מפרסם ב-zap מאז 2013

‎הקונטיינר‎ ‏(Hacontainer)

חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב) (תל אביב)

- / 5
בעלים: הקונטיינר מהיצרן לצרכן
נמצאו 495 חוות דעת גולשים על הקונטיינר
a.0543377960
a.0543377960
01.10.2023
מוצר שנרכש: מקפיא 7 מגירות

עלללל הפניםם מזמנים מוצר מקבלים משהו אחר מנתקים בפנים חצופים מנסיון אישי לא יזמין שוב ולא ממליץ

תגובת החנות

לקוח המין מקפיא אמבסדור ב 1700 שח המוצר הוסר מזאפ ולא היה ליבואן הוצע ללקוח ללא תוספת תשלום מקפיא 7 מגירות נורמנדה שעולה עוד 500 שח לקוח התחיל לצרוח למרות שהוצע לא כפיצוי ללא תוספת תשלום!!!!!!!!!!!!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
tssailrs
tssailrs
19.05.2021
מוצר שנרכש: ‏מזגן נייד Familyline FSAH15

קנה מזגן בחנות. כעבור שעה החלטתי לבטל את העסקה. בקושי קיבל תשובה ברורה ואישור לבטל. בתוך שלוש שעות היה בטלפון בקשר לביטול. (אך בוטל פחות משעה לאחר העסקה.). הם גם דרשו לשלם 100 שקל. (מצב שבעה ימים בשבוע, יש להם את פרטי הוויזה שלי) מאוד לא מרוצים ומוטרדים מהשירות.

תגובת החנות

שלקוח מזמין מוצר באתר ורוצה לבטל 6 שעות לאחר ההזמנה כאשר המוצר כבר נאסף על ידי חברת ציטה יש דמי ביטול לבסוף הלקוח לא חוייב ועוד מצא לנכון להכפיש אותנו

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
12.05.2021
מוצר שנרכש: מקרר שארפמ4 דלתות

רכשתי מקרר מהקונטיינר בעת ההזמנה הנציג אמר שיש במלאי הוספתי כסף לשירות אקספרס תוך 24 שעות והמקרר לא הגיע גם אחרי שלושה ימים . אפילו לא טרחו להתקשר וליידע ממש כלום ןבסוף מסתבר שאין להם במלאי וסיפורים כאלה ואחרים. לא מומלץ בכלל . שירות גרוע!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
valia.sa
valia.sa
17.12.2020
מוצר שנרכש: רדיאטור HEMILTON HEM911 המילטון

שירות מתחת לכל ביקורת, עיכובים במשלוחים, מפרסמים מוצרים שלא נמצאים במלאי, נותני שירות שלא יודעים לתת שירות או לשוחח עם הלקוח. המלצה הכי חמה הלא להתקרב.

תגובת החנות

הלקוחה רכשה רדיאטור של המילטון שנאמר לנו שאין במלאי והוא הוסר מיידית מהאתר הלקוחה קיבלה רדיאטור של זק"ש מוגן שעולה 100 שח יותר מבלי להוסיף כסף ובאותו היום בו הודיעה לנו שלא תואם לה הרדיאטור של המילטון בשורה התחתונה היא קיבלה תוך 3 ימים רדיאטור במחיר כמעט כפול ממה ששילמה ללא תופסת תשלום הלקוחה הצליחה גם לריב עם הנהג שסיפק לה את המוצר נראה שיש לה להלין רק על עצמה ולא על אף אחד אחר

חוות הדעת עזרה לכם?
Elior
Elior
13.12.2020
מוצר שנרכש: תנור בנוי פירוליטי Sauter SBI7575 IXP נירוסטה

התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי לאחר ביצוע ההזמנה (לאור הדחיפות בצורך לקבלו, כפי שהוסבר לנציגה) וזאת אמרה לי ש"לא תהיה בעיה". יום למחרת כבר התקשרו להודיע לי שאין במלאי והציעו לי מוצר חלופי, סרבתי וביקשתי זיכוי מלא. מכאן התחילה מסכת עינויים של שבועיים שמבטיחים לי מידי שיחה כי ה"זיכוי יבוצע בהקדם" ו"תראה את הזיכוי בתוך שעה באשראי". מיותר לציין שעד שלא ציינתי שהשיחה מוקלטת ואני דורש זיכוי באופן מיידי בזמן שאני על הקו, לא העבירו אותי להנה"ח לזיכוי מיידי.

תגובת החנות

אם מתקשרים ללקוחה לקחת 4 פעמים כרטיס אשראי שהיא שילמה וכל פעם היא בממתינה או לא עונה ואם הלקוחה מתקשרת אחרי השעה 16:00 שהמנהל חשבונות כבר לא נמצא למרות שנאמר לה שהנהלת חשבונות עד השעה 16:00 אז בלתי אפשר להוציא את הזיכוי . בשניה שנתנה למנהל חשבונות את פרטי האשראי שלה היא זוכתה . לגבי התנור פחות משעה לאחר ביצוע ההזמנה נאמר ללקוחה שמוצר לא במלאי אצל היבואן ושהוא הוסר מיידת מהאתר בטלפון נאמר ללקוחה כי יש יחידות בודדות ובאמת היו בתקופה זו של הקורונה יש מחסור עצום במלאים ומלאי שזמין לשניה מסויימת לא זמין כבר אחרי כמה שעות הלקוחה ביצעה הזמנה באתר יומיים אחרי שהתקשרה לחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
13.11.2020
מוצר שנרכש: שולחן ספרייה צבע לבחירה אלון/פשתן דגם 613 רהיטי יראון

ביצעתי הזמנה של שולחן וספרייה. כתוב באתר שהמשלוח חינם ואספקה תוך 14 ימי עסקים . התקשרו אליי מחברת ההובלות לעדכן שהמשלוח עולה 120 שקל וזה יגיע תוך 21 ימי עסקים. אמרתי להם שבאתר כתוב שהמשלוח חינם ואם המשלוח עולה כסף שיבטלו. הוא אמר שהוא יכול לבטל אבל יעלה לי דמי ביטול של 5%. אל תתקרבו לחנות!!!

תגובת החנות

משלוח תוך 14 ימי עסיקם וכך נאמר ללקוח כתוב בדף מוצר בענק ב 4 מקומות שונים שהובלה משלמים ישירות למוביל במזומן בסופו של יום הלקוח זוכה במלא ללא דמי ביטול

חוות הדעת עזרה לכם?
Hagar
Hagar
07.11.2020
מוצר שנרכש: כיריים סול

מציעה לא להתקרב!!! חבל שלא קראתי לפני מחייבים אותך גם אם ביטלת אחרי שניה חברה שלא מכבדת עצמה

תגובת החנות

שלקוח מזמין מוצר באתר ומבצע תשלום יש חיוב באשראי כאשר לקוח רוצה לבטל יום אחרי יש דמי ביטול של 5% או 100 שח הנמוך מבינהם במקרה שלה הלקוחה היא לא חוייבה ולמרות זאת מצאה לנכון להכפיש באינטרנט מבדיקה בגוגל ובפייסבוק נראה בבירור שיש ללקוחה תחביב להקניט חנויות ועסקים בארץ ובעולם

חוות הדעת עזרה לכם?
Adi
Adi
14.09.2020
מוצר שנרכש: מצבר קטן למערכת אזעקה , משחק שולחן כדורגל לילדים

באתר כתוב משלוח עד 4 ימים ...בפועל היום 14.9 ועדיין לא קיבלתי.התקשרתי מספר פעםים וכל פעם תירוץ אחר...פעם קורונה , פעם חברת השליחויות..אכזבה

תגובת החנות

כתוב במפרוש באתר וגם נאמר ללקוח טלפונית לפני מועד ביצוע ההזמנה כי בשבוע של ראש השנה משלוחים עלולים להתעכב עד 7 ימי עסקים בפועל הלקוח קיבל את המוצר אחרי 5 ימי עסקים לא מובן על מה ולמה הלקוח מוצא לנכון לכתוב ביקורת בזאפ

חוות הדעת עזרה לכם?
shahakfam
shahakfam
09.09.2020
מוצר שנרכש: WTG86401PL

לראשונה בחיי רכשתי מוצר מהחברה הזו וזאת גם הפעם האחרונה. הזמנתי דגם מייבש והגיע אליי דגם אחר שמצאתי באתרים אחרים במחיר זול יותר. לא עניין את החברה שאייני מעוניינת בדגם אחר ואף סירבו לזכות אותי או לקחת את המייבש בחזרה. למרות סבלנותי הרבה וההמתנה למענה סביר , השירות בחברה היה לעגני ומתחמק. אני פה לא אקנה יותר.

תגובת החנות

הלקוחה קיבלה בדיוק את המייבש שהזמינה באספקה מיידית תוך 24 שעות!!! אחרי שהמייבש היה אצלה בבית היא ביקשה שנזכה אותה במחיר שפרסמה את המייבש בסכום נמוך יותר למרות שבבדיקה מעמיקה שעשינו מצאנו כי לאותה חנות אין את המייבש במלאי. בנוסף גם הסברנו ללקוחה כי אינה יכולה לנסות לעשוק אותנו ולעשות עושר שלא במשפט אחרי שהמוצר אצלה בבית. ניסינו לדבר עם הלקוחה בצורה הגיונית אבל זה היה כמו לדבר לקיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Tom
Tom
20.08.2020
מוצר שנרכש: תנור אפייה משולב sauter elegant 4760B שחור

אל תאמינו לחברת הקונטיינר!!! אחרי שבועיים וחצי והרי הבטחות רק היום התקשרו מחברת ההפצה לתאם לעוד שבוע. חוצפה!!!

תגובת החנות

הלקוח גר בבאר מילכה בנגב. זה מושב שחברת ההובלות נמצאת פעם ב 14 ימים לטענת היבואן הלקוח לא ענה שהתקשרו לתאם ולכן ההובלה נדחתה הלקוח זוכה לבקשתו באופן מלא על כל העסקה

חוות הדעת עזרה לכם?
Alex
Alex
02.08.2020
מוצר שנרכש: סוללות למכשיר שמיעה דגם 10 RAYOVAC

החנות אינה אמינה. תזהרו! מפרסמים סוללות ולאחר הזמנה מחליטים שלא למכור כמות שהזמנתה אלא רק עם דגדיל את ההזמנה עד 60 יחידות (!) העסק לא הוגן. עדיף לתת כסף למקומות אחרים (וטוב שיש הרבה).

תגובת החנות

הלקוח רכש 3 סוללות בודדות למכשיר שמיעה שכל סוללה עולה 5 שקלים . פחות מ 10 דקות לאחר הזמנה עדכנו את הלקוח שהיבואן מוכר את המוצר רק במארז של 10 סוללות. מיד עדכנו באתר !!! נתננו ללקוח כפיצוי משלוח חינם! והנחה נוספת על כל סוללה. הלקוח התעקש לבטל הזמנה. לקוח שכותב חוות דעת על סוללה ב 5 שקלים אחרי שעודכן וזוכה באופן מיידי והכל קרה בכמה דקות מה שנותר לנו רק לרחם עליו ולאחל לו רק בריאות הקונטיינר

חוות הדעת עזרה לכם?
Anastasia
Anastasia
26.07.2020
מוצר שנרכש: Midea Mb-fs5017S 6126

לא ממליצה לאף אחד להתעסק עם השרות הזה. הם מנסים להחליף מוצרים בדגמים זולים יותר. בחרתי באתר סיר בישול. התקשרתי לפקיד וביקשתי במיוחד להביא לי אותו בצבע סגול שראיתי רק באתר של החנות הזה. הוא אמר לי שהסיר במלאי ושיתקשרו אלי ברגע שהוא יגיע לחנות. חייבו לי את הכרטיס אשראי. חיכיתי שבועיים למוצר. אחרי שבועיים התקשרתי לחנות. אמרו שהסיר הגיע היום ושאפשר לאסוף אותו. בעלי אסף אותו. ברגע שראיתי את המוצר הבנתי שזה דגם שונה. בסיר שהזמנתי (Midea Mb-fs5017) היו 11 תוכניות בישול ושני צבעים לבחור. בסיר שקיבלתי (Midea Mb-fs5071) היו 10 תוכניות בישול ורק צבע כסף. את המודל הזה אפשר לראות בכמה חנויות אחרות ויותר בזול. הגעתי לחנות כדי להחזיר אותו, ואמרו לי שם שאני מתבלבלת ושהזמנתי בדיוק מה שקיבלתי. הרגשתי איתם שאני בבית משפט… נתתי להם את טופס ההזמנה שבו מצויין הדגם שהזמנתי והם הסכימו לעשות לי החזר כספית. מה ראיתי בחשבון שלי ביום ראשון? את הסכום ששילמתי מינוס 5% (25 שקלים) על ביטול עסקה. אז ביזבזתי זמן, דלק וגם שילמתי לחנות על הזמן היקר שלקחתי מהם...

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה וקיבלה סיר מידאה Midea Mb-fs5017S 6126 באתר שלנו היה טעות סופר ובמקום המספר 5017 היה כתוב המספר 5071 הספרות ו 1 ו 7 החליפו מיקום הסברנו ללקוחה שזה הדגם ושאין דגם 5071 שלא קיים כזה דגם שהמספרים התחלפו הראנו לה באתר יבואן מידאה שזה הדגם היא סירבה להבין לבקשתה ביצענו זיכוי לא מובן על מה ולמה הלקוחה מתלוננת

חוות הדעת עזרה לכם?
siv
siv
25.05.2020
מוצר שנרכש: בלנדר יונדאי HABT-3320

לא עמדו בזמני האספקה שהתחייבו אליהם. רכשתי בלנדר שהתקלקל בתום שבועיים מהשימוש ולא הסכימו לפצות או להחליף. לא מומלץ! שירות גרוע ! מוצר גרוע!

תגובת החנות

הלקוחה הנ"ל הזמינה בלנדר בשיא תקופה הקורונה כאשר מחסני כל היבואנים היו סגורים לחלוטין!!!!!!!!!!!!!!! לכן הלקוחה קיבלה את המוצר באיחור של יום עסקים אחד בלבד חודשיים אחרי שקיבלה את המוצר התקשרה לחנות וטענה כי ישנה תקלה בבלנדר הוסבר לה כי בדיקת המוצר מתבצעת בתחנת שירות של היבואן או לחילופין נאמר לה כי במידה ותביא את הבלנדר אלינו לחנות ובאמת נגלה כי הבלנדר לא עובד ולמרות שעברו 14 ימים נחליף לה לחדש במקום. יודגש כי בבלנדרים של כל החברות ישנו מפסק ביטחון(מיקרו סוויטש) ולפעמים כאשר לקוחות מפרקים את הבלנדר לניקוי הם לא מחזירים את הכוס בדיוק למקומה או לא סוגרים את המכסה כמו שצריך ולכן הבלנדר לא עובד. הלקוחה סירבה לשמוע ודרשה כי נבוא אליה הבית אחרי חודשיים כדי להחליף לה את הבלנדר לבלנדר חדש וגם סרבה לשלם דמי משלוח בעבור זה. לא מגיעים לבית לקוח להחליף בלנדר, קומקום , טוסטר או כל מוצר חשמלי קטן והשירות והבדיקה מתבצעים בתחנת השירות של היבואן או בחנות דבר זה הלקוחה לא הסכימה לקבל ומעבר לזה לא היה לנו מה לעשות

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
21.05.2020
מוצר שנרכש: שני מאווררים רוטורי 16".HABF

לא עמדו בהתחייבות לאספקת ההזמנה.תוך 4 ימי עסקים .אחרי 5 ימי עסקים התקשרתי שוב ונאמר לי שאולי בעוד שבוע זה יגיע היתה לי אכזבה גדולה וביטלתי את העיסקה.

תגובת החנות

הלקוח צודק היבואן סמיקום לא סיפק סחורות מעל 8 ימים זה לא אמור לעניין את הלקוח וחוץ מלהתנצל מעומק ליבנו אין לנו עוד מה להגיד הלקוח צודק ואנו מבקשים סליחה נקווה שיזמין שוב מאיתנו ויהיה מרוצה בקניה עתידית אחרת צוות הקונטיינר

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
19.05.2020
מוצר שנרכש: נורות וטוסטר

חד משמעית להתרחק. שירות מכירות טוב, שירות לקוחות גרוע. במשך מעל לחודש רדפתי אחריהם לזיכוי. נניח את ה-5% בצד שהם כביכול מחוייבים לגבות ולא החזירו או התנצלו על אי החזרה וחוסר הטיפול. היחס המזלזל, חוסר ההקשבה והשיח החד צדדי של בעל החנות מה שגרם לי לכתוב את חוות הדעת הזאת. ממליצה להתרחק מחנויות כאלה.

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה נורות שאיננו מחזיקים במלאי ורכשנו עבורה במיוחד . לאחר מעבר לשבועיים הלקוחה החזירה את הנורות וביקשה לקבל זיכוי לא היינו מחוייבים לכך על פי חוק אבל החלטנו לבסוף לזכות את הלקוחה ולהיקתע עם נורות מיוחדות שרכשנו עבורה במיוחד בזמן ששהתה בחנות הצליחה להוציא מדעתם 3 אנשים מכירות ומנהלת שירות לקוחות. גם הסכמנו לקבל את הנורות ולזכות אותה וגם הכפישה בזאפ מהסתכלות בזאפ פייסבוק ובגוגל נראה כי הלקוחה נהנית להכפיש בתי עסק בארץ ובעולם מה שנותר לנו לאחל לה הרבה בריאות

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.04.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
12.04.2020
מוצר שנרכש: טוסטר אובן 12 ליטר זק'' ש

רכשתי טוסטר אובן, כשהגעתי הבייתה ראיתי שלא עובד כראוי ולא רוצים להחליף!!!!! או להחזיר לי את כספי

תגובת החנות

הלקוחה רכשה טוסטר אובן וחזרה אחרי 5 ימים כאשר האובן מלוכלך ומשומש בטענה שהוא לא עובד הראנו לה בחנות כי הטרמוסטט היה כבוי וכאשר מדליקים את הטרמוסטט האובן עובד הלקוחה סירבה לקבל זאת וביקשה מוצר חדש הסברנו לה כי המוצר עובד לחלוטין ושוב הראנו לה כי הטרמוסטט היה כבוי והיה עליה להדליק אותו לא ניתן היה לתקשר עם הלקוחה והיא בחרה לכתוב דברים לא נכונים בפלטפורמה זו חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.01.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.12.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.11.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.11.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.10.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Hila Yaniv
Hila Yaniv
07.10.2019
מוצר שנרכש: מקרר שארפ 910

מכרו לי דגם שלא היה במלא הבטיחו שהוזמן ושצריך להגיע. לאחר כמה ימים היבואן בעצמו התקשר לומר לי שבכלל רכשתי מהחנו, שהדגם שהזמנתי בכלל לא הוזמן על ידם אלא דגם אחר וניסה להציע צבע אחר למרות שהתנאי לעסקה היה הצבע שהזמנתי. בחברה אמרו שעושים מאמצים לסדר את העניין ושיש להם עוד ספקים ועוד מוצרים זהים להזמנתי. פעם אחת סיפרו משהו אחד. פעם אחרת משהו אחר. לא חזרו לעדכן אותי רק כשאני התעקשתי והתקשרתי. בסוף הסכימו לבטל את העסקה למזלי.

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה מקרר 910 לבן יום למחרת נאמר על ידי היבואן י שלום שאזל המלאי של צבע לבן ושרק צבע נירוסטה זמין במלאי מיד בו במקום ביום למחרת עודכן באתר שלנו שיש צבע נירוסטה בלבד והיא זוכתה במיידית זיכוי מלא במלוא סכום ההזמנה יודגש בשנית יום לאחר ההזמנה הלקוחה עודכנה,האתר עודכן כי צבע לבן לא זמין והלקוחה זוכתה זיכוי מלא לא מובן על מה ולמה הלקוחה מוצאת להכפיש אותנו באינטרנט

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
09.09.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ביקורת הקונטיינר
ביקורת הקונטיינר
19.08.2019
מוצר שנרכש: כיריים אינדוקציה bosch pue611bb1e בוש

לא מומלץ לקנות דרכם. קניתי אצלם כיריים של בוש אינדוקציהומאחר שלא הייתי מרוצה מהשרות לא העבירו לי פרטי היבואן ולא את האחריות.

תגובת החנות

הלקוחה רכשה בחנות כיריים וטלויזיה ולאחר שהיתה מעל שעה בחנות וסחטה את החנות במחיר סופקו לה המוצרים ביום אותו היא ביקשה שיסופק הלקוחה התקשרה לתאם מועד התקנה לכיריים הפננו אותה ליבואן שרצה לתאם לה הלקוחה סירבה לשלם לטכנאי להתקנת הכיריים מכייון שהיא "חשבה שזה ללא עלות" התקנת כל כיריים אינדוקציה של כל חברה כרוך בתשלום ליבואן לא מובן על מה ולמה היא מוצאת להכפיש אותנו בזאפ

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בהקונטיינר

מוצרים נוספים הנמכרים בהקונטיינר

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון