הזמנתי שבוע שעבר מערכת ישיבה, ביום שישי. יום ראשון כבר התקשרו אליי, ותיאמו איתי שליחות ליום שני בין 14:00-17:00.
2. השליחות הגיעה יום למחרת כבר בבוקר, לאחר תיאום מולנו, אך הזכוכית של השולחן לא התאימה. השליח הבטיח לי שיביא לי זכוכית מתאימה עוד באותו יום או מקסימום מחר כי הוא גר באזור והוא ייצור עמי קשר.
3. ביום שלישי, כאשר ראיתי שהשליח לא חוזר אליי, יצרתי אתו קשר פעמיים ללא הצלחה.
4. ביום רביעי יצרתי קשר עם צוות המכולה. נמסר לי כי ייבדקו את הנושא ויחזרו אליי לאחר כשעתיים. מיותר לציין שלא חזרו אליי
5. לאחר כשלוש שעות חזרתי אליהם שוב, ובשיחה, מסרו לי שיגיעו אליי יום למחרת בשעות הבוקר עם הזכוכית. כאשר אמרתי להם שזה בעייתי בשבילי בגלל שאני עובדת ועשיתי מאמצים להיות בבית בשליחות הקודמת וביקשתי אם אפשר שישלחו לי עוד היום, כי יש מישהו בבית. ניסו לנפנף אותי מהקו בטענה שאחראית על השליחויות תחזור אליי בהמשך היום ותתאם מולי ואין מצב שזה יהיה היום.
6. האחראית על השליחויות אכן חזר אליי, רצו להגיע אליי יום למחרת בשעות הבוקר למרות שזה כרוך מבחינתי בלאחר לעבודה. כאשר ביקשתי שינסו לבוא לקראתי, ננזפתי שאני לא מוכנה להתפשר ואני לא אמורה בכלל לתאם שום דבר עם השליח אלא לפנות אליהם ישירות. במקביל, כאשר ניסיתי למצוא פתרונות חלופיים שהשליח יגיע למקום אחר בת"א (שם אמא שלי נמצאת) לא היו מוכנים. הדבר היחידי שהיו מוכנים הוא להשאיר את הזכוכית מחוץ לדלת, אך לא היו כמובן מוכנים להתחייב להחליף לי אותה אם יקרה לה משהו שאני לא בבית.
7. בלית ברירה, קבעתי איתם יום למחרת בשעה תשע בבוקר, שהובטח לי במפורשות שהשליח יגיע בתשע, ואין מצב שהוא יגיע בעשר
8. השליח הגיע כמובן ב- 10:20 ובעלי איחר לעבודה בשלוש שעות בזכות השירות ה"מדהים" שקיבלנו
לחץ כאן כדי השב או העבר