מפרסם ב-zap מאז 2011

‎אור פי סי‎ ‏(ORPC)

מחשבים וציוד היקפי ואלקטרוניקה (רמת גן)

4.92 / 5 ממוצע מבוסס על 50 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: www.orpc.co.il
בעלים: אור פי סי בע"מ
נמצאו 1059 חוות דעת גולשים על אור פי סי
נינה
נינה
21.07.2025
מוצר שנרכש: Hp

המחשב שהזמנתי הגיע פגום. החנות סירבה לבטל את העסקה בטענה שרק היצרן יכול לקבוע שהמחשב פגום- למרות שהצעתי לשלוח להם בחזרה את המחשב שהם יראו שהוא פגום. לא ממליצה לקנות מהם כלום

תגובת החנות

שלום רב, אנו מודים ללקוחה על חוות הדעת, אך לצערנו הדברים לא הוצגו בצורה מדויקת. עם פניית הלקוחה בנושא תקלה במחשב, היא התבקשה לבצע אימות טלפוני מול היצרן - הליך מקובל ומחייב מצד היצרן שנועד לאמת את התקלה לפני המשך טיפול. לצערנו, הלקוחה סירבה לשתף פעולה עם הבדיקה ועל כן לא ניתן היה לזכותה בשלב הראשוני. חשוב להדגיש, כנהוג בארצנו אם לקוח רוכש מוצר חשמלי, חלילה במקרה של תקלה, שירות התיקון ו/או אישור ההחלפה/זיכוי מתבצע ישירות ע"י נציג מטעם היצרן ואינו בשליטתנו. יחד עם זאת, ולפנים משורת הדין, שלחנו שליח עד הבית לאיסוף המחשב מבית הלקוחה. בתוך 48 שעות המחשב התקבל בחזרה אצלנו, הליך האימות בוצע מול היצרן על ידינו והלקוחה זוכתה באופן מלא. חברתנו תמשיך תמיד לעשות את המירב על מנת לספק מענה מקצועי, הוגן ויעיל- גם במקרים של תקלות. בברכה, צוות אור פי.סי

חוות הדעת עזרה לכם?
nofarpeled4
nofarpeled4
16.06.2024
מוצר שנרכש: OV245002840

להתרחק, לאחר המתנה התברר שלא ניתן להשאיר לי את המשלוח כי אני לא נמצאת בבית בין 8-17 (מי לא עובד בשעות האלה?) נאמר לי על ידי הנציג תזמיני עם מונית את המסך אלייך (כאילו שזה יפתור את הבעיה של השעות) - למרות ששילמתי על מוצר כולל שילוח - אשר בשום מקום לא היה רשום שלא ניתן להשאיר ליד הדלת בזבוז זמן, כסף, ומסגרת אשראי קיצר לא להתקרב

חוות הדעת עזרה לכם?
dbodek2
dbodek2
01.05.2024
מוצר שנרכש: Dell

הרסו לי את כל חווית הקניה. לא אמרו אמת על המוצר ועכשיו אני תקוע וצריך להעסיק טכנאי. תודה יונתן...

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.09.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
יצחק
יצחק
27.02.2022
מוצר שנרכש: HP 250 G8 2X7L0EA

רכשתי מחשב נייד תוצרת HP דגם HP G8 250 במחיר סביר פלוס (אפילו יחסית זול) אבל המחשב לא תקין, הצלחתי להפעיל אותו פעמיים בלבד, הם לא הסכימו להחליף מכיוון שכבר הוא נפתח ועכשיו אני מתרוצץ לאחריות של HP. אני ציפיתי שהמוכר יקח אחריות והוא בעצמו יתנהל מול HP לפחות בימים הראשונים של הרכישה.

תגובת החנות

אנו מודים ללקוח על חוות הדעת, הלקוח כתב חוות דעת זו לפניי שניסה להתקשר לשרות HP על מנת לוודא שאכן המוצר תקול (כפי שנהוג בכל מותג) בסיוע שלנו, ולאחר בדיקה מול HP הלקוח קיבל במשלוח עד אליו מחשב חדש ואף רכש מוצרים נוספים מחנותנו. אור פי.סי רואה ערך עליון במתן שירות לקוחות לכל לקוחותיה ותמשיך לפעול כך גם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעד מידן
יעד מידן
17.06.2021
מוצר שנרכש: מחשב נייד dell core 13

הזמנו מחשב DELL CORE 13. ייאמר כי זו הזמנה שנייה שהייתה אמורה להיות של אותו המחשב שקנינו לפני. בשלב ראשון קיבלנו שיחת טלפון כי נצטרך להוסיף כמה מאות שקלים למחשב עם מעבד נוסף. הסכמנו. לאחר כמה דקות עוד שיחת טלפון עם בקשה להוסיף עוד סכום כסף על תכנת וינדוז שהייתה אמורה להיות מותקנת. הפעם סירבנו ולמרבה ההפתעה היה וויתור מיידי על התשלום (שיטת מצליח?). המחשב הגיע לאחר כמה ימים ומיד הבחנו כי השימוש בו מסורבל ויש בעיה אקוטית במשטח העכבר. יצרנו קשר מייד וקיבלנו תגובה מפתיעה שבה נאמר שאין שום סיכוי שהמחשב עם תקלה שכן הוא נבדק בחומרה. הסברנו בעדינות כי קיימת כאן מציאות שלא ניתן להכחשה ואז קיבלנו תגובה שנאלץ לדבר עם מרכז התמיכה של dell. שוב, אנחנו מזכירים כי זהו מחשב חדש שהתקבל לאחר תוספת מחיר לא צפויה. בצר לנו, דיברנו עם דל לאחר ימים רבים עם נסיון להשיגם ועוד שעה עם בחור נחמד בתמיכה (שלא קשור לחנות בכלל). למרות רצונו הבעיה לא תוקנה וכעת אנחנו עם מוצר חדש, שעות מבוזבזות יקרות ובעיקר עם חווית שירות נוראית. דיברנו שוב עם בעל החנות שאמר לנו שרק עם ב dell יגידו שצריך להחזיר את המחשב הם יסכימו, כמובן שלא תתקבל תגובה כזו. לסיכום, אנחנו נמשיך לממשק משפטי שכן חווית שירות כזו צריכה ללמוד לקח. כאן, אנחנו יכולים לכתוב בדיוק את מה שהיה ואם יש צורך נשמח לשתף את תכתובת המייל. לא ממליצים על החנות.

תגובת החנות

נדגיש כי משוב זה מצד הלקוח נכתב מתוך תסכול וטרם הושלם הטיפול באבחון התקלה במכשירו, תגובת החנות נכתבה אך ורק לאחר סיום הטיפול בלקוח לשביעות רצונו. הלקוח הזמין מחשב שלצערנו אזל במלאי, הוצע ללקוח זיכוי אך לבסוף הסכים לקבל מחשב יקר יותר בתוספת זעומה.(מחשב חדש באריזתו המקורית) למצער, נמצאה תקלה במחשב הלקוח והוסבר כי אבחון המחשב מתבצע ע"י נותן האחריות הרישמי(דל ישראל) על מנת לקבל אישור החלפה/זיכוי. נציג החנות אף שוחח עם דל ישראל לאימות התקלה ואף והשיג בעבור הלקוח זיכוי/אישור להחלפת המחשב. לאור הטיפול המסור ומתוך הבנה כי התקלה במוצר אינה באחריות החנות - בחר הלקוח לקבל מוצר חדש וכזה אכן סופק לו לשביעות רצונו. אור פי.סי תמשיך לתת שירות לקוחות מצוין לכל לקוחותינה כמו שתמיד עשתה במשך 18 שנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Chen
Chen
14.10.2020
מוצר שנרכש: מסך מחשב LG 27MK430H-B "27

ב 23.9.20 רכשתי מסך מחשב של LG מאור פיסי. אציין מראש שרכשתי את המוצר הזה ומהם רק לאחר שעשיתי מחקר שוק יסודי, לדעתי. הם היו מאד נחמדים בטלפון ובעת הרכישה. כשפתחתי את האריזה בבית, גיליתי שהמסך מתחבר באמצעות כבל AVI או HDMI. אין לי כניסת HDMI למחשב. לאריזה לא הוסף כבל AVI. כשהתקשרתי לאור פיסי כדי לשאול לפשר התופעה,(ב 15:30, יום ד', כשעה לאחר שיצאתי מהם) הם לא ענו לטלפון. כששלחתי הודעה דרך האתר שלהם- הם לא הגיבו. למעשה, עד היום 14.10.20 לא קיבלתי מהם שיחת טלפון. הייתם רוצים לקנות מהם מוצר כלשהו??

חוות הדעת עזרה לכם?
Michal
Michal
24.08.2020
מוצר שנרכש: אוזניות JBL

רכשתי אוזניות של JBL האוזניות לא עבדו מהרגע מהראשון! שלחתי את האוזניות בדואר רשום לבקשתם לאחר שיחה עם שרות לקוחות שבועיים אחרי- ועדיין לא קיבלתי שום מענה בטלפון או במייל! מוצר חדש שלא עובד! אין מענה מצד שרות הלקוחות!

תגובת החנות

אנו מודים ללקוחה על חוות דעתה ומתנצלים על אי הנוחות, הלקוחה שכחה רק לציין כפי שכתבה ששלחה לנו את המוצר לדואר ישראל והמוצר טרם הגיע אלינו חזרה על מנת שנוכל להחליפו/לבדוק אם אכן לא תקין, למרות עובדה זו נשלח מוצר חדש ע"י שליח ללקוחה והגיע תוך 2 ימי עסקים בלבד וזאת עוד לפניי שקיבלנו את המוצר התקול חזרה, מבינים את התסכול של לקבל מוצר חדש לא תקין אך לצערנו לא תלוי בנו הדבר ומשתדלים לתת את השרות הטוב ביותר שיכולים גם בתקופה לא פשוטה זו כפי שניתן לראות ממאות חוות הדעת. נשמח לעמוד לשרות הלקוחה בכל דבר נוסף באם עדיין לא מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
23.04.2020
מוצר שנרכש: מקלדת גימינג מוארת

הזמנתי את הפריט ב16-04-2020 שילמתי29 שקל משלוח מהיר 1 עד 3 ימים ועד עכשיו לא הגיע

תגובת החנות

אנו מודים ללקוח על חוות דעתו, הלקוח הזמין בחמישי בלילה והחליט שצריך לספור את ימי העסקים מהשניה שבו הזמין את המוצר, לאחר שיחה איתו הוסבר לו עקב המצב שייתכן עיכוב ובכל זאת ביקש שנשלח את המוצר, המוצר הגיע באיחור של 2 ימים בלבד וחבל שבמקום להתחשב בתקופה ובמצב בחר לרשום חוות דעת זו. כפי שניתן לראות שירות לקוחות חשוב לנו יותר מכל ונמשיך לתת אותו לכל לקוח ולקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
Natanm
Natanm
23.09.2019
מוצר שנרכש: כיסה איימינג cougar armor

פניתי לחנות עקב דירוג גבוה של החנות ומחיר טוב, בהרכבה של הכיסה התגלה שמסילת הברגת המושב תקולה, אחרי דיווח על תקלה היתה ירידה חדה בשרות והצטרכתי להתקשר 5 פעמיים רק כדי שיתייחסו עליי, לא ענו על הודעות ווטס אף, עד שלא התקשרתי, יש לי בעיות גב, ובעיה כרגע לא פוטרה , למראות דירוג גבוה לא ממליץ כלל לקנות אצלם חויה מאוד לא נעימה ומוצר גם לא זול זריקת כסף בקיצור

תגובת החנות

מאוד מאכזב לקבל חוות דעת כזו לאחר השרות שקיבל אותו הלקוח, הלקוח הזמין כיסא מיוחד בהזמנה אישית וקיבל את המוצר לאחר יום אחד בלבד, לאחר יום התגלה פגם נדיר במוצר והלקוח התקשר במשך 10 דקות 4 פעמים כאשר כל הטלפונים היו תפוסים עם לקוחות אחרים, כאשר חזרנו ללקוח (בסה"כ 20 דקות לאחר שחיפש אותנו) הלקוח קיבל כיסא חדש לחלוטין ב9:00 בבוקר יום למחרת, הלקוח אף קיבל פיצוי גדול מהיבואן עקב אי הנעימות והיה מאוד מרוצה, אך כתב חוות דעת זו בגלל במשך 10 דקות שלמות שבהן לא הצליח להשיג אותנו.. אנו מאוד מקווים שלקוחות יהיו קצת יותר סובלניים לפניי שכותבים חוות דעת שכזו שיוכלה להטעות לקוחות.. ניתן לראות את חשיבות הלקוחות לחברתנו ממאות חוות הדעת של לקוחותינו

חוות הדעת עזרה לכם?
Vova
Vova
13.03.2019
מוצר שנרכש: Noblechair

מחכה כבר להזמנה ולא קיבלתי אותה לפי הזמנים שצויינו באתר הכל מתבצע איטי ובעיקוב לא ממליץ אם אתם מחפשים משלוחים מהירים !

תגובת החנות

הלקוח הזמין מוצר במשקל 30 קג עם משלוח של עד 7 ימי עסקים, בפועל קיבל את המוצר לאחר 4 ימי עסקים ולאחר שיחה איתו הבין את הטעות והתנצל ואמר שיתקן את חוות דעתו אך אינו יודע איך לעשות זאת, חבל שלקוחות ממהרים עם יד על ההדק ישר לכתוב חוות דעת שלילית לפניי בדיקה מקיפה של הפרטים בצורה מדוייקת.. ניתן לראות את חשיבות הלקוח אצלנו ממאות לקוחות מרוצים ונמשיך תמיד לתת את השרות הטוב ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
Irad
Irad
08.02.2019
מוצר שנרכש: עט דיגיטלי microsoft surface pen stylus bluetooth 4.0 platinum

רציתי לרכוש עט דיגיטלי אצל orpc. לקח להם שבועיים לחזור אליי עם תשובה אם היבואן שלהם מספק את המוצר הזה (וזה אחרי כמה פעמים שבדקתי שוב והם כל פעם אמרו לי "היום אנחנו נחזור אליך"). אחרי שהם המליצו לי על דגם מסוים שטענו שהוא הכי טוב, ובאמת הזמנתי אותו, מסתבר בדיעבד שהוא לא מתאים לדגם טאבלט שהיה לי. רק אחרי שקניתי אותו פתאום הם אומרים לי "ברור שזה לא יעבוד, איך אתה לא בודק דברים כאלה...". מפה לשם הלכו כמעט 700 שקלים לפח.

תגובת החנות

אנו מודים ללקוח על חוות דעתו, רק שכח לציין כמה פרטים חשובים.. הלקוח התקשר מספר רב של שיחות טלפוניות לשאול שאלות כלליות לגביי המוצר טרם הרכישה ונאמר ללקוח שהמוצר חסר ויגיע לאחר מספר ימים, הלקוח בחר להמתין וברגע שהמוצר הגיע יום למחרת המוצר סופק לו. הלקוח פתח והשתמש במוצר והחליט שלא מתאים לו (למרות שבדף המוצר ושם המוצר לא מובן איך אפשר להתבלבל כי כתוב שהמוצר מתאים רק למוצרי מיקרוסופט והלקוח בחר לקחת הימור שיתאים לו המוצר) ניסינו בכל זאת לנסות לפתור את העניין עם הלקוח ולעזור לו בהחזרת המוצר אך הלקוח סרב לענות לשיחתנו הטלפונית ובמייל ובחר בדרכו שלו לרשום חוות דעת זו, ניתן לראות ממאות חוות הדעת ששרות לקוחות הוא הדבר החשוב ביותר לחברתנו וכך ימשיך להיות

חוות הדעת עזרה לכם?
שמשי
שמשי
11.10.2018
מוצר שנרכש: אביזרים למאביק פרו

בתאירך 14/8 הזמנתי מוצרים לרחפן. בהתחלה התקשרו להגיד לי שאין את החלקים במלאי ושאני בינתיים לא מחוייב. לאחר חודש אמרו לי שחזרו המוצרים ושיבדרו איתי על מנת להשלים את הרכישה. מאז כל כמה ימים אני מתקשר אומרים לי שיחזרו אליי ואף אחד לא חוזר אליי.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.02.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
maverick
maverick
01.01.2018
מוצר שנרכש: Samsung S24F350FH מסך מחשב S24F350FH

האתר מבטיח משלוח תוך 3 ימים. ביום רביעי הזמנתי וביום חמישי מתקשרים להודיע לי שאני צריך להיות בבית ביום א' וב' כדי לקבל את המסך. עכשיו יום שני ועדיין לא הגיע המסך. כאשר התקשרתי לחנות אצרו לי " זה לא ביעה שלנו זה בעיה של החברת משלוחים !!!! זה הבעיה של היבואן אבל בטוח לא הביעה שלנו" איזה התחמקות מאחראיות !!!!! אומרים לי שחברת המשלוחים לא הביא לי את המסך כי אני גר רחוק !. גם זה שטויות כי באר שבע וחיפה יותר רחוקים ממני ושם המשלוחים מגיעים תוך 3 ימים. אני מציע לכם לא לסמוך על החברה הזה אם אתם זקוקים למוצר שהזמנתם תוך ה3 ימים שהם מבטיחים. אפילו לא הציעו לי פיצוי כלשהוא רק תירוצים. ועדיין אין לי את המסך אבל הכסף כבר יצא על הכרטיס האשראי שלי.

תגובת החנות

אנו מודים ללקוח על חוות דעתו, אך הלקוח שכח לציין שקיבל את המשלוח באיחור של יום אחד בלבד וגם הוצע לו פיצוי על כך (הלקוח בחר במשלוח 3 ימי עסקים ושישי שבת אינם נחשבים)כמו כן הלקוח גר מעבר לקו הירוק וכתוב ומודגש אצלנו באתר כי יתכן ויהיו עיכובים קלים לאזורים אלו עקב בעיות לוגיסטיות של חברות המשלוחים בישראל שרוב הלקוחות בישראל היו מבינים ומתחשבים במקום לרשום חוות דעת זו.. ניתן לראות את חשיבות הלקוחות לחברתנו ומחוות הדעת של אלפי הלקוחות שלנו ואנו עושים תמיד את המאמץ המרבי שלנו לספק את המוצר והשרות במינימום זמן האפשרי ונמשיך כך

חוות הדעת עזרה לכם?
Keren
Keren
07.12.2015
מוצר שנרכש: מחשב נייד G100-15 80QQ002MIV

חווית הקניה הייתה מאוד חברמנית ונעימה אך לאחר מספר ימים כבר התחילו הבעיות עם המחשב ומשם השירות רק הלך וירד...יחס דוחה ולא נעים.רמת שירות שואפת לאפס.ובמקום למצוא פתרון שהרי רכשתי מחשב חדש ןלא עברו מספר ימים וכבר התנערות מצד בעל העסק והעובדים.טרטרו אותי הלוך חזור ושוב ושוב לא נמצא פתרון.בתור מישהי שניהלה עסק לא הייתי מצפה ליחס כזה חובבני.

תגובת החנות

הצענו ללקוחה להגיע אלינו לפתור את הבעיה שעליה התלוננה ללא שום בדיקה באמת האם יש תקלה במוצר או לחילופין לשלוח אליה שליח לקחת את המחשב למרות שהשירות אינו מתבצע אצלנו כדי להוציא את הלקוחה על הצד הטוב ביותר, ניתן לראות ממאות התגובות בזאפ שאנחנו חברה שיודעת לתת שרות מעבר ואפילו יותר מהמצופה - גם להחליף את המוצר בחדש במידת הצורך, הבעיה שצריך גם לדעת לקבל שרות ולא רק לתת אותו. כמו כן, הלקוחה אינה הייתה מוכנה להקשיב ולשמוע כאשר ניסינו שוב ושוב להסביר ללקוחה את התקלה ואת אופן הטיפול בה, גם כשהצענו לה את עזרתנו המלאה הלקוחה התרעמה צעקה וניתקה את הטלפון ללא סיבה. לצערנו למדנו שלא כל לקוח יכול לצאת מרוצה...

חוות הדעת עזרה לכם?
איתן
איתן
21.10.2014
מוצר שנרכש: מחשב נייד lenovo yoga 2 pro i5

את דעתי על החנות.בעל החנות בן אדם חביב ונחמד ותמיד עוזר לפתור בעיות שלא קשרות אליו.מקום אמין ואני ממליץ לכולם

תגובת החנות

לאחר שיחה עם הלקוח הסביר שתלונותיו אך ורק מול מעבדות Lenovo (שהוא נותן השרות למחשב) ולא כלפי השרות והיחס שקיבל בחברת אור פי.סי הלקוח התכוון לרשום תלונה זאת לחברת Lenovo ולא לאור פי.סי גם מציין אפילו בדבריו שהגיע למעבדות וראה שם עוד מחשבים כאלה. אם אתה לא מרוצה ממוצר בדר"כ באתר זאפ נהוג לרשום זאת בדף המוצר עצמו בזאפ ולא על החנות שבה נרכש, הלקוח השאיר מחשב לבדיקה במעבדות היבואן ולא היה מרוצה מהפתרון שקיבל שהוא תיקון המחשב ולא החלפתו, דבר שלא נהוג בשום מקום חודשיים מיום הקנייה אלא רק לתקנו כמו בכל המותגים Lenovo/Dell/Asus/HP ועוד. רצוי לציין שהלקוח פנה אלינו רק לאחר שפנה למעבדות Lenovo ולאחר שדיבר איתנו ניסינו לזרז מאוד את עניין קבלת המחשב בחזרה מתוקן מהחברה כמו כן ניסינו לעזור לו לקבל מחשב חדש במקום למרות כל מה שכתב כאן, חברת אור פי.סי דוגלת בשרות טוב ומהיר ראו חוות דעת אחרות, אך ישנם מקרים בהם לקוח לא מרוצה גם ככל שמנסים לעזור לו ולתת את הפתרון הטוב ביותר וחבל שכך.

חוות הדעת עזרה לכם?
דימא
דימא
15.09.2014
מוצר שנרכש: Ipad Air Air

עשיתי עסקה דרך האינטרנט קבלתי שיחה מהחברה אומרים ש "חברת אשראי" מחייבת לשלוח צילום מכרטיס אשראי ותעודת הזהות כדי לבדה את העסקה. היה נשמע מוזר אז בקשתי לבטל העסקה ובררתי מול חברת כרטיס אשראי. אין דבר כזה זה נוהל מהחברה. התקשרתי שוב ו היכן אמר שזה נוהל מהחברה להגן על עצמו. אז ניסיונות חוזרות להגיע להכבה בינונית לשלוח פרטים עם תעודת זהות בלי "כל כרטיס אשראי " כדי להגן גם על עצמי מ"גניבה עתידית" של הכרטיס לא מוכנים לשמוע. יש נוהל ולא רוצים. אני גם הצעתי לשלוח צילום תעודת הזהות עם חותמת וחתימה ומכתב שהיכן אני בצעתי ההזמנה ושהכרטיס שייך אלי, עם רק 8 ספורות אחרונות של כרטיס אשראי. מסרב אלה לשלוח את כל הכרטיס. אז בטלתי ההזמנה. אם לא מוכנים אז נשמע שאולי "מה שהוא לא ממש 100% תקין. צריך גם להזהר מאנשים שחושבים שכל האנשים הם גנבים אז אולי יש מה שהוא מאחורי הסיפור. **** חייבת לאוסיף למרות כל מה שכתבת למעלה שהיום מוקדם קבלתי שיחת טלפון מבעל העסק , אדון בשם יונתן , שלא היה נמצא אתמול לפטור לי את הבעיה שלי. ואז לא הספקתי לעשות הקניה. בכל אופן האדון מאוד מאוד נחמד ולמרות שאני בסופו של דבר לא קנית אצלם נותן שירות מצוין ללקוחות ועוקב אחריהם ודואג להם. ונראה שהיינו יכולים להגיע לאזה החלתה והסכם. אולי בפעם הבא! השארתי הסיפור רק לאנשים אחרים שידעו שזה קורה לפעמים שעובד בחברה - וזה ברור - שלא יכול לשנות הוראות על דעת עצמו ,מתעקש על דברים שלפעמים פוגעים בבית עסק שהוא בסופו של דבר בית עסק טוב מאוד !!! ( צריך להיות קצת גמיש מבחינת ההוראות ולבקש שיחזור אחרי שיבדוק אפשרות לעזרה בפעם הבא . בהצלחה ל אור PC. ( ומזל טוב אדון יונתן!)

תגובת החנות

הלקוחה ביצעה הזמנה אינטרנטית וסרבה להציג כל תעודה מזהה על מנת לוודא שהיא בעלת הכרטיס (דבר אשר נהוג בכל חנויות האינטרנט בסכומים גבוהים) ולצערנו יש עשרות נסיונות בשבוע להשתמש בכרטיסי אשראי גנובים מדיי יום ביומו וגם לאחר שסירבה ניסינו לפנות לחברת אשראי כדיי לאמת פרטים כאשר חזרנו ללקוחה לאחר אימות חלקי כבר לא רצתה להזמין את המוצר, אין כאן תלונה על שרות ורק על נהלי עבודת החברה, באם לא מתאים ללקוח אז אינו מחוייב לרכוש אצלנו איננו מבינים את התלונה שהיא כלל אינה על שרות החנות אלא על נהליה, כמו כן העסקה בוטלה תוך 10 דקות והכסף הוחזר ללקוחה באופן מיידי

חוות הדעת עזרה לכם?
dan.pora
dan.pora
26.03.2014
מוצר שנרכש: אוזניות מיקרופון LifeChat LX-4000 6CJ-00002

ניסיתי לקנות אוזניות LX4000 של מיקרוסופט אצלם.. המחירים שהם מציינים בזאפ נמוכים משמעותית מהיתר. העסקה הולכת כראוי ואז יום אחרי , שיחת טלפון , מסתבר ש"אזל המלאי וגם אצל היבואן" והם מנסים למכור אוזניות "חליפיות" במחירים גבוהים בהרבה ממתחריהם בזאפ. לא להתקרב.

תגובת החנות

הלקוח הזמין הזמנה בשעות הלילה המאוחרות, פנינו אליו בבוקר מכיוון ולא היה את המוצר באותו הרגע, אם הלקוח היה בוחר לחכות מספר ימים היה מקבל את המוצר שבחר, הוצעו לו אפשרויות אחרות שיש במלאי באותו הרגע אך הלקוח החליט שלא מתאים לו ובאותו הרגע ביטלנו את ההזמנה+חיוב באופן מיידי. לא מבין את תלונתו כל כך, אם לא מתאים לך פשוט אל תקנה. אנחנו לא מנסים להתחרות בכל מוצר בכל מחיר, זה כל הרעיון בקנייה אינטרנטית, במקום זה בחר הלקוח להוציא את תיסכולו הלא מובן ולנסות להראות את הדברים בצורה אחרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
or
or
27.02.2014
מוצר שנרכש: מחשב נייד i5

אני רוצה להזהיר מלקנות בחנות הזו בכדי שלא יקרה לכם מה שקרה לי. את המוצר קניתי בסוף נובמבר וכבר אז הייתה בעיה בחומרה הלכתי עם המחשב החדש אל החנות שבה קנתי אותו -אור פי סי - כי חשבתי ששם יעזרו לי כי כבר כבר הכרנו לפני שבוע כשקניתי מהם והם נראו לי אנשים אמינים . לאחר שלא הצליחו לעזור לי הם רצו שאשלם להם כסף על משלוח לתיקוןן!!!!!!! שתבינו שלא עבר שבוע מאז שקניתי את המחשבב! במקום זאת שלחתי את המחשב למעבדה כי היה לי ביטוח מאז מה שעבר עליי עם המחשב היה גיהנוםם בלשון המעטה .אני עד היום בלי מחשב ששילמתי עליו3250 שח שעבדתי קשה בשבילם ואין עם מי לדבר..(ד"א שבוע אחריי שקניתי את המחשב ראיתי את אותו המחשב בחצי מחיר במקום אחר ) בפעם האחרונה שדיברתי עם אור פי סי הבנתי היטב מבעל החנות שמבחינתו שניה אחרי שקניתי את המחשב והוא קיבל את כספו זה כבר לא מעניינו ואני נותרתי עם מחשב שכבר נשלח 3 פעמים לתיקון! (כל פעם בעיה אחרת בחומרה) ו3 פעמים עבר שיחזור.. גם כרגע המחשב בתיקון ואין עם מי לדבר כי גם ההנהלה של אסוס שביקשתי כבר מספר פעמים לדבר איתם לא חוזרת אליי.. בקיצור אין באמת למי לפנות..זאת הביקורת הרעה הראשונה שאני כותבת בחיי אבל אני באמת חושבת שזה מגיע לו על עוגמת הנפש שנגרמה לי ועדיין נגרמת גם מכר לי מחשב לא תקין וגם לא לקח על כך אחריות..

תגובת החנות

חברת אור פי.סי דוגלת בשרות מהגבוהים ביותר והטובים ביותר מזה כ 10 שנים כפי שניתן לראות.. אך למרות זאת תמיד יהיו לקוחות אשר דבר לא יספק את רצונם. הלקוחה הגיעה אל החנות ללא תאום וללא טלפון מקדים שהיה חוסך לה את הגעתה אלינו מכיוון ויש לה שרות עד הבית וגם תמיכה טלפונית לאותה בעייה ספציפית, אך למרות זאת כאשר הגיעה לחנות עזבנו את הכל וניסינו לעזור לה עם בעיית תוכנה ולא חומרה כפי שציינה ולאחר וכאשר החליטה כי אין לה עוד זמן בשבילנו לחכות שנפתור את הבעיה במקום ובאותו הרגע, הצענו לה את האפשרות שתדבר ישירות עם החברה ויפתרו לה את הבעיה במועד נוח לה יותר, או שתשאיר לנו את המחשב ונסדר כל דבר שתרצה(למרות שאין אנו אמורים לתת כלל וכלל שרות למחשב זה אלא נותן השרות בארץ) ואז נשלח לה את המחשב עם שליח אקספרס עד הבית ב 39 ש"ח לא התלוננה הלקוחה ולא אמרה דבר בנושא, אמרה שמאוד מאוד ממהרת ותיקח את המחשב ותטפל בעניין לבדה, כמו כן כנראה שהלקוחה חייה בארץ האגדות מכיוון ואין דבר כזה בזאפ (אתר שבו חנויות מתחרות ברמת השקל) למצוא מחשב זהה בחצי מחיר. וגם אם הלקוחה הייתה מיידעת שלא הסתדרה עם שרות היבואן בארץ לגביי תקלה כזו או אחרת, היינו מתערבים לעזרתה כמו שעשינו בעשרות מקרים (ראו תגובות לקוחות קודם לכן) ופתרנו לכל לקוח את בעייתו הוא עד המקסימום האפשרי גם במידה והלקוח ביקש להחליף את המחשב לחדש/החזר כספי/מחשב אחר (כמובן במקרים בהם המחשב לא תקין) תמיד קיבל פתרון אשר השביע רצונו לצערי בחרה הלקוחה בצורה הכי שלילית להגיב ולהוציא את התסכול עלינו, למרות שקנתה מחשב מותג עם נותן שרות אחר שאמור לתת לה מענה לכל בקשותיה, ואולי צריכה להוציא את התסכול עליו וגם לו הייתה טורחת לעדכן אותנו לפניי שלב זה, סביר להניח שהיינו פותרים כל דבר על הצד הטוב ביותר חברת אור פי.סי דוגלת בשרות מעל הכל ותמשיך לתת שרות הכי טוב שאפשר לאלה שיבחרו לנסות אותנו..

חוות הדעת עזרה לכם?
נעם
נעם
14.11.2013
מוצר שנרכש: מחשב נייד V400CA

קניתי מהחנות מחשב נייד של אסוס. המחשב היה אצלי פחות משבועיים במהלכם הוא נכבה כמה פעמים ועשה בעיות בהתחברות לרשת אלחוטית. מכיוון שהמחשב חדש ובלתי אפשרי לעבוד ככה, התקשרתי לחנות על מנת להחליף אותו, אך הפנו אותי לנותן השירות של אסוס- סרב פרו. סרב פרו לקחו את המחשב לבדיקה, ולא מצאו תקלה. התקשרתי שוב לחנות, הם הסכימו לקחת את המחשב לבדיקה, אך גם לטענתם המחשב תקין. כשאמרתי להם בטלפון שיש תקלה נאמר לי "אתה טוען שיש תקלה אבל אין". ביקשתי שיחליפו לי את המחשב או יבטלו את העסקה- אבל הם סירבו. אני כבר חודש בלי מחשב כי החנות מכרה לי מוצר פגום, אבל מבחינתם הם לא אחראים. הפנו אותי לאסוס ולסרב פרו, שמפנים אותי בחזרה לחנות. בשורה התחתונה- הם היו נחמדים כשבאתי לקנות מהם אבל ברגע שהמוצר היה אצלי הם הסירו אחריות. לא הייתי קונה בחנות הזאת שוב ואני ממליץ להתרחק מהם.

תגובת החנות

הלקוח שכח לציין מספר פרטים קטנים, חברת אור פי.סי הינה משווקת מורשית של חברת ASUS אך אינה אמורה לתת שרות למוצרים מכיוון והמוצרים מגיעים עם שירות החברה - 3 שנים עד בית הלקוח ללא שום קשר לחנות שבה נרכש המוצר, הלקוח פנה קודם כל לחברת השרות של המחשב אך לא היה מרוצה מסיבה זו שלא נמצאה תקלה במחשב למרות עובדה זו החליט הלקוח שאנחנו אלה שצריכים לתת לו שרות עבור מוצר זה, הסכמנו לעזור ללקוח שישלח את המוצר אלינו לבדיקה נוספת ומכופלת (למרות שאין אנו אמורים לעשות זאת רק למטרת שרות טוב במיוחד ללקוח ולספק את רצונו) לאחר בדיקת המחשב כ 3 ימים רצופים אצלנו לא נתגלתה התקלה, הלקוח ביקש פעם שלישית ונוספת שהחברה תאסוף ממנו את המוצר לבדיקה שלישית נוספת. כמו כן הבטחתי ללקוח במידה ותתגלה תקלה במחשב - אדאג להחלפתו בחדש (למרות שעברו 14 יום) אך בכל זאת החליט הלקוח למרות כל ניסיונותינו לעזור לו, להטיל ספק בטיב השרות שקיבל למרות שאנו לא אמורים לתת שרות למוצר שרכש, כמו כן שכח הלקוח לציין שאפילו בטרם סיימנו את הבדיקה לבדוק האם המחשב תקין/לא תקין בזה שאינו מעוניין בכלל במחשב גם אם הוא תקין (דבר אשר לא נהוג ומקובל לאחר שימוש שעשה במחשב) אנו חברה אשר דוגלת בשרות מעל הכל לפני הכל, כמו שניתן לראות משאר הלקוחות אשר רכשו אצלנו אך הלקוח לא הסתפק בשום דבר שעשינו ואף לא אמר תודה על כל הניסיונות שלנו לעזור לו וכתב חוות דעת זו חברתנו תמיד יותר משמחה לתת שרות לכל לקוח בכל מצב, אך לצערי לפעמים עם כל מה שמנסים ועושים לא ניתן לספק לקוחות מסוימים.

חוות הדעת עזרה לכם?
נעה
נעה
13.05.2013
מוצר שנרכש: לפטופ X401A-WX434H

קניתי את הלפטופ שבוע שעבר בחנות or pc, המוכר היה מאוד נחמד והסביר לי את רוב הדברים שכדאי לי לדעת עליו. לאחר פחות משבוע הלפטופ הפסיק לעבוד ולא נדלק לי. מכיוון שנאמר לי בחנות שיש לי אחריות של ASUS לשלוש שנים, שבאים לקחת את הלפטופ מהבית ומחזירים אותו אלי, אמרתי אין בעיה, זה יפתר מהר. ביום חמישי התקשרתי לשירות הלקוחות- אין מענה, השארתי הודעה וחזרו אלי רק ביום ראשון, לאחר שכל הסופש לא היה לי לפטופ. נאמר לי שאני חייבת מספר סידורי בשביל לפתוח קריאה, אך כיוון שהייתי בעבודה ולא עם הלפטופ, לא היה לי את המספר הסידורי- זה נדחה בעוד יום. ביום שני התקשרתי שנית ופתחו לי קריאה, שזה כמובן לא אומר איסוף של הלפטופ, אלא טכנאי שיצור איתי קשר- כמובן שלא מידי- היום או מחר.. אני קניתי לפטופ מהחנות כיוון שהיה לי צורך בו לשימוש מיידי, הוא אצלי פחות משבועיים ויותר ממחצית הזמן הוא אינו מתפקד- נהדר! שירות מדהים יש לכם, אני לא אחזור לקנות אצלכם ואני מקווה שגם אחרים לא!

תגובת החנות

שלום רב, לא מובנת הפנייה של הלקוחה, אנו חברה שמתגאה בשרות שלנו וניתן לראות זאת משאר חוות הדעת באתר זאפ הלקוחה בעצמה רושמת שקיבלה שרות טוב בחנות, אפילו לא פנתה אלינו בשום צורה ליידע שיש לה בעיה עם המחשב לאחר הקנייה למרות שהשרות למוצר זה הינו ניתן אך ורק ע"י היבואן בלבד ולא ע"י החנות אנחנו תמיד שמחים להתערב ולעזור בכל צורה בשרות של המוצרים האלה במקרים חריגים אך איננו יכולים לפתור דבר אם הלקוח לא פונה אלינו ומידע אותנו בכל בעיה לאחר פניית זאפ ניסינו לדבר עם הלקוחה לעזור לה עם הבעיה ולמרות זאת לא היה לה זמן לשוחח עמנו בברכה, יונתן אור מנכל אור פי.סי בע"מ

חוות הדעת עזרה לכם?
Yohanan
Yohanan
27.06.2022
מוצר שנרכש: מחשב נייד lenovo thinkbook

הזמנה הגיעה מאוד מהר. היו לא נחמדים בטלפון כאשר שאלתי שאלות לגבי המוצר. לא נתנו מענה ולא רצו לעזור.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.07.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
רם
רם
26.09.2018
מוצר שנרכש: אל-פסק APC BR1500GI

קניתי אל-פסק מהחנות. הייתה בהתחלה בעייה שלא קיבלתי חשבונית כמו שצריך, אבל ברגע שדיברתי עם יוני (בעל הבית) הוא הבין ישר את הבעייה שלי, עשה לי חשבונית כמו שביקשתי ושלח לי אותה מיידית עם שליח. הייתי מרוצה מהטיפול המהיר שלו.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים באור פי סי

מוצרים נוספים הנמכרים באור פי סי

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון