לא מומלץ. חווית קנייה גרועה ויחס נחמד רק עד לרגע הרכישה. חודש וחצי אחרי הקנייה ועדיין לא שלחו לי חשבונית מס שהובטחה להגיע עם השליח שנפנף אותי כששאלתי. מהרגע שהכסף עבר, תשכחו מהם. הדגם שרציתי לא היה במלאי אז שכנעו אותי לרכוש ״את אותו דגם״ רק של מותג אחר בכמה מאות שקלים יותר, הסכמתי. היה כתוב שמגיעות במתנה שתי כריות בשווי 500₪ - לא הגיעו. המזרן הגיע עם ריח חריף של כימיקלים ברגע הפתיחה, עבר חודש וחצי והריח עדיין נדבק לסדינים. שלחתי להם מייל כדי להבין למה אין כריות במתנה ולמה המזרן עם ריח כל כך מסריח, לא ענו לי.
תגובת החנות
הלקוח קיבל יחס אישי גם לאחר הרכישה,חשבונית המס נשלחה ללקוחה במייל יומיים לאחר שהמזרון סופק לו,השליח לא מביא חשבונית מס היא נשלחת במייל,הלקוח קיבל מותג של חברת סימונס שהיא חברה יתר טובה מחברת סילי ובהסכמתו המלאה,כריות מגיעות ללקוח שעשה הזמנה דרך האתר ולא בחנות,המזרן חדש ומגיע עם ריח של מוצר חדש שמתנדף תוך שבוע ימים,הלקוח קיבל מענה במיילים יום לאחר שהמייל התקבל בחברתנו.חברת סליפ IN קיימת למעלה מ 25 שנה ונותנת שירות מעולה לכל הלקוחות שלה על כל מאה אלף לקוחות לקוח אחד שלא מרוצה זו לא סיבה לרשום דברים כאלה לא מוצדקים ואף מוגזמים בצורה חריפה.