
המשלוח הגיע אחרי יותר מחודש שעון אחד הגיע בסדר ועובד מצויין אבל השני הגיע שבור... מי שמוכן לחכות את הזמן הזה שיזמין מאייבי
חברת "יודאיקה סיטי" מזה עשר שנים שמה לה למטרה את השירות כמעלה ראשונה, ורק משום כך "יודאיקה סיטי" קנתה לעצמה ביושר את האמינות שכולם מכירים. לגבי המקרה הנ"ל, קודם כל אנו מצטערים מאוד על המפח נפש שחווה לקוח שלנו ואנו משתדלים מאוד שלא יקרו דברים דומים. אמנם מעט תמוה, כי הדבר ידוע שאנו מתחייבים ללקוחותינו באם מגיע אליהם חלילה מוצר פגום אז כמובן שהם מזוכים מיד , מאחר ולפעמים יכול לקרוא שבדרך המוצר שבמשלוח נפגם. חבל שהלקוח הנ"ל לא פנה אלינו להודיע על כך , היינו יכולים למנוע ממנו את המפח נפש המיותר. ולגבי משך הזמן עד שהגיע המוצר ללקוח, גם על כך אנו מצטערים, יש לראות באתר "יודאיקה סיטי" על כך שרוב המוצרים הנמכרים בה , מסופקים ללקוח עד 7 ימי עסקים, כמו כן יש מוצרים שאנו מציינים באתר אם זה לוקח יותר מ 7 ימים כמו במוצר שרכש הלקוח הנ"ל, לא לחינם המחירים שמציעה "יודאיקה סיטי" הם ללא תחרות , מה גם שניתן שירות ומענה טלפוני לכל לקוח, ואכן כפי שניתן לראות תלונה אחת בלבד של לקוח לאחר עשר שנים של מכירה , מוכיחה כמה שלקוחות "יודאיקה סיטי" מרוצים. ועל כך ננצל במה זו להודות לכל לקוחותינו על האימון בנו.







