
בקבלת השידה היו חסרים לי פרטים, בנוסף לא ניתן לתאם מתקין. מיום קבלת השידה אני רודף אחריהם אחרי הפריט החסר (בסה"כ מסמרים) ואחרי מתקין. מתברר כי להזמיםן מתקין נדרש 10 ימי עסקים המתנה. אני כבר יותר משבועיים עם הקרשים ועדיין לא הגיע מתקין.

בקבלת השידה היו חסרים לי פרטים, בנוסף לא ניתן לתאם מתקין. מיום קבלת השידה אני רודף אחריהם אחרי הפריט החסר (בסה"כ מסמרים) ואחרי מתקין. מתברר כי להזמיםן מתקין נדרש 10 ימי עסקים המתנה. אני כבר יותר משבועיים עם הקרשים ועדיין לא הגיע מתקין.

4 חודשים חיכיתי למזנון במקום 45 ימי עסקים , בסוף קבלתי מזנון לא בגודל שהזמנתי שלא מתאים לי לסלון , עכשיו תקוע כבר שבוע עם קופסה ענקית באמצע הסלון שלא באים לאסוף ובלי מזנון

הזמנתי כורסה- חסר לה רכיבי הרכבה…. בנוסף, כאשר פנימי אל מוקד הלקוחות לא קיבלתי מענה

ביצעתי הזמנה ולא קיבלתי את המוצר גם לאחר שחלפו 28 ימי עסקים. אף אחד לא יצר איתי קשר, לא התקבלה הודעה על עיכוב, וגם לא קיבלתי מענה לפניותיי. הצלחתי להשיג איש מכירות בטלפון – אך גם לאחר מכן לא סופקה סחורה ולא ניתן שירות. הוסבר לי שמדובר בעומס, ושיש באפשרותי לבטל את העסקה דרך חברת האשראי. החוויה שלי הייתה שלילית מאוד, ואני באופן אישי לא ממליץ לרכוש מהחנות. התחושה שלי הייתה שלא מדובר בעסק אמין.

I didn't like the store, the products are of poor quality and the service I received after I bought and wanted to replace the broken table is very insulting

האתר הזה לא אמין בכלל!!! הייתי שמה גם 0 כוכבים אם היה אפשר... הזמנו לפני יותר מ3 חודשים שידת טואלט ביקשנו איסוף עצמי ללא תוספת תשלום שהיה כתוב באתר במושב עזריה שזה במרכז לאחר שבוע מביצוע ההזמנה יצרו איתנו קשר ואמרו לנו שזה משלוח שמגיע מחול ואין אפשרות לבוא לאסוף באיסוף עצמי לכתובת שמופיעה באתר אלא מכתובת אחרת )נתיבות שזה לא הגיוני לנו ( ככה שצריך עוד תשלום על משלוח וזה יקח עד 45 ימי עסקים ביררנו בפירוש שזה עד 45 ימי עסקים ולא יותר מזה והתחייבו לנו ולכן למרות שזה היה דחוף לנו הסכמנו. חיכינו מלא וכשעברו 45 ימי עסקים )אפילו לא דאגו ליצור איתנו קשר ולעדכן( התקשרנו לברר מה קורה. ענתה נציגה כמובן אחרי מלא זמן המתנה שאמרה שזה בארץ ומתעכב בגלל המלחמה )שאין קשר!! מה הקשר בין עיכוב במלחמה לבין זה שזה כבר בארץ!!( אמרה שבמקסימום עד שבועיים זה אצלנו....ואמרו לנו מקסימום נתן לכם פיצוי עד 100 שקלים לאחר שאמרנו שזה ממש לא פר העיכוב. ואכן עברו שבועים וגם שלושה ועוד שניה עובר חודש, ואנחנו לא קיבלנו מהם אפילו לא אות חיים וכשהתקשרנו לפני שבוע אחרי שעברו יותר משבועים מהעיכוב ענתה לנו מישי שלא הסכימה בכלל לתת תאריכים, לא הסכימה להפנות למישהו שכן יודע למרות שאמרנו לה שאנחנו מחכים הרבה זמן.... הם אומרים שזה במחסן פה בישראל מה18.07 אבל לא יודעים להגיד לנו בכלל מתי זה יגיע.. בשיחה האחרונה הציעו לנו לבטל את ההזמנה אחרי כל הזמן שחיכינו... לא הגיוני שאני אמתין 3 חודשים ואז יגידו לי לבטל את ההזמנה שהיתה לי אפשרות לרכוש ממקום אחר עם הזמנה של שאר הריהוט ולהכניס את זה כבר למשלוח ממקום אחר ועכשיו זה כבר לא רלונטי כי אין במלאי שילמנו כסף שנעלם כלא היה שאם היינו יודעים את זה מראש כמובן שלא הינו משלמים להם שקל!! וזה גם מה שיקרה להבא... אז כל מי שרוצה להזמין שיחשוב 10 פעמים לפני אם הוא רוצה לקבל כזה שירות ולא לקבל את המוצר שהוא מחכה לו.

שירות מזעזע למתקין היה חסר חלק מהחלקים והוא שמר אותם אצלו כי ״לא היה לו זמן לחזור למרכז להביא לי את שאר החלקים״ אל תקנו משם מזעזע!!!! גם חודש לאחר מכן עדיין אין לי את החלק החסר בארון

שרות גרוע מאד. עד היום עוד לא קיבלתי מענה. קשים מאד להשגה בטלפון, לא מחזירים טלפונים ומתעלמים מהודעות. קיבלתי מוצר פגום ב 500 ש"ח ונשארתי איתו ללא מתן פתרון. לא סיפקו טכנאי ולא אפשרות להחלפה

שירות מזעזע. הכי גרוע שנתקלתי בו. מוצר שלא הגיע גם שבוע אחרי מועד ההספקה, ונציגת שירות שאומרת שאני חולה וטוענת שמעולם לא הזמנתי מהם, ומכחישה שדיברו איתי בטלפון, גם אחרי שאני מראה לה היסטורית שיחות

ארון באיכות ממש גרועה הגיע פגום עם הרבה שריטות ודפיקות ידיות לא מתאימות לחורים עקום ברמה שלא ניתן לתאר כבר יותר מ 4 חודשים הבטיחו לי שיחליפו לי ידיות ויביאו מישהו מטעמם לתקן אך כלום לא באו

גנבו ממני כסף! רכשתי שידה ב21.2 באתר רשום "עד 7 ימי עסקים" ב22.2 התקשרו ואמרו שאין צבע. וסוכם על החלפת צבע. הודיעו שמשלוח יתבצע ב3.3. סירבנו וביקשנו להעביר ל5.3. קיבלנו אישור על שמשלוח יתבצע 5.3 עד 11:00 לקחנו חופש ב5.3 בשעב 12:3 התקשר נהג ואמר ששידה לא במלאי ולא נספק התקשרנו לחברה, נציגה הציגה את עצמה כאמילי, הבטיחה שתברר ותחזור תוך 24 שעות אחרי 22 שעות חזרה למספר של המשלוח ולא שלי וסירבה לדבר עם המקבל. אליי לא חזרה. מאז, אני מתקשרת שוב ושוב. "היא תחזור ותתקשר"," אני רביב, עובד חדש ולא מכיר את אמילי"... אין שידה, אין כסף ואין מענה

לא להתקרב!!! הזמנתי שני מוצרים, שניהם הגיעו פגומים. שרות על הפנים, עד שעונים עד שמגיעים עד שמתייחסים בכלל - הרי כסף כבר קיבלו אז למה להם? חמישה חודשים לם אכזבה ועצבים. לא להתקרב!!!

חוויה מאד לא טובה... רכשתי ארון בגדים. בחרתי להוסיף 350 ש"ח על הרכבה מקצועית (עדיין בספק לגבי כמה מקצועית היא תהיה). באתר כתוב שהמוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים ושתתואם הרכבה של המוצר תוך 7 ימים מהגעת המוצר. הארון הגיע אחרי 10 ימים ומאז אני מחכה להרכבה. התקשרתי כמה פעמים ונאמר לי שבגלל שאני גרה רחוק זה יכול לקחת גם 14 ימי עסקים. בדקתי ולא מצאתי בשום מקום באתר, בשום שלב בקנייה או בתקנון איזכור לתוספת זמן בגלל מרחק. וגם ברישום של עלות משלוח בהתאם לאיזור - האיזור בו אני גרה (עמק בית שאן) לגמרי בטווח הלא מוחרג. כלומר אין אף החרגה של איזור המגורים שלי בשום נושא. לדברי נציגת שירות הלקוחות אני גרה רחוק מאד וזה בעייתי. בנוסף היחס מאד לא נעים ואין תחושה שנעשה משהו כדי לקדם את הדברים ולעזור. אני מזמינה המון ברשת ומעולם לא נתקלתי בשירות כזה. לא מומלץ
מאוד מצר אותי הרגשת הלקוחה אבל הלקוחה הזמינה את המוצר ב 14 ימי עסקים ולעזור של בית שאן יש תוספת של ימי עסקים אבל בכל זאת הגענו בימי עסקים רגילים של 14 ימי עסקים. מודגש בכל מכירה באתר שלנו לגבי מרכיב אנחנו לא מאשרים למובילים לבצע הרכבה ע"י מרכיב מקצועי מהיבואן טווינס דיזיין בנוסף אני מצרף את התקנון המופיע בכל מכירה של הספק טווינס דיזיין שימו לב! נא לוודא כתובת תקינה בהזמנה. במידה ורכשתם הרכבה למוצר, לאחר אספקה מרכיב מקצועי מטעם Twins design ייצור קשר לתיאום עד 7 ימי עסקים

חווית השירות הכי גרועה שהייתה לי, תשלמו קצת יותר על כל מוצר ואל תקנו מהם, באתר לא היה כתוב אורך הצינור שמגיע עם המוצר ובנוסף לא היה רשום שהצינור רחב יותר מהכנה סטנדרטית, הנציגה התעקשה שזו אחריות שלי לשאול את הנציג לגבי דברים אלו.

ערכתי הזמנה דרך אתר האינטרנט. הזמנתי תנור אפייה , המחיר שהופיע באתר היה מחיר כולל הובלה בצעתי את ההזמנה והתברר לי למחרת שלקחו בנוסף 99 שח הובלה ,התקשרתי לחנות והודיעו לי שיש טעות באתר .לדעתי כל מה שמפורסם באתר מחייב את בעל העסק לא יתכן שחנות המכבדת את עצמה פועלת בצורה כזו.

חברת קליק אנד ביי מעבירה את כל הטיפול מול היבואן (פינום ישראל) ובעצם מתנערת מאחריות, ללא מענה של שירות לקוחות גם לאחר שמתקשרים בשעות הפעילות. היבואן עצמו פעם אחר פעם טוען שיצרו איתך קשר לתיאום ולא יוצרים. עברו למעלה מחודשיים ועדיין לא יצרו איתי קשר לתיאום, בכל שיחה שמצליחים לבסוף להגיע לשירות הלקוחות של פינום ישראל בע״מ, חוזרת התשובה ״ייצרו איתך קשר״. מרגיש אבוד, לא ממליץ

הזמנתי ארון בגדים בתאריך 18.9, התחייבו להביא את המוצר תוך 21 ימי עסקים, שכבר עברו, מספר ימים אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות, כל פעם אומרים שיחזרו בשעות הקרובות עם תשובה, ואף אחד לא חוזר, עד שבשלב מסויים נאמר לי שכבר קיבלתי את המוצר!!!!! לאחר עוד לא מעט שיחות איתם הובטח לי שאני אקבל את המוצר תוך שבוע ימים שגם ככה כבר באיחור, ועדיין לא קיבלתי כלום! אמרו שיחזרו אליי תוך 48 שעות לעדכן על הפיצוי שמגיע לי עקב האיחור בהספקה, וכמובן שאף אחד לא התקשר! את המוצר אני לא קיבלתי, אבל את הכסף הם קיבלו, לא להתקרב לאתר! אין שירות לקוחות ואין לקיחת אחריות על הנעשה! הפניה מועברת לבית משפט לתביעות קטנות
היי ראשית מתנצלת על עוגמת הנפש לאחר בירור מול הספק הארון שהמזנתם היה במלאי אבל היו יחידות אחרונות פגומות ולכן לא סיפקנו כרגע אמור להתחדש מלאי והמוצר יסופק בהקדם לגבי פיצוי תקבלו פיצוי החזר כספי על דמי המשלוח

שירות גרוע, הזמנתי קונסולה שידת כניסה 90 ס"מ עם מיגרות. קיבלתי את השידה אחרי 14 ימי עסקים. תאמו איתי שעה בבוקר והגיעו מאוחר בערב. השידה מגיעה מפורקת וצריך להרכיב אותה. מסתבר שהיו חסרים חלקים. פניתי בוואטסאפ ומסרתי פרטים ומאז לא חזרו אלי. פשוט מתעלמים ממה שני כותב להם.

קניתי ארון בגדים ב 8/8 , הארון הגיע ללא מוט תליה, כך שחצי ארון כלל לא בשימוש, סוכם כי אני אשלם התקנה רק אחרי שיתקינו את המוט תליה. בתחילה אמרו לי 30 ימי עסקים עד שיגיע המוט (את הארון הם מתחייבים לספק תוך 14 יום, אז למה רק מוט זה 30 יום?) ועברו מעל 60 יום ולא הביאו מוט תליה. וחצי ארון להשכרה.

לא מקצועיים. התקשרתי אליהם _מראש_ לברר אם יש מוצר במלאי. לאחר המתנה ארוכה על הקו, החזירו לי תשובה שכן. ביצעתי הזמנה ב-13:45 ביום חמישי. חזרו אלי באותו יום בשעה 16:30 להגיד שהם חייבים לברר עם היבואן אם יש את המוצר במלאי. אמרתי שכבר בדקתי איתם מראש, אך ענו לי שהתשובה הייתה רק ״עקרונית״, שכל המוצרים שלהם באתר במלאי! הבטיחה לי שביום שישי חוזרים אלי לעדכן אם יש את המכונה במלאי או לא -- ציינתי להם שזה מאוד דחוף לי. ביום שישי לא חזרו אלי אז התקשרתי ב-10:55 ודיברתי עם חן. הוא אמר לי שיחזרו אלי ״בשעה הקרובה״. אף אחד לא חזר אלי. ביום ראשון, חיכיתי לשמוע מהם אבל שוב, אף אחד לא התקשר, לכן אני *שוב* התקשרתי ב-11:20. הפעם אמרו לי ש״רק הבוקר״ קיבלו תשובה שאין את המכשיר במלאי! לזה לא הייתי קורא שרות.

רכשתי מ- ClickAndBuy תנור בנוי בתיאור המוצר הובטח שהתנור כולל 3 זוגות טלסקופית Optiflex System עם אפשרות התקנה ב-5 מפלסים שונים. מאז הם הורידו את כמות הזוגות הטלסקופיים לשניים אבל יש לי צילום של דף המוצר שבו כתוב 3 מוטות. הגיע רק מוט טלסקופי אחד עם התנור במקום 3. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של ClickAndBuy באמצאות whatsapp והם אמרו לי באוגוסט שנפלה טעות והם יעבירו את המוטות הטלסקופיים החסרים. מאז עברו 3 חודשים ולמרות פניות חוזרות ונשנות הם לא העבירו את המוטות הטלסקופיים החסרים ופשוט לא סיפקו לי את המוצר עליו שילמתי. החלטתי להגיש תביעה נגדם בבית משפט לתביעות קטנות מאחר וזו האפשרות היחידה שנותרה לי כדי לקבל מהם פיצוי.

שרות גרוע.קנינו ארון בגדים היינו אמורים לקבל בסוף אוגוסט אמרו שנדחה לאמצע ספטמבר אח''כ לסוף ספטמבר עדין לא ידוע מתי נקבל. לא ניתן לקבל תשובה מהשירות לקוחות.העיקר שכל הכסף ירד

עד כו הזמנתי לפני 13 ימים אי למטבח שעדיין לא קיבלתי בסך 450₪, לא כולל משלוח (חייב לציין שלא ניתן לדעת את מיקום האיסוף - הם לא מציינים זאת באתר). לבסוף לאחר הרכישה דיברתי עם נציג שאמר לי שהאיסוף הוא מנתיבות אז ביקשתי בצ'אט לדעת מה העלות למשלוח ללא התקנה, אמרו לי 100₪ ש"ח, בסדר... לאחר מספר ימים ביקשתי לדעת מתי בערך לדעתם יגיע המשלוח ואיפה זה עומד התשובה היית " זמן אספקה 21 ימי עסקים". שאלתי שוב "כן הבנתי את זה, אבל אשמח לדעת בערך איפה זה עומד?" ופשוט לא ענו לי מאז.. מבחינתי לא חוויתי כלל למוצר בעלות של 550 ש"ח.

הזמנתי בתאריך-06.08.22 מזנון שחור צף click &buy שנאמר לי ולבן זוגי כי הזמנה מגיעה תוך 14 ימיי עסקים לא כולל שבתות חוגים. לאחר 14 ימיי עסקים הבנתי שהמוצר יגיע אליי מחברה בשם גבע דיזיין ששם אני צריכה להמתין 21 ימיי עסקים.לא ממליצה עליהם בשום צורה בעיניי הם משחקים עם הלקוחות שלהם ומי יודע איזה נזק הם יכולים לגרום ללקוחות שלהם ואם בכלל המוצר יגיע אליהם כפי שנאמר.