חברים, חוויה מזעזעת.
קנייה דרך האתר
בחיים לא רשמתי תגובה, פעם ראשונה שאני רושם תגובה אל תתקרבו ל smile phone סמייל פון , תתרחקו ותזהרו.
ראיתי דרך זאף שפרסמו galaxy למכירה בזאף s 21 ultra 5g 256 gb מתוצגה אשר רשמו שיש סימנים קטנים של שימוש.
אחרי כשבוע קבלתי את הפלפון ואז ההפתעה אחרי בדיקה מתברר ששלחו לי פלפון עם 128 gb במקום 256 gb ורק אחרי שעליתי על זה הבנתי שהם שלחו לי פלפון עם פחות 128 gb.
אחרי דיבור איתם ובדיקה שלהם אמרו שהם טעו ואמרו שהם שולחים לי פלפון עם 256 gb אזר הוזמן במקום "הטעות" שלהם עם 128 gb עם שליח , בהתחלה אמרו שמחר בשיחב טלפונית מוקלטת, ויום למחרת בהודעות אומרים שעוד שבוע להמתין בגלל שהם שולחים עם חברת משלוחים, בגלל טעות שלהם אני צריך להמתין עוד שבוע, ואחרי הטעות שלהם ואחקי עוד שבוע שוב הפתעה והיא הפלפון ה 256 gb ששלחו אותו מזעזע נראה שהיה בשימוש מליון שנה עם סימני מכל הצדדים אפילו מעל המצלמה -ובאתר שלהם רשון שהפלפונים מהתוצגה עם סימנים קטנים- אתם לא תאמינו הסימני בכל מקום אפילו על המצלמה , הפלפון נראה כמו שהיה בשימוש 10 שנים ואפילו נראה כמו פלפון שנפל מספר פעמים .
אני ממצליץ לכל הגולשים לא להתקרב לסמייל פון, תתרחקו.
תמיד קניתי פלפונים מההתוצגה בחיים לא היה שקבלתי פלפונים עם פחות gb, וגם ואחרי זה הפלפון עם סימנים בכל הצדדים, סימני שהפלפון נפל ולא של שימוש רגיל, סימנים מכל הצדדים סימנים מעל המצלמה ומעל המסך, אין צד בלי סימנים כמו שנפל מליון פעם, אז אל תקנו מsmile phone פלפון וגם מהתוצגה שלהם וגם בכללי.
מזעזע מזעזע מזעזע.
אם יש פחות מ 1 מגיע להם.
חבל שאני לא יכול לעלות תמונות שתראו על מה מדובר.
אלוהים ישמור
תגובת החנות
שלום רב,
במהלך ה- 4 חודשים האחרונים הועסק בסמייל פון עובד חדש וסורר שעשה לנו נזקים בזדון ופוטר לאחר שימוע אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח הנכבד וכמובן שלבסוף הכל נפתר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
אנו נותנים שירות איכותי ומקצועי לעשרות אלפי לקוחותינו ב- 14 שנה האחרונות עם מעט מאוד תקלות ואכזבות ונמשיך לדבוק במצויינות וובהוגנות בהווה ובעתיד.
תמיד לשירותכם צוות סמייל פון.