מפרסם ב-zap מאז 2011

‎סמייל פון‎ ‏(SmilePhone)

טלפונים סלולרים ומעבדת תיקונים (גבעתיים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 271 חוות דעת גולשים על סמייל פון
יצחק
יצחק
16.12.2024
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג s21 fe מתצוגה

רכשתי טלפון מתצוגה, ציפיתי שיהיו סימני שימוש אבל הוא הגיע שרוט בצורה לא סבירה אף טלפון שהיה לי לא הגיע למצב כזה ולא משנה כמה זמן השתמשתי בו אני חושב שזה לא שווה את ההנחה על פני חדש ומאוכזב בסופו של יום מהקניה

תגובת החנות

תודה רבה ללקוח על חוות הדעת העניינית חשוב לציין שהלקוח קיבל את המוצר מהתצוגה כתקין לחלוטין, הכי קרוב לחדש באיכותו וברמתו ובמחיר מופחת במאות שקלים ממכשיר חדש וזאת לשביעות רצונו המלאה! מצויינות בשירות היא ערך עליון!

חוות הדעת עזרה לכם?
alongerb
alongerb
16.03.2023
מוצר שנרכש: AIR PODS PRO

****להתרחק להתרחק להתרחק**** יום ראשון 12/03, לאחר השוואת מחירים באתר זאפ רכשתי מחנות סמייל פון (בקבלה הופיע השם אם טי מובייל) אוניות AIRPODS PRO, בעלות כוללת של 789 ש"ח (740 ש"ח עלות המוצר 49 ש"ח תוספת משלוח מהיר). ביום רביעי ה 15/03 הגיעו האזניות, וכשבדקתי לפני הפתיחה את המס הסידורי באתר של חברת APPLE, נודע לי שהאזניות משומשות ונארזו מחדש. כשהסתכלתי בדיבעבד בביקורות החנות בגוגל, ראיתי הרבה תלונות של לקוחות שונים על מוצרים ישנים שנמכרים כחדשים. לאחר ששלחתי למוכר הודעה הוא התקשר ותחילה הכחיש שהאזניות משומשות. אח"כ, ניסה לשכנע אותי להחליף במוצר אחר, ולבסוף הודיע שלא יבטל את העסקה עד שלא אחזיר לו את המוצר. מאז טען שיבטל את העסקה וישלח תיעוד רלוונטי אך בפועל זה לא קרה.

תגובת החנות

שלום רב, במהלך ה- 4 חודשים האחרונים הועסק בסמייל פון עובד חדש וסורר שעשה לנו נזקים בזדון ופוטר לאחר שימוע אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח הנכבד וכמובן שלבסוף הכל נפתר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. אנו נותנים שירות איכותי ומקצועי לעשרות אלפי לקוחותינו ב- 14 שנה האחרונות עם מעט מאוד תקלות ואכזבות ונמשיך לדבוק במצויינות וובהוגנות בהווה ובעתיד. תמיד לשירותכם צוות סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yehya
Yehya
06.02.2023
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

חברים, חוויה מזעזעת. קנייה דרך האתר בחיים לא רשמתי תגובה, פעם ראשונה שאני רושם תגובה אל תתקרבו ל smile phone סמייל פון , תתרחקו ותזהרו. ראיתי דרך זאף שפרסמו galaxy למכירה בזאף s 21 ultra 5g 256 gb מתוצגה אשר רשמו שיש סימנים קטנים של שימוש. אחרי כשבוע קבלתי את הפלפון ואז ההפתעה אחרי בדיקה מתברר ששלחו לי פלפון עם 128 gb במקום 256 gb ורק אחרי שעליתי על זה הבנתי שהם שלחו לי פלפון עם פחות 128 gb. אחרי דיבור איתם ובדיקה שלהם אמרו שהם טעו ואמרו שהם שולחים לי פלפון עם 256 gb אזר הוזמן במקום "הטעות" שלהם עם 128 gb עם שליח , בהתחלה אמרו שמחר בשיחב טלפונית מוקלטת, ויום למחרת בהודעות אומרים שעוד שבוע להמתין בגלל שהם שולחים עם חברת משלוחים, בגלל טעות שלהם אני צריך להמתין עוד שבוע, ואחרי הטעות שלהם ואחקי עוד שבוע שוב הפתעה והיא הפלפון ה 256 gb ששלחו אותו מזעזע נראה שהיה בשימוש מליון שנה עם סימני מכל הצדדים אפילו מעל המצלמה -ובאתר שלהם רשון שהפלפונים מהתוצגה עם סימנים קטנים- אתם לא תאמינו הסימני בכל מקום אפילו על המצלמה , הפלפון נראה כמו שהיה בשימוש 10 שנים ואפילו נראה כמו פלפון שנפל מספר פעמים . אני ממצליץ לכל הגולשים לא להתקרב לסמייל פון, תתרחקו. תמיד קניתי פלפונים מההתוצגה בחיים לא היה שקבלתי פלפונים עם פחות gb, וגם ואחרי זה הפלפון עם סימנים בכל הצדדים, סימני שהפלפון נפל ולא של שימוש רגיל, סימנים מכל הצדדים סימנים מעל המצלמה ומעל המסך, אין צד בלי סימנים כמו שנפל מליון פעם, אז אל תקנו מsmile phone פלפון וגם מהתוצגה שלהם וגם בכללי. מזעזע מזעזע מזעזע. אם יש פחות מ 1 מגיע להם. חבל שאני לא יכול לעלות תמונות שתראו על מה מדובר. אלוהים ישמור

תגובת החנות

שלום רב, במהלך ה- 4 חודשים האחרונים הועסק בסמייל פון עובד חדש וסורר שעשה לנו נזקים בזדון ופוטר לאחר שימוע אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח הנכבד וכמובן שלבסוף הכל נפתר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. אנו נותנים שירות איכותי ומקצועי לעשרות אלפי לקוחותינו ב- 14 שנה האחרונות עם מעט מאוד תקלות ואכזבות ונמשיך לדבוק במצויינות וובהוגנות בהווה ובעתיד. תמיד לשירותכם צוות סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
27.07.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
עידו
עידו
10.05.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי Samsung Galaxy S10 Plus

רכשנו מכשיר Samsung Galaxy S10 Plus עם אחריות של החנות (לא של היבואן הרשמי). לאחר 5 חודשים המכשיר הפסיק לעבוד. הוא לא ניזוק בשום צורה, וניתן לראות מבחוץ שהוא שלם לחלוטין. פשוט נכבה יום אחד וסירב להידלק. התקשרנו לחנות והבאנו את המכשיר לתיקון. החל משיחת הטלפון הראשונה, ובכל תקשורת עם החנות לאחר מכן, עברנו תחקור מקיף שניסה להפיל עלינו את האשמה. "המכשיר נפל? נרטב? אין אחריות על נזקי לקוח!" שוב ושוב נאלצנו להסביר שהמכשיר לא ספג שום נזק פיזי, מדובר במקרה מובהק של תקלה טכנית שמכוסה באחריות. במשך שבוע לא עדכנו אותנו. פעמיים התקשרנו לברר מה קורה, ובשתי הפעמים השיחה התפתחה לסבב התנצחויות. המכשיר משמש את אמא שלי, חולת סרטן, ובאחת השיחות היא ביקשה שיזרזו את התיקון וינסו לשחזר את המידע, כיוון שיש במכשיר מידע רפואי חשוב. המוכר הגיב בחוצפה על כך שלכל לקוח יש תירוץ אחר: "לאחד נפל בשירותים, לאחד גנבו". מה הקשר למען השם? כל ההתנהלות מול החנות מאוד לא נעימה, כאילו הם עושים טובה שהם מכבדים את תנאי האחריות. בינתיים המכשיר לא תוקן. לאור השירות המזעזע, ממליץ להתרחק מהחנות.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח קיבל שירות לשביעות רצונו המלאה והצדדים מתנצלים על חוסר ההבנה. תודה סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.05.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
תמיר
תמיר
08.02.2021
מוצר שנרכש: סמסונג 5511

לא להתקרב!!! בן אדם לא אמין שלח טלפון תקול לחמתי,צלצלתי לחנות בטענה שהמכשיר לא תקין(מכשיר שעולה כ370 שח),הנ"ל אמר תגיע לחנות אחליף לך לחדש (שיחה מוקלטת),כשבאתי מרחוק לתל אביב .אמר לי שלא רוצה להחליף.יש לציין שהטלפון לשימוש אישה מבוגרת.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח סירב להשאיר את הטלפון לבדיקת תקינות קצרה אצל היבואן כמקובל במסגרת האחריות ורצה מיד מכשיר חדש מבלי שנוכל לבדוק מה התקלה ואולי זה בכלל נזק של הלקוח... אין לנו יכולת ורצון להתמודד עם לקוח שמקלל, מאיים ומגדף. המוניטין והשרות המשובח של סמייל פון ימשיך להיות בראש העדפותינו לכלל לקוחותנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
shulamitshushan492
shulamitshushan492
27.10.2020
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי s9 plus

קניתי מהם טלפון סמסונג ואני מצטערת על זה עד היום. כמה חנויות בתחום מצאו טריק לפרק אריזת טלפון ולמכור טלפון בנפרד, מטען בנפרד וכן הלאה. שילמתי להם גם על הטלפון וגם על המטען 79 ש"ח וביקשתי לקבל אריזה סגורה. בפועל קיבלתי אריזה פתוחה וטלפון שאני לא בטוחה שהוא חדש. החזרתי לו אותו וקיבלתי טלפון אחר וגם בו מערכת האבטחה מושבתת. בעל החנות הציע להחליף טלפון לסמסונג s10 תמורת תוספת תשלום אבל מאז אני שולחת לו הודעות לשאול איך להחליף והוא מתעלם. חנות שכל כולה אכזבה מיותרת. גם אם יחלקו מוצרים חינם אותי הם איבדו כלקוחה :(

תגובת החנות

שלום רב, על חווית הקנייה המשובחת מאיתנו יעידו מאות אלפי לקוחות סמייל פון ב- 15 שנים האחרונות וזה מה שהכי חשוב! צר לנו על חווית הקנייה של הלקוחה אך צר לנו יותר על סילופי מילים, חצאי אמת ואפילו שקרים שהלקוחה כתבה ושכחה לציין שעמדה על כך שהיא מעוניינת לרכוש מכשיר מבית יבואן מקביל (זול) ולא מבית יבואן רשמי (יקר) גם לאחר שהוסברו לה ההבדלים בין היבואנים. בנוסף למרות שהמכשיר הראשון שקיבלה היה תקין ב- 100% נשלח ללקוחה ללא עלות מכשיר חדש נוסף רק כדי לרצות אותה. ציפנו מהלקוחה דווקא לביקורת אוהדת ולא נגדית. חבל. מאחלים בריאות איתנה לכולם צוות מכירות סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
דנה
דנה
17.03.2020
מוצר שנרכש: סמסונג s8

קניתי סמסונג s8 שהיו לו מלא בעיות. פעמיים הגעתי לשים את הטלפון בתיקון והחנות הייתה סגורה למרות שהתקשרתי לפני. אנשים נחמדים אבל לא יודעים לתת שירות ללקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
hermanyariv
hermanyariv
05.01.2020
מוצר שנרכש: גלקסי נוט 9

התקשרתי לחנות מראש בכדי לברר באם גלקסי נוט 9 נמצא במלאי, ע"פ התיאור (מכשיר מיבוא מקביל) והמחיר בזאפ. נעניתי שאין בעיה, ישנם מכשירים זמינים ושאגיע. שעתיים לאחר מכן נסעתי במיוחד מראש העין לתל אביב בפקקים, שילמתי חנייה וניגשתי לחנות.המוכר חיפש וחיפש והצליח למצוא מכשיר אחד בשחור. לא בדיוק הצבע שרציתי אבל התפשרתי. ואז להפתעתו גילה המוכר שלמעשה המכשיר שברשותו הוא הדגם היקר עם הדאבל סים וכלל לא המוצר שהובטח. הסברתי שווידאתי מראש ובאתי במיוחד ונעניתי שמה שהבטיח לי היה המוכר הקודם לא היה נכון וזה מה שיש להם להציע. הוא הציע שאשלם והם כבר ישלחו את המכשיר אלי הבייתה. אני לא יודע מה עבר לו בראש אבל בשום אופן לו התכוונתי לסמוך על החנות הזו יותר. ממליץ לכם להתרחק ולחסוך מפח נפש, שירות גרוע וחוסר מקצועיות. חוצפה ישראלית

תגובת החנות

אין אנו מתייחסים ל"חוות דעת" למכשירים שלא נרכשו בסמייל פון ואין בידי הלקוח פלוני אישור רכישה מאיתנו חשבונית מס/קבלה ו/או אסמכתא להזמנה שבוצעה באתר או בטלפון ובנוסף ברור לנו שזוהי חו"ד מוּמְצֶאת/בְּדוּיָה/פיקטיבית כי מעולם לא היה חסר לנו גלקסי נוט 9 רגיל או דואל סים במלאי או כל מכשיר אחר שאנו מפרסמים ובטח שלא הצענו לשום לקוח שהגיע לחנות "שישלם ואנחנו נשלח לו את המכשיר הביתה..." זו לא שיטת העבודה שלנו. אין אנו יכולים לשלוט לצערנו על אנשים שמכפישים ועושים שיימינג שקרי מאחורי המקלדת. נמשיך להעניק ללקוחותינו את השרות המיטבי שאנו יודעים לתת בסמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
אתי
אתי
27.06.2019
מוצר שנרכש: פלאפון 8s סמסונג

לא מומלץ בכלל! אני מחפשת את השירות לקוחות שלהם כבר כמה ימים ואין מענה! רכשתי פלאפון 8s לפני כמעט חודש כולל מגן מסך קדמי ואחורי. קיבלתי את הפלאפון עם מטען לא מקורי שהתפרק אחרי שבועיים (החוטים אשכרה מתפוררים) . יומיים לאחר הרכישה המגן מסך הקדמי נפל ועכשיו אני מגלה סדקים בצד האחורי של הפלאפון, למרות שיש מגן אחורי... הקטע הכי מבאס ששמתי לב שמאז שרכשתי את הפלאפון הזה, התחילו להתנתק לי שיחות או שאין לי קליטה בכלל...

תגובת החנות

שלום רב, הלקוחה הגיע לחנות חודש אחרי הרכישה עם מכשיר שכל הגב האחורי שלו שבור ומנופץ ונראה כאילו עבר מלחמה... סיפרה שהמכשיר נפל לה, דיברה בהתלהמות ובגסות רוח איימה בשיימינג ודרשה מכשיר חדש מיד ובמקום! לא ברור לנו עד לאן תוקפנות וחוצפה יכולים להגיע ומה עוד שאין לנו את הרצון להתעמת עם לקוחות טועים ואגרסיבים. לפנים משורת הדין הוחלט להחליף ללקוחה למכשיר חדש למרות הפסד של 700 ש"ח לחנות כי בסמייל פון גם לקוח שטועה הוא תמיד צודק וזו דרכנו העסקית והמוסרית. נמשיך תמיד לשרת ולעזור מהלב והנשמה למאות אלפי לקוחותינו הנאמנים והמרוצים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ורד
ורד
14.06.2019
מוצר שנרכש: פלאפון סמסונג S8

קניתי S8 סמסונג ומסתבר שהמסך רפוי והמצלמה "מנוקדת". שלחתי אותו לחנות. החליפו לי אותו. עד כאן נפלא. לצערי קיבלתי חדש עם סדקים קטנים במסך. התקשרתי ובעל החנות קרא לי גזלנית, כי ביקשתי זיכוי. הוא מצפה, שאשלח שוב ושוב את הפלאפון לחנות. ועוד אמר לי, שהוא עושה לי טובה, שאני לא משלמת עבור התיקון, או המשלוחים שלהם. וכך אני נשארת עם פלאפון סדוק. 5 כוכבים על השירות, עד שאתה נופל לפלאפון של הרבה עוגמת נפש. אני בפירוש "נפלתי" איתם.!!!!!

תגובת החנות

ורד הלקוחה המקסימה שלנו התלוננה על תקלה במכשיר שרכשה לפני כמה חודשים, תקלות קורות וזה בסדר. בלי להתווכח איתה לאחר כמה ימים שהמכשיר שלה היה במעבדת היבואן ונבדק הוחלט להחליף לה אותו בכדי שתהיה מרוצה עוד יותר. אנחנו יודעים שהמכשיר הגיע אליה שלם וללא כל שבר וכשניסנו לברר מולה את הדבר חטפנו רק צעקות וחוסר נימוס ולבסוף ניתוק בפנים וחבל. ברור לכל מאות אלפי לקוחות סמייל פון שהשרות אצלנו הוא מעל ל-כ-ל ואחוז הלקוחת החוזרים והמרוצים שלנו הוא עצום וחבל שעל דבר לא נכון הלקוחה החליטה להכפיש אותנו ולהזיק לנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
12.05.2019
מוצר שנרכש: GALAXY S8 PLUS

בתאריך 3.2.2019 קניתי טלפון שהיתברר לי שהוא נעול לשידרוגים. בשיחה עמכם מסרתם שכתוב באתר שהטלפון נעול. למזלכם הרע לקחתי את תצלום המסך לפני כן ואין תזכורת להערה הזו. הוספתם את ההערה תוך כדי שיחה איתי כחודשיים לאחר הקניה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
14.09.2018
מוצר שנרכש: LG G6

גולשים יקרים הייתי מרוצה מאוד מהשירות של "סמייל פון" בעת קניית המכשיר וגם לאחריו. משבר מסוים אירע בשל התנהלות היבואן, דבר שעיכב את המכשיר שרכשתי במעבדה. משהבין בעל החנות את עומק הבעיה, הוא נרתם לפתרונה המיידי, לשביעות רצוני.

תגובת החנות

מוזר לנו העניין בבירור ממול הלקוח. שנה טובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
vinnyg
vinnyg
29.07.2018
מוצר שנרכש: • LG Wine Smart

הזמנתי טלפון חדש ועקב הדחיפות שילמתי תוספת בגין משלוח עד הבית בתוך שני ימי עסקים. אחרי שבוע וחצי טרם קיבלתי את המכשיר ולמרות פניה טלפונית ושיחה עם נציג החברה, אין לי עדיין מושג מתי אקבל את המכשיר שהזמנתי. קיבלתי בדוא"ל מספר ההזמנה: 360666

תגובת החנות

לא ברורה לנו התלונה מכיוון שלאחר בדיקה מול הלקוח ומול דואר שליחים התברר לנו שהמכשיר הגיע עד לפתח הדלת של הלקוח לשביעות רצונו המלאה!

חוות הדעת עזרה לכם?
meny
meny
22.03.2018
מוצר שנרכש: LG G6

זהירות!!! שווה קצת סבלנות לקריאה ותחסכו לעצמכם המון המון עוגמת נפש. רכשתי מכשיר LG G6 (יש לציין שקניתי מגן לפני הגעתי לחנות גם המוכר שם לב לזה) כשהגעתי לבית ראיתי שהוא עם שריטות ומכה של נפילה בחלקו התחתון בצד ימין. התקשרתי למוכר, כשהבין שעליתי עליו כעס נורא והאשים אותי שאני גרמתי לזה. יש לציין שזה מכשיר של רונלייט (הוספתי כסף לאחריות של רונלייט) כשהתקשרתי לרונלייט נדהמתי!! הטלפון נקנה לפני חמשה חודשים (אוקטובר 17) ועם היסטוריה של תיקונים כולל החלפת שקע תחתון ומכסה אחורי!!! מה שאומר ששילמתי מחיר מלא על מכשיר משומש ופגום!!! הגעתי בעצמי לחנות והוא לא היה מוכן לבטל את העסקה ושלח את העובד שלו להביא מכשיר 'חדש' אחר מ'רונלייט' (ממש לא) חיכיתי כשהביא לי את האריזה ראיתי שהמדבקה כבר נפתחה, החלקתי את זה. אבל כשהוא החליט להחליף לי את המטען שהיה בקופסא במטען מזוייף לא הסכמתי, פה הכעס של המוכר עלה לגבהים והוא גירש אותי מהחנות באיומים ללא קבלה (!!!) על המכשיר השני. כן ללא קבלה. מסתבר היום לאחר שיחה נוספת עם רונלייט שגם המכשיר הזה נקנה באוקטובר 17 (!!!) אבל למרבה המזל הוא ללא הסטוריה. אתם מאמינים? שילצתי על משכירים יד שניה ועוד ללא אחריות! נפלתי על אדם לא ישר לחלוטין ואני ממליץ לכם לעשות כמוני. לא לדרוך שם אף פעם! החיוכים של המוכר יהפכו לצעקות התלהמות והמון עוגמת נפש אחרי שתשלמו ותצטרכו הסברים תלונות או משהו הוא כבר לא יכיר אותכם והמשחק יהפוך למתיש עד שתוותרו! זאת השיטה שלהם! עוד משהו: שימו לב שהוא פותח לכם את המכשירים בעצמו ומדליק לכם אותם! לא מומלץ בכלל, עשו זאת בעצמכם בחנו את המכשיר טוב טוב לפני שאתם יוצאים מהחנות! והכי טוב אל תגיעו לשם בכלל! ראו הוזהרתם! כל השיחות מוקלטות!!! אני לא אעבור על זה בשתיקה.

תגובת החנות

שוד ושבר! אנו המומים שדברים שקריים, מסוכנים ורעים שלא היו ולא נבראו נכתבו וצר לנו שהלקוח מנצל את פלטפורמת חוות הדעת בשביל להזיק ולהכפיש בית עסק איכותי שקיים למעלה מ- 14 שנה אך בימים שמותר לכתוב הכל והכל מותר אנו לא מופתעים... הלקוח קיבל מכשיר לשביעות רצונו המלאה לאחר שבחן אותו בחנות בדקדקנות במשך כמה דקות טובות ופתאום לאחר כמה ימים קיבלנו שיחת טלפון מהלקוח שהתלונן שיש למכשיר מכה בצד, שהוא לא תקין ושהמכשיר יוצר בשנת 2017. היה ברור לנו מהתחלה שהמכשיר יצא מהחנות תקין ושלם וכל מבוקשו של הלקוח הוא לסחוט מאיתנו מכשיר חדש לאחר שעשה בו נזק והתחשק לו להוציא מאיתנו מכשיר חדש וכל זאת בהתנהגות מבישה, אגרסיבית ובריונית שאת המילים שהלקוח הוציא מהפה נחסוך לכם!! הוסבר ללקוח במפורש שדגם המכשיר שהוא בחר לרכוש הוא דגם שלא נמכר בכמויות והוא דגם לא פופולארי ועקב כך כל היצור של מכשיר זה נעשה לאורך שנת 2017 בלבד! לצערנו לאחר איומים והפחדות מצד הלקוח החלטנו בהגיון בריא ולמרות התנהגותו, שלא לערב גורמי חוק כדי לא לסבך את הלקוח בפיו והעדפנו להפסיד מאות שקלים ולתת ללקוח  מכשיר חדש נוסף. סמייל פון תמשיך לדבוק במצוינות בשירות לכלל לקוחותיה הרבים והנאמנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ab
ab
19.11.2017
מוצר שנרכש: נוקיה C2 01

קניתי לפני כחודשיים פלאפון נוקיה, בתחילה עד שהגיע המוצר המוכר היה מאוד אדיב וסבלן וענה לכל טלפון, אך לאחר שהמוצר הגיע אלי הבנאדם לא עונה לפלאפון, פשוט המוכר הצהיר לי מפורש שהפלאפון חדש מחו"ל וכו', תכלס כשהמוצר הגיע אלי רואים בבירור שהוא 'מחודש' על כל המשתמע מכך, הבעיה הגדולה התחילה לאחר שניסיתי לחבר אוזניה למכשיר ואז לתדהמתי גיליתי שפשוט השקע אוזניה אינו תקין, הלכתי לחנות הסלולר הקרובה לביתי כדי שיציץ על המכשיר, הטכנאי הציץ על הסלולר וישר טען לי שמהכשיר הזה היה בתוך מיים וכל החיבורים שלו בפנים מאוד שחוקים וכו', ולהזכירכם שהמוכר טען שמכשיר חדש, וכן המציא לי סיפור שיש אדם בעיר שלי שהוא מוכר לו 'מאות חתיכות' של נוקיה C2, אני מצידי נסיתי ליצור איתו קשר כמה פעמים אך אין מענה, (חוץ מיום שישי אחד שהוא ענה לי ולפני שהספקתי לומר לו משהו הוא זרק את המילים האלו לשפורפרת 'אני כרגע עסוק עם הילדים(?!) איני לא יכול כרגע לענות תתקשר עוד שעה עוד שעתיים ביום ראשון ביום שני...' עד כאן לשונו) כל מילה נוספת מיותרת!!! לא חושב שאני ידרוך אצלו עוד פעם אחת ובודאי שאזהיר את כולם שלא להעיז להכנס לחנות שלו.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח הנכבד "שכח" לספר שהמכשיר נפל לו למים וקיבל קורוזיה כתוצאה מכך ובמקום להגיע אלינו ולתת לנו לעזור לו החליט לגשת למעבדה זרה ולפתוח את המכשיר על דעת עצמו. קשה לנו להתמודד עם השמצות חמורות, שקריות וחסרות אמת אבל כמו תמיד נמשיך לתת את השרות הטוב והמסור ביותר לעשרות אלפי לקוחותינו המקסימים והנאמנים!

חוות הדעת עזרה לכם?
noona
noona
31.07.2017
מוצר שנרכש: lg g4

העסקה התבצעה בטלפון מרחוק עם מישהו בשם אריאל, יש לי אותה חוויה כמו נועה בזיכוי. מתעקבים במשלוח, לא מודים לטעויות שלהם, מנסים לדבר יפה ומורחים ויש להם בעיה עם החזרות, יש להם נטיה לא לזכות, כבר 4 חודשים אני מתעסקת איתם ובסוף הם רוצים לחשוב על עצמם כישרים. בסוף בטלפון הוא כעס ואמר "אני לא רוצה לזכות אותך, זה אני אשם שהדואר התכקב? אני אלך איתך לבית משפט ואשלח לך את הטלפון שוב", כאילו שאין חוק של החזרת מוצרים, ממש חוצפה. אחר כך הוא התחיל "להסביר" למה הזיכוי לא נקלט אחרי חודשים ושזה קשור לחברת האשראי, כשחברת האשראי קולטת את הזיכוי מיד, ובבדיקה מולם כלום לא נקלט. בדרך כלל אני מעדיפה לשלם קצת יותר רק בשביל השירות ולהיות עם ראש שקט, אבל לא ידעתי שאני אתעסק עם אנשים לא נאמנים כאלה.

תגובת החנות

לא ברורה לנו הביקורת וכנראה שחלה טעות מכיוון שאין לנו שום עדות לכך שהמכשיר נרכש אצלנו ולכן נמנע מלהגיב! בתודה צוות סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
נועה
נועה
23.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון נייד c2 01

קני מכשיר נוקיה שהרבה זמן אני מחפשת. הבחור איתו דיברתי בחנות, עונה לשם אריאל. לפני הקניה הוא הסביר לי שמדובר במכשיר חדש (קשה למצוא כזה היום) , המכשירים יובאו מחברה בארצות הברית שפשטה רגל. רק את הבטריה הם מחליפים כיוון שהבטריה המקורית ישנה ונפוחה. הם שמים בטריה חדשה ומקורית. קיבלתי מכשיר שנכבה אחרי חצי שעה של שיחה או לחלופין 5 שעות של חוסר שימוש במכשיר. בקיצור מכשיר נייד שחייב להיות מחובר למטען. לא מדובר באייפון או משהו, מכשיר הכי פשוט, שהיה לי כמוהו בעבר והיה יכול להחזיק בכיף יומיים. לאחר כמה שיחות ארוכות עם אריאל מהחנות ונסיונות להמציא לי כל מיני דברים ומצחיקים על מנת לעזור לי בתקלה (להחליף מטען/ לא להשתמש בטלפון וכו) החלטתי לשלוח להם את הפלא, לפני שיעבור יותר מידי זמן ולא אוכל להחזיר את המוצר. כי הרגשתי שפשוט מורחים אותי. יש לציין שהם באמת דיברו בצורה מאוד נחמדה לאורך כל הדרך והתחייבו להחזיר לי כסף . כאשר הגיע להם המכשיר הם שלחו לי מכשיר חדש בניגוד להסכם ביננו. לא אספתי את המכשיר. הם התחייבו שיזכו אותי וחודשים כבר עברו מאז קניית המכשיר ואני עדיין מחכה. שירות לא ברור, הם מוכרים מכשירים לא טובים, מתחייבים לשירות טוב ולהחזר כספי ולמעשה לא קורה כלום... במקרה בשיחה עם חברה מסתבר שהיא נפלה על אותו מכשיר בדיוק . וגם אצלה הסוללה מתחממת וכבה תוך חצי שעה ובינתיים הם ממשיכים למכור את המכשירים. מאז שהבטיחו שחשבוני זוכה עבר שבוע וחצי וחברות האשראי אינן רואות את הזיכוי המדובר...

תגובת החנות

ללקוחה הנכבדה הוסבר והובהר שזיכוי נעשה ובגלל בעיות בירוקרטיה של החברה הזיכוי מתעכב אך יועבר אליה ולמרות זאת היא בחרה בדרך של הכפשה וסילופים.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכל
מיכל
04.06.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי C2-O1

לפני כ8 חודשים קנינו טלפון נוקיה C2-01 בחנות. כבר כשהגענו הביתה התגלתה הבעיה הראשונה - המקשים היו באנגלית. נאלצנו לחזור להחליף את המכשיר למכשיר בעברית. לאחר כחודשיים של שימוש המכשיר התחיל לעשות בעיות, המסך נהיה לבן. חזרנו לחנות הוחלפה סוללה, הבעיה לא נפתרה ונאלצנו לשוב אל החנות. למרות שעות הפעילות הרשומות באתר החנות היתה סגורה ללא כל הסבר. וכך נאלצנו לחזור לחנות בפעם הרביעית! המכשיר נשלח לתיקון של שבועיים במעבדה, לאחר שבועיים שבנו לקחת את המכשיר, החנות שוב היתה סגורה בשעות הפעילות ונאלצנו להמתין. למרות ה"תיקון" במעבדה המכשיר עדיין ממשיך להציג מסך לבן ואינו עובד כלל. איננו גרים בתל אביב וכל טרטור לחנות הוא טירחה גדולה המלווה בהפסד שעות עבודה. ממליצה שלא לרכוש בחנות, אין אחריות אמיתית על המוצרים!

תגובת החנות

מאוד קשה לנו להתמודד עם סילופי דברים וחצאי אמת וחבל שהלקוחה הנכבדה החסירה פרט אחד קטן/גדול ששכחה לספר שהמכשיר נפל לה למים ולמרות זאת כי באה מרחוק ספגנו על חשבוננו מכשיר והחלפנו לה למכשיר חדש ללא כל עלות מצידה כאות לרצון טוב ולמצויינות בשירות כדרכה של סמייל פון והיא עדיין בחרה להכפיש את שמה המשובח של סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
AM
AM
09.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 5x

הטלפון הגיע באיחור של שבוע. סביר להניח שאם הייתי מחכה עד שזה יגיע לבד ולא הולכת לקחת אותו הייתי מחכה מלא זמן. כשלבסוף הגיע הטלפון פתחתי אותו וגיליתי שהוציאו לי את הטלפון מהקופסא כדי לשים עליו מגן מסך וכשהחזירו אותו הם כנראה שכחו להוסיף את ההוראות ועוד יותר גרוע את המפתח לביתו של הסים. באותו רגע התקשרתי אליהם ואמרתי להם את כל זה והאדם שדיברתי איתו לא עזר לי כלל. הוא טען שהבעיות שדיברתי עליהם לא אשמתם

תגובת החנות

החבילה המתינה ללקוחה הנכבדה כשבוע בדואר ולמרות בקשותינו שתיגש לסניף הדואר הלקוחה העדיפה להתעלם ואת הסיכה לפתיחת מגירת הסים מצאה לבסוף בתחתית הקופסא. סמייל פון תמשיך בדרכה של מצויינות בשרות לאורך כל הדרך.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
24.11.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי C2

בתאריך ה-13.11.16 הזמנתי בהזמנה טלפונית טלפון מדגם Nokia C2. הוסבר לי שהטלפון יגיע עד 7 ימי עסקים. בתאריך ה-24.11.16 התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה ועם הטלפון. הנציג בטלפון (אותו נציג מההזמנה) דיבר בצורה פשוט מזעזעת. אמר לי שההזמנה מחכה לי בדואר כבר עשרה ימים, למרות שעל פי המספר מעקב של הדואר הפריט רק נשלח ב23.11 והגיע ליחידת הדואר בקרובה ב24.11(באותו היום בו בוצעה השיחה). בסופו של דבר אמרתי לנציג שככה לא נותנים שירות ובתגובה הוא אמר לך: 'לך תמות' אני ממש מקווה שאף אחד לא יקנה מהם יותר.

תגובת החנות

אנו בסמייל פון מזועזעים מסילופי הדברים של הלקוח וכבר בשיחה הוא ניבל את הפה כלפי הצניג ועם אלימות מילולית קשה לנו להתמודד כשהיא מעבר לקו... בבדיקה שערכנו מול דואר ישראל הסתבר לנו בכלל שהלקוח קיבל את המכשיר לשביעות רצונו המלאה ואנו בסמייל פון נמשיך לתת שירות ואיכות ללא תחרות!

חוות הדעת עזרה לכם?
חננאל
חננאל
17.01.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 D802

לפני כמה חודשים הזמנתי בחנות זו סמארטפון LG G2 D802 שהגיע בזמן המתוכנן אך הפלאפון לא קרא את כרטיס הסים שלי ולכן נסעתי עד לחנות מה שגרם לי להרגיש מטומטם שהזמנתי מההתחלה ולא פשוט הלכתי אליהם. כשהגעתי לחנות המוכר היה נחמד מאוד ופשוט הוציא לי פלאפון חדש ונתן לי, חזרתי הביתה בהרגשה טובה עד שראיתי שסוג הפלאפון אינו D802 אלא D800 שזה כמובן אומר שזה לא יבואן רשמי ויותר מזה ראיתי שהפלאפון שייך לחברת AT&T האמריקאית מה שגרם שאני לא אוכל לשדר אינטרנט ולא לקלוט רדיו וכל פעם שנכנסתי לאנשי קשר הפלאפון שלח אותי לשירות גיבוי של AT&T בלי יכולת לבטל את הפעולה המעצבנת הזאת. אני לא קונה בחנות הזאת יותר, התאכזבתי.

תגובת החנות

לא ברורה לנו תגובתו המתלהמת של הלקוח שהגיע אלינו לאחר שעשה נזק שלא כלול באחריות ושבר את כניסת בית הסים כארד ולמרות זאת החלפנו לו למכשיר חדש בשיא הג'נטלמניות, במקום וללא שאלות מיותרות והוא זה שביקש ספציפית את הדגם D800 ולא אנחנו הצענו. חבל שזו הדרך שהלקוח בחר בהלהכפיש למרות שעשה נזק עצמי ובאנו לקראתו.

חוות הדעת עזרה לכם?
or
or
01.01.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי MOTO-G

התרשמותי מבית העסק היא שהמודל העסקי של סמייל פון בנוי על שיטת "פראיירים לא מתים - רק מתחלפים". שירות לאחר קניה מהגרועים ביותר שחוויתי בחיי. מכרו לי מכשיר עם סלולה פגומה ולא מקורית. עם או בלי קשר, המכשיר פסק מלעבוד לאחר כשלושה חודשים מיום הקניה. לאחר מרדף ארוך שכלל ניתוקים והפניות של מוכר אחד למישנהו, סירבו לכבד את האחריות של המכשיר באין ספור תירוצים (לרבות האשמות כלפיי שאני החלפתי את הסוללה - הזוי) ומתוך כוונה ברורה לערבב אותי כלקוח ולהתיש אותי עד שאוותר. === שומר נפשו יירחק ===

תגובת החנות

לצערנו אין ביכולתנו למנוע מהלקוח לכתוב דברים לא נכונים ואין לנו שליטה על מה שנכתב מעל דפי האינטרנט רק חשוב לציין שהלקוח ניסה בדרך לא חוקית ובאיומים להכניס לתיקון מכשיר שכלל לא ניקנה אצלנו... ולמרות זאת ניסנו לעזור לו כדרכנו הישרה וכשלא צלחנו הלקוח ניסה בקור רוח מדהים לאיים ולסחוט מאיתנו מכשיר חדש!!! אין גבול לאן שכוונות רעות יכולות להגיע אבל למרות מקרה מזעזע זה אנו בסמייל פון נמשיך לתת את השירות הטוב והאיכותי לכלל לקוחותינו במשך שנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
orihorev
orihorev
15.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S4 I9500 16GB

המשלוח הגיע בזמן סביר. הבעיות התעוררו כשהייתי צריך שירות. הגעתי פיזית לפי בקשת החנות במיוחד ביום שישי - החנות סגורה ולא עונים בנייד. מסתבר שבעל החנות הלך לדואר. אחרי חצי שעת המתנה הוא הגיע, כמובן לא התנצל על זה שביזבז את זמני ביום החופשי היחידי שיש לי בשבוע. הפגין מקצועיות נמוכה מאוד, לא הצליח לפתור את התקלה. השארתי לו את הטלפון, כולל מגן זכוכית שהבטיח שיחזור אלי. נתנו לי טלפון חלופי ישן מאוד ופשוט מאוד (לא סמארטפון). הייתי תקוע עם הטלפון הזה מעל שבוע, בלי וייז ובלי וואטספ כי "אין לנו שליחים בחול המועד". אחר כך בשיחות טלפוניות בעל החנות אמר לי שהוא איבד את הטלפון שלי!!!! ואמר שאם אני אגיע עם קופסה מקורית של הטלפון הוא יתן לי חדש. מי שומר קופסה מקורית של הטלפון שבועיים אחרי שהטלפון הגיע?! ומה זה קשור אחד לשני?! אם איבדתם את הטלפון שלי, למה אתם צריכים קופסה? משהו הריח מאוד לא טוב. אחר כך בשיחות נוספות אמר ש - איזה פלא!! - הוא מצא אותו. בסופו של דבר הגיע שליח ליד מקום העבודה שלי, פתח את הבגז' של האוטו - ממש כמו בסרטים, כל הבגז' מפוצץ בטלפונים. לזכותם יאמר שהשליח נתן לי טלפון אחר, חדש מהקופסה (או לפחות כך אני מקווה) - אבל גם לו היתה אותה בעיה מכיוון שהבעיה היא ב ROM שאותו צורבים דרך היבואן הספציפי הזה. עד עכשיו אין לי פתרון לבעיה, נאלצתי לעבור לעבוד באנגלית. עד עכשיו הטלפון החלופי אצלי ועד עכשיו לא קיבלתי את מגן הזכוכית שהובטח לי כי היה על הטלפון הראשון שמסרתי. פעמיים כבר שלחתי הודעות לחנות שישלחו שליח כדי לקחת את החלופי ולהביא לי מגן זכוכית, שלחו לי הודעה שיצרו איתי קשר וכבר שבוע לא שמעתי מהם. בקיצור - אולי הכוונות טובות, אבל הביצוע שלומיאלי לחלוטין. אין להם מושג איפה הם מחזיקים את הטלפונים שלהם, המקצועיות שלהם נמוכה מאוד. אם יהיה לכם מזל, תקנו את הטלפון ולא תצטרכו שירות - הרווחתם. אם תצטרכו שירות אחר כך - הפסדתם ובגדול. אני ממליץ להתרחק מהחנות הזו, בדיעבד הייתי צריך לקנות במקום אחר.

תגובת החנות

לצערנו לקוחות יכולים לסלף ולכתוב מעל דפי האינטרנט כל העולה בראשם. הלקוח הנכבד קיבל מכשיר גלאקסי S4 חדש ואחרי שהשתמש בו כמה ימים והפך אותו למשומש ורצה ככל הנראה להחליף לדגם ללא עלות והמציא תקלה שכלל לא הייתה קיימת!!! ובנוסף מדובר בלקוח שסירב להחזיר לנו את המכשיר החלופי שקיבל בטענה שאיבד אותו. האם זה הרצחת וגם ירשת??? כמו תמיד נמשיך להעניק ללקוחותינו בסמייל פון את השירות הטוב והאיכותי שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בסמייל פון

מוצרים נוספים הנמכרים בסמייל פון

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון