פניתי לחנות בכדי לרכוש קורא ספרים אלקטרוני מסוג Nook simple touch. בשיחה הראשונה עם איש המכירות (את שמו אינני יודע), לאחר שנשאלתי- הבהרתי כי אני מעוניין במכשיר לצורך קריאת ספרים בלבד (באנגלית). בתם השיחה הזמנתי את המכשיר דרך אתר החנות.
לאחר קבלת המכשיר, תוך כדי שימוש בו נתברר לי כי לא ניתן לרכוש ספרים מהארץ. איש המכירות של החנות טען כי הוא לא ידע שזה המצב (לטעמי זהו חוסר מקצועיות מובהק). לאחר בדיקה הסכים לקבל את המכשיר ולבטל את העסקה (ובמקביל רכשתי בחנות מכשיר אחר-Kindle 5)
כשבועיים לאחר שהמכשיר נתקבל בחנות (נשלח בדואר רשום), בהם העסקה לא בוטלה, יצרתי קשר עם החנות- לטענת איש המכירות הוא טרם ביצע את ביטול העסקה אך יעשה זאת בימים הקרובים.
כ10 ימים לאחר מכן, משלא בוטלה העסקה, יצרתי קשר פעם נוספת עם החנות, ואיש המכירות טען שהוא ביטל את העסקה ואני אמור לקבל את כספי בחזרה.
בתום שבועיים נוספים העסקה עדיין לא בוטלה (לאחר שאיש המכירות טען כי בוטלה), יצרתי קשר עם חברת האשראי. במהלך השיחה נתברר כי העסקה טרם בוטלה, ובשיחת וועידה של נציגת חברת האשראי ואיש המכירות בחנות הוא טען כי שכח לעשות ביטול ויעשה זאת מייד.
כשבוע לאחר מכן קיבלתי את כספי חזרה.
לסיכום, ע"פ תיאור המקרה, ניתן לראות כי מדובר בחנות לא מקצועית, וכראיה, נמכר לי מכשיר שלא מתאים לשימוש בארץ.
בנוסף, לאחר שכבר הובטח כי יוחזר הכסף, נאלצתי לערב את חברת האשראי, משנתברר כי למרות מה שטען איש המכירות, העסקה טרם בוטלה.
אני סמוך ובטוח כי לא אשוב לקנות בחנות זו, וכי אעדיף לשלם יותר עבור רכישה בחנות שבה אקבל שירות מקצועי ומהימן.
תגובת החנות
1 כלקוח מבוקש - למכור אותו בפעם הראשונה המכשיר תומך בקריאה באנגלית בePub וPDF. החנות שלנו אינה אחראית לרכישת ספרים מיצרני התקנים או של צדדים שלישיים.
2 על פי הכללים של החנות והחוק של המדינה ניתן להחזיר את הסחורה רק אם היא לא הייתה בשימוש ואריזתו מקורית שלא נפתחה של ישראל - אבל הקונה ביקש להיות מוחלף אחרי 10 ימים של שימוש - כי הוא בניגוד לחוק.
על מנת לעמוד בלקוח, אנחנו, בניגוד לכללים שאומץ ביחידה שלו וחזרו 100% תשלום עבור משומש Nook ST