מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone)

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
noarach14
noarach14
26.12.2025
מוצר שנרכש: אייפון 14

קניתי לפני שנה אייפון 13. הוא כל הזמן עשה לי בעיות, לפני שבועיים הוא מת לגמרי. אמא שלי היום (לפני כמה שעות) הלכה פיזית לחנות והם אמרו לה שהם לא מוכנים לתקן את זה ותיקון כזה עולה 1000 שקל! למי שלא הבין עדיין, הם מכרו לי את האייפון דפוק לגמרי! בקבלה כתוב שיש אחריות אך הם אצרו לאמא שלי שעל דבר כזה אין אחריות. קניתי פלאפון על סך 2,519 ש"ח שהלך לעולמו אחרי שנה אחת בלבד! לא ממליצה בכלל, אם היה אפשרות לעשות מינוס בכוכבים, הייתי עושה זאת.

תגובת החנות

הנתון היחיד המדויק זה שהמכשיר נקנה לפני שנה שאר הנתונים שלא ציינת זה שהמכשיר הגיע אלינו כאשר המסך שבור הגב שבור והמצלמה שבורה ושכחת לציין שכבר תיקנת אותו כמה פעמים במעבדה פרטית ליד הבית שהחליפה לו חלקים . ועכשיו את רוצה להגיע ולקבל אחריות ? שקיבלת הצעת מחיר בהערכה של בין 500 לאלף שזה רק עלות החלקים בחרת לעלות חוות דעת זו .

חוות הדעת עזרה לכם?
יונתן
יונתן
03.11.2025
מוצר שנרכש: iphone 17 pro max

בוצע הזמנה מהחנות הנל יום למחרת התקשרתי לבדוק לגבי צבע המכשיר אמרו לי שנגמר המלאי של כל הצבעים (לא מובן בעידן של היום מצד אחד ההזמנות פתוחות באתר מצד שני אין מלאי) היום (יום אחרי שאין מלאי) אני רואה שהמלאי חזר בעוד 1000 שח יותר. ממש זילזול באינטלגנציה של הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.10.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
יפית מאור-בוטיק יופי ביתי
יפית מאור-בוטיק יופי ביתי
28.07.2025
מוצר שנרכש: אייפון 13

מכרו לי מכשיר "חדש", אייפון 13 שהיה בעצם מחודש, במחיר של מכשיר חדש. ( כמעט 2000 שח) (, בקבלה דאגו לכתוב שהמכשיר מחודש , ולי ולביתי בחנות, נאמר שהוא חדש, מהמכשיר נפתח בפנינו מקופסא ). המכשיר התקלקל מאוד מהר, וכשמסרתי אותו לתיקון, לקח שבוע עד שהוחזר אלי, והבעיה לא נפתרה. פניתי לטכנאי אחר שאני סומכת עליו, והוא חשף בפני שהמכשיר משנת 2022, ושגב המכשיר והמסך לא מקוריים. מה הפלא שהמכשיר התקלקל אחרי חודש, וכשהלכתי למעבדה אחרת, התגלתה לי האמת.. כשהתלוננתי לטכנאי סים פרי, שלא לקח אחריות על כלום.הוא טען שכתוב בקבלה שהמכשיר מחודש. אמרתי לו שאני מתכוונת לפרסם ביקורת על העניין, והוא איים עליי ש"אשלם על זה"בקיצור, מאוד מאוד לא ממליצה.

תגובת החנות

יפית היקרה צר לנו לשמע שכך את מרגישה . חשוב לחדד . מכשיר חדש או מחודש אם הוא נשבר ונרטב אין אחריות .. יחד עם זאת אנו תמיד נשמח לעזור צרי קשר ונבדוק מה ניתן לעשות נשמח לשרת אותך . ולשפר לך את מצוב הרוח .🥰

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.04.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
בונג'אי
בונג'אי
06.04.2025
מוצר שנרכש: תיקון אייפון 13 מיני

הכנסתי את המכשיר לתיקון לצורך החלפת סוללה. לאחר התיקון – לא חל כל שיפור בחיי הסוללה, ובנוסף המסך חזר תקול. הכנסתי את המכשיר שוב לתיקון, ונאמר לי שהסוללה הוחלפה בשנית. גם הפעם – ללא כל שינוי: הסוללה התרוקנה במהירות, והמסך המשיך להציג תקלות חמורות שלא אפשרו שימוש תקין. בפעם השלישית שבה נשלח המכשיר לתיקון, הוא שהה שבוע במעבדה – אך הדבר היחיד שנעשה היה עדכון תוכנה. כשהוחזר, היה נעול לחלוטין בשל ניסיונות כושלים להכניס סיסמה. גם לאחר אותו "תיקון" – המכשיר לא תפקד. בפועל, הכנסתי מכשיר תקין לצורך החלפת סוללה – וקיבלתי בחזרה מכשיר תקול לחלוטין, לאחר ששילמתי 400 ש"ח. כשפניתי שוב לבקש פתרון או החזר – לא קיבלתי מענה. סירבו להחזיר לי את כספי או לקחת אחריות על הנזק שנגרם. היחס שקיבלתי מהמוכר, שלומי, היה מזלזל וחסר אחריות. מהרגע שקיבל את התשלום – פשוט התעלם, ולא גילה עניין בשום שלב. לא ממליצה בשום אופן להתקרב. ברגע שתהיה תקלה – תישארו בלי פתרון ובלי מענה.

חוות הדעת עזרה לכם?
trhv
trhv
25.02.2025
מוצר שנרכש: סמסונג s20

זהירות. קניתי סמסונג s20 ושדרגתי ליבואן רשמי. הטלפון כבר בשבוע הראשון עם בטריה חלשה, שצריך להטעין פעמיים ביום. אמרו לי לשלוח אליהם לבדיקה, בתשלום ! ואז החזירו(אחרי כשבועיים) ואמרו שהם בכלל לא מתקנים אצלהם ושוב רצו תשלום על השליחות (לאחר ויכוח החזירו את התשלום על השליחות ). הלכתי למרכז שירות ושוב רצו תשלום על תיקון מהיר (או לחכות שבועיים). שילמתי והחליפו בטריה ( בטלפון חדש לחלוטין #). ואז המרכז שירות אמרו שבכלל הטלפון מחודש ושהבטריה היתה בת 4 שנים.. אז אתם רוצים לקנות טלפון חדש באמת ובלי טרטורים כדאי לחפש חנות אחרת !

תגובת החנות

שלום נרכש ב1000 ש"ח מכשיר s20 חדש, בקופסה, עם שנה אחריות של פרטנר. חמור מאוד כשכפנית לפרטנר נציג של פרטנר דרש תשלום ואמר לך שהמכשיר מחודש .. העובדה שסוללה מלפני 4 שנים מחזקת העבדה שהוא חדש זה דגם שיוצר 2021 - לפני 4 שנים. חבל ששלמת על התיקון, היה מגיע לך שירות ללא חיוב. אנחנו נבדוק מול הגורמים הרלוונטיים את הליקויים ונעדכן אותך . זיכינו אותך (כפי שציינת על השילוח). סים פרי מאמינה שהלקוח צריך לקבל את חווית השירות, המוצר והמחיר הכי טוב בישראל וכך גם ניסנו לפעול מולך . נעשה הכל כדי להשתפר. תודה רבה על תגובתך.

חוות הדעת עזרה לכם?
shmaya
shmaya
24.02.2025
מוצר שנרכש: אייפון 13

מאוד לא מומלץ!!! הזמנתי דרך האתר מכשיר טלפון סלולרי, לאחר יומיים התקשרו לאמת את ההזמנה, אישרתי את הפרטים ואמרו לי שמוציאים את המכשיר במשלוח אלי. עברו עוד כמה ימים ולא קיבלתי כל הודעה על כך שהמכשיר יצא. התקשרתי לחנות לברר ואמרו לי שאין את המכשיר שהזמנתי וכמובן שהציעו לי מכשיר יקר יותר מיבואן רשמי שקיים במלאי. בקשתי שיספקו את ההזמנה כפי שהזמנתי ואין לי רצון להוסיף תשלום על ההזמנה המקורית. נציג החנות דיבר בגסות ובהתנשאות קטע את דברי כל רגע, איים ואמר "גם אם תרצה לא נמכור לך" כאילו שאני לא מחכה כבר שבוע וחצי להזמנה. אחרי יומיים התקשר שוב להציע מכשיר אחר ושוב אותה הסאגה. התחיל נחמד ותוך רגע עבר לדיבור מזלזל וגס. חבל שעסקים כאלה לא מכבדים את הלקוחות שלהם. ממליץ לא לרכוש בחנות.

תגובת החנות

תודה על הביקורת, אנחנו נהנים מביקורות חיוביות ואם יש ביקורת שלילית משתדלים להפיק לקחים ולהשתפר- כך אנו פועלים כבר 15 שנה ותודה לאל כנראה שמצליח לנו . ולהתייחס לתגובתך: נראה שאם אנחנו לא נותנים ללקוח מכשיר יבוא רשמי במחיר של יבוא מקביל אז אנחנו חוטפים ביקורת שלילית ... כל הכבוד על החריצות לרשום תגובה שלילית בכל הפלטפורמות הקיימות כדי לסלף את האמת... לצערנו קשה להפיק לקחים מהביקורת שלך .. האגרסיבית היא לא שלנו. חבל שעל חווית הרכישה הקודמת החיובית שעשית אצלנו וחזרת וקנית בפעמים הקודמות לא ציינת בשום מקום . אנחנו תוהים מדוע... בכל אופן, תודה ובהצלחה ...😃

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
22.09.2024
מוצר שנרכש: hauwei p30 pro

קניתי hauwei p30 pro, יש בעיה בסיסית במכשיר ששומעים רק עם רמקול או אוזניות, אבל הרמקול הרגיל דפוק (שומעים ממש חלש ולא ברור)ץ התקשרתי אליהם 5 פעמים כדי לתפוס אותם, הם מציעים שאני אגיע לחנות כדי לתקן. אם הייתי רוצה להגיע לחנות לא הייתי קונה באינטרנט אלא בודק את המוצר שאני רוצה לקנות בחנות. וגם זה מכשיר שחדש שרק הגיע אני לא רוצה לתקן אותו אלא לקבל מכשיר חדש תקין. הנציג אמר לי שאין שום אופציה רק להגיע לחנות, לקוות שהם יתקנו. לא ממליץ לקנות כאן

חוות הדעת עזרה לכם?
etika2372
etika2372
02.08.2024
מוצר שנרכש: אייפון 11

אין שירות מזלזל כזה כשרציתי לרכוש פלאפון לבן שלי ישר ענו לאשר ולקבל תשלום. אבל אחרי בסה"כ שבועיים כשהמטען לא הטעין ושלחתי את המטען הלא תקין בדואר לא קיבלתי מענה ולא מטען חדש ולא שום דבר. לא בשיחה שענו בחוצפה ושלחו אותי לשירות הלקוחות בוואטצפ ולא בוואטצפ! על הפנים לא ממליצה. שירות זה מעל הכל. חבל.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.06.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
abrahem.zbedat9
abrahem.zbedat9
28.06.2024
מוצר שנרכש: iphone 12 pro max

קניתי אייפון 12 פרו מקס מאוקטב , הגיע עם זכוכית מצלמה שבורה , בריאות סוללה 79% , מבחינת שריטות היה בסדר יחסית, שירותי על פנים שהתקשרתי להם כדי שיחליפו אותו , אומר לי או שאתה מוסיף 350 ומקבל חדש או שים מגן על המצלמה וזהו או שתבוא לסניף שלנו (אמרתי לו מספר פעמים שאני לא יכול). אומר לי שילמתה זול ומתלונן וניתק את השיחה, אבל שילמתי מה שבקשתם ולא רשום שזה מגיע עם שריטוט וזכוכית מצלמה שבורה, משלמים כסף לפחות לקבל משהו טוב ולא מתחת לטוב. כל חוות דעת פה באתר ממליצים על החנות אבל באמת עדיף לא להתקרב, עכשין אין לי מה לעשות עם הטלפון פשוט ביזיון.

חוות הדעת עזרה לכם?
אליאור
אליאור
01.04.2024
מוצר שנרכש: S21 S23

הזמנתי שני מכשירים S21 S23, הגיעו באריזות פתוחות זרוקים בטוח שקית ללא חשבונית. לS21 נפל (??) הכיסוי של המצלמות - הגענו לחנות והציעו להדביק (???) לא הסכמנו והחליפו המכשיר.... שוב נפל הכיסוי של המצלמוות - הציעו להדביק שוב - לא הסכימו להחליף... כל זה בתוך ימי ספורים מקבלת המכשירים. בכיסוי המצלמות הכוונה היא לחלק מקורי של המכשיר שנמצא מסביב למצלמות - לא תוספת למכשיר. תחושה מאוד לא טובה , ניתוקים בטלפון ושרות מזעזע - מצטער שהזמנתי אצלם. יש תחושה שהמכשיר לא חדש.... פעם הבאה רק מקורי רישמי וחדש - אפילו אם עולה יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
guy.herzl
guy.herzl
23.02.2024
מוצר שנרכש: S22

אני אף פעם לא כותב ביקורת, אבל השירות כאן היה ממש גרוע אז החלטתי להזהיר את הלקוחות שלא יסבלו כמוני. שירות לקוחות הכי פחות טוב שפגשתי בחיים 😬😬😬 ... קניתי מהם גלקסי s22 ומגן לטלפון אך הם עשו טעות ושלחו לי מגן לטלפון שלא מתאים s22 plus אחרי שראיתי ביקורות טובות בזאפ... הייתי בטוח שיהיה שירות לקוחות טוב, ופניתי בסבלנות (קורה שעושים טעויות ) שיקחו את המגן הלא מתאים ושילחו לי אחד מתאים .אך מסתבר שהשירות שלהם ממש לא טוב. ענו לי בווטסאפ בהתחלה ,אבל ברגע שראו שלא מדובר על לקוח שמעוניין לבצע קניה התעלמו לחלוטין במשך שבוע שלחתי להם כמעט כל יום הודעה, אך אין כמובן תגובה מהם. בסוף נשבר לי וקניתי מגן מתאים בחנות ליד הבית. תחשבו טוב לפני הקניה מהם, מה היה קורה עם היו מתבלבלים ושולחים לי טלפון אחר?

חוות הדעת עזרה לכם?
naharmichael444455
naharmichael444455
13.02.2024
מוצר שנרכש: אייפון 13

הנציג-ילד שמדבר עם אמא שלו תוך כדי השיחה איתי, והמכשיר הגיע עם תקלות, ונשבר אחרי שבוע. אמרו לי שבמקרה של תקלה ישלחו שליח חינם ויש אחריות על מהמכשיר, כשגיליתי את התקלות דרשו 100 ש״ח כדי לשלוח את המכשיר אל החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
01.01.2024
מוצר שנרכש: אייפון 12

לא להתקרב לעסק הזה!!! מוכרים מכשירים סלולריים תקולים ומשופצים כמכשירים חדשים ומאוקטבים. רכשנו מכשיר שהתגלה כתקול לאחר מס' ימים בודדים לאחר הרכישה. בהתחלה האשימו אותנו שהפלנו את המכשיר או הכנסו למים, אחר כך טענו שזה יכול לקרות לכל מכשיר ובטח למכשיר מאוקטב (שבעת הקנייה הוצג לנו כמכשיר חדש לכל דבר ועניין). כשדרשנו מכשיר חדש סירבו תוך גידופים קללות, איומים ושלל שקרים. המכשיר תוקן בניגוד להנחיותינו (רצינו לשלוח למעבדה נייטרלית), לאחר שטרטרו אותנו מס' פעמים לחנות ברמת גן. לאחר מס' רב של שיחות (כולן מלוות באיומים וגידופים מצד בעל החנות) ולאחר שהודענו כי נגיש נגדם תביעה החזירו לנו את כספנו. מציע לכם לעיין היטב ברשימת התביעות נגד העסק תחת השם "נפלאות סים פרי בע"מ" וברשימות התלונות נגדם באתרים השונים. העובדות והנתונים לא פחות ממזעזעים ומציגים תמונה ברורה. שימו לב שלאחר כתיבת תלונות מצד לקוחות באצרים השונים, בעל החנות נוהג לכתוב תגובה חברית ומנומסת כביכול שהיא רצופה שקרים וסילוף של העובדות. למרות החזרת כספנו אנחנו מתכוונים לתבוע וכמובן להגיש תלונות לגורמים הרלוונטיים על מנת למנוע נזק ועוגמת נפש לאחרים.

תגובת החנות

עורך דין גיא היקר והמלומד. כתבת יפה , אבל לא מדויק ואפילו רחוק מהאמת אז לא תקבל מאיתנו תגובה חברית אבל נתייחס לדבריך מהסוף- נשמח שתתבע אותנו ונפגש בבית המשפט שיסתיים בכך שתשלם לנו על פגיעה בשמינו הטוב וכל האמת תברר - הכל מוקלט וקל להוכיח. אתה מרשה לעצמך לסלף את הדברים שרחוקים מהאמת: רשום לך בדיוק מה קנית בחשבונית שלך .... חזרת לחנות לאחר שלושה שבועות עם אייפון 12 שכפתור הדלקה שלא עובד ודרשת מכשיר חדש - מדגם אחר ועלות שונה - אייפון 13 וקבעת מחיר מגוחך שאתה "מוכן" להוסיף , לא היית מוכן להוסיף את ההפרש של המכשיר כפי שמופיע באתר . כי אתה עורך דין! ואם לא ניתן לך את מה שאתה חושב שמגיע לך אז תתבע אותנו . השארת את המכשיר לבדיקה - כי זה מה שנדרש מכל לקוח שמגיע עם מכשיר תקול מכל סיבה שהיא. אז קבל חידוש: העובדה שאתה עורך דין לא מאיימת עלינו. אנחנו לא ניכנע סחטנות וביריונות . קח את הכסף שלך ותקנה במקום אחר ...ככה פשוט .. אתה אומר שאתה לא מרוצה , מחזירים לך את מלוא כספך . מה הבעיה? גש וקנה במקום אחר .. 15 שנה של פעילות , אלפי חוות דעת מצויינות ומאות אלפי לקוחות לא טועים .. סים פרי תמשיך לתת את השרות והמחיר הכי טובים בישראל ...

חוות הדעת עזרה לכם?
shiravimer
shiravimer
27.11.2023
מוצר שנרכש: אייפון 13

החנות מוכרת מכשירים משומשים בטענה שהם חדשים..מרמים את הלקוחות ואז גם מגרשים אותם מהחנות כדי לא לשמוע אותם מתלוננים. יחס משפיל וגניבת כסף ברמאות..נורא!

תגובת החנות

שלום רב שירה בחוות דעת שלילית חשוב מאוד לדייק בכתיבה ולהכיר בעובדות. קנית מכשיר מתצוגה המחיר תואם למוצר ורשום לך בחשבונית בנוסף הרכישה נעשתה פיזית בחנות . חזרת אלנו אחרי מספר ימים עם מכשיר מרוסק מסך גב ומצלמה מפורקים..... את התסכול החלטת להוציא בצורה מבישה . באמת שצר לנו שהמכשיר שלך נפל ונשבר . ולמרות שהכוונה שלך לעשות רע , נשמח לתקן את המכשיר במחיר הכי טוב בארץ באהבה רבה. צוות סים פרי

חוות הדעת עזרה לכם?
israelmbrg
israelmbrg
23.11.2023
מוצר שנרכש: אייפון 11

קנינו אייפון 11 מחודש ב- 1700 ש"ח. מההתחלה היו אינספור בעיות. הבטיחו שיחליפו לנו את המכשיר, אך ההבטחה הייתה ללא כיסוי, לקחו המכשיר למעבדה ועדיין רוב הבעיות לא נפתרו. ניסיתי ליצור קשר עם החנות, ענה לי אליהו שהציג את עצמו בעל הבית, הוא ניתק אותי תוך כדי השיחה וגם אמר לי לא להתקשר לחנות ואף קילל אותי. לסיכום: מוצר גרוע ושרות מתחת לכל ביקורת. כף רגלי לא תדרוך במקום הזה.

תגובת החנות

שלום רב ישראל. נראה כמו חוויה מצערת שלא תואמת את אופי החברה. תגיע ונעזור לך בשמחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ים
ים
05.08.2023
מוצר שנרכש: Pro 256

חבל שאי אפשר לתת אפס. מוכרים מכשירים מחודשים כאילו הם חדשים. עשו את זה גם לאמא שלי וגם לבעלי (ומקריאת הביקורות האחרות ראיתי שאנחנו לא היחידים שזה קרה להם איתם). מבקשים מהם לרכוש מכשיר חדש, הם מאשרים ושולחים הביתה מחודש, בקבלה כתוב בקטן "מאוקטב" ולא חשבנו להסתכל ולקרוא את כל המלל בקבלה כי סמכנו על זה שקיבלנו את מה שביקשנו, למדנו... כמובן שגילינו את זה רק בדיעבד אחרי שהמכשירים שהיו אמורים להיות חדשים התחילו לסבול מבעיות של מכשירים ישנים וכמובן שזה כבר לא בתקופת האחריות וכשפונים אליהם הם מכחישים שביקשנו מכשיר חדש טוענים שרצינו וביקשנו מחודש. להתרחק!!!

תגובת החנות

ים היקרה שלום שוק הסלולר מציע היום ללקוח מגוון אפשרויות לרכישת מכשיר כדי ליצר תחורות והתרקטיבויות . לדוגמה במיקה שלך מכשיר שהיבואן הרשמי מוכר ב3500 אפשר לקנות אצנו עם אותו אחריות ב2500 שח שאת קונה בעשרות אוחזים פחות ומקבלת אותו מוצר ולעיתם גם שרות יותר טוב .תודה רבה לך על ההתמדה ברכישה אצנו.עכשיו לעובדות באתר בטלפון ובפירסום לדגמה בזאפ יש קטגוריה של מאוקטב תמיד יפרסם בקטגוריה הרלוונטיות תמיד יופיע בדף מוצר וגם בחשבונית לא בקטן בגדול כי אין מה להסתיר את משלמת על מה שאת קונה ומקבלת תמורה מלאה קנית לפני 5 חודשים הכל היה טוב עבד מצוין ורק שחכת לצין ששברת את המכשיר כמה לא מכובד להכפיש סתם ללא סיבה לרשום חצי אמת .סים פרי תמשיר לתת את השרות והמחיר הטוב בישראל ......בשקיפות ואהבה חג שמח לכולם .. .

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
25.07.2023
מוצר שנרכש: Iphone 12 128GB

עובדים על אנשים בעיניים מוכרים להם מכשיר מאוקטב ואומרים שזה חדש רק כשהגיע המכשיר ונלקח למעבדה נאמר שזה מאוקטב!! התקשרתי לשירות לקוחות ושם נאמר לי שאני יכול ללכת לתבוע אותם ושזה לא מעניין אותם, ביזיון!

תגובת החנות

דוד כתב חוות דעת שלילית לפני שקיבל הסבר מפורט מנציג שירות הלקוחות שלנו. לאחר השיחה הוא הבין שטעה ולראייה אף שינה חוות דעת שלילית שכתב עלינו בגוגל משלילית לחיובית מאוד אף התנצל .

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
05.07.2023
מוצר שנרכש: SAMSUNG S20 5G

הזמנתי טלפון. הגיע בזמן. פתחתי, התחלתי להתקין, ואז גיליתי שהגב שלו לא מחובר טוב לטלפון. נראה כאילו מישהו פתח אותו ולא החזיר טוב וכנראה שבר שם משהו כי הוא לא מתחבר יותר בפינה שלו. ניסיתי לכתוב להם בוואטסאפ - אין תגובה יומיים. התקשרתי - בחור בשם אלי עונה לי ורוצה שאביא את הטלפון לחנות כדי לראות שאני לא שברתי אותו. הסברתי לו שאני לא יכול להגיע לחנות, וזו הסיבה שביצעתי הזמנה ושילמתי כסף על משלוח עד הבית. אבל הוא התעקש ורצה ממני 100 שקל כדי שיקח ממני את הטלפון לחנות(אח"כ זה ירד ל-90). כמובן שהתעצבנתי, מה שהוביל לנזיפות של "מה אתה בכלל רוצה? כולה טלפון של 1000 שקל". הסתיים בניתוק של הטלפון מצידו, למרות שהוא טוען ש"התנתק". (לפי התגובות פה זו לא פעם ראשונה). אחרי שהתקשרתי שוב הוא החליט להפנות אותי לשירות לקוחות, שאמורים לחזור אלי מתישהו עד סוף היום. נראה אם זה יקרה.

תגובת החנות

תומר היקר אנו מצרים על החוויה הרכישה נא צור קשר עם אלירן מנהל החנות ונמצא את הדרך לשמח אותך. (: 0539109206

חוות הדעת עזרה לכם?
evyatar
evyatar
28.06.2023
מוצר שנרכש: איפון XR

הזמנתי איפון XR ב 27 בדצמ׳ 2022 ב 1350 שח. חודש אחרי הטלפון התקלקל. בבדיקה שערך טכנאי התברר שהטלפון לא חדש ושהלך ה motherbord ועוד. שלחתי לחברה והם הודו שמדובר בטלפון לא חדש אלא מחודש והודו גם שאין שום אינדקציה לזה באתר. יש לי כמובן צילומי מסך להוכיח את זה. בכל מקרה הם סרבו להפעיל אחריות לטלפון בגלל סדק קטן שיש בקצה המסך למרות שאין שום קשר לתקלה הייתי מצלם אם היה אפשרות להוסיף תמונה. קניתי באתר אחר טלפון כזה במחיר דומה ווידאתי שהוא חדש עם המוכר

תגובת החנות

סים פרי נותנת שרות מעל 12 שנה מעל *1200* חוות דעת מאות אליפי לקוחות מרוצים ושמחים מובילה בענף הסלולר במחיר ובטח ובטח בשרות לצערנו אין אחריות על מכשיר שנשבר שלחנו לספק והוא שלל את האחריות יצרן וקבע שזה נזק לקוח . חשוב לחדד מכשיר מגיע עם שנה אחריות יצרן לא על שברים. לשמחתנו לרוב הלוקחת זה ברור . נשמח לעמוד לרשותך בהמשך .

חוות הדעת עזרה לכם?
Ro
Ro
25.06.2023
מוצר שנרכש: אייפון 12

קניתי אייפון 13 מאוקטב, עם אחריות ל 12 חודשים ואחרי פחות מחודש הטלפון לא נדלק. פניתי לחנות והם מצאו שריטה מינימלית וטענו שבגלל זה האחריות לא בתוקף, ושדאלתי אם באמת הוא חושב שבגלל השריטה הזו הוא לא עובד? נענתי שקרוב לוודאי לא אבל האחריות לא בתוקף. הוצא לי להשאיר את הטלפון אבל התיקון ייקח חודשיים ו"הומלץ" לי ללכת למעבדה אחרת ולהחליף מסך. לזה לא קוראים שירות. תיזהרו מלקנות בחנות הזו!!!!!

תגובת החנות

סים פרי נותנת שרות מעל 12 שנה מעל *1200* חוות דעת מאות אליפי לקוחות מרוצים ושמחים מובילה בענף הסלולר במחיר ובטח ובטח בשרות לצערנו אין אחריות על מכשיר שנשבר לו המסך . שלחנו לספק והוא שלל את האחריות יצרן וקבע שזה נזק לקוח . חשוב לחדד מכשיר מגיע עם שנה אחריות יצרן לא על שברים. לשמחתנו לרוב הלוקחת זה ברור . נשמח לעמוד לרשותך בהמשך .

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomo Rothman
Shlomo Rothman
12.06.2023
מוצר שנרכש: iPhone 13 128gb

קנינו אייפון 13 חדש. בהפעלת הטלפון התברר כי הוא ממהדורת יצור של איחוד האמירויות והוא אינו כולל פייסטיים ומכיל הגבלות על שיחות וידאו. הטלפון הוחזר לחנות ובמקום להחליפו לטלפון מסודרת יצור לא מוגבלת באפליקציות ״לקחו אותו לתיקון״ חוץ מזה החשבונית הופסקה במדפסת תקולה והדפסה לא ברורה, מקווה שלא יעשה בעיות מול רשויות המס.

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיל
אמיל
05.05.2023
מוצר שנרכש: איפון 14 - 128

המכשיר נרכש לפני 4 חדשים עם אחריות של יבואן רשמי - DCS. ניסיתי להתקין ESIM לגלישה בחו"ל. המכשיר לא מאפשר, כי לא תומך. מידע זה לא נמסר ולא פורסם באתר החנות לפני הקניה. מתברר, שהמכשיר לא תומך, כי הדגם יוצר עבור סין/הון קונג/מכאו בלבד. פניתי לחנות - התנערו מאחריות ושלחו ל - DCS. שילמתי מחיר מלא וקיבלתי מכשיר עם תכונות חסרות

תגובת החנות

אמיל היקר , בחרת לשדרג את האחריות ולקנות אייפון 14 שכולל אחריות באפל מה שנקרא "אחריות יבואן רשמי ". זה הדגם שתואם את הגרסה הישראלית כמו שהסברנו לך בקנייה . במשך 4 חודשים המכשיר נפתח והופעל ללא כל בעיה או תקלה. בגלל העדר ידע שלך בשירותי ESIM אתה בוחר להכפיש את השם שלנו ברשתות זה לא בסדר וזה לשון הרע! אף אחד לא התנער מאחריות האחריות שלך היא מול היבואן הרשמי שזה בעצם אפל . אם הייתה לנו דרך לעזור היינו עוזרים. בברכה - צוות SIM FREE

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בSim Free

מוצרים נוספים הנמכרים בSim Free

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון