
רכשנו מיטה זוגית מעץ מלא. המיטה שקיבלנו הייתה מאד לא איכותית, חורקת ולא יציבה. כשיצרנו קשר עם החנות נשלחו אלינו שני טכנאים שכביכול תיקנו את המיטה ואחד מהם אף אמר שזה בסדר שהיא חורקת, זה תקין ואפילו אצלו בבית המיטה משמיע רעשים דומים. לא קיבלנו את ההסבר הנ"ל וניסינו שוב פעם ליצור קשר, בתחילה על מנת לפתור את הבעיה ואחרי שזכינו להתעלמות מוחלטת החל מאי מענה למיילים וכלה בסינון שיחות טלפון שלנו על מנת לבטל את ההזמנה. וכשהיינו מצליחים לתפוס אותם(שיחות ממספרים חסויים וכו') אמרו לנו שתוך שבוע הם יפתרו את הבעיה, וכך הדבר נמשך קרוב לחודשיים. התעלמות מוחלטת. רק לאחר שפנינו למועצה לצרכנות אקוריהוט הועילו בטובם לשלוח לנו תשובה ובה דרישה שנלך עם המיטה למכון התקנים ובמידה ויקבעו שם שהמיטה "אינה ראויה לשימוש" הם יסכימו להחליף אותה. רכשנו לא מעט רהיטים מלא מעט ספקים אך מעולם לא נתקלנו ביחס ושרות כמו במקום הזה.
הלקוח רכש מיטה בסוף חודש ספטמבר. בתחילת חודש אוקטובר הלקוח קיבל את המיטה ושילם לאחר שקיבל את המוצר. יום לאחר קבלת המוצר הלקוח יצר איתנו קשר ואמר שהמזרון שיש לו קטן מדי והוא באורך 1.9 מטר והמיטה שהוא הזמין היא באורך 2 מטר. הלכו לקראת הלקוח והחלפנו לו את המיטה למיטה המתאימה למזרון שלו ולקוח קיבל את המוצר. לאחר כשבוע הלקוח יצר איתנו קשר עוד הפעם והיתלונן שהמיטה חורקת. הלכנו לטובת הלקוח ושלכו עליו הביתה צוות מתקינים ( כמובן על חשבונינו) שסידרו את הבעיה, הלקוח קיבל את העבודה והיה מרוצה. לאחר כחודשיים הלקוח עוד הפעם היתקשר למשרדנו ואמר שהוא לא מרוצה מהמיטה והוא לא רוצה שום דבר רק את הכסף שלו חזרה. מעולם לא שמענו משום "מועצה לצרכנות " כפי שהלקוח אומר. אין לנו שום אינטרס "לסנן" את לקוחות שלנו. אנחנו ענינו למיילים של הלקוח. יש גבול עד כמה שאנחנו יכולים להיות גמישים. זאות התגובה השלילית הראשונה שלנו ואנחנו לא שנה ראשונה בשוק, אקוריהוט נותנים את מיטב השירות ללקוחות והמוצרים שלנו באיכות הגבוהה ביותר. חשבנו שאם המוצר באיכות גבוהה ושאם ניתן את השירות הטוב ביותר - כולם יהיו מרוצים. כנראה שלא, יש גם לקוחות כאלה, נלמד. תודה.























