
חוויה נוראית ממליץ בחום להחליף חנות ולא(!) לרכוש כאן קיבלתי סחורה לא מתאימה - והחבות סירבה להחליף בקיצור לרא אנשים טובים ראו הוזהרתם
הלקוח הזמין על דעת עצמו את המוצר מהאתר. ולאחר כ מעל ל 21 יום ולאחר שפתח את המוצר השתמש וככל הנראה זרק את האריזה, ביקש להחזיר את המוצר מאחר ולא מתאים לו. תוך כדי שיחה עם איומים מצדו שאם לא נחזיר לו את כספו ייתבע אותנו למשפט, הלא אוול בכפנו! לאחר שהבין כי אינו זכאי על פי חוק להחזרת המוצר, ולאחר שהצענו לו לרכוש את המוצר ממנו חזרה ב 20% הנחה הלקוח שלח לנו הודעה אשר מסלפת את שמינו ומאחלת לנו דברי הבל... צר לנו שהלקוח מצא את עצמו מתוסכל במקרה הזה אך הוא לא נתן בידינו את האפשרות לבוא לקראתו בכך שהתנהג באלימות מילולית כלפי המוכרן שלנו. אי אפשר לרצות את כולם בטח לא בדרך התנהגותית כזו.























