מפרסם ב-zap מאז 2012

‎לב המשרד בע"מ‎ ‏(Lev-Hamisrad)

ציוד למשרד חותמות מוצרי פרסום ועוד (תל אביב)

4.83 / 5 ממוצע מבוסס על 24 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: לב המשרד בע"מ
נמצאו 223 חוות דעת גולשים על לב המשרד בע"מ
liraz2626
liraz2626
26.08.2025
מוצר שנרכש: ראש דיו ‏שחור Canon PG540XL קנון.

רכשתי מהם טונר מקורי של קנון בגודל xl, והם שלחו לי טונר בגודל l. כשיצרתי איתם קשר בבקשה להחזר כספי עבור ההפרש בשווי בין המוצרים, סורבתי. לא ממליצה. מה שמצחיק הוא ששלחו לי לוח שנה עם שורת מחץ ״כי השירות שלנו עושה את ההבדל״. הוא בהחלט עושה את ההבדל בין חנות ישרה ואמינה לחנות הזו.

תגובת החנות

שלום לירז לכאורה את חשופה לתביעה על לשון הרע שלחנו מייל תשובה לבקשתך ציינו שקנון לא מייצרים דגם XL רק L הצענו שתחזירי ותקבלי כסף חזרה לצערי בחרת להשחיר. מאחל לך בריאות ושהחטופים יחזור במהרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דצב
דצב
15.09.2024
מוצר שנרכש: מדפסת מדבקות

הזמנתי מדפסת מדבקות (P-touch). באותו יום קיבלתי למייל אישור הזמנה ועוד מייל עם חשבונית. שבועיים אחר כך התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה - ואמרו שצריכים לבטל לי כי אין להם.

תגובת החנות

שלום חבר יקר בשיחה ביננו הודענו לך 1. החבילה נשלחה אלייך 2. לא ידענו שחברת ציטה איבדה את החבילה רק שיצרת קשר גילינו ועלינו על זה 3. ציינו בפנייך שאזל המלאי בגלל המחיר הכי זול בארץ ביחס למתחרים שלנו גם אתה יודע את זה 4. אין לנו בעיה שיחזור למלאי נספק לך במחיר הכי זול בארץ מאחל לך בריאות ופרנסה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
גיל
גיל
22.08.2024
מוצר שנרכש: כיסא

תושבות הגלגלים בבסיס כיסא מדגם דין B, נשברו לאחר שנה של שימוש רגיל. הכיסא למעשה הפך ללא שמיש כעבור שנה מהרכישה. לב המשרד מסרבים להחליף את החלק בטענות: "אין אחריות על שבר" ו "אין אחריות על שבר בעולם על שום מוצר יש אחריות על תקינות המוצר לא על שבר"

תגובת החנות

שלום גיל רכשת כסא לפני שנה כפי שהבטחתי לך אם תמצא מקום שמחליף כיסא על שבר שנגרם על די שימוש של הלקוח אחרי שבוע חודש או שנה תקבל כסא חדש ב 50 אחוז הנחה...לדעתי היה הגון מצידך לציין גם את אתה בחרת להכפיש וחבל !!! ... מאחל לך בריאות ובשורות טובות.

חוות הדעת עזרה לכם?
leon2000001
leon2000001
23.11.2023
מוצר שנרכש: משקל דיגיטלי מעוצב OMEGA

הזמנתי משקל דיגיטלי מעוצב וקיבלתי אמנם משקל של אותה חברה, אבל חלק ללא עיצוב וגם בצבע צהוב מזעזע שבחיים לא הייתי רוכש.

תגובת החנות

שלום ליאון בימים אלה .... שכולנו עסוקים בעם ישראל בלנצח את המלחמה ולהחזיר את השבויים הביתה מאחל לך הרבה בריאות ושאלה יהיו הצרות שלך תמיד. הצבע של המשקל במטבח שלך שלח פרמי אשראי בפרטי נחזיר לך את הכסף ושמור את המשקל מתנה

חוות הדעת עזרה לכם?
רן
רן
28.12.2021
מוצר שנרכש: מטריה

אחד הגרועים שנתקלתי. סיפקו מוצר לא תואם להזמנה(לא בסוג ולא בצבע). לא שאלו אותי, החליטו לבד. עוד אומרים " אבל סיפקנו לך מטריה יותר יוקרתית". אני לא ביקשתי יוקרתי יותר, פשוט צריך משהו קטן שיכנס לתיק של אשתי. קשה להם להבין שאנשים מזמינים מוצר ספציפי שמתאים להם ולא לפי צרכיו של החנות. מתחת לכל ביקורת. ממליץ לא לקנות אצלהם

תגובת החנות

הלקוח שלח חבר שלו שעובד בסמוך לבית העסק שלנו לאסוף את ההזמנה הלקוח קיבל 2 מטריות כל אחת בשווי של 49 ש"ח במקום ב 39 ..ש"ח חשוב לציין שגם המטריה שהזמין באתר לא נכנסת לאשתו לתיק....לא ציין בהזמנה ולא בתלונה במייל שהבעיה היא התיק של אשתו. להבא ממליץ לו שהוא מזמין שיבדוק היטב מידות . הצענו לו החזר כספי מלא באופן מידי. והוא בחר להתלונן .לכאורה עולה שזה לקוח מתלונן סדרתי !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
20.06.2021
מוצר שנרכש: כרטיס זיכרון ממותג

חוויה מזעזעת, הזמנתי כמות גדולה של מוצר, היתה טעות בהזמנה, המוכר לא היה סימפטי בכלל והאשים אותי בטעות של הספק. לאחר שהספק הודה שהטעות אצלו הוא אמר שיגיע לי אחד חדש ואם אני רוצה אני יכול לקנות את מה שהיה כטעות אחרת אצטרך לשלוח לו ויזרוק לפח.. שיחה מאוד לא נעימה עם המוכר שם וההתנהלות היתה ממש לקויה.

תגובת החנות

שלום טל הופתעתי לקרוא את חוות דעתך במיוחד לאור העובדה ששלחת לי הודעת ווטטסאפ שבה כתבת כמה אתה שמח מאיכות המוצר מהשרות וההבנה שטעויות קורות זה נכון שהייתה טעות בנפח הדיסק און קי שהזמנת אבל פיצינו אותך במחיר מופחת על 100 דיסק און קי שהשארת אצלך ולכן שלמת במקום 2320 ש"ח רק 400 ש"ח. וכפי שהבטחנו לך תוך כ 10 ימי עבודה קבלת 100 חדשים לשביעות רצונך .כלומר במקום 200 ב 4640 ש"ח שלמת רק 2720 ש"ח כמו תמיד אכן השרות והמחיר שלנו עשוה את ההבדל , נקודה !! בדקתי את השיחות ביננו ואת ההתכתבות לא מצאתי שדברנו אלייך לא יפה או בחסור סימפטיות , בכל מקרה אם נפגעת אנחנו מתנצלים .

חוות הדעת עזרה לכם?
Or
Or
01.12.2020
מוצר שנרכש: חותמת פרינטר 10

הזמנתי חותמת וקיבלתי אותה באיחור מזמן האספקה המבוקש. השליח גם כמובן לא הביא את ההזמנה עד הבית, אלא דרש מבעלי לעצור פגישה בעבודה ולרדת למטה לקחת את החותמת. לא רק זאת, גם קיבלתי חותמת פרינטר 20 גדולה ומגושמת שלא דומה בכלל לפרינטר 10 שהזמנתי ולתמונה שלה באתר. לא ממליצה בשום אופן.

תגובת החנות

הלקוחה היקרה הזמינה משלוח לנקודת איסוף תוך 10 ימי עבודה על אף האמור שלחנו על חשבוננו עם שליח ללא תוספת מחיר עד לכתובת שלה..לאחר מייל ממנה שלחתי לה את התגובה המצורפת. חשוב לציין שהמענה שלי היה מיידי. לכאורה עולה שהגברת לא יודעת להעריך שרות מהו...כי אכן אלפי לקוחות יעידו שהשרות שלנו עושה את ההבדל . מצורפת התשובה שנשלחה אליה למייל ערב טוב לך , הזמנת בתאריך 15.11 בשעה 21:03 את החותמת במשלוח לנקודת איסוף תוך 10 ימי עבודה לא כולל ימי שישי שבת, החותמת נשלחה אלייך עם שליח ולא לנקודת האיסוף על אף העובדה שיכלנו לספק לנקודת האיסוף,(אנחנו עומדים בזמני האספקה ) הצטערתי לשמוע שהנהג ביקש מבעלך להפסיק את עבודתו ולרדת לקחת את החותמת, אבדוק מי היה הנהג ואעמיד אותו על טעותו, לעניין החותמת, שמרי לך את החותמת נכין לך חדשה ונשלח לך לנקודת האיסוף הקרובה לביתך באורנית, שיהיה לך ערב טוב והרבה בריאות בימים אלה זה חשוב יותר מהכל.

חוות הדעת עזרה לכם?
shaiphon
shaiphon
26.01.2020
מוצר שנרכש: תיק גב יוקרתי למחשב נייד 15.6

הזמנתי תיק ולאחר יומיים בלי שום הסבר קיבלתי אימייל "תבחר פה" עם קישור לקטלוג תיקים. לא התקשרו ולא שום דבר. רק לאחר שאני התקשרתי לשאול התברר שהוא נגמר במלאי. בחרתי תיק אחר ורק בסוף יום העבודה שלהם ביום חמישי קיבלתי תגובה שצריך להוסיף כסף (אחרי שהתקשרתי ברגע שהעברתי במייל תגובה את המוצר החדש ואמרו לי שכבר עבר למחסן).. גם באימייל, בלי להתקשר ולא שום דבר. בשביל אדם שלא נמצא באימייל הרבה המייל יכל להישאר שם אלוהים יודע עוד כמה זמן. כשביקשתי לבטל את העסקה רק אז התקשרו בתקיפות להעביר אליהם פרטי אשראי לביטול ושניסיתי להסביר להם למה ההתנהלות הזאת פשוט לא בסדר ועל גבול המזלזלת הוא התחיל לצעוק עלי ולהגיד לי שאני בכלל לא מכיר אותו ואיך אני אומר דבר כזה.. כל זה בזמן שאני מסביר לו שההתנהלות שלהם מול הלקוח ממש לא לעניין ואין שום קשר אליו כאדם. כשאמרתי לו שאני ארשום ביקורת כדי שאנשים לא יצטרכו לעבור את אותו היחס הוא בתגובה אמר שאני יכול לרשום גם 50 תגובות מצידו. פשוט יחס מזעזע ללקוח שהתחיל פשוט מחוסר אכפתיות לגבי אם אקבל את המוצר או מתי אקבל. אציין גם ששילמתי 50 ש"ח על משלוח עד הבית כך שכיוונתי לזה שהמוצר יגיע במהירות מרבית.

תגובת החנות

ובכן שי כפי שאיימת מספר פעמים אכן שלחת תלונה וזה בגלל שלא הבנת שעל מנת לזכות כרטיס אשרי לעסקה צריך לתת מספר כרטיס אשראי לחנות אבל להבדיל ממך ועל מנת לשמור על כבודך לא אספר את ההתנהלות מולך ..אסתפק בזה שאני מאחל לך בהצלחה בריאות ואריכות ימים ושכל בתי העסק שתרכוש אצלם בעתיד יהיו אדיבים וקשובים ונאמנים כמו לב המשרד .

חוות הדעת עזרה לכם?
lihi
lihi
07.05.2019
מוצר שנרכש: מילונית אוקספורק

חווית קנייה מזעזעת!!!!!!!! א. לא צויין בפני שהמחיר הוא ללא מע"מ. ב. קיבלתי חשבונית עם חיוב של 100 ש"ח יותר!!! ג. יחס ושירות לקוחות מזעזע!!!!! פעם ראשונה ואחרונה!!!1

תגובת החנות

ליהי . שכחת לצייו מספר עובדות חשובות שמעידות על השרות המעולה שלנו ולכאורה גם מעידות על מי שאת : שליח הגיע ליעד שבקשת לספק פעמיים באותו היום ושכחת לציין שהאספקה הייתה מספר שעות לאחר הזמנתך שכחת גם לציין שפעם ראשונה בעלך לא היה זמין לאספקה . פעם שנייה שליח שלנו נסע שוב ובאותו היום ובמיוחד עבורך לספק את ההזמנה . סיפקנו את המילון אחרי השעה חמש מעבר לשעות העבודה שלנו וזה בגלל שידענו שיש מבחן לבת שלך והנושא חשוב . אכן השרות שלנו מעולה !! אף בית עסק בארץ לא היה נוסע פעמיים לספק לך הזמנה. 244 ש"ח עלה המילון ( הכי זול בזאפ רק אצלנו) 39 המשלוח סה"כ 283.00 ש"ח ואת חויבת 283.00 ש"ח בכרטיס אשראי שלך.( מקווה שבדקת את זה ) כן בטעות יצאה לך חשבונית על סכום גבוה יותר אבל החיוב בכרטיס היה 283.00 ש"ח כפי שמופיע באתר, ברגע שיצרת קשר הבהירו לך שכרטיס האשראי חויב ב 283.00 ש"ח אז למה לא לומר את כל האמת ??? . שלחו לך חשבונית מתוקנת על 283.00 ש"ח אז למה לא לספר גם את זה מעבר לזה.. נאה דורש נאה מקיים !!! כדאי לך לבדוק את עצמך שנית.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלונה
אלונה
21.11.2017
מוצר שנרכש: חותמת פרינטר 50

הזמנתי חותמת. שלחתי לוגו של העסק למאיל. קיבלתי חותמת של מישהוא אחר לגמרי (עם שם שלי על אריזה). התקשרתי, אמרו ששולחים שוב. אחרי כמה ימים כן קיבלתי את שלי. בלי לוגו, ארי שלחתי לוגו במאיל... שוב טלפונים, אומרים לי, שלא סימנתי בהזמנה, שרוצה לוגו. אבל אם לקוח שלח לוגו, למה לא ליצור קשר ולא לבדוק? ומזל שאני עובדת מהבית, כשליח בא בלי להודיע באמצע יום. שירות גרוע ביותר. לא ממליצה להזמין אצל לב המשרד!!!

תגובת החנות

אלונה שלום הזמנת חותמת ב 85 ש"ח ללא לוגו ושלמת על חותמת ללא לוגו וזאת עובדה כתובה שחור על גביי לבן באתר האינטרנט שלנו, חבל שאת לא מציינת את האמת . שלחתי לך גם למייל הוכחה שהזמנת ללא לוגו זה נכון שעקב טעות נשלחה אלייך חותמת לא שלך , מי שלא עובד לא טועה !! יום אחרי שלחנו לך חדשה מעבר לזה התלוננת טלפונית שלא קבלת את החותמת והיא הרי חכתה לך בארון נעליים כי ישנת ולא ענית לשליח היית צריכה לציין גם את זה . לכאורה עולה שאת מתלוננת על בסיס קבוע . להבא תוודאי שאת מזמינה חותמת עם לוגו וגם שאת משלמת על חותמת עם לוגו ואז מבטיח לשלוח חותמת עם לוגו . השיטה של לזרוק רפש על עסקים כמו שלי ובכלל על עסקים לא עובדת יותר . לשבת אחרי מקלדת ולהאשים ולפגוע בפרנסה שלנו זה מעשה לא ראוי .מעבר לזה שזה ניתן לפתרון בדרך אחרת . למזלנו מזה שלושים שנה השרות שלנו המחירים שלנו והאמינות שלנו עושה את ההבדל.. ואנחנו ממשיכים לצמוח .

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
03.05.2017
מוצר שנרכש: חותמת תאריך לועזי Printer 20

לפי האתר, יש להם את המיגוון הגדול ביותר בארץ, של חותמות תאריך. הגעתי לחנות במיוחד מחוץ לעיר. חותמת להרכבה עצמית באנגלית, היתה האחרונה במלאי. חותמת תאריך, אין במלאי. כמובן שבאתר לא מצוין שאזל המחאי. המוכר אמר, למה לא התקשרת. תשובתי: בשביל זה יש אתר מעודכן. הם לא שמעו על עידכון אתר.

תגובת החנות

מר גליק היקר הערות בונות תמיד מתקבלות בברכה, אנחנו בלב המשרד משפרים את השרות שלנו בהתאם להערות מהלקוחות וזה כבר 28 שנים משנת 1989 חבל שלא ציינת שבכניסתך אלינו לבית העסק אמרת לי בהתרגשות שאתה שמח שמכל החנויות שבדקת רק לנו היה לאספקה מידית חותמת להרכבה עצמית באנגלית שאותה רכשת אצלנו עבור 69.00 ש"ח , זה נכון שחיפשת גם חותמת תאריכים וגם זאת הייתה במלאי רק לא התאימה לצרכייך .( גם את זה היה חשוב שתציין ) . להיות בן אדם מלא תלונות כרימון זה לא מוסיף אריכות ימים , מעבר לזה חשוב לציין בעובדות כשמחליטים להכפיש בית עסק . אתה שכחת שזה מקור ההכנסה שלנו ולפגוע במקור הכנסה במיוחד שהדברים לא נכונים זה לא יפה . ואם מותר לי לסיום להעיר נקודה נוספת , התלוננת על הישראליות ( איך אמרת לי " אני לא מתפלא רק בישראל זה יכול לקרות" ) חשוב לי לציין שוב , אני גאה להיות ישראלי שמנהל את עסקיי בישראל , שיהיה לך הרבה בריאות ואריכות ימים ונשמח להמשיך לשרת אותך בלב המשרד .

חוות הדעת עזרה לכם?
סאטיה
סאטיה
04.11.2016
מוצר שנרכש: תיק מעטפת מרופד למחשב נייד עד "15.6 תיק מעטפת מרופד למחשב נייד עד "15.6

הזמנתי תיק מעטפת מרופד למחשב נייד עד "15.6, המשלוח לי 19 שח, המוצר הגיע כמעט חודש לאחר ההזמנה. אני לא מרוצה מההזמנה בגלל מהירות המשלוח.

תגובת החנות

סאטיה שלום מצטער לשמוע שלקח לדואר חודש לספק לך את הזמנתך החל מתאריך 01.11.16 הפסקנו לשלוח הזמנות בדואר ישראל , אנחנו מספקים היום משלוחים עם שליח עד הבית אחת הסיבות ששינינו את סוג המשלוחים היא לקוחות כמוך שלא קבלו את ההזמנה בזמן . לצערנו דואר ישראל לא רק שלא מביא את ההזמנות בזמן לעתים הוא גם מאבד חבילות . אנחנו בלב המשרד עושים את את המרב שהלקוחות יהיו מרוצים לא רק מהמחיר הכי זול בארץ גם ממהירות המשלוח נשמח לשרת אותך עם משלוח עם שליח עד הבית ואף לפצות אותך על עגמת הנפש.

חוות הדעת עזרה לכם?
yuval
yuval
31.01.2016
מוצר שנרכש: מחשבון מדעי 403 פונקציות

הזמנתי מחשבון ב17/1 עם משלוח בדואר רשום. לאחר כמעט שבועיים שום דבר לא הגיע והתקשרתי לחנות. יום אחרי (יום שישי) חזר אלי בחור ואמר שהייתה בעיה ושביום ראשון הוא ישלח את המוצר עם שליח ושיצרו איתי קשר. ביום ראשון לא יצרו איתי קשר בשעות הצהריים והתקשרתי לשאול מתי זה יקרה. הבחור שענה בצורה לא נחמדה במיוחד אמר שכנראה לא שמתי לב אבל ניסו להתקשר אלי (אף אחד לא ניסה ליצור איתי קשר) וקיבלתי ביקורת שאולי לא שמתי לב למספר. משם קיבלתי הוראות להתקשר לשליח (אני?) וליצור איתו קשר והמוצר עליו. יצרתי קשר איתו והוא אמר שהמוצר לא עליו והוא לא יודע מי יבוא אלי. חזרתי לחנות והתלוננתי שהשירות לא טוב - למה אני צריך ליצור קשר עם השליח? למה באים אלי בטענות שאני כבר שבועיים מחכה למחשבון? הבחור הלא נחמד לא קיבל את הטענות וטען שהכי קל להתלונן ואני לא יודע עם מי הוא עובד וכו'. ביטלתי את ההזמנה! ממליץ לא להזמין מחנות זו - השירות והמענה שקיבלתי היה רע מאוד ונשארתי ללא מחשבון.

תגובת החנות

האדון הנכבד הזמין מחשבון במחיר הזול ביותר באתר זאפ , עקב תקלה ההזמנה נפלה בין הכיסאות וכפיצוי הצענו לו משלוח עם שליח עד הבית וזאת ללא תוספת מחיר ביום ראשון בשעה 9:00 יצא שליח לספק לו את ההזמנה ( זאת 24 שעות לאחר תלונתו) בשעה 10:11 יצרנו קשר הוא לא ענה בשעה 10:12 ניסינו שוב הוא לא ענה , השארנו לו הודעה במשיבון , בשעה 11:41 הלקוח יצר קשר מלא תלונות כרימון . הסברתי לו ששוב אני מצטער על עגמת הנפש אבל הוא לא עונה לשיחות של השליח ושהשליח שלנו באזור שלו וכדאי שיצור אתו קשר לקצר את ההליכים של האספקה , שוב הלקוח התלונן למה ??!!!, לאור הניסיון של 26 שנים הבחנתי כי הלקוח מחפש את ה...למה ??? ומחפש דרכים איך לגרום לנו לא לספק לו את המחשבון והצעתי לו זיכוי מיידי עבור הזמנתו וכך עשיתי ביטלתי את העסקה וזיכיתי מידית את כרטיס האשראי שלו במלוא סכום ההזמנה . לסיום חשוב מאוד לדעת : רק מי שלא עובד לא עושה טעויות , מי שעובד עושה יש סיכוי שגם יעשה טעויות . חבל שהלקוח הנכבד בחר להתלונן ללא סיבה מוצדקת והוסיף חטא על פשע בכך שניסה להשחיר את פנינו ברבים .

חוות הדעת עזרה לכם?
Assaf
Assaf
31.03.2019
מוצר שנרכש: מגרסת נייר

הקניה נוחה וקלה אבל לקבל את המשלוח קשה לתיאום , הספק וחברת השליחויות צ'יטה לא הראו שום תושיה ורצון לעזור.

תגובת החנות

ההזמנה בוצעה על יד אסף ביום 24.3.19 בשעה 12:32 בשעה 13:04 באותו היום תוך חצי שעה מרגע ההזמנה , ההזמנה יצאה מלב המשרד בדרכה לאסף חברת ציטה ניסתה להשיג את אסף ולספק לו את ההזמנה יותר מפעם אחת בשיחה עם אסף הבהרתי לו שהמשלוח יצא בזמן ואין באפשרות חברת ציטה תמיד להגיע בשעות שנוח לו ואם אין אף אחד בבית ניתן להשאיר במזכירות הקיבוץ או ליד הדלת . קשה לנו לעשות הרבה מעבר לזה ........

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.11.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דני
דני
26.09.2016
מוצר שנרכש: הדום לרגליים FR1001

רכשתי מהחנות הדום לרגליים. החנות פרסמה ב'זאפ' את מחיר המוצר ובנוסף דמי משלוח בדואר ישראל על סך 19 שקלים. לאחר השוואה עם חנויות אחרות, בחרתי לקנות את המוצר בחנות זו. שלשה שבועות חלפו והמוצר לא הגיע. התקשרתי לברר, והנציג אמר לי שהם לא שלחו את המוצר מאחר ובחרתי 'איסוף עצמי'. הכחשתי בתוקף את הדבר ובמהלך השיחה בדקתי באתר את הפרסום של החנות והוכחתי לנציג, מסך מול מסך אונליין, שהאופציה ב'זאפ' היא משלוח בדואר ישראל וכשבוחרים זאת זה מתחלף ל'איסוף עצמי' (מה שלצערי לא הבחנתי). גם אם רוצים להחליף במשלוח, האופציות הקיימות הם רק בעזרת שליחים במחיר כפול. אין בכלל אופציה של משלוח בדואר ישראל. המוכר האשים את 'זאפ' בתקלה. בסופו של דבר שלחו לי את הפריט בדואר ישראל, וכמובן חייבו אותי בעלותו בחיוב כרטיס אשראי באמצעות הטלפון, דבר שאני נמנע מלעשות. כמו כן, לא חשבו שמגיע לי פיצוי מסוים כמו למשל משלוח באמצעות שליח. הסיבה לכתיבת חוות הדעת הזו היא שמנהלי האתר לא מצאו לנכון לתקן את הטעות וממשיכים להטעות את הקונים בפרסום מחיר שקרי. אגב, בכל רכישה שלי בעבר באיסוף עצמי, שרות הלקוחות של החנות היה מתקשר ומודיע שהמוצר מוכן לאיסוף. אם אכן היו עושים זאת, כמקובל, הטעות הייתה מתבררת יום לאחר הרכישה. מבחינתם המוצר יכול היה להישאר בחנות לנצח.

תגובת החנות

דני שלום באתר זאפ כתוב במפורש : הדום 001 95 ש"ח משלוח 19 שח עקב טעות שלך בחרת איסוף עצמי מרחוב המסגר בתל אביב . כשגילית את הטעות דיברנו טלפונית ושילמת עבור משלוח בדואר 19 ש"ח הצעתי לך משלוח עם שליח עד הבית במחיר מיוחד וסירבת שמח שההדום הגיע אלייך ואתה עושה בו שימוש ונהנה ממנו . נשמח לשרת אותך נאמנה גם בעתיד ( אפילו אם תעשה שוב טעות בהזמנה ) כמו אלפי לקוחות אחרים שמרוצים מהיחס והשרות שלנו . שנה טובה לך ולבני ביתך ולכל עם ישראל .

חוות הדעת עזרה לכם?
צורי
צורי
26.05.2013
מוצר שנרכש: חותמת 4911

שירות הלקוחות בחנות זו היא די גרוע. לפני כל הזמנה גדולה למשרדי אני נוהג לבקש מהספק מוצר קטן בכדי לבדוק את השירות אותו אני מקבל. והיחס כאן היה פשוט מחפיר. ראשית היו פערים במחירים בין נציג לנציג כאשר הבאתי להם כבר את מס' האשראי נאמר לי כי המוצר יקר ב15 ש"ח ממה שנאמר לי קודם. רק לאחר ויכוח ובדיקה מצידם הדבר אושר והפחיתו לי את 15 ש"ח. מלבד זו השיח איתם היה מאוד לא נעים ולא מזמין. לא אקנה שם שוב ובטח לא אבצע את ההזמנה הגדולה אותה התכוונתי לעשות בחנות זו.

תגובת החנות

לצערי הרב הלקוח טועה ומטעה יש לי אלפי לקוחות מרוצים שיש באפשרותי להעביר לכם רשימה שלהם ותיווכחו כי הלקוח הספציפי הזה שאני יודע גם מי הוא משקר הוסבר לו במפורש שהמשלוח חינם בדואר עד 14 ימי אספקה והוא התעקש לאחר שכבר ייצרתי את החותמת לאספקה מהיום להיום הסברתי לו שזה כרוך בתשלום של שליח שעולה כסף ולפנים משורת הדין אני יעשה את המשלוח ב 15 שקלים .לדעתי אני החנות היחידה בישראל שמחזירה כסף ללקוחות לא מרוצים כך שתפוח אחד רקוב לא יצליח לגרום לכל הסלסלה להירקב אם הלקוח רצה יכל לבטל את ההזמנה וגם זה היה מקובל עליי שיבדוק את עצמו לפני שהוא מתלונן איך הוא מתנהג ומדבר לשמחתי אלפי לקוחות מרוצים לא טועים כי השרות הטוב שלנו עושה את ההבדל . ערן לב

חוות הדעת עזרה לכם?
azy
azy
04.12.2019
מוצר שנרכש: שעון קיר מנגנון שקט

השעון שהזמנתי לא היה כלל במלאי, אך למרות זאת החיוב בחשבוני בוצע במהירות הבזק... לאחר למעלה משבועיים שההזמנה לא הגיעה, התקשרתי לחנות, שם החליטו לשלוח לי שעון אחר (יקר יותר, ללא תוספת תשלום) במשלוח חינם ע"י שליח. זה נחמד, אבל לצערי שירות המשלוחים אינו גמיש (ואפילו נוקשה) ולא מכבד את הקונה!

תגובת החנות

שלום עזי עשינו את מיטב המאמצים לספק את הזמנתך שלחנו לביתך עם שליח יום אחרי שיחתנו והסכמתך לקבל שעון דגם אחר שהוא יקר כפליים מהזמנתך ( עלותו 140 ש"ח אתה הזמנת שעון הרבה יותר זול ) ומשלוח עם שליח בעלות 49 שאתה הזמנת משלוח לנקודת איסוף ב 17 ש"ח . למרות שהפסדנו הרבה כסף על העסקה השתדלנו לגרום לך להיות לקוח מרוצה . לגבי חברת המשלוחים לקחנו לתשומת ליבנו את התלונה ונעביר אותה לחברת השליחויות . תודה רבה ערן לב

חוות הדעת עזרה לכם?
חן
חן
25.06.2017
מוצר שנרכש: ציוד משרדי ל.ר.

בחודש מאי, רכשתי ציוד משרדידרך אתר החברה. כל המוצרים הגיעו בקופסה המקורית של אחד המוצרים. יצוין, שהמוצרים הפנימיים לא היו עטופים בצורה כל שהיא, מה שהביא לידי כך שכרית הדיו (אחד המוצרים שהזמנתי) נמרחה על כלל המוצרים. אני לא מאשים את החנות, באופן הטיפול במשלוח ע"י דואר ישראל, אבל בגלל שהנושא יודע ממולץ להיזהר יותר ולעטוף כל מוצר בנפרד. פניתי לחנות בנושא, נמסר לי כי מצטערים לשמוע וישמחו לפצות, בפועל לא בוצע כלום.

תגובת החנות

חן שלום כפי שציינת ביושר רב הצענו לך פיצוי למרות שלא אנחנו אשמים עדיין מחכים שתצרי קשר על מנת לפצות אותך בכל דרך שתבחרי ומתיי שתבחרי

חוות הדעת עזרה לכם?
ramipinc
ramipinc
19.06.2023
מוצר שנרכש: מכשיר למינציה וגילוטינה

שרות מקצועי, אדיב ויעיל מזמין מהם כבר כמה פעמים ערן תמיד יודע להמליץ ולייעץ בקשר למה שאני צריך תמיד מגיע מהר

חוות הדעת עזרה לכם?
ofer
ofer
28.05.2021
מוצר שנרכש: מחשבון מדעי

רכשתי מחשבון מדעי, הגיע לנקודת איסוף במהירות גדולה תוך יומיים, קיבלתי מענה בווטאפ לשאלה כמעט באופן מיידי, רמת תגובה ביצוע ומשלוח גבוהה מאוד, אתר מומלץ. לא נתתי 5 כוכבים מאחר שיש כמה דברים שלדעתי טעונים שיפור. 1. לאחר ההזמנה לא מקבלים מייל אישור על ההזמנה אלא לאחר זמן רב בערך יום או יותר, דבר שלדעתי חייבים לתקן אותו ביחוד בקנייה ברשת. 2. גם לאחר שמקבלים אישור במייל לא מופיע תיאור הפריט באופן מדוייק למשל הזמנתי סוג מסויים של מחשבון מדעי מסוג xxxx, וזה לא נרשם בקבלה אלא רק תאור כללי ""מחשבון מדעי".

חוות הדעת עזרה לכם?
ליטל
ליטל
20.02.2018
מוצר שנרכש: מדפסת Dymo LabelWriter 450

רכשתי מדפסת מדבקות, קיבלתי מענה מיידי ואדיב. הגעתי למחרת בבוקר לאסוף את המדפסת שחיכתה לי עם החשבונית, ספק אמין ושירותי.

חוות הדעת עזרה לכם?
yaara.porat
yaara.porat
03.05.2026
מוצר שנרכש: מילון אלקטרוני אוקספורד

למרות שהמוצר נהרס במשלוח (באחריות חברת המשלוחים), לב המשרד דאגו לספק מוצר חלופי במהירות ובאדיבות. בנוסף המחיר הוגן ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
yehuda.assor
yehuda.assor
15.04.2026
מוצר שנרכש: נייר תרמי 80�40

שירות זריז ומהיר, קניתי השבוע ביום שני 13:00 והמשלוח הגיע בשלישי 8:00 בהתחלה חשבתי שזו טעות, לא להאמין והנייר איכות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
12.02.2026
מוצר שנרכש: מדבקות

אין מספיק מילים לומר כמה שהשירות נפלא ויוצא דופן. הזמנה נשלחה מיידית, שירות לעילא ועילא ויש לומר רק מילים חמות, הכל מכל הלב. המשיכו כך. ממליץ בענק! אמיר מחברת מדנט בע"מ

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

חוות דעת של מוצרים פופולריים בלב המשרד בע"מ

מוצרים נוספים הנמכרים בלב המשרד בע"מ

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון