ביטול ההזמנה .הגברת העדיפה להמתין את הימים הספורים עד שנמצא עבורה את מה שביקשה כי ידעה שלא תוכל להשיגו בשום מקום.להזכיר כי מדובר על מספר ימים בסך הכל כמו כן ראוי לציין כי פעלנו בשיא היושר ותום הלב כפי שגם הגברת מציינת.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
01.08.2012
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
boris
boris
06.05.2012
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי 6267

הזמנתי מכשיר לאבא שלי.פלאפון הגיע תוך 3 ימים.לצערי הגיע בלי תעודת אחראיות והוראות הפעלה.לאבא שלי לקח יומיים להבין איך מכשיר עובד.כאשר התקשרתי לחנות קבלתי תגובה שכך מוצר חדש מגיע.פעם ראשונה נתקלתי שמוצר מגיע ללא תעודת אחראיות והוראות הפעלה.אני בטוח לא אקנה שם יותר. בהמשך לחוות דעתי מ06.05.12 המכשיר הנ"ל כבר פעם שלישית נמצא בתיקון.לטענת החנות הייתה קורוזיה ומכשיר נטבע במים.מכשיר אף פעם לא נפל ואף פעם לא נשפך עליו מים.מושכים עד סוף אחראיות ולא מעוניינים להחליפו למרות שכבר אחרי תיקון שני הבטיחו זאת.כנראה ומדובר על איזהשהוא פגם של היצרן ובחנות לא רוצים להכיר בכך.החנות לא אמינה ובכל מחיר מנסים למכור מוצרים פגומים.

תגובת החנות

האמור בחוות הדעת הנ"ל אינו תואם את המציאות גולת הכותרת של כל עסקה הינה ביצוע קל ומהיר של העסקה קבלת המוצר במהירות וכך היה על פי דברי הלקוח טענת הלקוח כי לא קיבל תעודת אחריות אינה נכונה כי האחריות מודפסת בחשבונית. הוראות הפעלה קיבל ישירות למייל שלו על מנת שיוכל לחזור אליהם בכל זמן ועל מנת שלא ילכו לאיבוד ( כך מקובל היום בחברות הגדולות סמסונג פנסוניק חברות מחשבים וכו' על מכשירים הרבה יותר מסובכים ומורכבים) הציון שנתן לשרות הלקוחות משולל יסוד הוא לא נזקק לשרות הלקוחות כלל. ילד בכתא א' לומד להפעיל את המכשיר על כל הפונקציות שלו בתוך 10 דקות ומה לעשות שלאבא של הלקוח זה לקח יומיים? יש כאן מקרה של סחטנות סדרתית ומכוערת. לקוח שהיה לו נזק לקוח( לא כללול באחריות) במקום שיפנה ישירות למעבדה העדיף לפנות אלינו שנטפל עבורו בתקלה.אכן טיפלנו ודאגנו שלא יחויב בעלות הטיפול. ימים ספורים לפני תום האחריות של השנה הביא את המכשיר עם קורוזיה(נזק לקוח מובהק)וגם כאן טיפלנו עבורו ובמאמץ רב של המעבדה תוקן המכשיר ואנו ספגנו את עלות התיקון. אחרי כל התלאות שהמכשיר עבר אצל האבא של הלקוח ( כולל נזקי לקוח כאמור לעיל) ולמרות טיפול VIP שקיבל ביקש מספר ימים לפני תום האחריות לקבל מכשיר חדש אחרת ילכלך עלינו ויפרסם חוות דעת שלילית. האין זו סחטנות סדרתית מכוערת

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בTelyacom

מוצרים נוספים הנמכרים בTelyacom

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון