
שילמתי תוספת 35 ש"ח לשליח מהיר מהיום למחר התשלום עבר ועברו שבועיים והמוצרים לא הגיעו אין מענה טלפוני, ואין מענה בוואסטפ חוץ מ3 מילים הנושא בבדיקה...לפני 3 ימים, ומאז כלום

שילמתי תוספת 35 ש"ח לשליח מהיר מהיום למחר התשלום עבר ועברו שבועיים והמוצרים לא הגיעו אין מענה טלפוני, ואין מענה בוואסטפ חוץ מ3 מילים הנושא בבדיקה...לפני 3 ימים, ומאז כלום

החנות עם השירות הכי גרוע שנתקלתי בו דרך זאפ! ביצעתי הזמנה בערב, למחרת בבוקר רציתי להוסיף פריט להזמנה - התקשרת והבחור אמר לי לשים הזמנה חדשה ולסמן ״איסוף עצמי״ ושהוא ידאג לאחד את ההזמנה למשלוח אחד. שלחתי לו את אישור ההזמנה הנוספת. מאותו רגע נעלם, לא ענה לטלפון או להודעות. אחרי מספר ימים ענה לטלפון אחר שהתקשרתי ממנו. מעל 3 שבועות לא הצליחו לספק את ההזמנה, למרות שבמעמד הרכישה רשום 1-3 ימי עסקים. לא עונים למענה טלפוני לא עונים לפניות באתר לא עונים לווטצאפ אין אפשרות למעקב אחרי החבילה באתר - קישורים לא זמינים לכלום! לא נשלח במייל פירוט הזמנה מסודר, רק סיסמה שאיתה אי אפשר להתחבר באתר (קישורים לא זמינים כבר רשמתי?) אחרי המון פניות (ממספר טלפונים שונים) ענו ולבסוף ביטלו את שתי העסקאות.

החבילה לא הגיעה, אין מענה בווטסאפ כבר כשבועיים וגם לפני כן התשובה היתה שהנושא בבדיקה (ומאז לא חזרו אליי)

קניתי 4 מחסניות של דיו למדפסת HP [3 מחסניות צבע ומחסנית שחור]. לאחר שאושרה ההזמנה והתשלום בוצע קיבלתי מייל לאישור. ולא שמעתי מהם כלום. היות והבטיחו הגעת המוצר לאחר 3 ימי עסקים, ניסיתי להתקשר אליהם במספרים הרשומים באתר ולא עונים. גם דרך הווצאפ לא ענו. היה צלצול אבל השיחה נותקה לאחר כחצי דקה. למספר של הווצאפ בכלל לא הגיבו. כתבתי להם שם, אחרי שבוע שהמוצר לא הגיע, שאני מבטל את העסקה דר חברת האשראי, אולם היות וזה היה יום חמישי נאלצתי להמתין ליום ראשון. להפתעתי, השליח הגיע ביום ראשון בבוקר ללא שום התראה. מזל שהייתי בבית. התקנתי את המחסניות במדפסת, שלושה מהם [הצבע] עבדו והמחסנית השחורה לא עבדה. לאחר שהשגתי אותם בטלפון, הם טענו שסוג המדפסת הזאת היא ישנה וכבר לא עובדים אתה. ושכדאי שאחליף למדפסת חדשה. בסופו של דבר הם התרצו ואמרו לשלוח להם את המחסנית [המקורית של HP] והם יזכו אותי אם HP תאשר את זה. בקיצור, לא מרוצה בכלל מהשירות. לא רוצה אתם שום עסק.

לא קיבלתי את החבילה. מענה לטלפון ולוואטסאפ כמעט ולא קיים. בשלוש הפעמים שהצלחתי ליצור קשר עם התמיכה קיבלתי את אותה התשובה: בודקים וחוזרים אליי לעדכן. זה אף פעם לא קרה. בפעם האחרונה קיבלתי את התשובה שאכן החבילה לא נמצאת בנקודה. לא שזה מאוד עזר כזו הייתה הסיבה שפניתי אליהם מלכתחילה. שאלו האם לפתוח הזמנה חדשה. הסכמתי - ניסיון אחרון. שוב, לא שקיבלתי כלום. בקשתי ביטול והחזר כספי וואטסאפ. אין תגובה לא עונים ולא קיבלתי החזר.

פעם היו ממש אמינים ומהירים, וגם מחירים טובים. הזמנות אחרונות ממש קטסטרופה, ואני חושש שקורה שם משהו. הזמנה אחרונה - מעל שבועיים ולא קיבלתי אותה (הם מתחייבים על אספקה תוך 1-3 ימים). גם לא שלחו חשבונית (אבל כן חוייבה עסקה). הזמנה קודמת לפני חודש סופקה חלקית, ועם מוצרים תקולים וגם מוצרים לא חדשים. ובנוסף לכל זה - אין כל מענה בוואצאפ, במייל או בטלפון.

הזמנתי דיו. אמור היה להגיע תוך 3 ימים וכבר עברו 8. אין עם מי לדבר. לא עונים ב whatsup ולא בהודעות באתר. גם לא בטלפון כמובן. לא קיבלתי קבלה. קיבלתי מייל עם מספר הקבלה אבל היא לא היתה מצורפת למייל. כשביקשתי (whatsup) שלחו לי קבלה על עסקה אחרת של מישהו אחר. במייל ששולחים על מנת להודיע שקיבלו את ההזמנה שולחים "סיסמה" על מנת לעקוב אבל אין מה לעשות איתה כי אין איפה להכנס. ממש מרגיז. בעבר הזמנתי והכל היה בסדר. משהו קרה להם. כמובן שאם אי אפשר לסמוך עליהם לא אזמין יותר שם. מקווה שהדיו יגיע אבל אני פוחד שהכסף הלך. הכי הכי מרגיז זה שלא מתייחסים.

בקיצור נמרץ: שירות גרוע בפירוט: הזמנתי 2 סטים של 5 מחסניות כל אחד. הגיעו רק 6 מחסניות. המחסניות שחסרות משביתות את המדפסת. גם לא קיבלתי חשבונית. במהלך שבועיים פניתי בווטסאפ 5 פעמים - לא קיבלתי תשובה אפילו פעם אחת. פניתי בטלפון 3 פעמים והעניין נגרר ונגרר. אם הבנתי נכון המחסניות לא במלאי. לבסוף ביקשתי זיכוי על המחסניות החסרות. עכשיו אצטרך לרכוש סט שלם חדש כי קשה להשיג מחסניות בודדות. לא ברור למה בכלל מוכרים מחסניות אם ידוע שהן לא במלאי. ואם כבר אז למה שולחים משלוח חסר כשהיה ידוע שהמחסניות לא במלאי. ומשאירים את הלקוח לגלות לבד את החוסרים ולרדוף אחרי הספק.

המוצר לא נשלח תוך 3 ימים כפי שהובטח, צלצלתי אחרי 5 ימים, נציג אמר בודקים ומתקשרים חזרה, לא התקשר אף אחד, ניסיתי להתקשר עוד כמה פעמים בכדי לברר, אבל סוננתי, לא ממליץ.

המשלוח אכן הגיע מהר אבל הקפסולות שהגיעו לא היו הקפסולות שהזמנתי. כשביקשתי שיתקנו את הטעות קיבלתי שירות ממש גרוע. טלפונים חוזרים ונשנים ושיח מאד לא נעים ולא מכבד.

הזמנתי סוללות לפני חודש וחצי אבל עדיין לא קיבלתי כלום. הם לא תמיד עונים לוואטסאפ, הטלפון תמיד לא זמין.

שירות מזעזע הזמנתי תוף, היה רשום משלוח תוך 1-3 ימי עסקים כבר עבר 6 ימים, המשלוח לא הגיע, אין מענה לטלפונים, לא חוזרים להודעות באתר וגם לא לוואטסאפים בשביל לבדוק מה קורה עם החבילה לציין שאת האשראי כבר גבו לי בסכום של 539 ש"ח מיד בקניה

מכרו מוצר שלא היה להם. לא טרחו לעדכן. המתנתי כמעט שבועיים למשלוח שלא יצא (כי אין את המוצר). בסוף ביטלתי עסקה. ממשיכים להציע את המוצר למכירה ללא הפריט במלאי.
הלקוח עודכן טלפונית ביום ההזמנה כי נותרו במלאי 2 יחידות בלבד מתוך 3 שהוזמנו, והוצעה לו אפשרות לפצל את ההזמנה או לקבל זיכוי. הלקוח בחר להמתין, ולאחר שבוע פנה לשירות וביקש לבטל את ההזמנה. מידית לאחר בקשתו זיכינו את כרטיס האשראי שלו ושלחנו לו אישור. חבל שהלקוח בחר להציג את הדברים חלקית ובצורה שלא משקפת את מה שקרה.

אין מענה מהחנות אחרי ההזמנה למרות כל הנסיונת ליצור קשר עם החנות ולא עמדים בזמני הספקה.

אין שירות!!! הזמנתי מכונת נספרסו, היה רשום 1-3 ימי עסקים. לאחר יומיים פניתי אליהם, אין מענה טלפוני. בוואט-אפ עונה בחור שמזדהה בתור שירות לקוחות ולא קשור לחנות. שאלתי מתי תגיע המכונה, נאמר שאין במלאי וייקח לפחות שבוע ושאל אם אני מעוניין לבטל. ביקשתי שיחזור אליי נציג טלפוני... עד היום אני מחכה (ברור שלא יתקשרו). החלטתי לחכות. המכונה הגיע אחרי כ-10 יממ עסקים. המכונה הגיע ישירות מאמאזון גרמניה, אין הוראות הפעלה בעברית, אין לי מושג איך ומי יתן שירות במקרה של תקלה. בקיצור, לא לרכוש מהם כלום!! אין מענה עד לרגע זה.

אין אפשרות לקשר לאחר קניה. לא עונים לטלפון ולוואטאפ. כל הטלפונים המופיעים באתר להם לא זמינים או לא מחוברים ולווטאפ לא מגיבים

יחס אישי גס, חוסר תקשורת לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום, לא עונה להודעות ווטסאפ (זאת דרך ההתקשרות היחידה עם בית העסק, אין לעסק טלפון להתקשרות), אי עמידה בזמני אספקה.

קיבלתי מוצר תקול ולא לקחו אחריות כי כשפתחתי אותו עברה חצי שנה. מאות שקלים שנזרקו לפח. אני לא מתקרבת לשם שוב.
אנו תמיד מנסים לעזור ללקוחות, גם מעבר לתקופת האחריות אבל גם בהגיון, הטונר שהלקוח מדבר עליו נרכש לפני שנה וחצי אשר באותם שנה וחצי הוא השתמש במוצר, תקופת האחריות עברה הרבה לפני ובכל זאת הצענו ללקוח הנחה גדולה בקניית טונר חדש, אנו עושים את מירב המאמצים לתת שירות ברמה גבוהה, אבל לא הכל אפשרי, חבל שהלקוח בוחר לספר סיפור חלקי ולהוציא את הדברים מהקשרם

לא להתקרב בשום אופן!!!! הזמנתי 4 מחסניות דיו בתאריך 12.11.23 התשלום בכרטיס אשראי ירד מיידית, אבל לא קבלתי את הסחורה!!! אין אפשרות ליצור קשר עם החנות בשום דרך מהאפשרויות שהם מציעים (טלפון, ווטסאפ, כתיבת הודעה באתר). היום, 5.12.23 אני בלי אפשרות ליצור איתם קשר, בלי הכסף שלי, ובלי הסחורה. עצוב מאד...

אני פשוט לא מצליח להבין איך חברה כזו ממשיכה להתקיים ולמכור כאילו הכל כרגיל! חווית רכישה אולי הגרועות שהיו לי!

זוועה של חנות - לא להתקרב. לא נשלח מייל לאחר ההזמנה. חוייבתי פעמיים - אבל נשלחה רק קבלה אחת. לא סופק. אין מענה - רק וואטסאפ, וכלל לא מגיבים. שומר כספו ירחק!

מחירים טובים אך מחויבות 0 התחייבו למשלוח תוך 3 ימים בפועל המשלוח לא הגיע ולא לקחו אחריות

הזמנתי כבל מיקרו USB. החברה שלחו כבל TYPE C במקום. ביקשתי פעמים החזר כסף או את המוצר הנכון. הם לא הגיבו למיילים שלי!!!

חווית שירות גרועה מאוד! בחרתי לרכוש את המוצר בחנות הזאת בגלל התחייבות לשליחה בין 1-3 ימי עסקים בEpost תכלס, המוצר הגיע לאחר 8 ימי עסקים וכאשר אני מברר בשירות לקוחות מה קורה עם האספקה, מציעים לי לשלוח משלוח נוסף, כאשר אני מאשר זאת, אומרים לי, אבל יש מוצר בדרך אליך ואנחנו ננסה לזרז את ההגעה. לצערי נתקעתי במשרד עם חוסר בטונר למדפסת בגלל השירות הגרוע שקיבלתי.