מפרסם ב-zap מאז 2011

‎סטודיו לנד‎ ‏(StudioLand)

צילום ואביזרים (רמת השרון)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 27 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: סטודיולנד מצלמות בע"מ
נמצאו 616 חוות דעת גולשים על סטודיו לנד
שקד בודנארו
שקד בודנארו
10.10.2021
מוצר שנרכש: פנס פלאש ואביזרים נלווים

המשלוח הגיע מהר כאשר רציתי להחליף את מוצר בגלל טעות שלי בהזמנה לא התאפשר כי לא שמרתי את המארז. נודע לי על עניין זה רק כשהגעתי לחנות וככה שרפתי יום שלם בנסיעות לחינם

תגובת החנות

שקד ביצע הזמנה באתר לפלאש ידני של חברת Godox כולל אביזרים נלווים בתאריך 29/09/21 והמוצרים הגיעו אליו בתוך שני ימים עסקים. כשבוע לאחר שקיבל לידיו את המוצרים שהזמין יצר קשר עם החנות, לדבריו טעה מאחר וחשב שהפלאש שהזמין מתאים לצילומי וידאו ולכן פנה אלינו וביקש להחליפו לפנס לד מתאים. עוד באותה השיחה, קיבל שקד ייעוץ מקצועי ומקיף על סוגי הפנסים השונים הקיימים שמתאימים לצרכיו ולתקציבו, על מנת שיגיע מוכן עם ידע מראש ולא יטעה בשנית בבחירת המוצר. כאשר שקד הגיע לסניף על מנת להחליף את הפלאש שרכש, הוא הביא את הפלאש ללא האריזה המקורית ובשל כך לא ניתן היה להחזיר את המוצר לחנות. על פי התקנון המופיע באתר/חנות ועל פי התקנון של המוצעה להגנת הצרכן, ניתן להחזיר מוצרים כאשר הם באריזתם המקורית בלבד וכאשר לא נעשה בהם אף שימוש.

חוות הדעת עזרה לכם?
Stephenie
Stephenie
29.03.2021
מוצר שנרכש: מצלמת פיתוח מיידי

הזמנתי לפני שבועיים, התחייבו לספק את המוצר תוך 5 ימים ועדיין אף אחד לא יצר איתי קשר. שירות מזעזע מתחת לכל ביקורת מנסה ליצור קשר טלפוני אחרי המתנה של כמעט שעה(!!) ניתקו לי בפנים ושניסיתי שוב המתנתי שוב מעל 30 דק ושוב ניתקו!! שלחתי הודעות בוואטספ מיילים פייסבוק ופשוט אין מענה אבל כסף כמובן נלקח וללא מוצר!!! מיואשת

תגובת החנות

סטפני רכשה באמצעות האתר מצלמת פיתוח מידי בתאריך 14/03/21 בשעה 17:16 באמצעות משלוח Pick Up בחינם של חברת UPS. יום למחרת שלחנו אליה את ההזמנה כולל מייל עם מספר מעקב, שהגיעה לכתובת שבחרה ביום שלאחר מכן (16/03/21). כאשר נודע לנו שהחבילה עדיין לא נאספה, ניסינו ליצור עימה קשר טלפוני מספר פעמים כולל שליחת מיילים והודעות SMS אך לצערנו לא היה שום מענה. בחול המועד פסח, סטפני ניסתה ליצור קשר טלפוני עם החנות אך לאחר שעות הפעילות שלנו בחול המועד (אנחנו מעולם לא מנתקים שיחות ללקוחות). בבוקר שלמחרת קיבלנו פניה מסטפני דרך עמוד הפייסבוק שלנו ושם גילינו שהמספר שהשאירה בהזמנה היה שגוי, וכשסוף סוף קיבלנו את מספר הטלפון הנכון הסברנו לה שהחבילה שלה כבר ממתינה לה כבר שבועיים במקום האיסוף. לאחר שהדברים הוסברו סטפני התנצלה בפנינו על הדברים שרשמה ואמרה שרשמה אותם כי היא לקראת לידה ואפילו השאירה ביקורת חיובית בעמוד הפייסבוק שלנו. לאחר שראינו שאספה את המצלמה התקשרנו אליה לשאול אם היא זקוקה לעזרה בתפעול המצלמה ושהכול כשורה. אנחנו מאחלים לסטפני לידה קלה והמון מזל טוב :)

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.03.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
simhiraanan
simhiraanan
14.12.2020
מוצר שנרכש: קנון D4000

יקרנים מאוד ללא כל סיבה בטח בתקופה זו וזאת למרות שהוכח להם שהם יקרים מול אחרים משמעותית ( 1000 שח יותר יקרים על כל חבילת הצילום) לא נאותו להוריד מחיר עם זאת המוכרן היה אדיב ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
יורם
יורם
30.11.2020
מוצר שנרכש: TT685S; GODOX X2 ועוד ועוד

ראיתי כי מפרסמים משלוח UPS חינם על הזמנות מעל 1,000 ש"ח... ביצעתי הזמנה 24.11.20. טלפנו 30.11 כביכול כדי לומר לי שמטפלים בהזמנה אבל פריט אחד יגיע אליהם רק בעוד יום-יומיים ואז אמרו שראו שביקשתי משלוח UPS חינם אבל בגלל שיש בהזמנה חצובה יצא חבילה ארוכה ולא יכולים לתת חינם. "רק 50 ש"ח" (שזה יותר מאתרים אחרים שלא מציעים UPS חינם) אמרתי שלא מקובל עלי "תראו מה רואה הקונה שפותח את האתר שלכם, אין שום מגבלה של אורך החבילה! (כאילו החצובה לא מגיעה מקופלת!!) אמרתי כי אם לא עומדים בפרסום שלהם אני מבקש לבטל כל ההזמנה. [הזמנה מס' 6561478 על סך 1,013 ש"ח ללא דמי משלוח...] אחר כך ראיתי שהם באמת עשו כעצתי ובדקו איך נראה האתר לקונה שפותח אותה. איך אני יודע? כי הם, תוך כמה שעות, מחקו את ההצעה למשלוח חינם!

תגובת החנות

נרצה להעמיד מספר דברים על דיוקם. יורם אכן ביצע את ההזמנה דרך האתר אך ביום חמישי ה-27/11/20 בשעה 12:15 ולא ב-24/11/20 כפי שציין, הזמין מספר פריטים וביניהם חצובת תאורה גדולה שמתקפלת לאורך של 97 ס"מ - נתון הגודל מצוין במפורש בעמוד המוצר באתר ובצורה ברורה. בעקבות עומסים גדולים מאוד שנוצרו בסניפים עצמם ובאתר בעקבות תקופת המבצעים, אכן חזרנו ליורם ביום שני ה-30/11/2020. כאשר מזמינים פריט גדול או כבד שלא ניתן לשלוח בחינם עם שליח (כגון חצובה גדולה או רקע נייר), האפשרות למשלוח חינם לא תופיע, וכאשר יורם היה באמצע תהליך ההזמנה, האפשרות לא הוצגה בפניו מפאת גודלו של המשלוח ויורם גם ידע זאת מראש מאחר וציין בעצמו במפורש בהערות ההזמנה שביצע באתר: “לא מצאתי דרך באתר לעשות הזמנה ולקבל הובלה UPS חינם" אך כן הצליח לסיים את ההזמנה למרות זאת, בכך שבחר לאסוף את המוצרים ישירות מהסניף שלנו ברמת השרון. האופציה למשלוח בחינם עם שליח נפתחת אוטומטית עבור פריטים בגודל שלא עולה על 40X40 או 3 ק"ג וכך מצוין גם באתר. כאשר נציג מטעמינו שוחח עם יורם טלפונית לגבי ההזמנה, הוסבר ליורם (שלא שילם על ההזמנה) שהאופציה למשלוח חצובה בחינם עם שליח לא אפשרית מפאת גודלה, וכל ניסיון למצוא פתרון אחר עבורו עלה בתוהו. יורם אף הגדיל לעשות ואיים על הנציג בכך שהוא עורך דין ושהוא יתבע אותנו במידה ולא נענה לדרישותיו (דבר שלעצמו אסור על פי חוק). ושוב, בניגוד למה שיורם כותב, מעולם לא הסרנו את האפשרות למשלוח חינם אחרי השיחה איתו והיא עדיין קיימת באתר למרות שהוא "יודע". חבל שאנשים בוחרים לפגוע בעסקים שנותנים שירות טוב ולרשום דברים חסרי ביסוס מבלי שבדקו את הדברים עם העסק עצמו, ובטח שעוד בתקופת הקורונה. אנו חנות שקיימת כבר לא מעט שנים ולא בכדי, אנו ידועים בעיקר בזכות השירות הטוב שלנו לפני הקניה ואחרי הקניה וכמובן שנמשיך לתת את השרות הכי טוב גם בעתיד לכל קהל לקוחותינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
09.09.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
24.07.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
29.04.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.10.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
edansdad
edansdad
05.10.2019
מוצר שנרכש: אזניות אל חוטיות JBL Endurance SPRINT Waterproof Wireless In-Ear Headp

גרועה!!! באתר לא היה חוסר או אזל המלאי הזמנו ב13 לספטמבר עדיין לא הגיע המשלוח התקשרו להגיד שאזל המלאי כמה ימים אחרי ההזמנה לאחר מיכן הודיעו שהמלאי החדש הגיע וישלח ומאז ועד היום לא יצרו איתנו קשר אני התקשרתי ואמרו שמבררים מול הדואר.... זה היה לפני מספר ימים -לא שמעתי מהם לא הציעו פיצוי או משלוח חדש על ידי שליח דלת לדלת שזה מה שנדרש במקרה הזה

תגובת החנות

הלקוח הזמין אוזניות באמצעות האתר בסוף השבוע, יום שישי ה-13/09 לאחר שעות פעילות החנות. עם חזרת החנות לפעילות, יצרנו קשר עם הלקוח ויידענו אותו כי האוזניות שהזמין אזלו מהמלאי ושאנו נקבל אותן בזמן האספקה המצויין באתרנו ונשלח אותן אליו בדואר כפי שבחר בהזמנתו, לפני שהמשכנו בהליך ההזמנה מולו. כאשר האוזניות הגיעו, שלחנו את האוזניות ללקוח בדואר ושלחנו לו מייל על כך כולל מספר חבילה למעקב באתר דואר ישראל. לאחר מספר ימים, הלקוח יצר עמנו קשר וביקש לבדוק היכן עומד המשלוח. נאמר לו שאנו בודקים את העניין ואכן כך עשינו בניגוד למה שציין, עמדנו איתו בקשר אודות סטטוס המשלוח ברגע שהתקבל עדכון אודות החבילה. מספר דברים שנרצה לציין: 1. הלקוח אסף את החבילה מסניף הדואר יום לאחר שכתב את חוות הדעת הזו. 2. לדואר ישראל זמני משלוח שלצערנו לא תלויים בנו. 3. זמן המשלוח בדואר ישראל התארך בגלל תקופת החגים. 4. לו הלקוח היה מודיע לנו שהמשלוח דחוף, היינו מציעים שליחה ע"י שליח מיוחד עד לפתח הדלת. אנו חנות שמבחינתה חווית השירות ללקוח היא הדבר החשוב ביותר, ואנו משרתים כמות רבה של לקוחות מידי יום באתר ובחנות ובאים תמיד לקראת הלקוח ועושים ככל שביכולתנו להעניק חווית שרות איכותית טובה ומהירה. חג שמח וגמר חתמיה טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
07.10.2018
מוצר שנרכש: רקעים

הזמנתי ב15.9 רקעים לסטודיו, היום התאריך ה7.10 עוד לא הגיעו הרקעים , לא עונים לי למיילים ובטלפון ענה לי בחור שלא יודע מה קורה עם זה .

חוות הדעת עזרה לכם?
meni
meni
14.09.2018
מוצר שנרכש: Spyder 5 pro

לא ממליץ. רק פה בארץ יכולים להגיד לך שאי אפשר להחזיר מוצר שקנית! חבל באמת

תגובת החנות

הלקוח רכש מוצר בחנותנו שבכדי לבצע שימוש במוצר יש צורך לאקטב אותו, משמע - להזין מספר סריאלי יעודי למוצר בכדי להפעילו (כמו המוצרים של מייקרוסופט למשל). הלקוח ביצע איקטוב למוצר באתר היצרן, ביצע בו שימוש ואז החליט כי המוצר "לא מתאים לו" וביקש להחזירו. הוסבר ללקוח כי על אף חוקי ביטול עסקה הברורים של מדינת ישראל נשמח לבדוק מול היבואן הרשמי באם ניתן לעזור לו לפנים משורת הדין. היבואן, כפי שמצופה לא אפשר ביטול העסקה והחזרת מוצר שלא ניתן לבצע בו שימוש יותר ולבטח שלא למכור אותו. העניין הוסבר ללקוח אולם הלקוח סרב לקבל את תשובתנו בטוענה ש"בארצות הברית ניתן להחזיר מוצר גם אחרי חודשים ושנעשה בו שימוש". העניין אף נבדק מול המועצה לצרכנות על ידנו, כשמצופה דחתה את תלונת הלקוח. צר לנו כי הלקוח לא מקבל את חוקי מדינת ישראל בגין החזרת מוצרים שבוצע בהם שימוש, וכי הלקוח בוחר לנסות לפגוע בשמנו הטוב כשנעשו מאמצים מעבר להגיון בריא וחוקים בכדי לנסות לעזור לו. סטודיולנד תמשיך לפעול למען שביעות רצון לקוחותיה תוך שמירה על חוקי הגנת הצרכן במדינת ישראל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Adeebx
Adeebx
25.06.2018
מוצר שנרכש: מצלמה פיתוח מיידי Fujifilm instax mini 9

