הזמנתי מדפסת שהיתה אמורה להגיע תוך 28 ימי עסקים.
לאחר 27 ימי עסקים בדיוק, התקשרתי לחנות כדי לראות מה מצב ההזמנה. הפקידה הנחמדה שענתה לי ביקשה לחזור אלי, ולאחר זמן קצר התקשרה ואמרה שהמוצר לא קיים במלאי(!), ואין לה צפי להגעה בקרוב. כמובן שביטלתי את ההזמנה במקום.
אני חושב שזה לא שייך לפרסם וצר שלא קיים במלאי, ואם זה קרה בטעות על החנות לדווח מיד ללקוח כדי לחסוך המתנה ארוכה ומיותרת. החנות אפילו לא טרחה לפצות אותי על המקרה, לא הייתי חוזר לקנות שם שוב.
תגובת החנות
אנו מתנצלים על עגמת הנפש
המוצר פורסם מראש עם 28 ימי עסקים בשל העובדה שהמשלוח שלו היה בדרכו לישראל.
במהלך השבוע הראשון לאחר ביצוע ההזמנה הלקוח עודכן שהמוצר לא בארץ ושאנו מקווים שיגיע עד תום זמן האספקה.
המשלוח התעכב ואמור להיכנס לישראל במהלך חודש זה.
אנו מציעים ללקוח להמתין ולקבל אותו בכל זאת + פיצוי על העיכוב.
לחילופין, במידה והלקוח כבר רכש במקום אחר, אנו מציעים לו לקבל הנחה מיוחדת ואו פיצוי על כל מוצר שירכוש מהאתר שלנו במהלך שנת 2017.