התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי לאחר ביצוע ההזמנה (לאור הדחיפות בצורך לקבלו, כפי שהוסבר לנציגה) וזאת אמרה לי ש"לא תהיה בעיה". יום למחרת כבר התקשרו להודיע לי שאין במלאי והציעו לי מוצר חלופי, סרבתי וביקשתי זיכוי מלא. מכאן התחילה מסכת עינויים של שבועיים שמבטיחים לי מידי שיחה כי ה"זיכוי יבוצע בהקדם" ו"תראה את הזיכוי בתוך שעה באשראי". מיותר לציין שעד שלא ציינתי שהשיחה מוקלטת ואני דורש זיכוי באופן מיידי בזמן שאני על הקו, לא העבירו אותי להנה"ח לזיכוי מיידי.
תגובת החנות
אם מתקשרים ללקוחה לקחת 4 פעמים כרטיס אשראי שהיא שילמה וכל פעם היא בממתינה או לא עונה
ואם הלקוחה מתקשרת אחרי השעה 16:00 שהמנהל חשבונות כבר לא נמצא למרות שנאמר לה שהנהלת חשבונות עד השעה 16:00 אז בלתי אפשר להוציא את הזיכוי .
בשניה שנתנה למנהל חשבונות את פרטי האשראי שלה היא זוכתה .
לגבי התנור פחות משעה לאחר ביצוע ההזמנה נאמר ללקוחה שמוצר לא במלאי אצל היבואן ושהוא הוסר מיידת מהאתר
בטלפון נאמר ללקוחה כי יש יחידות בודדות ובאמת היו
בתקופה זו של הקורונה יש מחסור עצום במלאים ומלאי שזמין לשניה מסויימת לא זמין כבר אחרי כמה שעות
הלקוחה ביצעה הזמנה באתר יומיים אחרי שהתקשרה לחנות