
לא מקבלת את המשלוח לי ומטרטרים אותי באינספור התכתבויות ושאדבר בעצמי עם חברת המשלוחים ושולחים לי מספר לא מחובר. ומספר משלוח לא נכון.

לא מקבלת את המשלוח לי ומטרטרים אותי באינספור התכתבויות ושאדבר בעצמי עם חברת המשלוחים ושולחים לי מספר לא מחובר. ומספר משלוח לא נכון.

לא מומלץ כלל עקב מספר סיבות : 1. האתר מתיימר בשירות תמיכה טכנית מקצועי וכן נטען בדף כי למוצר מצורף חוברת הסברה , במשך מספר ימים יצרתי קשר עם מספר נציגים מהתמיכה הטכנית ובכל פעם נמסרו הוראות הפוכות , רק לאחר שלושה ימים בעזרת חברים מהתחום גילינו שהמוצר בכלל פגום 2הרשת הנל עוברת על חוק הגנת הצרכן ולא מספקת זיכוי כחוק גם לפני שתמו 14 יום וזאת בטוענה כי ברגע שנקרעה המצלמה אשר אוטמת את הקופסא לא ניתן לקבל החזר - הדבר נוגד לחוק וכן הקופסא בה קיבלתי את המוצר כלל לא היתה אטומה במדבקה . קנו מחנות מקצועית שומרת חוק בלבד 3. נציגי הרשת אף הגדילו לעשות והוציאו עלי דיבה ולשון הרע , על לקוחה .. חבר מן התחום הטכני התקשר בשמי ונאמר לו בידי נציג ואני מצטטת "היא לא מאה בראש" . אני חשה מאוכזבת לאחר שהפסדתי סכום גדול כ 1300 שח , אני חשה עלבון על הוצאת הדיבה וכן עוגמת נפש רבה על הקנייה והעדר התמיכה שאינה מקצועית בעיני כלל . המלצתי היא לרכוש מוצר ברשת שומרת חוק בעלת תמיכה טובה ושנאמנה לכתוב בדף המוצר
חבתרנו דוגלת במתן שירות אדיב, מסור ואיכותי, אלפי הלקוחות שלנו מידי חודש יכולים להעיד על השירות האדיב והמסור, הליווי הצמוד והחברי של העובדים שלנו. חברתנו עובדת עם גופי ביטחון, חוקרים פרטיים, תחקירנים של תוכניות טלויזיה ומשרדי הממשלה ואלפי לקוחות פרטיים מידי חודש ובעלת 4 סניפים. מדובר בלקוחה אשר מההתחלה דיברה בגסות רוח, בטענה שקיבלה מוצר שלא נדלק, צעקה על העובדים והעליבה ללא תקנה את עובדי החברה, לא ניתן לנהל איתה דו-שיח לגבי טענותיה למוצר שאינו תקין, זאת לאחר שנבדק ונמצא תקין, וורלדשופ זיכתה את הלקוחה בהחזר כספי מלא לרבות עלות שילוח ודאגה לאיסוף המוצר מהלקוחה ע"י שליח ללא תשלום. המוצר לאחר מכן נבדק בשנית ונמצא תקין לחלוטין. צר לנו שהלקוחה התנהגה כפי שהתנהגה, אנו מאחלים ללקוחה בהצלחה בהמשך הדרך.

רכשתי מסכה K N95 בתקן לוירוס הקורונה - מסכת קורונה באמצעות הקישור מאתר ZAP. המסכה שקיבלתי שונה לחלוטין מהתמונות שהספק מפרסם באתר. אין עדות להבטחה "אנו מייבאים ישירות מהמפעל עם תקן אירופאי ותקן FDA האמריקאי רישמיים ובתוקף!", לא על המסכה, לא על האריזה, לא בדף מצורף. החותמת היחידה ע"ג המסכה היא בסינית. מקובל שתקנים מוטבעים על המוצר או לפחות על האריזה. המסכה הגיעה באריזת צלופן פתוחה, ולא באריזה סגורה הרמטית. בנוסף, רק אחרי ששילמתתי וקיבלתי את המסכה, בעקבות שיחת טלפון שיזמתי, הספק שלח חשבונית כמתחייב על פי החוק.
תודה רבה על חוות דעתך. למרות שמנכ"ל החברה שוחח איתך קרוב לחצי שעה בטלפון, דבר לא הניח את דעתך. חברתנו סיפקה בשבועות האחרונים מעל 100 אלף מסכות מהסוג שקיבלת, זכיתי לעשרות אלפי שבחים ותודות על השירות ולקוחות חוזרים, עם משלוח בתוך יום-יומיים , נראה שתמיד יהיה לקוח אחד ששום דבר לא מספק אותו. לא משלוח שמגיע בתוך יום-יומיים, גם לא מוצר איכותי ככל שיהיה. לתגובתך: בדף המכירה שלנו מצויין כי התמונה להמחשה בלבד, עם זאת, המוצר שאנו מוכרים ברמה 5 כוכבים - ונמכר בכל העולם. המסכות שאנו מוכרים בשימוש בבתי חולים ומרפאות רבות, מוסדות שונים ואף גופי הצלחה בכל העולם עם תעודה CE אירופאית ואף FDA אמריקאי. תעודות השמורות למפעלים האיכותיים ביותר השומרים על סטנדרטים בלתי מתפשרים. אנו מספקים העתק תעודות לכל לקוח שמבקש ללא היסוס ובשמחה רבה. האריזה שלנו מגיעה אטומה ישירות מהמפעל, אף יד אדם לא נוגעת במסכה מהרגע שהוא יוצא מהמפעל עד שמגיע אל הלקוח - האריזה אטומה ללא אפשרות פתיחה וסגירה מחדש. הבריאות של לקוחותינו חשובה לנו במעלה ראשונה. הרי זה כל מהות המוצר - שמירה על הבריאות. מאחלים לך רק בריאות! צוות וורלדשופ.

הזמנתי את המצלמה ובחרתי איסוף עצמי. יום למחרת נציג האתר/חנות התקשר להודיע לי שאני יכול לבוא ולאסוף את המצלמה. לאחר כיומיים הגעתי לחנות ופתאום אני מגלה מהנציג בחנות שהם עשו טעות והמצלמה לא במלאי. הציעו לי להמתין שהמצלמה תהיה במלאי או לשדרג למצלמה יותר טובה ובעלות נוספת (ללא שום הנחה או פיצוי על זה שהגעתי לחנות סתם ובזבזתי זמן יקר). החלטתי שאיני רוצה להוסיף עוד כסף/לשדרג ושאני ימתין שהמוצר יגיע. שבוע עבר ולא קיבלתי שום טלפון או אימייל על הסטטאטוס של ההזמנה שלי ולכן החלטתי להתקשר לחנות. נציג ענה לי ושאלתי אותו לגבי הסטטוס של ההזמנה שלי.... קיבלתי תשובה "בניחוח" כעוס שהמצלמה לא הגיע וגם היא לא תגיע ומה בכלל אני מתקשר הרי לא חייבנו אותך. תודה רבה לכם worldshop על "השירות האדיב". אגב המצלמה עדיין מפורסת באתר החברה וב ZAP (נכון לזמן כתיבת חוות הדעת)
הלקוח ענה לנו רק פעם אחת לטלפון, מאז התקשרנו מספר רב של פעמים למספר הפלאפון של הלקוח כפי שמופיע אצלנו והלקוח אף פעם לא ענה לשיחות. לעניין המקרה: 1. הלקוח ביצע הזמנה של מוצר שהופסק לייצר אותו - ולא "לא יהיה במלאי" כפי שטוען הלקוח - המוצר הוסר מהאתר. 2. התקשרנו ללקוח - מספר שעות אחרי ביצוע ההזמנה - הלקוח לא חיכה ולא המתין - ועדכנו אותו על כך (הפעם היחידה שענה לטלפון) שהמוצר אף פעם לא יהיה במלאי יותר והצענו שדרוג או ביטול ההזמנה (טרם בוצעה רכישה). 3. הלקוח מסר בתגובה, כי אם המוצר לא יהיה במלאי אז הוא דורש פיצוי כספי על זה שביצע הזמנה (ולא שילם מעולם) - משמע, לא שילם על ההזמנה כי אין מוצר במלאי, אבל כן רוצה פיצוי כספי על זה. 4. התייחסנו ללקוח בצורה אדיבה ומכובדת כפי שעשינו לכלל לקוחותינו. אך הלקוח בחר והמשיך לדרוש פיצוי כספי כטענה שאם מופיע מוצר באתר אז חייבים לספק לו. אנחנו נותנים שירות אישי לכל לקוח כמו בן בית וכמו חבר אל חבר. אנחנו משאירים ללקוחות להחליט באיזה שלב הופכת דרישת הלקוח לסחיטה וחוצפה. אנחנו לא ניתן לזה יד.

א. אני חייב לציין ששירות הלקוחות הוא טוב ב. רכשתי אצלם שני דברים. האיכות ירודה המוצרים בנויים באיכות גרועה כאילו הזמנתי אותם מאתר DealExtream או אחת החנויות מסין ג. לאחר בירור באינטרנט ראיתי שיש את אותם מוצרים בחו"ל באותם אתרים שציינתי במחירים נמוכים בערך פי 8 מאשר באתר. הזמנתי מהם מכוון שציפיתי לאכות טובה. לצערי פתחתי את המוצרים והשתמשתי בהם ולכן לא אוכל להחזיר אותם אני מרגיש שנעשה כאן תרגיל עוקץ אני מבקש מכל הקונים קודם בדקו באינטרנט לפני הרכישה ותזהרו מהחנות הזו.
שלום רב, ראשית תודה רבה על תגובתך, לעניין השירות, אנו בהחלט דואגים לתת שירות ברמה מעולה ושמחים לשמוע מכך כי שירות הלקוחות שלנו טוב. לעניין איכות המוצרים - פנס השוקר החשמלי מסוג "12 מליון וולט" מיובא בואפן בלעדי מארה"ב, המוצר הנ"ל אינו קיים באתרים סינים ואינו מיובא מסין אלא מארה"ב. על הפנס יש אחריות לכל החיים על ידינו. מוצרים רבים באתרנו הם בבניה יחודית על ידנו וכלל לא נמצאים בחו"ל, ואחרים שנמצאים נבחרים בקפידה מול מפעל איכותי אשר מייצר את המוצר בפס איכות גבוה - דבר שרכשנו עם נסיון וותק מול היצרנים (ועל כך אחריות לכל החיים למוצר הנ"ל). עלויות המוצרים בכל מדינת ישראל לרבות כל סוגי המוצרים (רכבים, טלוזיות, מחשבים, דלק, אוכל וכד') גבוהים מבחו"ל בשל מיסי מדינה לרבות מכס, מע"מ וכד' ועל כן טבעי שהמחיר בארה"ב יהיה זול מבארץ ובכך אף חנות לא יכולה להתחרות במחירים של רכישה בארה"ב בשום מוצר בישראל. בכל מקרה שהנך מורגש שנעשה כאן "עוקץ" אנחנו כאן בכדי לתת שירות ברמה מעולה ולבדוק הכיצד נוכל להשלים את חווית הקניה דרכנו. הינך מוזמן לפנות אלינו בשירות הלקוחות או באמצעות הפייסבוק (עם מעל ל 1000 לקוחות פייסבוק מרוצים) ולהנות מחווית הקניות שלנו.

נהניתי מאוד מחווית השירות הבחור מפתח תקווה עזר לי מאוד תרם למצב אגיע שוב !

צוות מעבדה ושירות מאוד מקצועי אדיבים מאוד ונחמדים נתנו שירות מקסים אשוב במידת הצורך תודה

חווית שירות מעולה מאוד שמחתי מהאנשים המצלמה עובדת מעןלה אחריות לשנה מודה מקרב לב !

הייתי בסניף חיפה הגעתי לפאדי נתן לי שירות טוב והביא לי מוצר מדהים ושירות אדיב. כל הכבוד לוורלדשופ על השירות איכות ממליץ לכולם

מקצוענים, הסבר מפורט, יצירתים מאוד, סייעו לנו מאוד פתרונות אבטחה שמומחים רבים וגדולים לא הצליחו למצוא

חנות קטנה ומפתיעה לטובה נכנסתי אקראי הופתעתי מהמקצועיות מגוון מוצרים מתפיעים מתחם עם הרבה חניה

אחלה שירות אחלה מחירים חנות עם מבחר גדול ללא צורך להמתנה ארוכה לנציג שירות איכותי

אחלה שירות מקצוענים ממליץ בחום אחלה מקום עובד מהיר תודה על המענה המהיר שהבאתם לי

קניתי מכשיר האזנה מעבר לקיר ממליץ מאוד על המכשיר מכשיר מעולה שומעים מצויין בנוסף העזרה שקיבלתי מהצוות מעולה תודה רבה לכם

שירות טוב, ביקרתי בסניף ירושלים רכשתי מכשיר השירות היה מצוין. יחס אדיב. הסבר מצוין על המוצר.

הזמתי מספר מוצרים וקיבלתי אותם מהר לבית וקיבלתי עזרה בשירות הלקוחות שנתנו עזרה בכל שאלה ששאלתי מקום מעולה ומצויין ממליץ בחום!!!!!

אחלה של שירות המוצרים והשירות יוצאים מין הכלל עזרו לי מאוד יחס אישי ואדיב מאוד

הגעתי לחנות ומייד קיבלתי יחס מהעובד המסור של סניף פתח תקווה עזר לי להתאים את המוצר שאני הכי צריך למצב שלי

חוויה קנייה מדהימה עם שירות מעולה, ענו על כל השאלות ונתנו מענה לכל דבר. המכשיר שקניתי עובד כמו שצריך עם אחריות.

שירות מצוין ואישי,עונים לכל צורך של הלקוח גם לאחר הקניה אנשי שירות מדהימים ומקצועיים פשוט אין מילים אז במילה אחת תודה לכם על הכל

קניתי מצלמה בסניף פתח תקווה אתמול, היום נתקלתי בבעיה ועזר לי בחור נחמד ואדיב בשם פאדי.. הסביר לי על הכל בטלפון באדיבות ובסבלנות.. מומלץ מאוד!!

ממליץ מאוד. רכשתי מוצר שלישי בחנות זו. תמיד שירות ברמה גבוהה. הפעם רכשתי מצלמת מפיץ ריח. כרגיל הכל היה מושלם.