
שלום רוצה לשתף בחווית קניה שלילית מאד שהיתה לי החודש מול שלומי מ-חי מחשבים . ב 5.10 ראיתי באינטרנט דגם מסויים של מחשב נייד שפורסם ע"י חי מחשבים באמצעות ZAP. התקשרתי לחנות, ושלומי שענה לי לשיחה אמר שאין לו את הדגם שרציתי, ובמקומו הציע לי דגם אחר. עברנו בשיחה על המפרט של המחשב שהציע וסיכמנו מחיר. נתתי לשלומי את פרטי האשראי וביקשתי שישלח לי הזמנה כתובה בהתאם לשיחה שלנו, וכעבור מספר דקות קיבלתי הזמנה כתובה מ-חי מחשבים (מספר 10017) באמצעות הווטסאפ לשביעות רצוני. בפרט אציין שהמחשב בהזמנה כולל 16גיגה זכרון ו 1טרה אחסון, כעבור כמה ימים קיבלתי את המחשב לביתי. הדלקתי אותו והשקעתי שעות בהתקנה . סיימתי את ההתקנה ב 13.10, ובצעתי בדיקת "מידע מערכת" כדי לוודא שרכיביו תואמים את מפרט המחשב שהזמנתי. לתדהמתי התברר לי שזהו מחשב נחות בהרבה, בפרט כולל 8 מגה זכרון (הוזמן 16) ו 256מגה אחסון (הוזמן 1 טרה). התקשרתי מיד לשלומי והסברתי את הבעיה. שלומי טען שהוא טעה, וכדי להוכיח כביכול את טענתו הוא שלח לי את ההזמנה. לתדהמתי בשנית, מספר ההזמה הזו 10018, והיא לא ההזמנה שנשלחה אלי במקור, אלא הזמנה מתוקנת שהונפקה ב חי מחשבים עוד באותו היום (5.10) שבו הונפקה ההזמנה המקורית מס' 10017, ובהזמנה המתוקנת מצוין אכן מחשב נחות. בדקתי שוב את החשבונית שסופקה לי ואכן היא תואמת את ההזמנה המתוקנת ולא את ההזמנה המקורית שאישרתי. במילים אחרות, לאחר שאישרתי את ההזמנה (10017) ונתתי פרטי אשראי, הונפקה בחי מחשבים הזמנה מתוקנת (10018), ללא ידיעתי ובוודאי ללא הסכמתי, ובהתאם לה סופק לי מחשב נחות מזה שהוזמן על ידי. השקעתי זמן רב בהתקנת המחשב, ועוד זמן לא מבוטל בשיחות טלפון ל חי מחשבים שלא הועילו. ביקשתי לפחות לקבל זיכוי להפרש בין הסכום שחויבתי באשראי לבין שווי המחשב הנחות שקיבלתי (מאות שקלים). נעניתי בשלילה.
שלום .חוות דעת שכתב הלקוח היא אינה נכונה מהיסוד. להלן פרטי התשלשות האירועים שהתרחשו מול הלקוח הנ"ל. לקוח התקשר בתאריך 5.10.20 ורצה מחשב 14 אניץ בעלות של עד 3600שח עם מסך מגע .הבהרתי ללקוח שיש מחשב בעלות 3850שח מחשב הכולל LENOVO FLEX CORE I5 8GB SSD256 MX330 WIN10 וזה הכי קרוב למחיר שהוא רצה .הלקוח ציין בפנאי שאשלח אליו הזמנה .נשלחה הזמנה, אולם בטעות נכתב ב 16 גיגה ו1טרה הרד דיסק במקום 8 גיגה זיכרון ו256גיגה הרד דיסק שדרש הלקוח .התקשרתי ללקוח ואמרתי לו שלא התייחס להזמנה כי יש טעות ואני אשלח החשבונית העדכנית עם המוצר המדוייק שהזמין .הלקוח קיבל את החשבונית ואף אישר אותה.והמחשב נשלח אל הלקוח.אציין ש גם לשליח הוא חתם על תעודת המשלוח לשביעות רצונו שזה המחשב שהוזמן. כעבור 10 ימים של שימוש במחשב על ידי הלקוח קיבלתי מכתב התראה מהלקוח. .בנוסף שיחת טלפון בשעה 12 בלילה במידה ולו אתן לא כסף .הוא יפרסם את השם שלי בחוות דעת שלילית בזאפ..בגוגל ..ברשויות המס..וכו.. כאשר האיומים וסחיטות נמשכו גם יום למחרת. בנוסף הצעתי ללקוח ביטול עסקה והחזרת כספו באופן מלא .אך הלקוח סירב להצעתי והמשיך באיומים שיכפיש את שמי באמצעות כתיבת חוות דעת שלילית בזאפ . ובנוסף בדרישת כספים שאינם מגיעים לו. חי מחשבים הינה חברה ותיקה וידועה במתן שירות נאמן ,ומקוצעי ומיטבי לקהל לקוחותיה.

רכשתי משלומי מחשב מדגם אסוס. לפני הרכישה שלומי היה אדיב ומקצועי ונחמד מאוד. כאשר המחשב הגיע אליי גיליתי בו פגם, ולמרות שלא עברו שבועיים מיום הרכישה שלומי התנער ממני לחלוטין, לא ענה לטלפונים ובאופן כללי פשוט לא התייחס והפנה אותי לאחריות. מבחינתי זה יחס מעליב ושירות מזלזל. כשאני קונה מחשב מחנות אני מצפה לקבל שירות גם לאחר הרכישה. בפועל לקח למחשב עוד כחודש להגיע אליי בחזרה (מהאחריות) למרות שהעניין היה יכול להיפתר הרבה יותר מהר לו הייתי מקבל שירות מהחנות. ממליץ לבחור בחנות אחרת.

אני מאוכזבת מרכישת המחשב בחנות זו מכמה סיבות : א' - הגיע עם מערכת הפעלה לא כמו שביקשתי ב' - בעל החנות שכנע אותי לרכוש דגם שלא רציתי כי לא היה מה שביקשתי ג' - במהלך שדרוג הזיכרון ל8 ג'יגה RAM נשבר מנגנון סגירת המחשב וכשהגעתי לבית גיליתי שנשאר פתוח. כשהגעתי בפעם השלישית בעל החנות השקיע שעה וחצי בניסיון לתקן ומשלא הצליח, השתמש בחומרי הדבקה למיניהם. הבהרתי לו שאינני מוכנה לקבל מחשב שנפגם מטיפול במעבדה (ובשבוע הראשון) וביקשתי לבטל את העסקה... באותו רגע החלה מתקפה של צעקות ולקוחות שנכנסו לחנות במהלך התקרית נשארו בהלם. הרושם שלי הוא שבעל החנות יודע להיות נחמד עד לרגע קבלת הכסף, לאחר מכן הוא לא לוקח אחריות. דרך אגב, התקשרתי ל DELL והם אמרו שבעל החנות צריך להחליף את המחשב תוך 14 יום ולספק לי מחשב חדש

רציתי לשתף את כולם וכדי לכם לדעת שבכלל לא כדי לכם לקנות משי מחשבים.. כשדיברתי עם משה לפעם הראשונה הוא התחיל בזה שאמר ששירות לקוחות זה הדבר הכי חשוב להם, וזה בכלל לא נכון, כשרציתי לקנות הוא כן שיחק אותה נחמד.. קניתי את הנייד מתנה לחברה שלי רציתי להפתיע אותה. בסופו של דבר יצא שהמחשב בכלל בלי כניסה לדיסק ולפי דעתי זה משהו ממ חשוה לציין, שנינו יצאנו מאוכזבים במקום הפתעה אכזבה גדולה ... התקשרתי אליו רציתי להחזיר אך הוא אפילו סירב להקשיב לי למרות שיש להם 14 יום החזר שרשום בתקנון שלהם. והוא טען בגלל ששידרגתי,למרות שלא חתמתי על שום דבר שבכלל קשור לזה.. רציתי לציין שרק עכשיו פתחנו את המחשב וישר התקשרנו אליו, המחשב נרכש לפני 4 ימים...זה נקרא חוסר מקצועיות, וזה משהו טוב לכל מי שרוצה לקנות מחי מחשבים.. ודבר אחרון ציינתי למשה שאבא שלי עורך דין הוא רמרואני מצטט: גם אמא של אמא של אביך יכולה להיות אתה לא תחזיר את המחשב... זה באמת חשוב לכל קונה לדעת

עשיתי הזמנה דרך האתר של החנות. המחיר של המוצר באתר היה 390 ש"ח. חיכיתי שבועיים וכלום לא הגיע. אחרי שבועיים התקשרתי לחנות ואמרו לי שאין במלאי והתנצלו אל כך שלא הודיעו לי, למרות שאני לא קיבלתי שום מייל או טלפון או מכתב בנידון במשך שבועיים האלה. אבל כשנכנסתי לזאפ ראיתי שהם עדיין מפרסמים את המוצר שהזמנתי אבל כבר במחיר של 405 ש"ח. לבקש מהחנות שלא יפרסם את המוצרים שאין להם במלאי!!! תודה רבה!!!
שלום לצוות זאפ מיד לאחר קבלת ההזמנה , נשלח ללקוח מייל שמוצר אינו במלאי . בנוסף התנצלנו וביקשנו סליחה מהלקוח .{קורא שאין מוצר במלאי} נשמח לשרת את הלקוח בעתיד תודה צוות חי מחשבים.

הכל היה בסדר עד שהגיע המחשב. בגלל טעות של מחסנאי הגיע מחשב משומש!!! כשהתקשרתי לחנות - המוכר ביקש סליחה ולמחרת הגיע עד אלי בעצמו עם מחשב חדש.

להרגשתי חווית הרכישה השאירה בי טעם מר וממש מצטער עליה. בכוונתי הייה להשקיע במחשב בסכום תקציבי מוגבל ובדגם שהייתי כבר סגור מראש ובמשלוח תוך 48 שעות לפני סופ"ש שהייתי צריך לטוס לח"ול כדי להתאים אותו למתנת יומולדת לאמי ביום הראשון בחזרתי לארץ. מה שיצה זה לאחר כמה שעות שהזמנה נסגרה באתר, התקשרתי עם החנות כי הזמן התחיל לזול, ולאחר כמה שיחות חוזרות מתברר שהדגם לא במלאי, אבל הומלצתי לקנות מחשב בתקציב אחר ובגלל לחץ בזמנים הסכמתי לכך, אומנם יותר טוב אבל יקר יותר ושחרג מיכולת תקציבי. שיחות הלכו בחזרו ואז ההזמנה תכלס יצא לדרך למשלוח שרק לאחר הסופ"ש הייתי אמור לקבל ושכבר לא הייתי צריך אותו. בנוסף רכשתי כיסוי ועכבר אלחותי בשבילו ובגלל שהמחשב שנשלח על שמי במשלוח UPS, החלקים הנלויים נשלכו בנפרד בדואר שליחים לחברה שבו אני עובד בא וכידוע לי לדואר שליחים אין קשר למציאות של שליחת 24.48 שעות אלה יכול לקחת שבוע בכייף, וללא הסכמתי כך נעסה. נשלך ישר אל לדואר האיזורי של מיקום העבודה שלי ללא הודעת מעקב אליי וגם בגלל עניינים פנים ניהולים של החנות התעכב עד לשבוע שקבלתי אישור שליחה ומס' מעקב. כל זה גרם שקבלתי את המחשב אחרי סוף השבוע והודעת מעקב שבוע ימים לאחר מכן. 4 ימים לאחר קבלת הסמס רק הדואר הסכים לשחרר את המוצרים אליי בגלל שהיה רשום על שם של החברה שאני עובד בא ואי אפשר להגיד שנציגי הדואר מגיעים לאחר מקלחת לעבודה או שביוק חשל זורם להם במוח כי לא הבינו את עצמם למה,איך,מה ,מי, או מו , פשוט עשו בושות אחד אחרי שני כמו תינוקות בגן בגלל שזה סניף דואר לחברות (בגלל איזור תעשייה) ולא ידעו להתנהל עם משלוח לבן אדם בודד, פשוט בושה. לגבי קופסת המשלוח שקבלתי הייתה פתוחה עם נרתיק למחשב פתוח! והניילון קרוע, הנרתיק שחור מלוחלך בלבן כיאול שיפשו אותו בגיר בהרגשה שהייה זרוק על הרצפה הרבה זמן ועכבר בבליסטר תקין. המקורי שלו. אישי זו היית עכזבה מוחלטת ולא חוזר לקנות בחנות הזה. ממש לא מרוצה משירות שאליו הוצאתי כ"כ הרבה כפף לפי יכולתי וקבלתי תירתור ומוצרים שלא הייתי מסכים לקבלם כך או אחרת בתנאים אחרים.

הזמנתי לפטופ טלפונית ב29/7/14 מבחור בשם שלומי . נסעתי בעצמי לקחת את המחשב והתברר שהוא אינו בצבע שרציתי וכפי שהופיע באתר החנות . לאחר דין ודברים עם שלומי המוכר הוא הסכים להחליף את המחשב לצבע המבוקש. נסעתי שוב למחסן לאחר כמה ימים. קיבלתי בצבע המתאים אבל המחשב לא תקין .(המסך עובד רק בחלקו) מאותו רגע עד אשר קיבלתי מחשב חדש תקין ועובד עברו כמעט שלושה שבועות! . שלומי סירב לקחת אחריות ולטפל בעניין למרות שקניתי ממנו מחשב חדש ורק איומים לביטול עסקה גרמו לו קצת להתייחס, עד אז רק סיפורים והטלת ספק בטענה שלי על מוצר לא תקין (למרות שצילמתי את המסך שעה אחרי שיצאתי את המחסן). חווית הקנייה בחנות הזאת היא נוראית ושלומי אולי בחור נחמד שפשוט אין לו מושג מזה לתת שירות . לאחר שקיבלתי את המחשב (כמעט חודש לאחר ההזמנה) אמרתי לו שאינני מרוצה מהשירות הוא ענה לי " ישראלים אף פעם אינם מרוצים" . אז לדעתי, כלקוח קל לרצות אותי , וכשמתייחסים אלי ולכספי בזלזול כזה והמוכר אינו לוקח אחריות על המוצר שעובר דרכו ושהוא מקבל עליו תמורה - אני לא מרוצה . מאוד פשוט.
שלום ללקוחות .לקוח הנ"ל קיבל את מלוא השירות שמגיע לו .ואנחנו נתייחס בצורה מקצועית למה שנכתב ראשית. מצד הלקוח לא הוזכר צבע של המחשב .לקוח אכן אסף את המחשב ממחסננו .ורק לאחר פיתחתו הלקוח ניזכר שהוא רוצה צבע אחר.ולמרות שאנו לא מחוייבים להחליף ,באנו לקראת הלקוח והחלפנו.עד כאן עניין הצבע. לאחר לקיחת המחשב בצבע הרצוי הלקוח הפעיל את המחשב לטענתו וגילה שהמסך שבור .דבר זה מצריך בדיקה מוסמכת של היצרן העם מדובר בנזק פיזי או שכך הגיע המחשב.בדיקה זו מצריכה איסוף של המחשב מבית הלקוח .הלקוח מצידו נתן בטעות מספר פלאפון שגויילשירות הלקוחות. מה שעיקב את האיסוף רק לאחר התערבותינו תוקן המספר והמחשב נאסף מהלקוח .לאחר בדיקת המחשב התקשרנציג לנובו לחייב את הלקוח בעלות המסך. כי לטענתו מדובר בנזק פיזי .אנו בחברה לא הסכמנו לכך והלקוח קיבל מחשב חדש מבלי לחייבו בעלות כספית. לקוח מצדו אמר בפירוש שאם אנחנו רוצים לרצות אותו שניתן לו מתנה והוא אשכח מהכל ... אנו כחברה שמחים וגאים לתת שירות טוב . נשמח לשפר כל הזמן את השירות לטובה. תודה צוות חי מחשבים.

התקשרתי לברר לבי מלאי של דגם מסוים, בתחילה שלומי היה סבלני ואדיב והשתדל מאד לתת לי מעל 100% שירות. בהמשך, כשרציתי לבטל את ההזמנה הרגיש צורך לאבחן ולהסביר לי את האישיות שלי בהתאם. שילמתי עבור משלוח אקספרס באמצעות שליח על מנת שהמחשב יגיע אלי בתוך זמן מסוים, אך כמובן- המחשב לא הגיע בזמן, וגם לא באמצעות שליח! נאלצנו להגיע אל סניף הדואר כדי לקחת את המחשב. שלומי החסיר ממני המון מידע בימים בהם חיכיתי, נראה כי חלק ממנו הסתיר במכוון. כשרציתי לבטל את ההזמנה, הוא הפעיל עלי מניפולציות ונתן הרגשה שאין לי ברירה טובה יותר, אלא לקבל את המצב כפי שהוא, ולסור אל בית הדואר לקחת את המחשב. חוויית הקנייה שלי כללה המון עגמת נפש, תחושה של אי ודאות, חוסר שקיפות וחוסר אמינות חוזרת ונשנית. מיום ליום הבעיות לא פסקו, ושלומי איכשהו גרם לי להאמין שאני הבעיה. חבל לי מאד שחנות יכולה לתת כזו תחושה לא נעימה ללקוח, שסה"כ רצה לקנות מחשב. אישית, לא אחזור לקנות אצלם. אולי אחרים יזכו להיות מהלקוחות המועדפים שזוכים ליחס מיוחד ולשליחות ספיישל של בעל החנות, שלומי.
ראשית,אכן הלקוחה פנתה אל חברתינו ברצון לרכישת מחשב נייד.כעבור התייעצות מעמיקה ומקצועית עם איש המכירות שביצע את עבודתו ונתן שירות אדיב ומקצועי הגברת הנ"ל , אכן ביצעה רכישה של מחשב נייד. בשיחה עם איש המכירות, נאמר ללקוחה גם מופיע בתקנון, כי מועד אספקת מחשב הינו תוך שלושה ימי עסקים ע"י שליח אקספרס.המוצר הוזמן ביום שלישי בשעה 22:00 ,דבר המעיד על רמת שירות וזמינות גבוהה מאוד, אך מבחינת זמנים ההזמנה נחשבת מיום המחרת. דהיינו אספקת המחשב לפי התקנון עתידה להיות ביום שני.הגעת המחשב אף הוקדמה והיתה ביום ראשון באמצעות שליח אקספרס של דואר ישראל עד פתח ביתה.בשל כך שהלקוחה אינה שהתה בביתה באותה עת, המחשב הועבר לדואר המרכזי בישוב מגוריה. אנו חברת "חי מחשבים" חברה ותיקה ומנוסה דיה במתן שירות , אמינות ומקצועיות ללקוחותינו. אנו פועלים ומשקיעים רבות על מנת לשפר ולייעל את מתן השירות.במקרה הנ"ל לא היתה עילה מוצדקת למתן חוות דעת כל כך נוקבת. כאמור הלקוחה קיבלה שירות מעולה ומוצר איכותי כפי שדרשה.

הזמנתי ספק כוח דרך האינטרנט אחרי שהתרשמתי מחוות הדעת בזאפ. היום כמעט שבועיים אחרי ההזמנה בטלפון לחנות התגלה לי שאין להם אותו במלאי כלל. לפי טענת הנציג נשלח אלי מייל (שמעולם לא הגיע) עם הודעה שהפריט אינו במלאי. מן הראוי לוודא עם המזמין שאכן קיבל את ההודעה ולוודא שברור לו מצב ההזמנה. בעיני תירוץ עלוב לשירות לקוחות עלוב.

הגעתי לחנות דרך האתר בחמישי בערב עם הזמנה לראשון. שלומי היה הכי בסדר ובא לקראתי בהכל. גם כשבזמן האספקה גילינו טעות הוא לא נלחץ, דיברנו והוא תיקן וסיפק את ההזמנה כמו שסוכם. כיף לדעת שיש אנשים כאלה.

ההזמנה ממש קלה לאחר מיכן חוזרים תוך יום אחד ואז נתנו לי שרות מעולה והמשלוח יצא בזמן וקצת איחר אבל זה לא נורה סה"כ שירות מעולה

שירות זמין ונוח. קיבלתי ייעוץ שכלל מענה פרטני על שאלות, עד לבחירת המוצר. המחשב הגיע אלי עם שליח תוך 24 שעות.

שרות מקצועי ואדיב. מענה טלפוני מהיר. אין ספק שהידע והניסיון נתנו לי מענה מצויין. המוצר הגיע בזמן כפי שסוכם. תודה רבה

רכשתי מחשב נייד משולב טאבלט Lenovo IdeaPad Duet 5 12IRU8 83B3002WIV וקבלתי שירות מקצועי ואמין! שלומי הביא לי את המחשב תוך יומיים עד הבית! בהחלט ממליץ!!

רכשתי מחשב שולחני Dell Optiplex 7010. רכישה מהנה מאד - שרות יוצא מן הכלל של שלומי, בכל שעה, מקצועי ועם יחס מאד אישי סבלני ואיכפתי.

הזמנתי מהאתר בשבת בצהריים, שלומי התקשר אליי כבר במוצ"ש! נתן לי הצעת מחיר ואמר לי שנדבר ביום ראשון להצעה יותר טובה. יום ראשון בבוקר התקשר, ייעץ באדיבות ממש, הזמנתי. ביום ראשון בלילה כבר הגיע אליי בעצמו ועשה לי הפתעה! הגיע כמו שצריך. עוד לא יצא לי לבדוק את המחשב מספיק אבל רק על השירות והמחיר מגיע ציון גבוה. כל הכבוד 🙏🏼

רוכשים את מוצרי המיחשוב של החברה ב"חי מחשבים" כבר 5 שנים. שירות סופר מקצועי, כולל ייעוץ, הכוונה והתאמת המוצר לצרכי הלקוח ולתקציב הנתון. המוצרים מסופקים במהירות שיא וגם לאחר מכן ניתן מענה מיידי לכל שאלה. ממליצים בחום!

רכשתי 2 מחשבים ניידים של אסוס X1400E אצל חי מחשבים. הדגם המקורי שבחרתי לא היה במלאי ולכן שלומי הציע לי את הדגם הנ"ל (יקר יותר ממה שבחרתי במקור), כולל כל הנתונים שביקשתי ובאותו מחיר אטרקטיבי. ההזמנה בוצעה ביום חמישי בערב והמחשבים הגיעו עם שליח ביום שני בבוקר. ממליץ מאוד !!!