
הזמנתי שלט למזגן ולא קבלתי הזמנה שלי. טלאפונים של חברה מעבירים לתא קולי. אין עם מי לדבר

הזמנתי שלט למזגן ולא קבלתי הזמנה שלי. טלאפונים של חברה מעבירים לתא קולי. אין עם מי לדבר

הספק התחייב ל7 ימי עבודה, חלפו 12, לא ניתן להשיגו, ושכבר הצלחתי להשיגו הבטיח שיחזור תוך דקות ולא חזר. לא מומלץ. בזבוז זמן.
הלקוח אכן ביצע הזמנה ועקב טעות אנושית הלקוח לא קיבל בזמן את המזגן, ברגע שהלקוח התקשר נמצאה הטעות והמזגן נשלח אליו מייד באותו היום.

ביצעתי הזמנה דרך האתר ב-16.08, עדיין (28.08) אף אחד מהחנות הזו לא התקשר אלי. למרות שזמן ההספקה אצלהם 7 יומי עסקים. לא ממליצה להתעסק אם "קור לייט". לצערי הם לא רצינים ולא האחראים.
אני לא יודעת במה מדובר, לא נעשתה אצלנו מעולם הזמנה ע"י ליליה, אשמח שתתקשר איתנו לבדוק במה מדובר.אסנת

קניתי בעקבות הביקורות החיוביות והתאכזבתי לחלוטין. השירות התאחר, לא עודכנתי בפרטים למרות שטלפנתי מידי יום לבירור ולמרות שהזמנתי התקנה, הגיעו המובילים, פרקו והלכו. ניסיתי לברר מדוע קרה הדבר ונדחיתי בתירוצים חלשים וללא מודעות לצרכן. מציע להימנע מקנייה בKor-light.
המזגן לא הגיע באיחור, הגיע לאחר 6 ימים, היתה אי הבנה קטנה שתוקנה עוד באותו היום, הסברתי ללקוח שלא בכל המקרים המוביל הוא גם המתקין, המתקין הגיע בשעות הערב וסגר עם הלקוח התקנה למחרת בבוקר, ההתקנה בוצעה לשביעות רצון הלקוח, חבל שלא ציין זאת

לא יודע מי דירג את החנות בעבר אך זה רחוק מהמציאות. אתמול התקשרתי לברר לגבי מזגן נואמר לי ע"י אותו חיים שאין בעיה והמזגן קיים במלאי ושלמחרת אני אבוא לקחת את המזגן בראשל"צ וניתן לשלם בטלפון או כשאגיע.משום מה נשמע לי שחיים הזה אינו מאופס על התשובות שלו והחלטתי לשלם שאבוא ואקח את המזגן. יום למחרת אני בדרך החוצה באמצע יום העבודה מהרצליה לראשל"צ והחלטתי להתקשר לוודא שאני לא יוצא סתם מהעבודה. תחילה התקשרתי ולא ענו ולאחר מכן ענתה אישה שאמרה שתבדוק אם יש במחסן ושאתקשר בעוד 5 דקות. לאחר 5 דקות הטלפון לא היה זמין.התקשרתי לטלפון השני וחיים ענה ובבדיקה שעשה פתאום אין לו את הדגם במלאי אלא מוצר סיני חלופי. ואני רק חושב לעצמי שהייתי יוצא באמצע היום בגלל הליצנים האלו ומה היה קורה אם הייתי משלם מראש.
הלקוח התקשר וביקש לרכוש את המזגן,שאל אם קיים במלאי. מסרתי לו שכן, אך בהזמנה בלבד. הלקוח לא השאיר שום פרטים אודותיו, אפילו לא טלפון ולכן לא הזמנתי עבורו את המזגן כי לא ראיתי רצינות. למחרת התקשר וביקש להגיע ולקחת את המזגן, הסברתי ללקוח שבמחסן שלי אין במלאי. ואם לקוח לא רוכש מראש מזגנים שמצריכים הזמנה, אני לא מזמין. הלקוח לא קיבל שבמחסן שלי אין את כל הדגמים הקיימים במלאי ובחר לכתוב תגובה לא מדוייקת, מיותר לציין שהלקוח בכלל לא עשה הזמנה אצלי, הכל התנהל בבירורים דרך הטלפון.ודרך אגב, רוב המזגנים מיוצרים בסין כולל המזגן שהלקוח בירר עליו.

הזמנו מזגן דרך האתר. עקב חסר במלאי ועומס רב לא קבלנו שירות מספק. בסופו של דבר הייתה מוכנות לפצות אותנו ולהציע אפשרויות אחרות במהירות וביעילות.

אין מענה בעסק עצמו, אלא רק שירות מענה טלפוני המעביר הודעות. פעמיים צלצלתי ובמשך כל היום לא חזרו אלי. גם התשלום לא ניתן לבצע אונליין, שלא הפריע לי עד שלא חזרו אלי במשך כמה ימים כדי לסדר את התשלום. ביום התשלום הובטח לי קבלת המוצר תוך 7 ימי עבודה. היום היום השמיני וטרם שמעתי מהם. כעת שבועיים מאז ביצוע ההזמנה באתר.
לאחר בירור עם הלקוחה ושירות ההובלות, אכן בוצע עיכוב עקב החגים שיצאו בדיוק באמצע. הנושא טופל במיידי והמזגן סופק לאחר יום.

שירות אדיב ומעולה. עונים בחיוב על כל בקשה. צריך שיפור בסיפוק לפי התחיבות הזמן. הייתי קונה עוד פעם מחנות זו. תודה! שירות אדיב ומעולה!

כאשר מדברים על שירות לקוחות איכותי, יעיל ומתואם היטב — זה בדיוק המקרה הראוי לציון. ביום 6.5.25 בשעה 08:52 בבוקר הזמנתי ארבעה מזגני סולו באמצעות נציגת שירות הלקוחות, לימור. תהליך ההזמנה כולו התנהל במהירות, ביעילות ובמקצועיות, ונמשך כארבע דקות בלבד. עוד באותו היום, בשעה 17:34, התקבלה הודעה מסודרת משירות הלקוחות ובה עדכון מדויק כי אספקת המזגנים תתבצע ביום 7.5.25. למחרת, בשעה 07:00 בבוקר, יצר עמי קשר המוביל מג'ד והודיע כי הוא בדרכו למסור את המזגנים בתוך כשעה. ואכן, האספקה בוצעה בדיוק במועד שנמסר. מג'ד הגיע בזמן, פרק את הסחורה במקצועיות ואף סייע בהעברת המזגנים למחסן באדיבות ובנכונות ראויה להערכה. מדובר בחוויית שירות מצוינת, המשלבת זמינות, דיוק, יעילות, עמידה בלוחות זמנים ויחס אישי מכבד. תודה ללימור, למג'ד ולכל צוות השירות על טיפול מקצועי, מהיר ואיכותי, המשקף סטנדרט שירות גבוה במיוחד.

מרוצה מיחס המקצועי מהשירות התקשרתי השארתי הודעה חזרו אלי . קניתי מזג..שלחו מתקין שלהם שנתן הצעת מחיר הוגנת. למחרת הביא את המזגן והתקין.

לאחר סקר שוק מעמיק הגעתי לאסנת מקור לייט, זכיתי לשירות מעולה, אדיב, דאגה לי באופן אישי ממש, קיבלתי את המחירים הטובים ביותר בעבור המוצרים שבחרתי ולא התפשרתי על איכות בגלל מחיר, אסנת דאגה שיהיה לי מוצר מהאיכות הגבוהה ביותר במחיר הטוב ביותר. המזגנים הגיעו תוך יומיים. שירות מעולה! מחיר מעולה! ממליצה בחום.

רכשתי שני מזגני תדיראן, וקיבלתי שירות מאסנת לעילא ולעילא. ממליץ בכל פה על kor light, בגלל השירות האדיבות והיעילות שלא מצויים ברגיל.

קנינו מזגן תדיראן JOY 28. לאחר בדיקה בחרנו להתקשר ולהזמין ישירות טלפונית. הייתה בהחלה אי הבנב לגבי מיקום ביתנו ולכן היה עכוב במסירה. אוסנת טפלה בנו בצורה טובה מאד. לא התחמקה מאחריות, דאגה כל הזמן והיתה זמינה עבורנו עד הרגע האחרון שהמזגן יגיע ונהיה מרוצים. תודעת שירות מעולה.כל הכבוד! לא נהסס לקנות שוב באתר זה

שירות, יחס, מחיר ומענה מהיר ללקוח מספר 1 בישראל!!!! פעם שניה רוכשים דרך אוסנת, היא פשוט אלופה!!!

פשוט אין מילים ! יחס , שירות ומחירים , הכל פאנטסטי . אני בד"כ יוצר קשר עם בעל הבית גב' אוסנת , היא ממש אישה מדהימה באשר ליחס שלה . אני מסיים את כל העסקאות שלי דרך הוואטסאפ ואז מיד העברה בנקאית לחשבון הבנק של החברה .

שירות טוב מאוד, מתקי בשם שרוןן מעולה ! אמין מקצועי ,מחיר הוג !ן המזגן הגיע בזמן ואפילו לפני הזמן.

המזגן הגיע בזמן, מקרר ומחמם בצורה טובה ומהירה, לא ידעתי להפעיל אותו והשירות ענו במהרה כמעט וללא המתנה.. מרוצה מאוד וממליצה בחום..

ערכתי סקר שוק בזאפ. המחיר הוא הכי נמוך. הזמנתי טלפונית מאוסנת - נחמדה מאוד. חשבונית הגיע בזמן. המזגן הגיע לי תוך יומיים בלבד!! (אני גר בצפון הארץ במושב) בדיוק מה שהזמנתי. מרוצה מאוד!!!! ממליץ

מרוצה מאוד. המזגן הגיע בזמן, הדגם המדויק, המחיר - אחרי בדיקות רבות - יותר זול ממה שהציעו לי חברים קבלנים שאני עובד אתם. ממש מצויין !!!

הזמנתי מחברת "קור-לייט" 3 מזגנים של תדיראן, אחד: U COOL INVERTER 20 ושניים נוספים: INVERTER 160A בטלפון קיבלתי שירות ויחס מעולה מאסנת שהיא בעלת העסק אשר דאגה לספק לי את המזגנים בדיוק לפי הדרישות שלי ואת ההספקה שלהם מתי שלי היה נוח וכמובן מעל הכל חשוב לי לציין את הסבלנות הרבה והאדיבות שלה כי באמת "הצקתי" לה עם הרבה שאלות שהיו לי בקשר למזגנים וזה מראה את רמת השירות הגבוהה שלה ומבחינתי שווה את הקניה הזאת וגם המחירים הם בין הכי הזולים שמצאתי בזאפ. ההתקנה של המזגנים בוצעה מטעם חברת "קור-לייט" ברמה הגבוהה ביותר ע"י בחור מאוד נחמד ומקצועי בשם שרון שעשה באמת עבודה מעולה ולשביעות רצוני המלאה-הוא פשוט תותח!! היתה לי חוויית קניה מעולה דרך חברת "קור לייט" ואני בהחלט ממליץ לרכוש דרכם מזגנים, תודה רבה לכם :)

הזמנתי מזגן ביום שני קיבלתי את הזמנה ביום רבעי שרות מצויין מאוד נחמדים ואדיבים לכול שאלה עונים בסבלנות והמחיר כימעט אחי זול.

התקשרתי ונעניתי מייד, דיברתי עם נציגה נעימה שהסבירה לי על האפשרויות השונות. מכיוון שהמחיר היה הסביר ביותר מבין כל החברות, ביצעתי את ההזמנה באותו יום. הבטיחו שיגיע תוך יומיים, הגיע למחרת בדיוק בשעה שהבטיחו. חווית קניה נעימה שהקלה על החום והלחות של יולי. ממליצה בחום, ואם אתם בגוש דן וזקוקים גם לטכנאי מזגנים - מאוד ממליצה על יובל - אמין, מקצוען, מחיר סביר ואדם מקסים. הטלפון שלו: 052-4558618

נהנתי מאוד מהיחס והשירות של חנות זו, חיים עזר לי מאוד וענה באדיבות לכל שאלותי. המוצר הגיע מיד לשביעות רצוני האמת אני רוכש לעיתים קרובות מוצרים באינטרנט. אבל יחס כזה מיוחד לא מצאתי עד היום. מקום מומלץ מאוד!!

הזמנתי מזגן על פי חיפוש באינטרנט. שרות טלפוני מצויין אדיב מקצועי ,מאסנת משירות לקוחות, שתיאמה איתי זמן הגעת המזגן עם ההתקנה. ההתקנה נעשתה למחרת ההזמנה, ע״י בחור מקצועי ואדיב בשם מרקו,ביחד עם בחור נוסף בשם נדב. התקנה מהירה, אסטטית מאד. מחיר המזגן היה זול. ההובלה חינם.חווית קניה משמחת. ממליצה בחום.