
מייבש מזון של סדונה מכשיר מעולה גם לייבוש בשר קל לתפעול חסכוני טיימר ודיגטלי 9מגשים לא צריך יותר מזה

מייבש מזון של סדונה מכשיר מעולה גם לייבוש בשר קל לתפעול חסכוני טיימר ודיגטלי 9מגשים לא צריך יותר מזה

מוכר אדיב מאד וסבלני היה פנוי אלי במשך דקות ארוכות וענה לכל השאלות קיבלתי הסברים ממצים על כל המטחנות השונות שהיו בחנות

אני רוצה לציין את המוכר אבי - שירות מצוין אדיב ומקצועי מאוד . סיר סוטאז' רכשנו פשוט מצוין, האוכל נשאר חם זמן רב אחרי שהוא ירד מהגז , האול פשוט יוצא טעים ויש לו טעם אחר מיוחד מה שמוסיף המון .

הויטמיקס פרו 300 סוס עבודה משתמשת בו כל יום ב5 שנים האחרונות היו תקלות לפעמים משימוש לקוי אבל אופק חדש נתנו את השירות הטוב ביותר ובמהירות ותיקנו את התקלה כמו שצריך ! ממליצה בחום באמת שירות נפלא לקוחה שלהם המון שנים ורכשתי כמה מוצרים שונים מהם לאורך השנים רמה גבוהה מאוד !!

מסחטת מיצים שקטה ועוצמתית, מוציאה מיץ צלול ובריא, פרקטית בפירוק וניקוי. החברה עומדת בכבוד בשירות ובאחריות על המוצר. תמיד יש עם מי לדבר.

מרוצה מאוד. השירות טוב, התקלה תוקנה במקום, וכל מה שהובטח באחריות התבצע. מרוצה מאוד. אמשיך לרכוש מהם.

לקראת השנה החדשה רכשתי דרך האתר מתנה לבעלי - סט של 2 מיכלים אישיים של ויטמיקס. המשלוח הגיע בזמן, השירות שניתן היה אדיב מאוד ומיומן והמיכלים האישיים משמשים את בעלי להכנת משקה חלבון כל בוקר אחרי האימון, ואותי להכנת רטבים. מושלם! אנו נהנים מהמוצר וממליצים בחום על רכישתו דרך אופק חדש. אין כמו לקנות מוצר איכותי מבית טוב !

קודם כל שירות מעולה. קיבלתי את הויטמיקס תוך ימים ספורים. היו לי כמה שאלות ובקשות ותמיד ענו לי מיד ובחביבות. אפילו בלי שביקשתי שלחו לי מתכונים, נתנו המלצות ועוד. חוויה מאד חיובית. לגבי המוצר עצמו - מוצר מעולה. מגיע למרקמים שלא ראיתי עם בלנדרים אחרים. עצמת טחינה מטורפת. מאד נוח לשימוש וגם לניקיון שזה חשוב מאד בשבילי.

קבלתי שרות מהיר ואדיב. קבלת המוצר בדואר תוך יומיים , מה אפשר לבקש יותר. והמכשיר פשוט עובד נפלא.

לפני כמה חודשים רכשתי מייבש מזון בחנות. חווית הרכישה היתה נהדרת. היו לי הרבה שאלות לפני שנסגרתי על המכשיר שרכשתי ונתנו לי תשובה על כל שאלה וענו במהירות. אני בחרתי לאסוף את המוצר וכשהגתי לחנות קיבלו אותי ממש יפה וליוו אותי בחנות לענות על בירורים שרציתי לעשות על מוצרים נוספים.

לא מכבר קניתי בחנות אופק חדש קופסאות ואקום שמשרתות אותי לאחסנת קפה. אני נהנה מאד מהשימוש שכן הקפה נשמר טרי במשך זמן ארוך

קניתי ויטמיקס מאופק חדש לפני שנתיים. הבלנד הכי טוב שהיה לי , פשוט עושה עבודה מעולה . אחרי תקלה , קיבלתי שירות מעולה

שלום רב היתה חווית קנייה טובה מאוד ב׳אופק חדש׳ אני משתמשת ותיקה בויטמיקס, ולאחר שקרתה לי בו בעייה, החזרתי לתיקון, ונענתי במהירות וביעילות, והמכשיר חזר אלי תקין ואפילו מאובזר הרבה יותר. תודה לאיילת שהסבירה לי פנים ושדאגה את המכשיר המדהים, שקשה לי בלעדיו 😌

שירות נהדר וזמין. רכשתי ויטמיקס מסדרת Ascent 2300,קיבלתי הדרכה מלאה והסברים. באתר שלהם מצאתי תשובות לכל השאלות ומתכונים רבים, באמת מוצר מדהים ומוצר שמצא בית מתאים בחברה טובה. כן ירבו עסקים כאלה!

מרוצה מאוד מהשימוש במוצר,קל לתפעול, זמן הפעלה קצר יחסית למכשירים אחרים, המרקם תמיד מושלם, מתנקה ע"י לחיצת כפתור במהירות רבה, מצויין להכנת שייקים, ממרחים,רטבים,מרקים ואפילו גלידה. המוצר יקר מאוד אך שווה את ההשקעה. בסופו של דבר ההשקעה היא לטווח ארוך כך שהמחיר בהחלט שווה!! בנוסף חשוב לי לציין שהחוויה שלי מול שרות הלקוחות היתה מדהימה, זכיתי למענה מהיר וסבלני.

קניתי מזרון בליקון לטרמפולינה שיש לי כבר מ2015. טרמפולינה מעולה! 😊 . קיבלתי שירות אדיב ומסור מאילת עד לפתרון כל שאלותי. תודה.

חויה מדהימה! אילת המוכרת עם כ"כ הרבה ידע, סבלנות, יושרה, והכל באהבה. רכשתי ב 7/24 לפני כשבועיים, פעם ראשונה בחיי בלנדר איכותי, של ויטמיקס, והתוצאות הן יום ולילה לעומת הנינג'ה שיש לי. המרקם הרבה יותר קטיפתי וללא החתיכות הקטנות שנשארות לאחר העבודה עם הנינג'ה. כעת רכשתי מכונת מיצים קשים וחוויית הקניה היתה דומה. ממליץ בחום, מכל הלב, על אופק חדש, ועל הבלנדר של ויטמיקס.

קניתי את המזקק מים הביתי ווטרלאברס. מאוד מרוצה מהמכשיר. כשיהיה בעיה התקשרתי והשירות היה אדיב מאוד למרות שלא היה צורך הכרחי מאוד בבקשה. תודה!

שירות מהיר ואדיב.מכשיר מעולה לאנשים שאוהבים להכין מזון טבעוני וצמחוני.אם לטחון אז רק בויטמיקיס ,אחלה מכשיר

השרות של אופק חדש, למוצר ויטמיקס בלנדר 3500a,יוצא מהכלל כל פניה נענת בצורה יסודית, אדיבה, עם פנים מסבירות, אילת בסניף זו פעם שניה שאני מקבל שרות לבלנדר של ויטמיקס. תמיד עולה בי מחשבה שאם ארצה לרכוש מוצר זה יהיה באופק חדש בנתניה.

את אופק חדש הכרתי שהתחלתי שינוי משמעותי בחיי לפני למעלה מעשור, רכשתי ויטמיקס ,אח"כ רכשתי גם מייבש מזון נוטרה מילק ומסחטת מיצים בכבישה קרה, לפני כחצי שנה רכשתי ויטמיקס נוסף מדגם אסנס. שירות מעולה, אדיבות, מקצועיות, בשום ממליצה בחום

מוצר ממש שווה עושה עבודה מיקצועית שווה את המחיר אני עושה בוא הכול מומלץ גם השירות

רכשתי לפני 5 שנים בלנדר Vitamix מהחברה. מוצר מדהים, טוחן שקדים לקמח, בוטנים לחמאת בוטנים, שייקים מדהימים. שירות לקוחות מצוין, היום לאחר 5 שנים היה לי סדק במיכל ובשרות לקוחות טיפלו בפניה שלי מידית ושולחים לי מיכל חדש תחת אחריות המוצר (7 שנים נדמה לי) ממליצה בחום.

רכשתי מספר פריטים בחנות, השירות היה מקצועי ואדיב, ענו בסבלנות על כל שאלה שהייתה לי, ובקבוקי הנירוסטה פשוט נפלאים. המים נשארים קרים שעות, אין טעם לוואי של מתכת, הפקק גם כן עשוי נירוסטה אז אין שום חלק מפלסטיק. ממש תענוג לקראת הקייץ.

שירות מעולה! אדיבים, זריזים ונגישים תמיד. רכשתי מהם מס מוצרים וללא ספק אחזור שוב פעם