
קניתי לפני שנה אייפון 13. הוא כל הזמן עשה לי בעיות, לפני שבועיים הוא מת לגמרי. אמא שלי היום (לפני כמה שעות) הלכה פיזית לחנות והם אמרו לה שהם לא מוכנים לתקן את זה ותיקון כזה עולה 1000 שקל! למי שלא הבין עדיין, הם מכרו לי את האייפון דפוק לגמרי! בקבלה כתוב שיש אחריות אך הם אצרו לאמא שלי שעל דבר כזה אין אחריות. קניתי פלאפון על סך 2,519 ש"ח שהלך לעולמו אחרי שנה אחת בלבד! לא ממליצה בכלל, אם היה אפשרות לעשות מינוס בכוכבים, הייתי עושה זאת.
הנתון היחיד המדויק זה שהמכשיר נקנה לפני שנה שאר הנתונים שלא ציינת זה שהמכשיר הגיע אלינו כאשר המסך שבור הגב שבור והמצלמה שבורה ושכחת לציין שכבר תיקנת אותו כמה פעמים במעבדה פרטית ליד הבית שהחליפה לו חלקים . ועכשיו את רוצה להגיע ולקבל אחריות ? שקיבלת הצעת מחיר בהערכה של בין 500 לאלף שזה רק עלות החלקים בחרת לעלות חוות דעת זו .




















