מפרסם ב-zap מאז 2012

‎המכולה‎ ‏(Hamechola)

ריהוט גן'מחסני גינה,טרמפולינות (בצרה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 118 חוות דעת גולשים על המכולה
rut
rut
09.11.2021
מוצר שנרכש: טרמפולינה

לא להתקרב!!!! שירות מתחת לכל ביקורת !!!! ברגע שקניתם ויש פגם אין עם מי לדבר!!!!! טרמפולינה שנרכשה במרץ 2021 ושילמנו על הרכבה מטעמם, אחרי חודש הרשת נפרמה, ביקשו שנפרק והם יתקנו, אחרי חודש אמרו שאי אפשר לתקן והזמינו חדשה, הרשת הגיעה אחרי 4 חודשים וביקשו שנבוא לאסוף, כאות פיצוי על זמן ההתמנה הסכימו להתקין את הרשת בחזרה ללא עלות ושיתאמו איתנו התקנה, לאחר שבועיים המתנה בלי שיצרו איתנו קשר, פנינו אליהם והחליטו שהפיצוי יהיה שמשיית שמש ולא התקנה על חשבונם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
06.10.2020
מוצר שנרכש: טרמפולינה 2.44

על הפנים של שירות ואיכות , שלא תתפתו גם הם לא זולים במיוחד אדיבים הזמן הקנייה וגם זה לא תמיד. לא לוקחים אחריות על המוצרים שלהם, מפילים על הלקוח בלי לבדוק . אין שירות, אין איכות, אין אחריות . קחו בחשבון

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
30.09.2020
מוצר שנרכש: טרמפולינה 7 פיט

לא להתקרב למקום!!! קניתי טרמפולינה ממש לפני הסגר, בטרמפולינה גילינו שריטה ענקית לאורך כל הטרמפולינה, מייד לאחר החגים פניתי לשירות הלקוחות, בהתחלה היו נחמדים ואמרו שאגיע להחליף, נתנו לי מידה לא טובה וטענו שכרגע אין להם מידות כאלו יותר. כשרציתי להזדכות על הטרמפולינה, בעל המקום לא הסכים ואמר לי בזלזול "תתבע אותי". בושה של שירות לקוחות ועוד מבעל המקום. ממליץ לכם בחום לקנות ממקום אחר ולא להתקרב אליו.

תגובת החנות

הלקוח השתמש שבועיים בטרמפולינה ואז לאחר שבועיים פנה שיש שריטה במשטח הקפיצה. לאחר שנשאלו עי מנהל המקום מדוע פנה רק לאחר שבועיים לדווח על הבעיה לא היתה לא תשובה.השריטה נגרמה מחפץ חד שפגע במשטח הקפיצה לצערנו אין אחריות על נזקים שנעשו עי הלקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
02.08.2020
מוצר שנרכש: סט ישיבה למרפסת

לא להתקרב... סט למרפסת שכל הספוגים הגיעו מקומטים ללא איכות במחיר של 3500 ש"ח, התשובה שלהם שניתן לבוא להחליף עם כריות מתצוגה, יופי של שירות,

תגובת החנות

אבי ביקר בחנות וקיבל את אותו המוצר עם הקמטוטים בכריות כפי שמופיע בתצוגה. למרות זאת הוחלפו לו הכריות חבל שיש אנשים שלא יודעים להעריך שרות טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Maayan
Maayan
01.08.2020
מוצר שנרכש: דשא סינטטי

חוויית שירות מזעזעת הזמנתי דשא סינטטי, במעמד הקנייה צוין כי המשלוח יגיע תוך עשרה ימים עסקים כעבור יותר מעשרה ימי עסקים הדשא לא הגיע, אף אחד לא טרח לעדכן שמתעכב. מנסים כבר כמה ימים לתפוס מישהו בטלפון, מעבירים אותנו מהאחד לשני תוך זלזול רב וגסות רוח!!! אין שירות לקוחות אמיתי. יש מוקד מכירות שלא מוכן לעזור ומוקד הודעות שמשאיר הודעה שכנראה לא מגיעה לאף אחד. עד כה אף אחד לא חוזר אלינו או עונה בוואטסאפ שירות מזעזע ומתיש לא להתקרב.

תגובת החנות

שלום מעיין לאחר בדיקה מעמיקה הזמנת בתאריך 19/07/2020 את הדשא וקיבלת אותו ב 04/08/20 בגלל עיכוב בשחרור הדשא מהנמל ( קורונה....) הדשא הוא יבוא של ספק מישנה שלנו ולכן היה עיכוב של שני ימי עסקם אנו מתנצלים מעומק ליבנו על העיכוב במשלוח הדשא ונשמח עם תתקנו ותכתבו שכן קיבלתם בסופו של דבר את הדשא.נשמח להוכיח לכם כי אנו יודעים לתת שרות אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Vitaly Tal
Vitaly Tal
31.05.2020
מוצר שנרכש: שמשיה יום שמנת

לא להתקרב לחנות הזאת. רכשתי שישיית צד "פרמיום". פלוס בסיס (6 חתיכות שיש במחיר של 70 שח ליחידה). שמשיה נשברה אחרי מספר פעמים של שימוש. מרגע רכישה 28.04.2020 עד הרגע שהייתי בחנות 31.05 עבר קצת יותר מחודש... בעל המקום (או מנהל ) סירב לתת זיכוי לא רק עבור השמשיה השבורה אלא גם עבור חתיכות שיש שאין להם שום שימוש ללא השמשיה.. האשים אותי בשקרים (פתחת את זה שהיה רוח). במקום למרות הוראות של משרד הבריאות העובדים מסתובבים ללא מסיכות, לא בודקים חום בכניסה ולא מחייבים את הלקוחות לשים מסיכות... אחראיות זה לא בתחום שלו... בקיצור תחסכו בריאות וכסף. לא להתקרב

תגובת החנות

המכולה הינה חברה מכובדת הקיימת 12 שנה ולה אלפי לקוחות הלקוח רכש שמשיה בסיסית בעלות של 400 ש"ח הלקוח לא סגר את השמשיה ברוחות החזקות והיא נשברה כתוצאה מכך. על החשבונית רשום בגדול שאין אחריות על שמשיות שניזוקו כתוצאה מרוח כך גם הוסבר לו בחנות בעת הרכישה. הלקוח השתולל התחיל לצרוח בחנות ולפנות ללקוחות שלא להתקרב איים קילל והתנהג בצורה מאיימת וכוחנית. לאחר לכתו מהחנות הלקוח הזמין לנו את משטרת ישראל בתואנה שאין למוכר מסיכה ( הלקוח נכנס לחנות ללא מסיכה מתועד במצלמות החברה) המשטרה הגיעה והזהירה אותו שאם ישתמש במשטרת ישראל שוב לצורך תועלתו האישית ולנקמה הם יפעלו כנגדו על פי חוק. המכולה קיימת 12 שנה כעסק שמכבד את עצמו וכן לפעמים לא מאשרים החזרת שמשיה לאחר שימוש כחודש ימים אם נשברה כתוצאה מרוח. צר לנו על התנהגותו גסת הרוח של ויטלי ונקווה כי מקרה זה לא יישנה בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
elahav.1982
elahav.1982
05.04.2020
מוצר שנרכש: בריכה

למרות שהחוק מאפשר החזרת מוצר שנפתח ללא שימוש החנות לא מאפשרת. חבל מאוד שזה השירות

תגובת החנות

שלום רב, לא ניתן להחזיר בריכה לאחר שנפתחה והורכבה מכיוון שאף אחד לא מעוניין לקנות בריכה משומשת.........

חוות הדעת עזרה לכם?
Shalom
Shalom
12.07.2019
מוצר שנרכש: שולחן אלומיניום רומא

שלום רב רכשנו לפני 13 חודשים ריהוט גן איכותי (אמור) מאלומיניום . כלל הצבע של השולחן מתנפח ומתקלף .לצערנו לא קיבלנו מענה מהחנות למעט שמוכנים לתת לנו 200 שח בקנייה הבאה . ריהוט בסטנדרט כזה לא אמור להתקלף ובוודאי כשמדובר במרפסת מקורה . לצערי לא ארכוש שוב בחנות זו

חוות הדעת עזרה לכם?
symbolicjewels
symbolicjewels
13.05.2019
מוצר שנרכש: משטח 60 קפיצים 11 פיט

קנינו משטח קפיצים לטרמפולינה וחזרנו והבהרנו שאנו צריכים משטח ל60 קפיצים(השיחות מוקלטות). אחרי שתי מוכרות בטלפון שווידאו שאכן זה המוצר, נסענו במיוחד לקחת את המשטח על מנת שיהיה מוכן לקראת יום העצמאות. בפועל הגיע משטח של 64 קפיצים. התקשרנו וביקשנו לדבר עם המנהל/ בעלים אך נאמר מפורשות שזה בלתי אפשרי והוא לא מתעסק עם "זוטות" כאלה. ה"זוטות" האלה עבור הלקוח הם הדבר הכי חשוב וחבל שזו התשובה. כלאחר יד הציעו להחזיר את הכסף בעבור המוצר. ומה עם עוגמת הנפש והנסיעה הארוכה אליהם? בושה שזה השרות ובעיקר שאי אפשר להגיע לאחראי!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Tompir
Tompir
16.08.2018
מוצר שנרכש: רשת הגנה ביסיק 10 פיט 6 עמודים

הגעתי לחנות וביקשתי לקנות רשת לטרמפולינה 10 פיט והראתי להם תמונה של הטרמפולינה על מנת לוודא שאני מקבל את מוצר המתאים. הגעתי הביתה, פתחתי את הקרטון רק להבין שזו רשת שלא קשורה בשום צורה למה שביקשתי (אין בכלל קליפסים). משיחה איתם, הם הודו שאפילו לא פתחו ובדקואת הרשתות. הודיעו לי להגיע ולקבל החזר כסף. כמה קל לזלזל בזמן שלי. חוסר מקצועיות.

תגובת החנות

הלקוח צודק על הקרטון היה רשום רשת 6 עמודים בייסיק מה שמתאים לו לכאורה. אך בפועל היתה שם רשת אחרת. צא לנו על המקרה ואנו מתנצלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
אילן
אילן
15.03.2018
מוצר שנרכש: שואב נטען לניקוי תחתית הבריכה Bestway 58427

הזמנתי חויבתי לא הגיעה המוצר לאחר שבוע - התקשרתי - אמרו טעות - אין לנו בכלל, זיכו אותי פשוט גרועים !!!!!!!

תגובת החנות

הלקוח צודק ב 100% הזמנו את המוצר מהיבואן אך לא קיבלנו אותו ולכן לא יכולנו לספק ללקוח. אני מתנצלים מעומק ליבנו ונשמח לפצות את הלקוח. בכל מקרה הלקוח זוכה

חוות הדעת עזרה לכם?
מוטי
מוטי
30.08.2017
מוצר שנרכש: שמשיות

שרות גרוע שבגרועים. מתקשרים אליהם . עונה שירות הודעות. שירות ההודעות מודיע שיחזרו תוך שעה. הם לא חוזרים בכלל. הם מבטיחים באתר שלהם שלכרטיסי אשראי ״ חבר״ יש הנחה נוספת. כשמגישים את הכרטיס ״חבר״ הם טוענים שהם נתנו כבר הנחה ואינם יכולים לקבל כרטיס ״ חבר״. הם מוכרים מוצרים ( במקרה שלי שמשיות )ללא אחריות , דבר הנוגד את החוק ותקנות הגנת הצרכן. אשתי ששהתה אצלם בחנות בררה פרטים . כל השהיה היתה מ-10.45 עד 12.00.המוכרת מעיזה לשקר ולהטיח בזלזול שהאישה שהתה 3 שעות בשביל 2 שמשיות, רוצה להגיד שהלקוחה בלבלה המוח בשביל שתי שמשיות. באותו זמן אשתי היתה הקונה היחידה במקום. אף אחד לא טרח להסביר. צריך היה לחלוב מידע מהם. בשבילם זה בלבול מוח כאשר בוצעה רכישה. זו חוצפה שאין למעלה ממנה. יש שהיות ארוכות של לקוחות שמסתיימות ב 0 רכישות. כאן בוצעה עיסקה של 800 שח. בשבילם זה ״כולו״ שתי שמשיות. כשביקשה אשתי חשבונית. ההדפסה לא יצאה לפועל. הבטיחו שישלחו חשבונית באימייל. נחכה ונראה

תגובת החנות

כותב התגובה הבעלים של החברה אשר ביצע את את המכירה לאשת המתלונן. חשוב לציין כי עדיין איננו מבינים מדוע מוטי יצא לא מרוצה שהרי קיבל הסברים של שעה וחצי על שמשיות, כל החלקים היו בקרטון, וגם קיבל עוד 7% הנחה מהמחיר הזול בארץ. ראשית העובדות אשתו של מוטי קיבלה הסבר על שמשיות במשך שעתיים ולבסוף לאחר הסבר רכשה 2 שמשיות בשווי 800 ש"ח ( 400 לשמשיה) לאחר התייעצות עם בעלה מוטי בטלפון סוכם על שתי שמשיות. הלקוחה ביקשה הנחה ונאמר לה כי לא ניתן לקבל הנחה גם בכרטיס חבר וגם בחנות ובכל זאת החליטה לקנות בהנחה של 7% מהמחיר הזול בארץ ( אף אחד לא הכריח אותה) הלקוחה הגיע עם השמשיות לביתה ומיד התקשרה כי חסרים פריטים בקרטון וזאת למרות שכל הפריטים היו ( התלוננו עוד לפני שבדקו) אכן היתה תקלה במדפסת והחשבונית על הרכישה הודפסה שוב ונשלחה בדואל חשוב לציין כי עדיין איננו מבינים מדוע מוטי יצא לא מרוצה שהרי קיבל הסברים של שעה וחצי על שמשיות, כל החלקים היו בקרטון, וגם קיבל עוד 7% הנחה מהמחיר הזול בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
איציק
איציק
26.06.2017
מוצר שנרכש: טרמפולינה פרמיום 3.6 מ קוטר

ביקשתי לרכוש עמודים לתמיכת הרשת במקום אלו שנשברו. אחרי בירור טלפוני וצילום החלק. אמרו לי שיש את העמודים ושאני מוזמן להגיע ולרכוש אותם.אשתי הגיעה במיוחד למרכז (אנו גרים בצפון) וטענו שאין להם מספיק פרטים לשם נתינת החלקים. לאחר שיחות טלפונים ארוכות ורבות, תוך הבעת מורת רוחי מההתנהלות, הבטיחו לשלוח ונתתי פרטי אשראי בטלפון. לאחר שבועיים הסתבר שלא שלחו וטענו שזה מחכה אצלם. הם דרשו עוד 49 שקלים על משלוח. מאוכזב מאוד מהיחס וההתנהלות, ביטלתי את ההזמנה . אני רוכש הרבה דרך האינטרנט וזו פעם ראשונה שנתקלתי ביחס, מזלזל ומעליב כלפי הלקוח. אני לא אקנה שם יותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomi
Shlomi
17.05.2017
מוצר שנרכש: בריכה עגולה 3.6 עם משאבה 3.6

ברצוני לחוות את דעתי על חווית שירות מזעזעת, רכשתי בריכה עגולה בקוטר 3.6 עם משאבה, הרכבתי והתקנתי אותה ע''ג דשא סינטטי ומעליו קלקר ע''מ לשמור על תחתית הבריכה, התחלתי למלא מים וכבר בשליש הראשון להפתעתי התחילו לצאת מים מהבריכה דרך חור שקיים בדופן התחתונה, פניתי לחברה ע''מ להודיע להם על התקלה במוצר והם מצדם החליטו לסחוב אותי מס' ימים בשליחת תמונות ומיילים מיותרים שלהם סיבה אחת- לייאש אותי. לאחר עשרות שיחות עם נציגי החברה יצאה האמת לאור, החברה לא מעוניינת להעניק שירות ולעמוד מאחורי מוצריה. אני מאמין שדפוס התנהגות כזה אינו מעיד אך ורק על תחום הבריכות וקיים בכלל מוצרי החנות, במוצרים מסוג אלו נושא השירות והעמידה מאחורי המוצר הינה חשובה לאין ערוך מפני שכל המוצרים מיובאים ואין יצרן שיכול לתת אחריות בארץ. המלצה שלי, אפילו אם המחיר גבוהה בכמה שקלים תקנו מחברה אמינה שתעמוד לצדכם בעת הצורך.

תגובת החנות

כאשר שלומי רכש את הבריכה נאמר לו כי במידה והוא לא מניח את הבריכה על ספוג רך אין אחריות על חורים ! הדבר נובע מחיכוך הרגלים במשטח התחתון של הבריכה כנגד המשטח שעליו הבריכה יושבת . שלומי בחר להתעלם מהוראה ברורה זו ובחר להניח את הבריכה על קלקר מחוספס וקשיח. לאחר שדלפו מים התקשר אלינו שנחליף את הבריכה. ביקשנו תמונות ולתדהמתנו נראה כי הבריכה הונחה על משטח קלקר מחוספס וקשיח הדבר כתוב באתר האינטרנט בברור בכמה מקומות וכן בתעודת האחריות וזה מה שכתוב באתר מידע חשוב: אזהרה: בריכות אשר הותקנו על משטח לא מתאים עלולים לסבול מנזילות, שיגרמו לאי סדרים, או קריסה, אשר יכולים להביא לתוצאות של נזק לרכוש או פציעה חמורה לאנשים בתוך ובסביבת הבריכה. אזהרה: אין להשתמש בחול במשך תהליך ההתקנה . במידה ומתברר כי יש צורך בביצוע פעולה ליישור המשטח, קיימת סבירות גבוהה שאתר ההתקנה שלכם אינו מתאים. יש להימנע מלהציב את יריעת הקרקע באזור המועד לגידולי צמחיה אגרסיבית וזני עשבים, העלולים לגדול ולחדור מבעד ליריעת הקרקע על הבריכה להיות נגישה לשקע חשמל,220Vהמוגן על ידי מפסק אוטומטי והארקה. על הבריכה להיות במרחק הגדול מ- 3 מטר ממקור החשמל, אך לא במרחק העולה על אורך כבל החשמל של משאבת הסינון. אין להשתמש, בשום מקרה ואופן בכבל מאריך להארכת טווח חיבור החשמל. יש לשים לב לגובה המים לפי המדריך למשתמש : מומלץ למלא מים 80% מעומק הבריכה. לחיטוי המים ומניעת מחלות יש להשתמש בטבליות כלור ייעודיות כיסוי הבריכה משמש אך ורק לשמירה על ניקיון הבריכה ואינו מיועד למניעת כניסת ילדים או בעלי חיים לתוכה. חובה השגחת מבוגר בעת רחצת ילדים בבריכה. בסיום עונת הרחצה מומלץ לרוקן את המים מהבריכה באמצעות פקק הריקון המהיר ולהשאירה לייבוש למשך מספר ימים . ניתן לקפלה ולאחסנה במקום יבש. חובה להניח את הבריכה על ספוג למניעת חורים בתחתית הבריכה

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
05.04.2017
מוצר שנרכש: משטח קפיצה 10/64

קניתי בסניף בצרה משטח קפיצה. המשטח היה מאובק ולא באריזה, אלא בניילון נצמד ונראה ששכב במחסן הרבה זמן. מכיוון שרציתי כבר לשמח את ילדיי אמרתי לעצמי, לא נורא ננקה אותו קצת ויהיה בסדר. בפועל, כשבועיים לאחר התקנת המשטח החלו להיפרם התפרים של הרצועות ההיקפיות של המשטח המתחברות לטבעות ולקפיצים. התלוננתי בפני החברה ואף שלחתי צילומים של 3 רצועות שנפרמו. תגובתם - "לפי התמונות נעשה שימוש שלא על פי הוראות היצרן וקפצו עליה במשקל כבד מ150 קילו. אי לכך האחריות לא תופסת במקרה זה". אציין כי יש לי שני ילדים בני 10 ו-8 שקפצו עליה ואולי חבר שמצטרף...לגיטימי לחלוטין ובכל דרך לא עובר את המשקל העודף. בנוסף, האם הגיוני שתוך שבועיים-שלושה דבר כזה יקרה? אפילו אם היה משקל עודף לא הגיוני שזה יקרה כל כך מהר (ולא היה). בעיניי, מדובר במוצר בלוי ובאיכות ירודה ושגיתי שבכלל הסכמתי לקבלו. הלקוחות ישפטו למי להאמין.

תגובת החנות

כבכל מקרה בו לקוח מתלונן על משטח קפיצה קרוע אנו מבקשים תמונות של הקפיצים אשר מעידות על המשקל שהועמס על הטרמפולינה. גם במקרה זה שלח מר משה תמונות של הקפיצים אשר מעידות מעל כל ספק סביר כי הועמס משקל רב על המשטח. משקל כל כך גדול עד אשר הקפיצים נמתחו ללא יכולת לחזור למצבם המקורי. מר משה היקר לצערנו לא נוכל לעזור לך במקרה זה. עליך להחליף את הקפיצים לרכוש משטח חדש ולא להעמיס יותר מ150 ק"ג. חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
dina
dina
29.11.2016
מוצר שנרכש: סט ראטן- מערכת ישיבה למרפסת דגם רומי אפור

הזמנתי שבוע שעבר מערכת ישיבה, ביום שישי. יום ראשון כבר התקשרו אליי, ותיאמו איתי שליחות ליום שני בין 14:00-17:00. 2. השליחות הגיעה יום למחרת כבר בבוקר, לאחר תיאום מולנו, אך הזכוכית של השולחן לא התאימה. השליח הבטיח לי שיביא לי זכוכית מתאימה עוד באותו יום או מקסימום מחר כי הוא גר באזור והוא ייצור עמי קשר. 3. ביום שלישי, כאשר ראיתי שהשליח לא חוזר אליי, יצרתי אתו קשר פעמיים ללא הצלחה. 4. ביום רביעי יצרתי קשר עם צוות המכולה. נמסר לי כי ייבדקו את הנושא ויחזרו אליי לאחר כשעתיים. מיותר לציין שלא חזרו אליי 5. לאחר כשלוש שעות חזרתי אליהם שוב, ובשיחה, מסרו לי שיגיעו אליי יום למחרת בשעות הבוקר עם הזכוכית. כאשר אמרתי להם שזה בעייתי בשבילי בגלל שאני עובדת ועשיתי מאמצים להיות בבית בשליחות הקודמת וביקשתי אם אפשר שישלחו לי עוד היום, כי יש מישהו בבית. ניסו לנפנף אותי מהקו בטענה שאחראית על השליחויות תחזור אליי בהמשך היום ותתאם מולי ואין מצב שזה יהיה היום. 6. האחראית על השליחויות אכן חזר אליי, רצו להגיע אליי יום למחרת בשעות הבוקר למרות שזה כרוך מבחינתי בלאחר לעבודה. כאשר ביקשתי שינסו לבוא לקראתי, ננזפתי שאני לא מוכנה להתפשר ואני לא אמורה בכלל לתאם שום דבר עם השליח אלא לפנות אליהם ישירות. במקביל, כאשר ניסיתי למצוא פתרונות חלופיים שהשליח יגיע למקום אחר בת"א (שם אמא שלי נמצאת) לא היו מוכנים. הדבר היחידי שהיו מוכנים הוא להשאיר את הזכוכית מחוץ לדלת, אך לא היו כמובן מוכנים להתחייב להחליף לי אותה אם יקרה לה משהו שאני לא בבית. 7. בלית ברירה, קבעתי איתם יום למחרת בשעה תשע בבוקר, שהובטח לי במפורשות שהשליח יגיע בתשע, ואין מצב שהוא יגיע בעשר 8. השליח הגיע כמובן ב- 10:20 ובעלי איחר לעבודה בשלוש שעות בזכות השירות ה"מדהים" שקיבלנו לחץ כאן כדי השב או העבר

חוות הדעת עזרה לכם?
elliyoni
elliyoni
09.10.2016
מוצר שנרכש: ציוד לטרמפולינה פרימיום 3.6

שלחו גודל לא מתאים, המוצר הוחזר לחנות בתיאום עימם. התקבל ב 19 לחודש אצלם ורק לאחר 8 ימים נוספים והרבה טלפונים טרחו לזכות וכל אותו זמן טענו "זיכינו, פשוט לוקח לחברת האשראי 14 יום".

תגובת החנות

הלקוח צודק אך הדבר אינו תלוי בנו אלא בחברת האשראי אשר מרגע העברת ההוראה לזיכוי לוקח להם 10 ימי עסקים.

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
20.09.2016
מוצר שנרכש: כסא באלי

אתר קליל וחברותי למשתמש יודעים לקחת את הכסף מהר מאוד ... הבעיות מתחילות כשאת\ה רוצה לבטל את ההזמנה שביצעת יום אחרי ביצוע ההזמנה... שזה סיוט..לא עונים לטלפונים,לא עונים להודעות וגם כשסוף סוף ענו לי נאמר לי "לא יכלה לעזור לך עכשיו יש לנו תקלה במערכת נחזור אלייך תוך שעה.." כמובן שעבר כבר יום...אל תתנו למחיר להשפיע לכם על חווית הקניהץץלפעמים שווה לשלם יותר בשביל השירות במקרה דנן...נפלתי בגלל המחיר הזול...

תגובת החנות

הלקוח צודק במקרה זה היה עומס רב על המערכת באותו היום ולכן לא חזרנו ללקוח מיד אלה רק יום אחרי .

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.08.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
YKH
YKH
25.07.2016
מוצר שנרכש: בריכה JL016026N

הזמנתי דרך החנות בריכה. לפי המצויין באתר זאפ נכתב כי המשלוח חינם ויבוצע בתוך 3 ימים. יומיים לאחר ההזמנה התקשרו ואמרו כי לא שילמתי על המשלוח וכי זמן האספקה אינו 3 ימים אלא 10 ימים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gil
Gil
14.07.2016
מוצר שנרכש: נדנדת גינה יהלי

הרבה זמן היתה לנו פנטזיה על נדנדת גינה. אבל לא כזאת של הום סנטר אלא משהו מאסיבי מעץ שיחזיק שנים. חיפשנו וחיפשנו עד שמצאנו באתר של חברה שנקראת המכולה. הזמנו והנדנדה הגיע תוך יומיים (זמן שיא!) אבל איפה הקטצ'? הנהג גילה שיש מדרגות אז הוא ביקש עוד מאה שקלים על המשלוח. מעצבן לא? התקשרתי לחברה וענתה לי נציגה שאמרה "זה החוק במדינת ישראל, אם אתה רוצה תבטל." היא היתה מאוד תוקפנית וסירבה להעביר אותי לאדם אחר בטענה שהיא הבכירה ביותר. נשמעה לי קצת צעירה ולא מנוסה בשביל לנהל חברה כזאת אבל החלטתי להתעצבן ולוותר. הרכבתי את הנדנדה וגיליתי שהמושב שהגיע מורכב עקום. התקשרנו לחברה וענתה לנו שוב אותה בחורה שהתעקשה שלא יכול להיות שזה עקום. זה רק בגלל ההרכבה שלי. שוב בצורה מאוד לא נעימה והזכירה שהיא הציעה לי לבטל את העסקה. (ככה עושים עסקים! מנסים לשכנע את הלקוח לבטל אם יש לו תלונה ולא לנסות לפתור את הבעיה בצורה מקצועית ורצינית). אגב- אחרי התקרית הראשונה שלחתי מייל ובו ביקשתי שיחזור אלי נציג מהנהלת החברה אבל זה לא קרה. אני תקוע עם נדנדה יקרה ועקומה. איזה כיף המכולה רוצו לקנות!

תגובת החנות

הלקוח רכש את הנדנדה בתאריך 08 ביולי 2016 ב 12 ביולי קיבל את הנדנדה לביתו והיה צורך להעלות את הנדנדה מדרגות דבר אשר לא צוין בהזמנה! הלקוח לא סיפק מידע זה בהזמנה למרות שנשאל והתבקש לשלם תוספת מדרגות כחוק. הלקוח סרב והתעמת עם מנהלת המשלוחים והנהג. לאחר דין ודברים ארוכים שילם את המחויב בחוק ואמר " אתם עוד תשמעו ממני " והנה אכן אנו שומעים ממנו חבל שכך דברים מתנהלים. הלקוח התעקש להתקין לבדו את הנדנדה למרות שהרכבתה דורשת מיומנות התקנת ברגים והתאמת זויות. הלקוח התלונן שהנדנדה עקומה לאחר ההרכבה. מכיוון שאנו מתקינים עשרות נדנדות וכאלה ויודעים כי התקנתה דורשת מיומנות ומכיוון שהלקוח סרב בכל תוקף לקבל מתקין הצענו ללקוח להגיע בתשלום ולהתקינה כנדרש. עוד הצענו ללקוח שאם אין בעיה בנדנדה והבעיה היא בהתקנה הוא לא יחויב. גם לכך הלקוח סרב. לקוח לא מיומן מסרב לשלם התקנה מסרב לשלם לנהג תוספת מדרגות על פח חוק ומשמיץ אותנו בזאפ. חבל !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
dvir
dvir
30.05.2016
מוצר שנרכש: שמשייה צידית מון

נרכשה שמשייה צידית תיאמתי לבוא לקחת את המוצר 23/05/2016 , (נמסר לי ע"י לאחר בשיחה עם מכולה שקיים במלאי וניתן להגיע ולאסוף). כשהגעתי נמסר לי שהמוצר אינו איכותי ...כלל ...והינו רק לעונה אחת (קיץ) ולא יותר. נשאלתי אם ברצוני לשדרג תמורת 99 ש"ח ..כמעט והסכמתי אך הצבע ב'ז לא היה במלאי בשמשיה המשודרגת ובאותה נשימה צויין שהצבע אינו ב'ז אלא אוף וויט. המשכתי בתהליך, הונפקה תעודה משלוח להזמנה המקורית וניגשתי למחסנאי..שאמר שאין במלאי את הצבע המבוקש שבהזמנה המקורית ...נו באמת...התקשרתי , נמסר שיש במלאי, הגעתי , ובסוף אין את הצבע סתם טרטרו אותי. לדעתי ידעו מראש שאין..וניסו שאני אשדרג בכל זאת וכאשר לא הסכמתי...הכל נפל. היו צריכים לספק לי את השמשייה המשודרגת ללא תוספת מחיר לפנים משורת הדין הרי התקשרתי נמסר לי שיש במלאי ואני יכול לבוא לקחת...למה לטרטר אנשים...תגידו לפני שאני מגיע שאין וזהו..!!!!!(פשוט נפנפו אותי ) בדיעבד התברר שהיתה בצבע ב'ז שמשייה משודרגת..כך הבחור אמר "שיש" אך כבר נגמר לי הרצון לקנות שם... תחושה של נצלנות.... בלשון המעטה מאוד מאוכזב מהספק "מכולה" לא הייתי רוכש שוב בחנות זאת כלל..!

תגובת החנות

הלקוח במקרה זה לא תמיד צודק במלאי אין צבע בג כלל כל שמשיות הבג' אזלו מהמלאי הטובות והפחות טובות שמשיה 6 צלעות עם בד 180 גרם אשר עולה 300 ש"ח נחותה משמעותית משמשיה 8 צלעות 220 גרם שעולה 500 שח ומחזיקה פחות!!! פחות חומרים בשמשיה=פחות איכות=פחות כסף הוצע ללקוח שמשיה טובה יותר כאמור לא בצבע בג במחיר של 400 ש"ח ( תוספת של 100 ש"ח במקום 200 )הלקוח סרב כי רצה רק צבע בג' במידה והלקוח ירצה שמשיה לא משודרגת בצבע ירוק או OFF WHITE יש במלאי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ננצי
ננצי
21.09.2015
מוצר שנרכש: נדנדת גינה נועה

המוצר נדנדת גינה דגם נועה.שומר כספו ירחק. לאחר שנה נפרם אחד ממושבי הנדנדה.עלות המושב 350 ש"ח כולל משלוח. מחיר נדנדה חדשה כ- 750 ש"ח..עלות החלק חצי מעלות מוצר חדש. המוצר באיכות ירודה. יחס גרוע מנציגי המכירות.

תגובת החנות

הלקוח התקשר חצי שנה לאחר סיום תקופת האחריות בטענה שיש קרע בריפוד ורוצה לרכוש כרית חדשה . עלות סט כריות חדש הינה 350 ש"ח וללקוח ניתנה הנחה ל300 ש"ח בלבד. הלקוח לא הסתפק ודרש את המוצר ב300 ש"ח כולל משלוח עד הבית. מחיר מוצר חדש הינו 999 ש"ח ולא 750 ש"ח כפי שטוען הלקוח. חשוב לציין שאחריות החברה מכסה במקרים של פרימה בתפר ולא במקרים של קרע שכן קרע יכול להיגרם כתוצאה מגורם שלישי ואין מחובתינו לקחת אחריות על מקרה שכזה. נציג שירות הלקוחות נתן לו יחס מעולה כפי שאנו נותנים לכל שאר לקוחותינו. תודה ! צוות המכולה

חוות הדעת עזרה לכם?
danielpinto
danielpinto
06.08.2015
מוצר שנרכש: גזיבו 3*4 לא ידוע

לא הצלחתי להגיע לשלב ההזמנה לאחר פנייה במייל לאתר הבית שלהם ענתה לי במייל בחורה בשם חן קנול ואמרה שאני צריך להתקשר. כשהתקשרתי ביקשו ממני מספר טלפון לחזרה, זאת למרות שכבר השארתי מספר טלפון במייל. לאחר מספר שעות (אמצע יום עבודה) שלא חזרו אליי שלחתי מייל נוסף לחן. לאחר מכן חזרו אליי טלפונית ושאלו מה הוא המוצר שבגינו פניתי. מכיוון שכבר עבר הרבה זמן זכרתי רק שמדובר על גזיבו 3*4 וניסיתי להתייעץ לגבי השימוש ואולי מידה אחרת...העבירו אןתי לבחור (נדמה לי ששמו תומר) שהיה עסוק בלהוריד אןתי מהקו כי היה עסוק... מיותר לציין שהיה גס וציווה שאתקשר כשאדע מה אני רוצה בתוספת ניתוק אלגנטי. בשלב הזה שלחתי מייל נוסף לחן קנול שענתה ״מה אתה רוצה?) אם תרצו אשמח לשתף את האימיילים... אם זה היחס לפני רכישה מה קורה אחרי שכבר משלמים?!?!? בעיניי התגובות החיוביות עליהם צריכות להיות פיקטיביות או מבני משפחה

תגובת החנות

הלקוח יצר קשר דרך אתר האינטרנט של אתר המכולה והתבקש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות על מנת לקבל מידע עבור המוצר המבוקש. הטיפול בלקוח הועבר למנהל המכירות של המכולה תוך זמן קצר. הלקוח התעניין במוצר שלא קיים במלאי ולא מופיע באתר המכולה ולכן הוסבר לו שלצערנו לא נוכל למכור מוצר שכזה. הלקוח התעקש לקבל את המידה שרצה על אף העובדה שאין להשיג את המוצר אצלנו. שירות הלקוחות של חברת המכולה ידוע בטיבו, אין לנו שום רצון "להוריד לקוחות מהקו", אנו נותנים שירות וממשיכים לתת שירות לקהל לקוחותינו אשר מרוצים מן השירות וממשיכים לרכוש אצלנו שוב ושוב. אין ברצוני להגיב על מילותיו האחרונות של דניאל משום שהן אינן ראויות לתגובה. תודה,

חוות הדעת עזרה לכם?
איציק
איציק
09.06.2015
מוצר שנרכש: שמשיה 3*3

שלום רב רכשתי שמשיה שמקורה בחנות המכולה השמשיה הגיעה אליי ולאחר שהשתמשתי בה פעמיים השמשיה נשברה התקשרתי לחנות וקיבלתי יחס קר ועוין תוך טענה שהאחריות לשמשיות היא ל... תקשיבו טוב 24 שעות בקיצור מחזיקים מוצרים זולים ונותנים שירות זוועה חבל על הכסף שלכם לא להתקרב !!!!!

תגובת החנות

מר איציק רכש בתאריך 29/01/2015 שמשיה מדגם מון ופתח אותה רק פעמיים לדבריו. בכל החנויות נאמר במפורש כי אין אחריות על שמשיות מסוג זה לאחר הפתיחה. שמשיות נוטות לעוף ברוח ולהשבר ולפיכך האחריות הינה לזמן מוגבל ביותר ואיננה מכסה על שברים כתוצאה מרוח. כאמור גם באתר האינטרנט של החברה וכן בכל מקום בו חברות אחרות מוכרות שמשיות ברחבי האינטרנט נאמר בפרוש כי אין אחריות על שמשיות מעבר ל48 שעות מהרכישה. עלינו להדגיש כי שמשיה נמצאת בחזקת הלקוח מעל 6 חודשים ולכן לא סביר שלאחר שישה חודשים השמשיה תיהיה עדיין באחריות. מפאת הזמן הרב שחלף מרכישת השמשיה סירבנו לקבל אותה בחזרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5

חוות דעת של מוצרים פופולריים בהמכולה

מוצרים נוספים הנמכרים בהמכולה

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון