רכשתי מהחנות הדום לרגליים.
החנות פרסמה ב'זאפ' את מחיר המוצר ובנוסף דמי משלוח בדואר ישראל על סך 19 שקלים. לאחר השוואה עם חנויות אחרות, בחרתי לקנות את המוצר בחנות זו.
שלשה שבועות חלפו והמוצר לא הגיע. התקשרתי לברר, והנציג אמר לי שהם לא שלחו את המוצר מאחר ובחרתי 'איסוף עצמי'.
הכחשתי בתוקף את הדבר ובמהלך השיחה בדקתי באתר את הפרסום של החנות והוכחתי לנציג, מסך מול מסך אונליין, שהאופציה ב'זאפ' היא משלוח בדואר ישראל וכשבוחרים זאת זה מתחלף ל'איסוף עצמי' (מה שלצערי לא הבחנתי). גם אם רוצים להחליף במשלוח, האופציות הקיימות הם רק בעזרת שליחים במחיר כפול. אין בכלל אופציה של משלוח בדואר ישראל. המוכר האשים את 'זאפ' בתקלה.
בסופו של דבר שלחו לי את הפריט בדואר ישראל, וכמובן חייבו אותי בעלותו בחיוב כרטיס אשראי באמצעות הטלפון, דבר שאני נמנע מלעשות. כמו כן, לא חשבו שמגיע לי פיצוי מסוים כמו למשל משלוח באמצעות שליח.
הסיבה לכתיבת חוות הדעת הזו היא שמנהלי האתר לא מצאו לנכון לתקן את הטעות וממשיכים להטעות את הקונים בפרסום מחיר שקרי.
אגב, בכל רכישה שלי בעבר באיסוף עצמי, שרות הלקוחות של החנות היה מתקשר ומודיע שהמוצר מוכן לאיסוף. אם אכן היו עושים זאת, כמקובל, הטעות הייתה מתבררת יום לאחר הרכישה. מבחינתם המוצר יכול היה להישאר בחנות לנצח.
תגובת החנות
דני שלום
באתר זאפ כתוב במפורש : הדום 001 95 ש"ח משלוח 19 שח
עקב טעות שלך בחרת איסוף עצמי מרחוב המסגר בתל אביב .
כשגילית את הטעות דיברנו טלפונית ושילמת עבור משלוח בדואר 19 ש"ח
הצעתי לך משלוח עם שליח עד הבית במחיר מיוחד וסירבת
שמח שההדום הגיע אלייך ואתה עושה בו שימוש ונהנה ממנו .
נשמח לשרת אותך נאמנה גם בעתיד ( אפילו אם תעשה שוב טעות בהזמנה )
כמו אלפי לקוחות אחרים שמרוצים מהיחס והשרות שלנו .
שנה טובה לך ולבני ביתך ולכל עם ישראל .