
ביקשתי לבטל את ההזמנה ולהחזיר מדפסת שקניתי. ביקשו ממני דמי ביטול של 680 ש''ח על מדפסת שעלתה 720 ש''ח. כשאמרתי שזה לא חוקי אמרו לי "תקפצי לי".
אתם רואים לפי התגובה שלה שהלקוחה אינה דוברת אמת מי יבקש דמי ביטול 680 ש"ח על מדפסת שעולה 720 ש"ח ???? זה לא חוקי בעליל הלקוחה רכשה מדפסת HP Smart Tank 515 ולאחר שפתחה אותה ! ראתה שטעתה בדגם ושאין לו מזין מסמכים אוטומטי , הסברנו לה שבדגם הזה אין מזין מסמכים ושיש דגם אחר (615) עם מזין מסמכים , ביקשה להחזיר את המדפסת אמרנו לה שתשלח אותה אלינו ונזכה אותה פחות עלות משלוח ללקוח 40 ש"ח , החנות לא צריכה להפסיד עלות משלוח בעיסקאות מבוטלות שלא באשמת החנות וכן מופיע בתקנון כל אתר שהוא התגובה של הלקוחה במייל הייתה קללות שאני לא רוצה להעלות אותם על הכתב לאחר שהלקוחה שלחה את המדפסת וזוכתה ! מצאה לנכון לשלוח חוות דעת שלילית על השירות הנפלא שקיבלה !!!























