
הזמנתי צינור השקיה ב- 109 ש"ח. קיבלתי במייל אישור הזמנה ולאחר יומיים חשבונית. לאחר 3 ימים קבלתי מייל: "לצערנו - מארז הצינור שהזמנת אזל ממלאי החנות ואף אזל ממלאי היבואן". ביטלו לי את ההזמנה, לא טרחו להתקשר או להציע חלופה. בדקתי באתר ומצאתי צינור עם תאור ***זהה*** שעולה 10 ש"ח יותר. הייתי מצפה שישלחו לי את הצינור הזה, או שיציעו לי להוסיף 10 ש"ח. מרגיש לי שרוצים להרוויח יותר על המוצר ולכן ביטלו לי את ההזמנה. בזבזתי זמן יקר על ביצוע ההזמנה והמתנה לצינור שאני זקוק לו בדחיפות. עכשיו צריך לבזבז עוד פעם זמן ולהזמין במקום אחר. זאת לא פעם ראשונה שקורים לי דברים שכאלו בזאפ. לפני חודש הזמנתי צינור בחנות אחרת דרך זאפ. המוצר לא היה במלאי ועשו לי "תרגיל" ובסוף קבלתי צינור גרוע, ולכן כעת אני קונה צינור אחר. אני תוהה האם זו שיטה של החנויות שעובדות עם זאפ, או צירוף מקרים חריג...
להלן תגובת החנות- הלקוח רכש קיט של צינור גן במהלך סוף השבוע ואכן הקיט אזל בסוף השבוע ממלאי החנות וממלאי היבואן, הנוהל של החנות הוא שכאשר מוצר אזל ממלאי החנות ישר מזכים את הלקוח ומשיבים לו את כספו (בניגוד להמון חנויות אחרות). לא ברורה לנו טענתו של הלקוח....























