יום לאחר הזמנת הסטרימר נאלצתי לוותר על הקניה (קבלתי סטרימר מחברת הכבלים).
נאמר לי על ידי הנציג שאשלח להם את החבילה חזרה והם יזכו אותי.
כאן התחילה סאגה שנמשכה מעל לחודש ימים !
שבועיים הם לא נגשו לדואר, לאחר שקבלו 2 הודעות. בשיחת טלפון אמרו לי שהם פשוט לא לוקחים חבילות מהדואר.
הגעתי, לאחר יותר מ-10 שיחות טלפון, עד למנהל (שמוליק) "שהסביר" לי שהדואר נמצא במקום קשה להגעה ושהם מקבלים דו"ח
כל פעם שהם מגיעים לשם (לא ידעתי אם לצחוק או לבכות...) לאחר עוד סדרה של 10 שיחות, בהם התעקשו שהחבילה לא נמצאת בדואר
ושלחתי אליהם את אישור הדואר למספר המדף בו היא מחכה, הם הצליחו למשוך את החבילה ולזכות אותי.
צריך להעניק יחס נאות ללקוח, לא רק כשהוא מזמין מהחנות.
תגובת החנות
אחרי מספר ימי שימוש בציוד החליט הלקוח להחזירו.
למרות שנעשה שימוש בציוד ולפנים משורת הדין הסכמנו לקבלו ולהחזיר ללקוח את כספו.
במקום לשלוח את הציוד בדואר חבילות שנמצא בבית הסמוך לחנותנו (אנו בדרך השרון 8 כ"ס דואר חבילות בדרך השרון 12),
החליט הלקוח לחסוך ושלח אותו "לסופרמרקט אלי" ברחוב גלר בכפר סבא, מרחק מספר ק"מ מחנותנו.
מיותר לציין שאין לנו שום קשר לסופרמרקט הנדון.
לאחר דין ודברים בטלפון שלחנו אדם שלנו במיוחד לאסוף את הציוד.
למרות היחס הטוב והחם שהלקוח קיבל הוא בחר להשמיץ.
שמואל שני
מנכ"ל