ההזמנה מאז 18 ימים עדיין לא הגיע עד עכשיו לקחתם ממני 100 שקל במקום 15 שקל כדי להעביר את ההזמנה באמצעות הדואר

חוות הדעת עזרה לכם?
Dmitry
Dmitry
13.06.2018
מוצר שנרכש: מצלמה Panasonic fz300

הזמנתי מצלמה לפני חודש וחצי. מייד הורידו את הכסף. את המצלמה עדיין לא קיבלתי. כל פעם מבטיחים להביא באוד 10 ימים וכל פעם לא מקיימים,

חוות הדעת עזרה לכם?
timor199
timor199
18.05.2018
מוצר שנרכש: ניירות פולורוייד 300

שירות מכירות מעולה שירות לקוחות על הפנים! הזמנתי דרך האתר כמובן שהנציגים היו מאוד אדיבים ואף התקשרו מספר פעמים ביום עד שביצעתי את ההזמנה של התשלום. לאחר שלושה שבועות קיבלתי לצערי מוצר שונה ולא את המוצר אותו הזמנתי. התקשרתי לבדוק לפי מספר ההזמנה שאכן הזמנתי היתה נכונה ולא טעיתי והזמנתי בטעות את המוצר שקיבלתי ואכן הטעות היתה שלהם. קיבלתי מהנציג שתי אפשרויות-לחכות עוד שלושה שבועות שיזמינו אותו אליהם ואז יעבירן לשליחה אלי (למרןת שנאמר לי שהוא במלאי עטד בשיחתי הראשונה). אפשרות שניה בה בחרתי להחזיר את המוצר דרך שליח שישלח אלי לאחר תקופה של עשרה ימים שזה הזמן שיקח לזיכוי להופיע אצלי בפירוט האשראי ואף נלקח ממני האשראי שנית לזיכוי. לאחר שעה התקשרה אלי נציגה או מנהלת בשם אפרת כדי לברר מה קרה ומדוע לא הייתי מרוצה. יש לציין שמבחינתי למרות האכזבה סיימתי את הסיפור ברגע שהעברתי את האשראי טלפונית עבור הזיכוי. אפרת ראשית טענה שבהזמנה שלי לא צויין הפרט על צבע הדפים (שזו בעצם היתה הטעות בשליחה) לאחר מכן סירבה לשלוח לי שליח על חשבונה וכשהתברר לה שזה מה שהובטח לי על ידי הנציגים "באה לקראתי". דרישתי היתה כמו שהובטח לי לקבל את הזיכוי הכספי ורק לאחר מכן להחזיר את המוצר עם שליח שישלח על ידם. אחרת למה הבאתי שוב את מספר האשראי שלי לנציג?? אם לא נעשה זיכוי משמע שהקראתי את מספר האשראי שלי לנציג שלא זיכה אותי אז מה הוא עשה עם מספר האשראי שלי?!?!? בשיחה לא נעימה בלשון המעטה עם אפרת הבררה היחידה שלי היתה להחזיר את המוצר ולחכות להחזר לאחר שיגיע אליהם ולאחר עשרה ימים. כפי שאינם יכולים להיות בטוחים בהחזר שלי אני לא יכולה להיות בטוחה בהחזר שלהם. אני דרשתי את התנאים שהובטחו לי בשיחה שממנה יצאתי מאוכזבת אך מסופקת- שברגע שיחזור לי הכסף אחזיר את המוצר שאני מתחייבת לשמור מכל משמר סגור ובמצבו המקורי.לצערי התשובה היתה שכל עוד אני לא מחזירה את המוצר הכסף נשאר אצלהם ולא מעניין אותה מעבר. הטעות היתה שלהם ההבטחה והתנאים היו מהם אני סהכ לקוחה שנפלה בין הכסאות שלהם והם אינם מוכנים לקיים את התנאים שהם עצמם הסכימו והציעו לי. אפרת לא היתה מוכנה לבוא לקראתי ולכל תרחיש ששונה ממה שהיא הציעה. אני בתור לקוחה שחשבה שכבר זוכתה מאוד כועסת! דורשת לדעת מה נעשה בפרטי האשראי שהעברתי היום טלפונית לנציג ודורשת שכספי יוחזר בתנאים שהובטחו לי בשיחה הראשונה! אני סטודנטית שסהכ רוצה את הכסף שלה בחזרה ואשמח גם לקבל התנצלות.

חוות הדעת עזרה לכם?
שחר
שחר
28.03.2018
מוצר שנרכש: עדשה סיגמא 17-50

28/3/2018 רכשתי בחנות הסמוכה אליהם מצלמה ואת העדשה למצלמה רציתי לרכוש מהם כי המחיר שלהם היה יותר זול לפני שנגשתי אליהם התקשרתי לברר שיש במלאי ושזה המחיר יש לי הקלטה לשיחה ( בזאפ הם "הציגו שני מחירים 1219 ש"ח ייבוא מקביל . וב 1788 ש"ח ייבואן רשמי "שפע") כאשר הגעתי לחנות לרכוש אציין שאחד מהמוכרים בדיוק הגיע עם העדשה ונתן לי שרות אדיב והסבר על העדשה . בעוד שהוא מכין את החשבונית ואני כבר בא לשלם . נכנס אחד מצוות החנות ולא היה מוכן למכור במחיר הזה פשוט גירש אותנו . הוא טען שזו העדשה של היבואן הרשמי ..(שזה לא נכון) . לאחר כשעה נכנסתי לאתר שלהם וראיתי שהם העלו את המחיר של העדשה מ 1219 ל 1379 ש"ח . (יש לי צילום מסך)

תגובת החנות

ישנם מספר מוצרים בחנות שניתנים לרכישה באחת משתי אפשרויות: יבוא רשמי ויבוא שלנו, לכל אופציה מחיר משלה וזמינות מלאי משלה. לגבי העדשה המדוברת, במלאי (כפי שצוין באתר) הייתה האופציה של יבואן רשמי בעלות הגבוהה מן העלות של היבוא שלנו. את העדשה ביבוא שלנו ניתן להזמין תוך 10 ימי עסקים. הלקוח בחר את העדשה הנמצאת במלאי, בעלות שתומחרה ע"י היבואן הרשמי אולם ביקש לקבלה במחיר של העדשה במחיר שלנו. מיותר לציין כי קומבינציה מהסוג הזה בלתי אפשרית. שתי האופציות הועלו בפני הלקוח אולם הלקוח עמד בסירובו לקבל את הסברנו על כי לא אנו לא יכולים לשנות את תמחור המוצרים על פי רצוננו, וכי יש מחירון ואיתו אנו עובדים. הלקוח ואף לקוח אחר מעולם ולעולם לא גורש או יגורש מחנותנו! סטודיולנד מאז ומעולם דלגה ואף פעלה למען שרות הטוב ביותר והמקצועי ביותר לכל! לקוחותינו. צר לנו שלקוח בחר לראות בסירוב לבקשתו הבלתי הגיונית כ"גרוש מהחנות" ניתן לא להסכים ולא לקחת את הדברים באופן כזה שלבטח לא כוון על ידי אף נציג מטעמנו. מחירי המוצרים באתרנו מתעדכנים מעת לעת. ואין לראות בכך תגובה אישית כנגד אף לקוח. סטודיולנד כתמיד תמשיך לשרות נאמנה את כל קהל לקוחותיה, בסבלנות, אדיבות ומקצועיות ובהתאם למחירון האתר. חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
Vyacheslav
Vyacheslav
12.03.2018
מוצר שנרכש: LBAG 110

ההזמנה מתאריך 21 /2/18,המוצר לא קיבלתי עד עכשיו 12/3/1 לא מקובל ולא מתאים לכם. מבקש לטפל בזה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
13.09.2017
מוצר שנרכש: wacom intus pro medium

לא ניתן לרכוש מוצר ולשלוח אותו לכתובת שאיננה רשומה בחברת האשראי. לא נתקלתי במדיניות כזו בשום מקום אחר - ביצעתי ביטול מיידי של הרכישה, מכיוון שנציג המכירות לא ניסה אפילו לבוא לקראתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Almog
Almog
12.03.2017
מוצר שנרכש: פלאש Wistro macro godox

אחרי שהמתנתי 3 שבועות שהמוצר יגיע לארץ, הם מכרו את ההזמנה שלי למישהו אחר מבלי לעדכן אותי , בטענה שלא תפסו אותי במייל, לא שלחו הודעה, לא אימייל, וזה עוד אחרי שבשיחה הקודמת שהייתה לנו, ביקשתי מהם לא למכור ושאני מגיע לאסוף!

תגובת החנות

הזמנת הלקוח התקבלה ב- 30/01/17 22:59 וטופלה בבוקר שלמחרת. בוצע ניסיון להשגת הלקוח טלפונית אולם ללא הצלחה ולכן נשלח ללקוח מייל + סמס המעדכן אותו כי כפי שצוין בפרטי המוצר באתר, המוצר מוזמן עבורו ויגיע לחנות עד 14 ימי עסקים ושלא נעשה תשלום עבור המוצר. המוצר אכן הגיע לחנותנו ביום העסקים ה- 14 ובוצעו מספר ניסיונות להשגת הלקוח ללא הצלחה, שכללו שליחת מייל אולם ללא תגובה. כאשר הצלחנו ליצור קשר עם הלקוח, במהלך תקופת ההמתנה לאיסוף, הלקוח מסר שיבוא לאסוף ביום שישי ושוב עברו מספר ימים ללא תשלום ואיסוף מצד הלקוח. לקוח הגיע לאחר כמעט כחודש מהרגע שהמוצר הגיע לחנות. מאחר והלקוח לא הגיב לנו ולא פנה אלינו ההזמנה נכנסה למצב הקפאה והמוצר נמכר. צר לנו על ההרגשה של הלקוח, יחד עם זאת, לא ניתן להתייחס להזמנת לקוח כשרירה וקיימת כשהלקוח, מבצע ההזמנה, מתעלם ממנה בעצמו כחודש. סטודיולנד עושה ותעשה כל שביכולתה לספק ללקוחותיה חווית קניה מקצועית מהירה ואמינה. כפי שעשינו לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
aosherel
aosherel
07.03.2017
מוצר שנרכש: לוח גרפי Wacom Intuos Pro Medium - PTH651

העניין טופל מול החנות בשיחה עם מנהל הסניף לשביעות רצוני. קיבלתי את המשלוח לידי, המוצר תקין

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי
איתי
12.01.2017
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 150-600 C

הוזמנה עדשה תוך התחייבות לאספקה תוך שבועיים והבהרה שבידה ולא ניתן לספק בזמן עדיף לא לבצע את ההזמנה. נוהלו מספר שיחות עם שירות הלקוחות במהלך השבועיים בהם הובטח שתגיע בזמן. בשיחה האחרונה (לאחר כמעט שלושה שבועות) הפכו השבועיים ל-14 ימי עסקים וגם בהם לא ניתן היה לעמוד. ההזמנה בוטלה ולמרות אי עמידה בתנאים ע"י הספק נגבו דמי ביטול.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 25/12/16 לאחר השעה 12:30 ונמסר לו במעמד ביצוע ההזמנה כי צפי קבלת העדשה אצלנו הוא 14 ימי עסקים (אשר לא כוללים את ימי שישי ושבת), וכי העדשה מוזמנת במיוחד עבורו! הלקוח עמד בקשר רציף עם החנות ועודכן כל העת על זמן האספקה היות ולקוח רצה את העדשה לפני נסיעתו לחו"ל. ביום 11/1/17 שהוא יום העסקים ה- 13 להזמנה התקשר הלקוח ודרש כי יסופק לו המוצר היום מאחר ומחר הוא טס. הוסבר ללקוח כי העדשה כבר נחתה בארץ וממתינה לשחרור מהמכס וכי מחר (היום ה-14 להזמנה) העדשה בוודאות תגיע לחנות, כפי שהובטח לו. לקוח לא היה מוכן לקבל את הדברים ודרש לבטל את ההזמנה, זאת למרות שהובהר לו כי המוצר שהזמין הגיע במיוחד עבורו. מאחר ונדרשנו לבטל את ההזמנה בטרם הסתיימה ההתחייבות שלנו לימי העסקים לאספקה ומאחר וביטול העסקה גרם לחנות הפסד כספי, הוחלט לנהוג עפ"י חוק ולחייב את הלקוח בדמי ביטול עסקה בסך 5% מערך העסקה. צר לנו מאוד על כי הלקוח לא נהנה מהעדשה שהוזמנה עבורו מאחר ומיהר לטיסה לחו"ל, אולם התנהלות החנות הייתה תוך עמידה בהבטחתה וכמו תמיד בשאיפה לשביעות רצון לקוחותינו. אנו נמשיך לספק לקהל לקוחותינו המרוצים את מבחר המוצרים המתקדמים ביותר בשוק תוך שימת דגש על עמידה בהבטחותינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
יאיר
יאיר
11.12.2016
מוצר שנרכש: כרטיס זכרון 32GB

הזמנתי כרטיס SD ב 10.11.16. ביום 13.11 יצא מהחנות. כעבור שבועיים של המתנה, הם אמרו שהמוצר הגיע בטעות של הדואר לכתובת אחרת והם פותחים בהליך בירור ובינתיים הם שולחים לי כרטיס נוסף. יש לי ניסיון איתם בשתי קניות. בראשונה רכשתי מצלמה ועדשה זולה. המליצו לי פילטר ששוה כמעט כמו העדשה ורכשתי. זה חזר על עצמו כעבור שנתיים: קניתי עדשה (לא מהם) ומוכר שם יעץ לי לקנות פילטר ששוה כמחצית מעלות העדשה. לפתע הגיח מאחורי הקלעים אחד המוכרים הרציניים שלהם והתערב ואמר שהוא עצמו לא משקיע בעדשה שעולה כמה מאות ש"ח פילטר אלא רק בעדשה של כמה אלפים. הוא אמר זאת כי הבין וקלט מיד מי עומד מולו ולכן זה קלע במדוייק לגישתי. לקמן ההתכתבות שלי עם החנות לאחר שהפרשה הסתיימה. הכרטיס הגיע תוך 3 ימים ברוטו בדואר שכולם אוהבים לשנוא. הפעם שלחו לי מספר מעקב ולכן יכולתי לדעת ולעקוב. ממועד הרכישה ועד מועד ההגעה בדיוק 4 שבועות. להלן עיקרי הפניה שלי אליה במייל 7.12: "קשה לי לקבל את הסיפור שהבעיה היתה בדואר. קל מאוד להאשים את הדואר בכל דבר. בפועל כתושב השומרון הדואר, אני מעיד, מגיע לפה יפה מאוד על שלל סוגי המשלוח המגוונים. דווקא בישוב מרוחק מהמרכז שבו מתבצעת חלוקה מרכזית ולא בבתים אין תקלות. וכלקוח חוזר, אני לא מרגיש אוירה של יושרה בשתי הקניות שעשיתי אצלכם. זו החויה שלי. משהו לא מריח טוב. כל הסיפורים האלה לא מעניינים אף לקוח, גם את הסבלניים שבהם. לקוח הזמין מוצר ואתם מחוייבים לספק שירות שמראה רצינות ובגרות." עיקרי תגובתם 9.12" "דואר ישראל הינו גורם עצמאי לחלוטין, ואני בסך הכל לקוח אחד מיני רבים מאד, לעיתים, הדואר עובד מצוין כפי שציינת וכפי שאנו חווים ברוב המקרים, אולם, קורים מקרים בהם חבילות לא מגיעות ליעדן ואנו פועלים בדרך הטובה ביותר למנוע פגיעה בלקוחותינו." לשיקולכם. באהבה.

תגובת החנות

סטודיו לנד עושה כל שביכולתה על מנת להעניק חוויית שרות מצוינת לכלל לקוחותינו ועל כך מעידים אחוז הלקוחות החוזרים הגבוה מאד שלנו, כפי שהלקוח העיד על עצמו כלקוח חוזר. יחד עם זאת, כחברה הנסמכת בשרותי דואר ישראל עפ"י דרישת הלקוח, היות ולכל לקוח ניתנות לבחירתו אופציות נוספות מלבד דואר רשום כגון איסוף עצמי או שרות שליחים בתשלום, אנו תלויים בדואר ישראל. כחברה שלוקחת אחריות על השרות המצוין ללקוח, במקרה של חבילה שלא ברור מה גורלה, אנו פותחים במסכת התנהלות מול הדואר העורכת כ-14 ימי עסקים. אולם, לא נתנו ללקוח להמתין את 14 ימי העסקים לתשובת הדואר, אלא שלחנו מיד כרטיס זיכרון חדש כאשר בפועל אנו לוקחים בחשבון שיוכל להיווצר מצב בו לקוח, יקבל בסופו של תהליך הבדיקה בדואר הן את מוצר הראשון שנשלח לו והן את השני. שביעות רצון הלקוחות עבורנו קודמת לכל! גם לדואר ישראל. דואר ישראל הינו גורם עצמאי לחלוטין, וגם אנו לקוחות מיני רבים מאד. ברוב המקרים דואר ישראל עובד כראוי כפי שציין הלקוח וכפי שאנו חווים ברוב המקרים, אולם, קורים מקרים בהם חבילות לא מגיעות ליעדן ועל כן אנו פועלים בדרך הטובה והמהירה ביותר על מנת למנוע פגיעה בלקוחותינו. נשמח לעמוד לרשוות הלקוח בעתיד ולהמשיך ולספק חווית שרות מצוינת ככל שהדבר תלוי בנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Liron Katz
Liron Katz
07.08.2016
מוצר שנרכש: מצלמה D810

קניתי מהחנות מצלמה. לצערי לאחר זמן מה נאלצתי לשים את המצלמה לתיקון מאחר והיא נפלה לי. המצלמה היתה כחודש וחצי במעבדה (פעמיים) ובסופו של דבר התקלה לא תוקנה. נכון להיום המצלמה שלי מושבתת ולאחר שהיתה חודש וחצי במעבדה כאן בארץ הועברה לתיקון במעבדה בחו"ל בתקווה ששם יטפלו בתקלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ויטלי חיים
ויטלי חיים
12.03.2016
מוצר שנרכש: פלאש ידני פלאש ידני Yongnuo YN560-IV

אי הבנה,טופל על ידי חנות *****עודכן,מוצר נשלח אלי עם שליח תוך יום,אין כל תלונה לגבי החנות.תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
יואש
יואש
11.01.2016
מוצר שנרכש: פילם שחור לבן מארז 5 יחידות TMY 400 120

באתר כתוב במפורש 14 ימי אספקה ומתברר שזה אספקה לחנות ומשם תוכל לנחש רק כי לא כתוב כמה זמן יקח עד אליך. בשיחה שניהלתי איתם גם ניסו לרמוז שאני אדיוט שלא שם לב לפרט הזה ושכל שאר האנשים מבינים את זה.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 11/01/16 ובמייל האוטומטי שקיבל לשם אישור ההזמנה נרשם "ימי אספקה", מכך הסיק הלקוח כי מדובר בימים קלנדריים ולא בימי עסקים וכי לדעתו על המוצר להגיע אליו בטווח הזמן הנקוב. הלקוח בחר במשלוח באמצעות דואר ישראל שהינו משלוח חינם שאנו מספקים לקהל לקוחותינו. בשיחה עם הלקוח הוסבר כי מאחר ואין אנו עובדים בימי שישי ושבת כמו רוב העסקים ברחבי העולם, אנו כעסק מתחייבים לימי עסקים (כנהוג בכל עסק). עוד הוסבר ללקוח כי לרשותו עומדות אופציות נוספות כגון איסוף עצמי ושרות שליחים בתשלום המקצר את מועד האספקה. עוד הוסבר כי כעסק הנסמך על גורם צד שלישי כגון הדואר יש ביכולתנו לוודא מתי המוצר יוצא מאתנו ואין לנו שליטה ויכולת להשפיע על משך הטיפול בדואר. אנו מציידים את לקוחותינו במספר מעקב. עוד נמסר ללקוח כי במעמד ביצוע הזמנה הלקוח מחויב לסמן כי קרא את התקנון וכי הוא מאשר זאת, בתקנון שלנו מצוין כך: ד.1 אספקת המוצרים תתבצע לבית הלקוח ו/או לכל מקום ו/או בכל דרך שהיא שתתואם עם הלקוח, וכל זאת בהתאם ובכפוף לתנאי האספקה של ספקי המוצרים ו/או חברת המשלוחים מטעם STUDIOLAND. ד.2 במניין ימי העבודה לאספקת המוצר לא יכללו ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג , ימי חול המועד סוכות ופסח וימי חנוכה יחשבו כחצאי ימי עבודה, הימים שבין 25-31 לדצמבר (ספירת מלאי) יחשבו כחצאי ימי עבודה. כמו כן חישוב ימי העבודה מחושב כך שמיום ההזמנה (באם התקבלה כולל פרטי אשראי עד השעה 12.00) ועד למחרת - הינו יום עבודה אחד ומקבלת ההזמנה (באם התקבלה כולל פרטי אשראי) במועד שאחרי השעה 12.00 ועד למחרת אינו נחשב כיום עבודה. הזמנות המתקבלות אחרי השעה 12.00 בצהריים נחשבות כשהתקבלו בבוקר יום העסקים הבא. צר לנו כי הלקוח חש כי ההסבר שניתן לו בכדי להניח את דעתו גרם לו לחוש באי נוחות. לא זו מטרתנו סטודיולנד חרטה על דגלה לספק לקהל לקוחותיה את המוצרים המתקדמים והטובים ביותר יחד עם שרות מצוין ומחיר תחרותי ביותר. אנו מצטערים מאד לדעת שלעיתים הדבר מתקבל לא כמתבקש.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בסטודיו לנד

מוצרים נוספים הנמכרים בסטודיו לנד

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון