הזמנתי כרטיס SD ב 10.11.16. ביום 13.11 יצא מהחנות. כעבור שבועיים של המתנה, הם אמרו שהמוצר הגיע בטעות של הדואר לכתובת אחרת והם פותחים בהליך בירור ובינתיים הם שולחים לי כרטיס נוסף.
יש לי ניסיון איתם בשתי קניות. בראשונה רכשתי מצלמה ועדשה זולה. המליצו לי פילטר ששוה כמעט כמו העדשה ורכשתי. זה חזר על עצמו כעבור שנתיים: קניתי עדשה (לא מהם) ומוכר שם יעץ לי לקנות פילטר ששוה כמחצית מעלות העדשה. לפתע הגיח מאחורי הקלעים אחד המוכרים הרציניים שלהם והתערב ואמר שהוא עצמו לא משקיע בעדשה שעולה כמה מאות ש"ח פילטר אלא רק בעדשה של כמה אלפים. הוא אמר זאת כי הבין וקלט מיד מי עומד מולו ולכן זה קלע במדוייק לגישתי.
לקמן ההתכתבות שלי עם החנות לאחר שהפרשה הסתיימה. הכרטיס הגיע תוך 3 ימים ברוטו בדואר שכולם אוהבים לשנוא. הפעם שלחו לי מספר מעקב ולכן יכולתי לדעת ולעקוב. ממועד הרכישה ועד מועד ההגעה בדיוק 4 שבועות.
להלן עיקרי הפניה שלי אליה במייל 7.12:
"קשה לי לקבל את הסיפור שהבעיה היתה בדואר. קל מאוד להאשים את הדואר בכל דבר.
בפועל כתושב השומרון הדואר, אני מעיד, מגיע לפה יפה מאוד על שלל סוגי המשלוח המגוונים. דווקא בישוב מרוחק מהמרכז שבו מתבצעת חלוקה מרכזית ולא בבתים אין תקלות.
וכלקוח חוזר, אני לא מרגיש אוירה של יושרה בשתי הקניות שעשיתי אצלכם. זו החויה שלי. משהו לא מריח טוב.
כל הסיפורים האלה לא מעניינים אף לקוח, גם את הסבלניים שבהם.
לקוח הזמין מוצר ואתם מחוייבים לספק שירות שמראה רצינות ובגרות."
עיקרי תגובתם 9.12"
"דואר ישראל הינו גורם עצמאי לחלוטין, ואני בסך הכל לקוח אחד מיני רבים מאד, לעיתים, הדואר עובד מצוין כפי שציינת וכפי שאנו חווים ברוב המקרים, אולם, קורים מקרים בהם חבילות לא מגיעות ליעדן ואנו פועלים בדרך הטובה ביותר למנוע פגיעה בלקוחותינו."
לשיקולכם. באהבה.
תגובת החנות
סטודיו לנד עושה כל שביכולתה על מנת להעניק חוויית שרות מצוינת לכלל לקוחותינו ועל כך מעידים אחוז הלקוחות החוזרים הגבוה מאד שלנו, כפי שהלקוח העיד על עצמו כלקוח חוזר.
יחד עם זאת, כחברה הנסמכת בשרותי דואר ישראל עפ"י דרישת הלקוח, היות ולכל לקוח ניתנות לבחירתו אופציות נוספות מלבד דואר רשום כגון איסוף עצמי או שרות שליחים בתשלום, אנו תלויים בדואר ישראל.
כחברה שלוקחת אחריות על השרות המצוין ללקוח, במקרה של חבילה שלא ברור מה גורלה, אנו פותחים במסכת התנהלות מול הדואר העורכת כ-14 ימי עסקים.
אולם, לא נתנו ללקוח להמתין את 14 ימי העסקים לתשובת הדואר, אלא שלחנו מיד כרטיס זיכרון חדש כאשר בפועל אנו לוקחים בחשבון שיוכל להיווצר מצב בו לקוח, יקבל בסופו של תהליך הבדיקה בדואר הן את מוצר הראשון שנשלח לו והן את השני. שביעות רצון הלקוחות עבורנו קודמת לכל! גם לדואר ישראל.
דואר ישראל הינו גורם עצמאי לחלוטין, וגם אנו לקוחות מיני רבים מאד. ברוב המקרים דואר ישראל עובד כראוי כפי שציין הלקוח וכפי שאנו חווים ברוב המקרים, אולם, קורים מקרים בהם חבילות לא מגיעות ליעדן ועל כן אנו פועלים בדרך הטובה והמהירה ביותר על מנת למנוע פגיעה בלקוחותינו.
נשמח לעמוד לרשוות הלקוח בעתיד ולהמשיך ולספק חווית שרות מצוינת ככל שהדבר תלוי בנו.