מפרסם ב-zap מאז 2011

VIPMobile

אביזרים ומכשירי סלולאר (תל אביב)

- / 5
נמצאו 418 חוות דעת גולשים על vipmobile
shukibenj
shukibenj
09.02.2022
מוצר שנרכש: אייפון 12

זמן אספקה ארוך ממה שכתוב - לקח להם 3 ימים לאשר את כרטיס האשראי (!)

תגובת החנות

לקוח יקר, הזמנתך בוצעה ביום שבת, על פי התקנון אנו מבצעים שליחויות בימים עסקים שהם א' עד ה'. לגבי אישור האשראי, כחנות אינטרנטית אנו שומרים לעצמינו את הזכות לדרוש פרטים מזהים נוספים על מנת לאשר עסקה, אנו עושים את זה כדי להגן על הלקוח ועל עצמנו, כידוע בתקופות האלו עקיצות אשראי נמצאות בעליה. מעבר לזה אנו זמינים תמיד לכול שאלה ובקשה, במידה והזמנה דחופה לך, ישנה אפשרות לבקש שליחות תוך 3 ימים בתשלום סמלי. קיבלת מענה בטלפון מקצועי, ודאגנו לתת לך את השירות הכי טוב שאפשרת לנו לתת לך. בכול זאת אנו עדיין נשמח לתת לך מענה ותמיכה, בתודה צוות וי.איי.פי מובייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
shlomo.lechay
shlomo.lechay
10.05.2021
מוצר שנרכש: APPLE IPHONE SE 128GB

מתחת לכל ביקורת, ברור שלא אשוב לקנות בחנות זו!!! ביום ג' 27/4 רכשתי באמצעות חיפוש ב-ZAP בחנות וי איי פי מובייל טלפוןiPhone SE 128 GB במחיר של 1750₪. ההזמנה כללה משלוח בדואר רגיל, לכתובת שפירטתי בהזמנה. כעבור שעה התקשר אלי מהחנות נציג בשם אלכס שהציג עצמו כאחראי, ואמר שהם לא עושים משלוחים. הוא שאל אם אוכל לבוא לקחת את הטלפון ישירות מהחנות. אמרתי שאוכל לבוא ביום שישי, 30/4, ושאלתי עד מתי אפשר לבוא, אלכס אמר שיום שישי מתאים ושאבוא עד 3. הגעתי לחנות ,כמוסכם, ביום שישי בסביבות השעה 2. אלכס היה בחנות, ואמר לי שחבל שלא התקשרתי, ושהטלפון נמכר למישהו אחר. הזכרתי לאלכס שהגעתי לחנות על פי תאום מראש אתו, ושהוא בכלל לא ביקש ממני להודיע לפני שאני בא, אבל זה לא עזר. גם לא עזר לי כשהסברתי לאלכס שכדי להגיע לחנות נסעתי 50 ק"מ בפקקים. ביקשתי מאלכס מייד לבטל את העסקה. אלכס שכנע אותי להמתין, והבטיח שביום ראשון או שני הוא יתקשר אלי כדי להודיע אם הצליח להשיג את הטלפון. אם יצליח – הוא התחייב לשלוח לי אותו הביתה, ואם לא - הוא הבטיח לבטל מייד את העסקה. ביום שני, לאחר שאלכס שכח להתקשר, התקשרתי אליו וביקשתי לבטל את העסקה. אלכס הבטיח לבטל מייד, ואמר שאני אראה את הביטול בכרטיס האשראי שלי תוך 24 שעות. מאז חלפו 12 ימים. העסקה עדיין לא בוטלה, הכסף עדיין לא הושב לי כמובטח. התנהגותו של אלכס לאורך כל הדרך הנה מתחת לכל ביקורת, ברור שלא אשוב לקנות בחנות וי איי פי מובייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
femi.ff
femi.ff
26.11.2018
מוצר שנרכש: תיקון מסך

הגעתי לתיקון מסך - בטלפון אמרו שייקח שעה... כשהגעתי אמרו שייקח שעה וחצי.... אחרי שעה וחצי התברר שעוד לא התחילו לטפל בטלפון ושאין להם את החלק המתאים....אין לי מילים... סתם מגעיל....

חוות הדעת עזרה לכם?
Arthur
Arthur
09.10.2018
מוצר שנרכש: תיקון מסך OnePlus 5

פשוט על הפנים. זמני התיקון אמנם מעולים, את כשתיקנתי את מסך מכשיר ה Oneplus 5 שלי, הוחלף לי למסך מזויף כאשר שילמתי על מקורי. ביקשתי להחליף למקורי, כי הטאצ' לא היה תקין, והייתה דליפת אור מהצדדים (דבר המאופיין למסכי LCD מאיכות ירודה, לעומת מסך הAMOLED המקורי). הטכנאי הבין שהמסך מזויף ולכן הסכים להחליף לי למסך אחר שהיה באיכות טובה יותר. שבוע לאחר התיקון כפתור הבית יצא מהמקום בגלל הדבקה לקויה, ובסוף גם יצא משימוש, אך כבר לא הייתי יכול להגיע למעבדה היות והיא רחוקה מביתי. המסך נשבר שוב, וכאשר הלכתי למעבדה אחרת להחליף אותו, הם פירקו את המכשיר ונדהמו ! מולי הוציאו את האנטנה של המכשיר שלא הייתה שייכת לו בכלל, ואמרו שגם המסך השני שהם החליפו לי היה מזויף פשוט באיכות טובה יותר ! לא להאמין, עבדו עליי ב VIP MOBILE שלוש פעמים : 2 מסכים מזויפים אחד אחרי השני ואנטנה לא תקינה ובצד של החוסר מקצועית הדבקה לא מספקת (אם בכלל) של כפתור הבית. אנא עשו לעצמכם טובה ותתרחקו.

תגובת החנות

שלום לך ארתור. קודם כול צר לנו שהחלטת לא ליצור איתנו קשר, היינו שמחים לעזור לך בכול מצב, להזכירך הגעת אלינו בחודש יוני, מצב המכשיר שהבאתה לנו היה כך, מכשיר מפורק לגורמים, בתוך שקית, ללא ברגים, וללא אנטנה, כפי שרשום אצלנו, הטכנאי דיבר איתך וניסה לברר מדוע חסרה אנטנה במכשיר, תשובתך הייתה שכניראה זה שוכב בבית ואתה מודע לזה. הסברנו לך שאין באפשרותינו להשיג אנטנה מקורית, ובדקנו לך אצלך ספקים אם יש אפשרות להשיג את החלק שאינו היה במכשיר מתחילה, בשורה תחתונה, לא היה אפשרות להשיג את החלק המקורי, בהסכמתך התקנו לך חלק תחליפי(אנטנה). לגבי מקוריות המסך, כיבואנים של החלקים שלנו אנו מתחייבים למקוריות המוצר במידה ואנחנו אכן אומרים כך ומציעים חלק מקורי, וכמובן שאנחנו יכולים להוכיח כך. בכול אופן נשמח לתת לך שירות במידת הצורך, בתודה צוות וי איי פי מובייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורון
אורון
06.10.2018
מוצר שנרכש: החלפת מסך סמסונג גלקסי S9

חווית השירות הכי גרועה ומאכזבת שהייתה לי מזה שנים, ועוד יותר לאור זאת שהגעתי כי ראיתי שיש פה הרבה ביקורות חיוביות. אם לקצר את הסיפור הארוך והמאד לא נעים - נכנסתי לשם עם טלפון עם מסך שבור, סמסונג S9 , כשבטלפון כמובן אמרו לי כן כן תבוא אין בעיה תוך שעה את יוצא יש את כל החלקים. יצאתי משם בערך 3 שעות אחרי, עם טלפון בצבע שונה. הגעתי למקום, נתתי את המכשיר, ויצאתי להעביר שעה. אחרי שעה וחצי עדיין לא התקשרו אלי להודיע שהמכשיר מוכן, למרות שלקחו פרטים. חזרתי לחנות וקיבלתי את המכשיר בחזרה (היה מוכן, סתם לא טרחו להודיע לי). להפתעתי המכשיר מורכב מתערובת של חלקים - הגב מאחורה כחול, כל הפאנל מסביב שחור, מגירות וכפתורים בצבע כחול. כמו מכונית שמרכיבים מחלקים של גרוטאות. איך חנות שמתמחה בתיקוני מובייל חושבת שזה הגיוני להחזיר ללקוח מכשיר עם חלקים בצבעים שונים, ששונים מהמקור? ואיך לא מתקשרים אלי כדי להודיע לי שאין חלק ושאחזור לקחת את המכשיר ולא אבזבז שעתיים מהחיים שלי על עבודה חובבנית? והכי גרוע - איך לא אומרים לי ברגע שאני נכנס לחנות - שמע, מתנצלים, פאדיחה, הרכבנו לך את המכשיר עם חלקים בשלל צבעים אלא פשוט נותנים לי אותו כדי שאגלה לבד את ההפתעה? והשיא היא כששאלתי את המוכר מה העניין הוא שואל אותי אם זאת בעיה ואם מפריע לי שהטלפון בצבעים שונים... אין מילים לתאר. מקוצר זמן וחוסר רצון לבזבז עוד 4 שעות על נסיעות ותיקון מכשיר נשברתי ויצאתי עם מכשיר בצבע שונה מהמקור (לפחות החליפו הכל לשחור), 1000 שקל על עבודה ברמה נמוכה מאד. יש לציין שקיבלתי פיצוי בשווי כ-100 שח של מגן מסך וכיסוי... לצערי לא מפצה בשום צורה את עוגמת הנפש. בנוסף המוכר הבטיח שינסה שבוע הבא למצוא ספק שיספק לו את החלקים בצבע המקורי של הטלפון, ואז יודיע לי ויתקנו שוב. נחיה ונראה אם יעמדו במילה שלהם, אעדכן במידה ויוכיחו שהם כן בעלי מידה כלשהי של מקצוענות. כרגע ההמלצה שלי היא להתרחק מהם כמו מאש. מקצועיות ושירות ברצפה... לא יאומן שחנות שמתמחה בתיקון טלפונים חושבת שזה סביר להחזיר ללקוח טלפון עם ערבוב של חלקים בצבעים שונים מהמקור.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
24.06.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דיקסי
דיקסי
18.04.2018
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 4x

רכשתי ממש עכשיו מכשיר נייד. התלהבתי שחזרו אליי תוך כ 10 דקות. לתומי חשבתי מתאמים איתי אספקה. במקום זה בחרו לציין שאזל המלאי ואם אני רוצה, אפשר להוסיף עוד סך שקלים למכשיר עם אחריות גבוהה. 1. או שתסירו את עצמכם מזאפ , אם אין לכם את המכשיר המדובר. 2. או שתקחו אחריות ותתנו את המוצר המשודרג באותו מחיר. סתם עוגמת נפש מיותרת, עכשיו אני צריכה להתחיל את החיפוש מחדש.

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
23.04.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי אייפון 6

הגעתי לחנות עם תקלה מינורית במכשיר - הטאץ' לא עבד כל כך טוב . במקום לתקן את המכשיר הם הרסו לי אותו , יום אחרי שהמכשיר חזר מתיקון הוא שבק חיים ללא שום פעילות שונה מצורת השימוש בו קודם לכן . חשוב לציין שהמכשיר ברשותי כשנה וחצי ולעולם לא הייתה לי שום תקלה איתו ולעולם לא פתחו אותו בשום מעבדה אחרת . ביקשתי זיכוי על המכשיר שהרסו לי וכמובן שהם לא לקחו אחריות ואמרו לי שאני צריך להגיד תודה שאני מקבל החזר על התיקון . למדתי על בשרי , בגללם הייתי צריך לרכוש מכשיר חדש שעלה לי פי 10 מעלות התיקון .

חוות הדעת עזרה לכם?
Coral
Coral
15.11.2016
מוצר שנרכש: תיקון פלאפון כל טלפון

תיקנתי את הפלאפון בחנות לאחר שנשבר ובנוסף למסך החדש רכשתי מדבקה שמיועדת לגלקסי 6 אדג' (ב100 ש"ח!!) המדבקה יצאה פעמיים לאחר הדבקה של המוכרים בחנות. כשחזרתי בפעם השלישית קיבלתי יחס מזלזל ומגעיל. נאמר לי שהם לא לוקחים אחריות ושאם אני רוצה שאדביק לבד, כי הם לא מוכנים לעשות את זה יותר. ובנוסף הסירו לי את המדבקה הנוכחית וזרקו אותה לפח מבלי שביקשתי ואמרו לי שהטלפון שלי דפוק! בגלל שהוא מקומר. אני שוב מציינת שהמדבקה מיודעת לגלקסי מקומר! אם הייתה אפשרות לצרף תמונה הייתי עושה את זה. אם הטלפון שלי דפוק אז שלא ימכרו מוצרים לטלפון כזה כדי שאנשים יחזרו להתלונן. יש אפשרות לתת יחס קצת יותר מכבד במקום לגרש אותי ולהגיד לי לא לחזור יותר בגלל פאשלה של החנות!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
עידן
עידן
22.08.2016
מוצר שנרכש: אייפון 6

עידן כהן בשבוע האחרון לא להתקרב!!!! מקבלים טלפונים לתיקון והורסים אותם!!! הגעתי למעבדה לתיקון האייפון, לאחר כשבוע יצרו איתי קשר כדי לבוא לאסוף את המכשיר שלטענתם לא ניתן לתיקון. אספתי את המכשיר ונסעתי לבדוק אותו בשני מעבדות נוספות בנוכחותי. בשני המעבדות הסתכלו על פנים המכשיר והצביעו על העבודה הלקויה שנעשתה בניסיון לתיקון המכשיר, והודיעו לי שהמכשיר לא ניתן לתיקון בגלל הניסיון הכושל של Vip mobile. כשחזרתי למעבדה כדי לקבל טיפול חוזר אמרו לי ששום סיפור לא מעניין אותם והם לא מאמינים לי ואין להם דרך לפצות אותי ושאני יכול ללכת ולנסות לתבוע אותם בקיצור, לא להתקרב ולהזהיר את כל מי שאתם יכולים!!!!.

תגובת החנות

עידן שלום, מאוד מצער אותנו כמעבדה שמכבדת את עצמה על האשמה כזאת , מהסיבה שהמכשיר עבר תיקונים נוספים במעבדות אחרות והחלטת להאשים אותנו בנזק שנגרם למכשירך , אנחנו מעבדה שלוקחת אחריות מלאה על כל תיקון ותיקון ומעולם לא מתנערת מאחריות. בתודה,וכאן בשביל כלל הלקוחות VIP MOBILE

חוות הדעת עזרה לכם?
shimi
shimi
30.04.2016
מוצר שנרכש: אייפון 5s 5s

לאחר הדירוג בזאפ והמחיר שהוא זול , הגעתי אליהם לחנות להחליף זכוכית עליונה בגב המכשיר , לאחר מכן המכשיר היה עובד וניתקע , משחזרתי לחנות הטכנאי פתח לי את המכשיר , החליף לי את הסוללה שלי שהייתה חדשה לסוללה שלא נטענת כלל , ובנוסף הוא קיצרו לי את המכשיר !!! מה זה אומר ? המכשיר כלל לא נידלק !! נאלצתי ללכת לחנות אחרת לצערי שקבעו שהמכשיר שלי בלתי ניתן לתיקון !! לא להתקרב אליהם למרות המחיר !!! קבלה אגב לא קיבלתי אז אין לי מספר קבלה לצערי הרב !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יזהר
יזהר
09.03.2016
מוצר שנרכש: אייפון 6 6

השארתי 2 מכשירי אייפון 6 להחלפת מסכים סדוקים. אמרו לי שהעבודה עד שעתיים. התקשרתי למחרת המכשירים לא היו מוכנים. אמרו לי להגיע למחרת ב10:00. כשהגעתי אמרו לי להמתין כמה דקות. לאחר 20 דקות של המתנה עליתי לגלרייה של המעבדה ואני רואה שהמכשירים כל לא מטופלים והטכנאי אומר לי שאין לו במלאי מסכים לאייפון 6 !!! לאחר יומיים שהמכשירים אצלם!!! אפילו לא טרחו להודיע לי בטלפון שאין מסכים!!!! בשרות כזה גרוע עדיין לא נתקלתי. יחס מזלזל בלקוחות. לא להתקרב לחנות !!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Arik
Arik
18.11.2015
מוצר שנרכש: מסך לטלפון סלולרי אייפון 6

בעבר קיבלתי שירות טוב ולכן חזרתי השבוע. ביקשתי להחליף מסך שבור של אייפון 6. טילפנתי לחנות (לא דרך האתר) ושאלתי למחיר התיקון. נאמר לי שהמחיר הוא 350 ש"ח. התפלאתי ושאלתי מתי עלה המחיר? לפני שבועיים זה עלה 330 ש"ח. נאמר לי שזה המחיר (350 ש"ח) כבר כמה שבועות. אחרי שעתיים הגעתי לחנות ושם נאמר לנו (לבת שלי ולי) שהמחיר הוא 450 ש"ח. לא עזר לי שאמרתי ששעתיים קודם לכן נמסר לי בטלפון מחיר הנמוך ב-100 ש"ח. אמרתי שלום (ולא להתראות) ונסעתי לתקן את המכשיר ב-340 ש"ח בגבעתיים.

תגובת החנות

המקרה לא מוכר לנו. אכן הייתה עליית מחירים בשבועות האחרונים. עם זאת חשוב לנו להדגיש שעליית המחירים הינה כללית בשוק כולו. אין אנו שולטים בעלות הרכיבים. vip מובייל הינה מעבדת סלולר מהותיקות והמקצעיות בארץ. אנו מרכיבים תמיד חלקים מקוריים וחדשים בלבד ומשתדלים לספק את המחיר הזול ביותר שמתאפשר לנו. המחירון שלנו מופיע באתר www.vipmobile.co.il ותמיד מתואם עם המחירים בחנות. צר לנו שבחרת להשמיץ את שמנו הטוב. בכבוד, vip מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
Lior
Lior
06.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2

קונים יקרים, אנא קראו תגובה זו וחשבו פעמיים אם להגיע לחנות!!!! הנני חייל וברשותי מכשיר LG G2 בצבע לבן, מסך המכשיר נשבר והחלטתי לא להוציא הרבה כסף, ראיתי את החנות מדורגת במחיר טוב עם המלצות לא רעות, והחלטתי ללכת על זה. בהגיעי לחנות המוכרים קיבלו אותי בסבר פנים נחמדות וטענו שבגלל שהבאתי שני מכשירים לתיקון זמן ההמתנה הינו שעתיים לכל היותר. חזרתי לחנות לאחר שעתיים וכאשר הגעתי המוכר התקשר למעבדה, תחילה דיבר עברית ובדק מה עם המכשירים שהשארתי בתיקון ולפתע כששמע בצד השני של הקו שהתשובה (כנראה שלילית) עבר לדבר בטלפון ברוסית ולא בעברית. נאמר לי לחכות עוד כ-20 דקות עד שהתיקון יושלם לחלוטין וזאת כי במהלך התיקון נשברו המסכים בשנית ונגמרו המסכים בסניף, לאחר שעתיים וחצי המתנה יצא הטכנאי להביא עוד מסך מהספק. לאחר שעה וחצי נוספות של המתנה (במצטבר 4 שעות תיקון) קיבלתי לידי את 2 המכשירים , כאשר בדקתי את המכשירים מצאתי פגם מאוד מוזר המופיע בעת לחיצה מעט חזקה על המסך, המסך מקבל מעין עיוות מוזר , בצורה שלא הייתה קיימת קודם במסך!!! כאשר הבחנתי בבעיה פניתי למוכר ששמו ראובן בטענה שהמסך אומנם אינו שבור אך אינו פועל כפי שעבד בעבר. תגובתו הייתה אחת: "אין ביכולתנו לעשות יותר דבר, אם הטכנאי קבע שזה המקסימום, זה המקסימום" נתקלתי בקיר, התווכחתי ללא טעם עם איש שלא רצה אפילו להקשיב ששאלתי אותו האם זה תקין 100% בעיניו הוא טען "שזהו המוצר שלו ואם אני רוצה אני יכול לקחת" והתחמק מתשובה . לאחר כמה דקות בניסיון נוסף לדבר עם מוכר אחר נתקלתי בקריאות "תתקדם , תתקדם" והוצע לי להחליף בחזרה למסך הישן (השבור) אך זה היה כרוך בעוד "15 דקות לכל מכשיר" בלית ברירה עזבתי את החנות עם 2 המכשירים כאשר אינני מרוצה מהחלפת המסך שבוצעה במכשירים, הגעתי לחנות במטרה לקבל שירות מקצועי ומחיר הוגן, ויצאתי מאוכזב , המחיר אכן היה זול אך הטיפול אינו מקצועי ומאוד מאכזב. מציע לכל מי ששוקל לתקן את הפלאפון שלו, לא להתפתות למחיר הזול המוצע בחנות זו, ולחסוך לעצמו כאב ראש ענקי. תעשו לעצמכם טובה זאת חנות ששווה לא להתקרב אליה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Korin
Korin
30.07.2015
מוצר שנרכש: תיקון מסך לאייפון 6 6

הבאתי את המכשיר אייפון 6 שלי לתיקון מסך בחנות זאת כשהחזירו לי אותו המסך היה מתוקן אבל הויפי לא עבד, במקום הראתי למוכר/ מנהל החנות שהויפי לא עובד הוא אמר לי לעשות ריסטארט וזה יעבוד, חשוב לציין שלפני כן האינטרנט האלחוטי עבד ב-100% על אף המסך השבור. חזרתי הביתה עשיתי ריסטארט ועדיין הויפאי לא עבד חזרתי לחנות לאחר כשבועיים והם טענו שבגללי נהרס הויפי אך איך זה ייתכן אם הוא עבד כששמתי אותו בתיקון וכאשר חזר ישירות מתיקון הוא לא עבד,והם דרשו ממני לשלם עוד 400-600 שקל להחליף את הרכיב של הויפי(ניסו להוציא ממני עוד כסף). עוד וזאת שהם מתחייבים לשלושה חודשים אחריות לאחר התיקון ולוודא שהכול עובד ומתוקן במכשיר.... זאת נוכלות לשמה!!! כף רגלי לא תדרך יותר בחיים במקום הזה!!! ואני לא ממליצה לאף אחד להיכנס לחנות הזאת גם אם זאת האופציה האחרונה מבחינתם!!!! לאחר ששיקרו לי בפרצוף (ואם תשאלו אותי גם קילקלו רכיב אחר בשביל שאשלם להם עוד כסף) אז ראו הוזהרתם!!!!! הזול עולה ביוקר!!!!!!!!!!! החנות הזאת הם חבורה של נוכלים!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval
Yuval
17.06.2015
מוצר שנרכש: החלפת מסך NEXUS4

החלפתי מסך לטלפון של אחד הילדים (נקסוס 4). לאחר ההחלפה הוספתי מגן זכוכית. שבועיים לאחר מכן המסך נשבר שוב. נגשתי לחנות ולאחר שיחה הסכמתי שכנראה הסיבה לשבר היא אופן הטיפול במכשיר (הילדים) והחלפתי שוב כולל מגן זכוכית. שבועיים לאחר מכן המכשיר נפל בצורה בה המסך לא אמור להסדק ולמרות זאת נסדק. למרות שלא נראה לי הגיוני, לאחר הביקור הקודם הבנתי שאין טעם ללכת לחנות, הבנתי שאין שם אם מי לדבר ושכנעתי את עצמי שזה אשמת הילדים. החלטתי להחליף מסך לבד. מההסברים שראיתי ברשת המסך מורכב משני חלקים שמודבקים בינהם בדבק חזק שדורש חום והרבה זהירות כדי להפריד בינם. כשהחלפתי מסך החלקים נפרדו ללא מאמץ, לא נראה שיש משהו שמחבר אותם כמו מה שמוצג ב YOUTUBE (ה LCD עדיין אצלי). אני מרגיש מרומה, שילמתי בסה"כ מעל ל 700 ש"ח (שני תיקונים) ולא קבלתי את המוצר שלדעתי אני אמור לקבל. אני איבדתי את האמון במקום הזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofer
Ofer
04.06.2015
מוצר שנרכש: החלפת מסך נקסוס 4

הגעתי לחנות על מנת להחליף מסך לנקסוס 4, בחנות התחייבו שהמסך מקורי, ושכנוע אותי גם להוסיף מגן זכוכית כשבוע לאחר מכן הטלפון נפל על רצפה מגובה נמוך והמסך עם המגן זכוכית התרסקו לחולטין. פה חשדתי שלא מדובר במסך מקורי (לא סביר ש GORILLA GLASS תתרסק מנפילה כל כך קטנה). חזרתי לחנות והצגתי בפניהם את הטלפון , מיותר לציין שהפעם הם לא היו נחמדים כך כך ()

תגובת החנות

הלקוח אכן תיקן את הנקסוס 4 בחנות והוחלף לו מסך מקורי.! אנחנו בתור חנות מקצועית נותנים אחריות של 3 חודשים על התיקון, אבל לא על שבר!!! המגן זכוכית שאנו מציעים בחנות מפחית את הסיכון של המסך להישבר, לא מונעת. אם כי מגן זכוכית ללא כיסוי אחורי מגדיל את הסיכוי של המסך להישבר. לפי טענותיך המכשיר נפל ונשבר, לכן האחריות אינה תקפה. צר לנו על המקרה, אך הלקוח הפעם צריך לקחת אחריות על מעשיו. בתודה צוות וי.איי.פי מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
limor
limor
19.05.2015
מוצר שנרכש: תיקון סלולר וטאבלט אייפון 6

הגעתי לחנות דרך זאפ , ולמרות החוות דעת השליליות המרובות. המחיר היה נראה לי מפתה , (אני סטודנטית) החלטתי להגיע ולתקן את המסך שנשבר לי באייפון 6 . יש לי רק דבר אחד להגיד - הזול עולה בסוף ביוקר! -אני רוצה לציין שהמכשיר לראשונה נפל לי כשרכבתי על האופניים והמסך התנפץ מנפילה ממש חזקה ומגובה רב . יש לי את המכשיר כארבע חודשים - ולא נראה לי הגיוני שהמסך שהחליפו לי בחנות נשבר שוב לאחר יום אחד כשהיה בכיס בלבד! - תיקנתי את המסך שוב במעבדה ליד המכללה שילמתי 600 ש"ח וקיבלתי מגן זכוכית מתנה ששאלתי את העובד שם אם שמו לי מסך מקורי - הוא ישר יצא והראה לי שעל המסך הישן יש נקודות במקום לוגו של תפוח על החיבורים של המסך הישן וטען ששלו מקורי ואכן הצבעים של המסך החדש נראים יותר חדים וברורים מאשר המסך שהחלפתי בחנות זאת. לשם ההגינות אני רוצה לציין שלא פניתי לחנות מחוסר זמן , כי הייתי חייבת לתקן את המסך (הטאצ' לא עבד ולא יכלתי לקבל שיחות) והייתי צריכה את המכשיר עובד. ואין לי מושג אם הם היו לוקחים אחריות.

תגובת החנות

הלקוחה אכן תיקנה את האיפון אצלנו וכמקובל קיבלה שירות מהיר ואמין. אנו מעניקים אחריות מלאה על המוצרים אותם אנו משווקים. נאמר ללקוחה שאין המעבדה אחראית על נזקי שברים/סדקים כתוצאה מנפילות או שימוש לא נכון. חשוב מאוד לציין את העובדה שהמסכים שאנו מחליפים הם מסכים מקוריים לחלוטין!!! אנו כמעבדת שירות מקצועית, מנוסה ואמינה שמשרתת מאות לקוחות באופן קבוע יש נהלי עבודה ברורים ומחמירים וכחלק מזה אנו מעניקים תקופת אחריות ארוכה ועומדים מאוחרי כל תיקון אותו אנו מבצעים אך במידה והבעיה אינה קשורה לתיקון אותו ביצענו אין ביכולותינו לעשות דבר. יתר על כך מדובר פה בשוק פרוץ שלא עובר פיקוח ובקרה ולכן נאמר לך במעבדה אחרת שהמסך שלנו הוא לא מקורי על מנת ליצור תחרות שיווקית צר לנו על המקרה, וחבל שהלקוחה בחרה ללכת לחנות אחרת ולא להגיע לחוות דעת אצלינו ובנוסף בחרה להשמיץ את שמינו הטוב. מנסיון של שנים מסך לא יכול להישבר או להיסדק מעצמו!!! אנו מתקנים ומחליפים ביום מעל 100 מסכים וקיימים מעל חמש שנים בשוק הסלולר. החנות עובדת בשקיפות מלאה ובהתחשבות בקהל לקוחותינו. בברכה צוות וי.איי.פי מובייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
רחלי
רחלי
28.10.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי מיני

קראתי תגובות בזאפ והתלבטתי למרות התגובות השליליות החלטתי לתת הזדמנות. לא קיבלתי אישור הזמנה למייל..התקשרתי לחנות אמרו שהייתה טעות במייל ביקשתי שיתקנו את המייל וישלחו לאחר יום עדיין לא שלחו התקשרתי שוב שישלחו אישור לא שלחו עברו למעלה מ7 ימי עסקים והפלאפון עדיין לא הגיע שילמתי עוד 30 שח למשלוח מהיר...ועדיין לא הגיע התקשרתי לחנות שאלתי מדוע לא קיבלתי אישור הזמנה למייל ומדוע הפלאפטן עדיין לא הגיע הנציגה הממש לא נחמדה עושה לי תרגעי אני לא עונה לך אם את מדברת ככה..אמרתי לה שלמרות התגובות הלא טובות עדיין קניתי אצלם והם הוכיחו את השירות הגרוע היא אמרה לי איך אני מדברת ככה..אמרתי לה שאני רוצה לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה היא אמרה לי שרק אחרי שהפלאפון יגיע אליי אחזיר אליהם ואצטרך לשלם קנס...אמרתי לה שאני לא מתכוונת לשלם כלום על שירות גרוע שלהם והיא פשוט ניתקה עליי את הטלפון...אל תקנו שם...גם אם צריך להוסיף עוד 50 שח לפחות עדיף שירות טוב...

תגובת החנות

שלום רב. הלקוחה הזמינה מכשיר דרך אתר החנות . מיד עם ביצוע ההזמנה קיבלה אישור למייל אשר מילאה בעת ההזמנה. לאחר בירור טלפוני , נודע לחנות כי כתובת האי מייל שגויה. לאחר תיקון הובהר ללקוחה כי תידרש להמתין עד 7 ימי עסקים לקבל את המכשיר . הלקוחה סירבה לממש את העסקה לפי הנהלים וביקשה לבטל את העסקה מרחוק ולהשיב לה את כספה. הובהר לה כי לאור כך תידרש להמתין לקבל את המוצר , ורק לאחר מכן תוכל לשלוח את המכשיר לבית העסק , בית העסק יבטל את העסקה ויחזיר לה את התמורה כנגד קבלת המכשיר בקיזוז דמי ביטול עסקה בסך 100 ש"ח . יש לציין כי הלקוחה רכשה לפי האופציות באתר , ביטוח עבור המשלוח ולא דואר מהיר. למחרת השיחה עמה , מתברר כי בן זוגה התקשר והתנצל על ההתנהלות הדברים והיא מצטערת על ביטול העסקה ואופן התנהגותה . אנו מצרים על כך שבחרה הלקוחה לשטוח את תלונותיה אשר חסרות בסיס דרכם . בברכה , הנהלת החנות .

חוות הדעת עזרה לכם?
Yukel Avi
Yukel Avi
19.10.2014
מוצר שנרכש: פלאפון 105

בחנות היה מוכר בעל מישקפיים צעיר שנתן יחס על הפנים במקום למכור לי את המכשיר תפס איתי ראש על תזמין באתר ועוד 3 ימים תבוא לקחת שאני כבר בחנות ויש תמוצר מחפש ביוקרטיה מזל שהייתה שם מוכרת נחמדה שתפסה תענינים לידיים וסידרה תעניין המוכר בחנות הזו על הפנים שירות גרוע ועשה לי חשק רק לברוח משם אני לא ממליצ על החנות הזו חאפרית ולא מיקצועית וסורי על התגובה הקשה זו מה שהרגשתי.!

תגובת החנות

וי.איי.פי מוביל קיימת מ-2009 ומספקת מענה ללקוחות פרטיים, מוסדות וארגונים. צר לנו על ההרגשה של אבי וכל השהות שלו בחנות לא הייתה יותר מ-3 דקות. זיהינו טעות ומיד תיקנו אותה. לא מבינים עדיין על מה כל המהומה אם לא נגרם נזק בפועל והעניין טופל במקום. צוות וי.איי.פי מובייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
07.10.2014
מוצר שנרכש: pelephone galaxy s3 neo

קבלתי עדישות טוטלית ושירות על הפנים לאחר 5 ימים ביטלתי את ההזמנה לא ניתן להזמין בטלפון רק דרך האתר. בשכונתי הדואר קטסטרופה - ולכן אני תמיד אוסף פריטים משליח שאני מזמין. לאחר שביצעתי ההזמנה החנות אמור לחזור אלי לאשר את ההזמנה. הם לא עשו זאות. רק לאחק מספר טלפון מיוזמתי משמטפלת בתשלום ועובד שעות זותרות הסבירה לי שאני צריך לשלוח סריקה של תעודת הזהות שלי במייל לבצע תשלום. האישור לתשלום יקח בין שלושה לארבע ימים מיד שלחתי לאחר 3 ימים הרמתי טלפון ונאמר לי הסריקה לא מספיק טובה - תשלח סריקה בצבע למה לא התקשרו אלי? התשובה שלחנו מיילים - עכשי זמן התנה למכשיר 7 ימי עבודה לאחר אישור התשלום בנוסף השליח צריך לאסוף עם ייפוי כח - בקיצור עוד לא הגענו לשליחות ועם הניהול הקיים גם לא נגיע ולאחר 5 ימים בטלתי את ההזמנה - (שעוד לא קיבל אישור על התשלום!) בקצב הזה אקבל את מכשיר אחרי שבעויים

תגובת החנות

בס"ד . להלן השתלשלות הדברים בצורה מסודרת. ב- 5.10.14 הלקוח ביצע הזמנה מול אתר החברה למוצר : pelephone galaxy s3 neo לפי נהלי ההזמנה באתר , על הלקוח לשלוח לבית העסק סריקה של צילום ת.ז וזאת לפי דרישת חברת האשראי , על מנת למנוע שימוש בכרטיס אשראי גנוב ולוודא שזהות המזמין לא בדויה. ב- 6.10.14 , התקבלה סריקה של התעודה ללא זיהוי של התמונה בשחור לבן , דבר אשר לא מאפשר המשך טיפול בהזמנה ושליחת המוצר . לאור זאת נשלח מייל ללקוח באותו יום בדרישה לשלוח צילום קריא של ת.ז בעדיפות לצבעוני. ב- 7.10.14 הלקוח התקשר לוודא אם נשלח עבורו המכשיר , הובהר לו כי כל עוד לא תתקבל סריקה תקינה המשלוח לא יטופל, והוא לא יחויב בגין העסקה. יש לציין כי מלכתחילה הלקוח סרב לשלוח צילום תעודה , והדבר נוגד את מדיניות בית העסק מול חברת האשראי . לאחר 5 ימים בו לא טופלה ההזמנה , הובהר לו שבמידה והוא לא יקבל את המוצר מן השליח בעצמו על ידי זיהוי עם תעודה, אז לפי נהלי הדואר המוצר ימסר רק לאדם בעל יפוי כוח ותעודה מזהה מטעמו . הלקוח בחר לבטל באופן חד צדדי את העסקה . אנו מצרים כי הלקוח בחר לעשות זאת ואף לרשום תלונה חסרת שחר כנגד בית העסק. בברכה . הנהלת החנות .

חוות הדעת עזרה לכם?
Albert Askal
Albert Askal
06.10.2014
מוצר שנרכש: Nexuz 5 D821

ב3.10 התקשרתי לחנות ושאלתי האם ישנו במלאי מכשיר Nexus 5 G16 במחיר של 1620 ש"ח כמו שזה הופיע ב zap.co.il. הנציג של החנות ענה לי שכן - המכשיר הנ"ל ישנו בחנות. לאחר נסיע בפקקים של 3/4 שעה וחיפוס חנייה של 1/2 שעה בעיר תל-אביב והמתנה בתור בחנות של 1/4 שעה התברר שהמכשיר שביקשתי איננו. כזה יחס כמווון מאוד הרגיז אות לכן בעתיד אני לא אפנה לבית העסק הזה.

תגובת החנות

בס"ד. לאחר בדיקת המקרה עם נציגת המכירות הטלפוניות . הלקוח התקשר לברר אודות מכשיר Nexus 5 G16 , בעת הבדיקה אכן המכשיר היה במלאי . הלקוח בחר לא להשאיר פרטי כרטיס אשראי על מנת לשריין עבורו את העסקה, אלא להגיע לרכישה במזומן . מאחר והמכשיר נמכר במחיר זול , אנו מחויבים למכירה ללקוחות ששרינו עבורם תחילה על בסיס מדיניות של כל הקודם זוכה. צר לנו שבחר הלקוח להלין על טיב מתן השרות , ולא דאג לשלם ע"ח בעת ההזמנה הטלפונית . בברכה . הנהלת החנות .

חוות הדעת עזרה לכם?
bender
bender
06.10.2014
מוצר שנרכש: אייפון 4S 4S

כששמים מכשיר בתיקון בחנות, הם מחייכים, חברמנים אמיתיים. ""מוכרים""לך כי לכל תיקון יש 3 חודשי אחריות. - לכן תיקנתי שם מספר מרובה של מכשירים (כל בני המשפחה). באוגוסט האחרון תיקנתי מסך לאייפון בן ה3 שלי, שמעולם לא תוקן בעבר. הוא נפל ונשבר. לאחר שבועיים המסך נכבה פ[עם בודדת - התעלמתי וחיכיתי - המכשיר הלא ישן. לא עבר חודש והמכשיר הפך לבלתי שמיש, המסך נכבה כל פתיחה של אפליקציה. הגעתי לחנות לאחר ששוחחתי איתם, אמרו שצריך להחליף מסך. ציינתי כי הנ"ל תחת 3 חודשי האחרונים ואכן בחיפוש במחשב עלה כי המסך הוחלף לאחרונה, מיד התחילו תרוצים . : "כל תקלה נחליף לך? אתה הפלת את המכשיר וגרמת לזה..." יש לציין שאני שומר על המכשיר שלי בקפדנות, בתוך CASE והוא לא נופל... נאלצתי להרים את הקול, כדי לקבל שרות, ורק לאחר שביקשתי מלקוחות אחרים בחנות לצאת משם - כדי שלא להכוות באותה הצורה - החנות נתנה לי פיצוי - 150 ש"ח אבל את המסך (שעלותו גבוהה יותר) ךא הסכימו לתקן. זה מקרה קלאסי של נחמדות במכירה, ובריחה מאחריות בשניה שצריך לעמוד בהתחייבות של שלושה חודשים אחריות למכשיר, החנות לא אמינה, אל תקנו שם!

תגובת החנות

בס"ד . התלונה המובאת בפנינו מלאה באי דיוקים וטענות שווא . לאר בדיקה עם טכנאי המעבדה להלן העובדות . הלקוח מסר לתיקון אייפון 4 בגין תקלת מסך , הוחלף לו למסך חדש . לאחר כחודשיים שימוש במכשיר שעבד לשביעות רצונו , הלקוח חזר למעבדה בטעמה שהמסך שהוחלף לקוי . לאחר בדיקה שוב במעבדה , נמצא כי המסך התקלקל כתוצאה מנפילות שגרמו לקלה פנימית במסך . מאחר ולפי מדיניות המעבדה , אין אחריות על נזקים פנימיים במסך חיצוני , על הלקוח לשאת בעלות סמלית בגין החלפים בלבד. הלקוח סירב לתקן , הלקוח ביצע ביטול עסקה לאחר שימוש של 60 יום במכשיר וקיבל פוצוי של 150 ש"ח לפנים משורת הדין . אנו מצרים על כך שבחר הלקוח לשטוח בפנינו טענות חסרות שחר בגין שימוש לקוי ולא אחראי . חברת VIP MOBILE עושה את כל המאמצים לתת שרות אמין מקצועי והוגן לכלל לקוחותיה המרוצים . בברכה , ולדי סלב חבס - מנהל מעבדה, באמצעות החברה .

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
11.09.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G900F

חד וחלק הטעיה בפרסום. באתר מופיע S5G900F במחיר 2549 שח. כשהגעתי לאסוף המוצר נאמר לי שאקבל S5G900T במקום, או שעלי להוסיף 200 שח לתשלום. בקיצור - המלצתי לקנות במקום אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאור
ליאור
31.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי נקסוס 5

התקשרתי בטלפון לברר האם יש מכשיר נקסוס 5 16G, אמרו שכן. הגעתי אחרי חצי שעה, אמרו שנגמר להם, ניסו למכור לי מכשיר 32G שלא רציתי. היו גסים ולא נעימים. הלכתי משם.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בvipmobile

מוצרים נוספים הנמכרים בvipmobile

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון