
קניתי זיכרון למחשב נייד במקום. נראה שהכל בסדר,בינתיים הכול פועל. אבל יחס לאנשים נוראי. הנציג מתנהג ופונה לקונים בצורה לא מנומסת, בהתנשאות, כביכול כולם טיפשיים, לא יודעים ומבינים שום דבר חוץ ממנו. כמה אנשים ביקרו החנות כל עוד הייתי תוכה וכל פעם ראיתי אותו יחס.
לאוניד יקר. אני שמח שאתה מרוצה מהמוצר שרכשת אצלינו (במחיר הכי נמוך בארץ) תודה שהפנת את תשומת לבי על התנהגותי לא מנומסת ומתנשאות, אחרת לא הייתי מודע לזה - אתה ראשון שמעלה את הנקודה הזאת. רק חבל שלא ציינת מה בדיוק גרם לך להרגיש כך, בחרת להדביק עלי תוויות לא מחמיאות בלי לנמק. אבל - אל תרגיש לא בנוח - זכותך מלאה!! אתה רשאי ללכלך על כל חנות כמה שאתה רוצה. במה הזאת מאפשרת את זה. ((-: זכרונות למחשבים ניידים - אחד התחומי ההתמכות שלנו . אנחנו עוזרים בבחירת זיכרון המתאים וגם מאפשרים ( אפילו ממליצים ) להגיע לחנות עם מחשב נייד ולהתאים ולהרכיב את הזיכרון במקום. בדרך כלל - בחינם. ( אלא אם כן כדי להתקין זיכרון דרוש לפרק את המחשב - עז לוקחים מחיר סימלי).























